DM101 Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 Jamies! De hogyan? Valahogy nem ugrik be hogy mit merre kéne kötni ahhoz a relén hogy gyújtáson égjen, lámpa kapcsoláskor meg ne. DarthVödör! Köszi! A tiéd relézve van vagy vezérlő elektronikás? DM101, astra1! Le tudnátok írni hogy mi a pontos típusa? Köszi Nekem ez van benne: Szerintem ilyen lámpát már csak külföldről tudsz rendelni, mert itthon már nem igen találtam: http://www.srovnanicen.cz/q/LED%20%20SJ-296E/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November15, 2013 Megoszt Elküldve November15, 2013 Nem járatják nagyobb feszültségről a LED-eket, mint a gyár(tó)i megengedett! Ez végzetes az élettartamra nézve! Ebben is van egy step-down táp, ami kis méret, nagy áram, kevés hővel jár. A soros LED-eknél egy soros ellenállás az áramgenerátor. Ebben is van. Áramfigyelés az áramgenerátor után nem kell. A LED-ek hőmérsékletét hogy figyeled? Nyilván, csak a környezetének a mérése jöhet szóba. CAN bus minek, egy nem ilyen rendszerű autóba? A lámpatestbe nem volt kedvem beépíteni: -Le kell hozzá bontani az első lökhárítót is... -Nem maradna vízhatlan a lámpatest... -Nem fér el, csak ha ott is kivágok egy kis részt... -Nem szereti a nagy hőt... -Valami biztos útban lenne a magasság mozgatáskor... -Egy esetleges DRL cserkor ismét mindent szét kell szedni, bontani... Nincs relé, benne van a logikai áramkör, helyzetjelző bekapcsolásra letilt. Nem mondtam, hogy Te építsd meg, csak hogy a mai kocsikban már mi van... Nagyobb feszültségről járnak, mint az akksi feszültséged, jellemzően 20V felett. A LED-ek feszültségénél nem több, ne értsd félre, hanem a LED-ek nagyobb feszültségen üzemelnek... A LED méri a maga hőmérsékletét vagyis van benne egy szenzor, amit a mikroprocesszor figyel, CAN buszon pedig le tudja kérdezni a lámpákat vezérlő áramkör. És amit elfelejtettem van benne egy ellenállás is gyárilag, ami az adott LED-re jellemző, ami hozzá van rendelve egy fényerő-áramerősség. Ebből a mikroprocesszor kiszámolja, hogy mennyivel hajtsa meg, hogy a lámpák egyforma fényerővel világítsanak. És ide is kell a CAN kommunikáció is, hogy később tudja a párja kicsoda... Szóval ez nem a párezer forintos otthoni hobby kategória, amit csak úgy utólag belerakunk a kocsiba. Én is ugyanígy vagyok ezzel a témával mint imy! Nem tetszenek a nem gyári extrák! Viszont amit eddig láttam, szerintem azok közül a Tiéd a "legszebb", legigényesebb megoldás. Sajnos nekem ott a ködlámpa! Gondolkodtam már rajta, hogy esetleg a ködlámpa belsejébe bele rakni valahogy a LED-et. Másik megoldás a DLR-es lámpa. Viszont azért nem fogok 50-60Eft-ot adni. Láttam már ilyen G Astrát, mit mondjak kicsit giccses! Igen, nekem McEleké tetszik, az úgy jó ahogy van. :) Sztem is a ködlámpába kellene valamit tenni, vagy ha lenne DLR-es ködlámpa, esetleg egy olyanba beneveznék.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November15, 2013 Megoszt Elküldve November15, 2013 Sziasztok! Vezetés közben kigyulladt a légzsák ellenőrző lámpám. Kiolvastam a hibát: "vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör magas ellenállás 31-es hiba". Az ellenállás érték itt 5 ohm körüli, a többi 3 légzsáknál 2 ohm. Mi okozhatja ezt a hibát? Kb. 2 éve lett benne cserélve a szalagkábel, mivel multikormányos lett az autó. A szalagkábel bontóból származik, minden gyári alkatrésszel lett kiépítve, a szalagkábelig a rádiótól ki is volt vezetékelve, csak össze kellett dugdosni a csatlakozókat. A szalagkábel okozhatja ezt a hibát? Köszönöm előre is a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve November15, 2013 Megoszt Elküldve November15, 2013 Sziasztok! Vezetés közben kigyulladt a légzsák ellenőrző lámpám. Kiolvastam a hibát: "vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör