Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 mi a különbség a d1s és d2s között ? Azon kívül hogy az egyik rajta van a trafó a másikon nincs
spzoli Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 Pont az. Az d2s olyan mint a gyari. Az izzo vegen van a gyujto. A d1s meg hasonlo mint az elobb linkelt aftermarket hella, azzal a kulonbseggel hogy ott a gyujtoresz nem az izzo vegen van, hanem a csati es a trafo kozott. Asszem :)
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 Pont az. Az d2s olyan mint a gyari. Az izzo vegen van a gyujto. A d1s meg hasonlo mint az elobb linkelt aftermarket hella, azzal a kulonbseggel hogy ott a gyujtoresz nem az izzo vegen van, hanem a csati es a trafo kozott. Asszem :) aha :) asszem az enyémbe a trafórajtavanverzió :)
AstraGé Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 mi a különbség a d1s és d2s között ? Azon kívül hogy az egyik rajta van a trafó a másikon nincs A leglényegesebb különbség ennyi. :) A gyári összetételben a d2s izzóra rászerelhető a gyújtó és csak az izzót kell megvenni, míg d1s-nél az izzóra eleve rá van téve a gyújtótrafó. Az elektronika pedig a lámpa alá van szerelve. Utángyártottnál a trafó és elektronika egyben van, amit egy d2s adapter kábel köt össze az izzóval (mint a fenti Hella).
laci1978 Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 A leglényegesebb különbség ennyi. :) A gyári összetételben a d2s izzóra rászerelhető a gyújtó és csak az izzót kell megvenni, míg d1s-nél az izzóra eleve rá van téve a gyújtótrafó. Az elektronika pedig a lámpa alá van szerelve. Utángyártottnál a trafó és elektronika egyben van, amit egy d2s adapter kábel köt össze az izzóval (mint a fenti Hella). Hát akkor ha jól értem lényegi különbség nincs igazán csak a kivitelezésben de a működési elv ugyanaz a gyárinál mint az utángyártottnál! Miért kell akkor dugdosni az utángyártott trafót egy utólag kiépített gyári xenon rendszernél? Komolyan nem értem! A fényszórómosó és az autómata szintező még OK de a trafónak már semmi köze a közlekedésbiztonsághoz!
qwer Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Sziasztok, elektromos tükör problémám adódott, ahhoz kérek segítséget: Az autót többen is szoktuk vezetni, viszonylag sűrűn kell tehát a külső tükröket állítani. A minap a jobb oldali tükör meghibásodott: csak balra-jobbra működött, fel-le irányban csak hallottam, hogy próbálna a motor állítani. Arra gondoltam, hogy csak kipattant valami a helyéből, így próbáltam a helyére visszapattintani, de csak annyi változott, hogy lefele működik (kissé bizonytalanul) de felfele egyáltalán nem. Kérdésem: szét tudom valahogy sérülésmentesen szerelni a tükröt? Gyakori meghibásodás ez egyáltalán, van értelme javítással próbálkozni? Ha cserés, akkor le lehet-e a színrefújt burkolatot sérülésmentesen pattintani? Mindenféle válasznak, ötletnek nagyon örülnék.
imy Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Sziasztok, elektromos tükör problémám adódott, ahhoz kérek segítséget: Az autót többen is szoktuk vezetni, viszonylag sűrűn kell tehát a külső tükröket állítani. A minap a jobb oldali tükör meghibásodott: csak balra-jobbra működött, fel-le irányban csak hallottam, hogy próbálna a motor állítani. Arra gondoltam, hogy csak kipattant valami a helyéből, így próbáltam a helyére visszapattintani, de csak annyi változott, hogy lefele működik (kissé bizonytalanul) de felfele egyáltalán nem. Kérdésem: szét tudom valahogy sérülésmentesen szerelni a tükröt? Gyakori meghibásodás ez egyáltalán, van értelme javítással próbálkozni? Ha cserés, akkor le lehet-e a színrefújt burkolatot sérülésmentesen pattintani? Mindenféle válasznak, ötletnek nagyon örülnék. Valahogy le lehet pattintani, de nem egyszerű, alul vannak a fülek amibe beleakadnak. De szerintem ne szedd szét, hanem nyomd a helyére határozottan, valamelyik fül ki van akadva. Ha leszeded, akkor sem fogsz többet látni szerintem, főleg ha csak ki van akadva.
kutymorg Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Gyári bontott ködlámpa(kérdés, hogy van e ilyen) vagy új TYC a jobb vétel? Pipát, csövet utólag hogy lehet megoldani?
nemeth_laca Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Sziasztok! Tegyük fel, ha szeretném berelézni a világítás kapcsolót, akkor honnan férek hozzá legjobban a kábeléhez? Nagyon szét kell ott bontani? Plusz milyen relé lenne a legjobb? Biztosíték mekkora kellene bele? Gondolom azt érdemes befűzni egy üres helyre a biztosítéktáblába. Plusz, egy 100 wattos izzó vajon mennyivel termel több hőt? Bírná vajon a foglalat és a foncsor?
imy Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Sziasztok! Tegyük fel, ha szeretném berelézni a világítás kapcsolót, akkor honnan férek hozzá legjobban a kábeléhez? Nagyon szét kell ott bontani? Plusz milyen relé lenne a legjobb? Biztosíték mekkora kellene bele? Gondolom azt érdemes befűzni egy üres helyre a biztosítéktáblába. Plusz, egy 100 wattos izzó vajon mennyivel termel több hőt? Bírná vajon a foglalat és a foncsor? 100W-os izzót ne tegyél műanyag foncsorba! Szerintem nem fogja bírni!(majdnem dupla hő) Ha a kábeléhez hozzá akarsz férni, akkor a kapcsolót kiveszed, és talán még a bizitáblát is ki kell venni, de ahhoz meg a műszerfalat.... De én a helyedben az AC dobozába tennék relét, s oda visszahúznám a világítás szálakat, szerintem ott valahol meg is tudod csípni a vezetékeket. Én oda tettem a ködlámpa reléjét, és az akksiról húztam egy + biztosított szálat, mikor a biztitáblámban a ködlámpa biztifoglalata szétolvadt. 1
imy Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Ma nem ment a távirányítóm. Gondoltam lemerült. Este meg már működött. Most szétszedtem, megmérni az elemet, abban 3.06V volt. S néztem az elemfoglalat mind a 2 felén a forrasztás el volt törve! Az egyikhez könnyen hozzá lehetett férni, de a másikhoz egy speciális pákaheggyel épen csak.... Gratulálok a tervezőnek, aki csinálta, nem ártott volna az SMT soron még pár ragasztópötty a foglalat alá, s akkor nincs ilyen gond... Automotívnak szállítunk be, de ott komolyabbak az elvárások, egy ilyen egyszerű PCA-val szemben is....
wasquez Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Üdv! Váltózárból melyiket érdemes berakni? Tud valaki infót adni, hogy csak váltózárat hol lehet venni, szeretném én beépíteni.
Sanyi81 Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! Tegyük fel, ha szeretném berelézni a világítás kapcsolót, akkor honnan férek hozzá legjobban a kábeléhez? Nagyon szét kell ott bontani? Plusz milyen relé lenne a legjobb? Biztosíték mekkora kellene bele? Gondolom azt érdemes befűzni egy üres helyre a biztosítéktáblába. Plusz, egy 100 wattos izzó vajon mennyivel termel több hőt? Bírná vajon a foglalat és a foncsor? Helló! Kiszeded a világítás kapcsolót, majd az alatta lévő csavart kitekered. Lehajtod a szellőzőnyílást, hogy a terelők lefelé nézzenek, ha bevilágítasz akkor ott is találsz két csavart (20-as torx). Ha a három csavar kinn van akkor kijön a szellőző. A világításkapcsoló csatlakozóját csak agy pöcök fogja be, benyomod és a csati kicsúszik a kiemel szellőzőből. Szerintem elég jól hozzáférni a kábelekhez innen. (Én így kötöttem be a ködlámpát, mert a biztitábla tetejéhez is viszonylag jól hozz lehet férni).
zolga Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Hello Mindenki! Van aki épített már be Astra-ba, Vectra B szemüvegtartót? Én már Zafira A- ba tettem be, és tökéletesen passzoltak a gyári rögzítési pontok, pedig ilyennel azt sem szerelték. Az ötlet csak onnan vetődött fel, hogy a Zafira és a G Astra elektromos napfénytető kapcsoló konzolja elvileg egyforma, és ez pont azokat a rögzítési pontokat használja.
mr. bb Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 üdv urak épített már be valaki utólag oldal légzsákot? minden megvan de kérdésem hogy minden vezérlő tudja kezelni a 4et vagy két külön fajta van?
tgabika76 Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Az oldallégzsákoknak saját légzsákvezérlőjük van (mindkét oldalinak külön-külön) a megfelelő oldali ajtóban.
tgabika76 Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Van aki épített már be Astra-ba, Vectra B szemüvegtartót? Én már Zafira A- ba tettem be, és tökéletesen passzoltak a gyári rögzítési pontok, pedig ilyennel azt sem szerelték. Az ötlet csak onnan vetődött fel, hogy a Zafira és a G Astra elektromos napfénytető kapcsoló konzolja elvileg egyforma, és ez pont azokat a rögzítési pontokat használja.G Astrába még nem, de ismerek valakit aki Calibrába már rakott be ilyet, és ott is stimmeltek a rögzítési pontok.Viszont érdekelne az ötlet engem is.
mr. bb Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Az oldallégzsákoknak saját légzsákvezérlőjük van (mindkét oldalinak külön-külön) a megfelelő oldali ajtóban. azok az érzékelők a hátsó hamutál alatt van a vezérlő 1
szürkeastra Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! Van valakinek leírása, hátsó elektromos ablak beépítéséről? Egy classicnál mire számítsak? Azt tudom hogy az ajtóban nincs meg a kábelköteg, amikor vettem a hangszórónak nem találtam olyat ami az ablakhoz is ok. Bontott gyári szerkezetet vennék. Mire van még szükségem? Bonyolult beépíteni? Az első ajtó kapaszkodóját ki kell cserélni, vagy a mostani helyén elfér a 4 kapcsoló is? Köszönöm a segítséget
imy Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! Van valakinek leírása, hátsó elektromos ablak beépítéséről? Egy classicnál mire számítsak? Azt tudom hogy az ajtóban nincs meg a kábelköteg, amikor vettem a hangszórónak nem találtam olyat ami az ablakhoz is ok. Bontott gyári szerkezetet vennék. Mire van még szükségem? Bonyolult beépíteni? Az első ajtó kapaszkodóját ki kell cserélni, vagy a mostani helyén elfér a 4 kapcsoló is? Köszönöm a segítséget Mcelek pár éve megcsinálta, sztem keresd meg. 2
DarthVödör Elküldve Szeptember26, 2013 Elküldve Szeptember26, 2013 (edited) On 2013. 09. 26. at 22:31, szürkeastra írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1
amargo Elküldve Szeptember27, 2013 Elküldve Szeptember27, 2013 Ma nem ment a távirányítóm. Gondoltam lemerült. Este meg már működött. Most szétszedtem, megmérni az elemet, abban 3.06V volt. S néztem az elemfoglalat mind a 2 felén a forrasztás el volt törve! Az egyikhez könnyen hozzá lehetett férni, de a másikhoz egy speciális pákaheggyel épen csak.... Gratulálok a tervezőnek, aki csinálta, nem ártott volna az SMT soron még pár ragasztópötty a foglalat alá, s akkor nincs ilyen gond... Automotívnak szállítunk be, de ott komolyabbak az elvárások, egy ilyen egyszerű PCA-val szemben is.... Én amikor megcsináltam a kulcsot, csak