magas ellenállás 31-es hiba". Az ellenállás érték itt 5 ohm körüli, a többi 3 légzsáknál 2 ohm. Mi okozhatja ezt a hibát? Kb. 2 éve lett benne cserélve a szalagkábel, mivel multikormányos lett az autó. A szalagkábel bontóból származik, minden gyári alkatrésszel lett kiépítve, a szalagkábelig a rádiótól ki is volt vezetékelve, csak össze kellett dugdosni a csatlakozókat. A szalagkábel okozhatja ezt a hibát? Köszönöm előre is a válaszokat. Ülés alatti csati kontakt hibás! Szériahiba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Sziasztok, van jelentősége, hogy a tompított izzót hogyan rakja bele az ember a foglaltba? Mert fejjel lefelé is belemegy és világít úgy is, csak kérdés, hogy számít-e? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 urak sziasztok. A multkor kivettem a kesztyütartot és ott találtam egy csatit .2 eres barna fehér és egy pirosfehér vékony vezeték mi lehet ,nem mértem rá hogy van-e benne valami felülröl logott le a kábel kötegböl kb.10cm hosszan .Minden müködik az auton .Y17dt a drága caraván. köszi a válszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Sziasztok, van jelentősége, hogy a tompított izzót hogyan rakja bele az ember a foglaltba? Mert fejjel lefelé is belemegy és világít úgy is, csak kérdés, hogy számít-e? Köszi! szia. csak egyféleképpen lehet berakni mert a foglalaton van egy kis fül ami csak egy irányt enged ha nincs fül akkor cserés a foglalat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Sziasztok, van jelentősége, hogy a tompított izzót hogyan rakja bele az ember a foglaltba? Mert fejjel lefelé is belemegy és világít úgy is, csak kérdés, hogy számít-e? Köszi! Az izzót a csatlakozóba/foglalatba teljesen mindegy hogy rakod bele, mert nem érzékeny a polaritásra, a leddel ellentétben. A foglalatot a fényszóróba viszont csak egyféleképpen lehet belerakni, úgy van kialakítva, hogy fordítva nem is tudod elfordítani, csak ha nagyon izmozol. Akkor viszont kitekerni kb. nem fogod utána, csak ha letörik a "bütyök"... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 urak sziasztok. A multkor kivettem a kesztyütartot és ott találtam egy csatit .2 eres barna fehér és egy pirosfehér vékony vezeték mi lehet ,nem mértem rá hogy van-e benne valami felülröl logott le a kábel kötegböl kb.10cm hosszan .Minden müködik az auton .Y17dt a drága caraván. köszi a válszokat. Ha ki lett szerelve a külső/belső levegő keringő csappantyú állító motor, akkor azé. Én most szórtam ki belőle, onnan tudom. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Sziasztok! Sajna újabb baj van hátul a lépcsőshátú 99-es G-ben. Az ablaktörlők nem működtek és hát a bizti kiment. Csere után az elsők jók a hátsó sorra verte ki, annyira, hogy belső kárpit lebontás után lehúztam a csatit, hogy legalább az elsőt tudjam használni. Kérdés, hogy ez a motor így hirtelen tönkre tud menni vagy valahol a kábelekben van a "bibi"? (a pótféklámpa is halott) Hogy tudom csekkolni, hogy jó-e az ablaktörlő motor? Az ötleteket szívesen fogadom, hogy miket nézzek meg. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 (edited) On 2013. 11. 15. at 17:16, astra írta: On 2013. 11. 15. at 18:47, beghyn írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Az a klíma (hűtő) működtető (zsalu) vezetékei... A külső/belső levegő zsalué zöld, és piros. És tényleg... Összekevertem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Ha ki lett szerelve a külső/belső levegő keringő csappantyú állító motor, akkor azé. Én most szórtam ki belőle, onnan tudom. :-) SZia . kösz a választ de nem lett kiszedve .hol van a csati másik fele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Ülés alatti csati kontakt hibás! Szériahiba... Sziasztok, nem ott volt a hiba, hanem a kilométer óra alól kijövő vezeték, ahogy csatlakozik a szalagkábelbe, csak meg kellett mozgatni kétszer, és minden rendbe jött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 (edited) On 2013. 11. 14. at 8:29, imy írta: . Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 :) már megint én :) egyébként szuperül működik , és csodájára járnak :) tisztára olyan mintha gyári lenne , és ez a lényeg :) köszi DV :icon13: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Sziasztok! Sajna újabb baj van hátul a lépcsőshátú 99-es G-ben. Az ablaktörlők nem működtek és hát a bizti kiment. Csere után az elsők jók a hátsó sorra verte ki, annyira, hogy belső kárpit lebontás után lehúztam a csatit, hogy legalább az elsőt tudjam használni. Kérdés, hogy ez a motor így hirtelen tönkre tud menni vagy valahol a kábelekben van a "bibi"? (a pótféklámpa is halott) Hogy tudom csekkolni, hogy jó-e az ablaktörlő motor? Az ötleteket szívesen fogadom, hogy miket nézzek meg. Előre is köszönöm. Sziasztok! Ismét Én. Megvan hiba, szinte az összes vezeték eltört és ott a zárlat --> kábelköteg csere lesz... :omg: 14 év sok 5. ajtó használat és a normál kábel öregedés... :blink: Egyéb: az EGR szelepet is cseréltem pár hónapja, de a napokban előjött a sárga lámpa és a 1405 hibakódot villogtatok ki. Ehhez gondolom semmi köze a hátsó ajtó "bibi"-nek!? További szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 :) már megint én :) egyébként szuperül működik , és csodájára járnak :) tisztára olyan mintha gyári lenne , és ez a lényeg :) köszi DV :icon13: Ez a szép megoldás, egy eredeti lámpába való integrálás. A csíkok nekem nagyon nem jönnek be, s még egyszer mondom, ha másnak tetszik, akkor építse be. DV: http://u-led.hu/termekek/10w-power-led Látod, én mondtam, hogy van nagyobb nyító feszültségű is. Ami az X gyártó termékébe épül, azt a típust nem lehet reklámozni sehol sem... De hidd el, van ilyen. A LED fényszórók és ködlámpák komoly elektronikával van megoldva, de a nappali menetfény elektronikái sem egyszerű cuccok... Nem mondom, hogy G-be olyan kell, de olyan van, és olyan lesz a jövő.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 (edited) On 2013. 11. 16. at 12:38, imy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 :) már megint én :) egyébként szuperül működik , és csodájára járnak :) tisztára olyan mintha gyári lenne , és ez a lényeg :) köszi DV :icon13: Nagyon szép! Neked ez gyári hely? Üresen hagyták ott a ködlámpát, vagy hogyan lett az oda belefaragva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Nagyon szép! Neked ez gyári hely? Üresen hagyták ott a ködlámpát, vagy hogyan lett az oda belefaragva? köszi :) nincs gyári helye , oda lett ragasztva , nem lett faragva semmi sima karika kínából :) ( 72mm átmérőjű ) az elektronikát meg DV csinálta Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 köszi :) nincs gyári helye , oda lett ragasztva , nem lett faragva semmi sima karika kínából :) ( 72mm átmérőjű ) az elektronikát meg DV csinálta "E" jeles az a karika? Műszakin nem lesz vele gondod? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 "E" jeles az a karika? Műszakin nem lesz vele gondod? :icon1: nem lesz vele gond :) kikapcsolom :) egyébként nincs rajta E , de van papírom hogy az :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 nem lesz vele gond :) kikapcsolom :) egyébként nincs rajta E , de van papírom hogy az :D :D Akkor talán nem lesz vele gondod ha van róla papírod :icon1: Amúgy ha műszakira kikapcsolod tehát nem működik abban nem is kötnek bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Akkor talán nem lesz vele gondod ha van róla papírod :icon1: Amúgy ha műszakira kikapcsolod tehát nem működik abban nem is kötnek bele? remélem hogy nem :) addig még van másfél év :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts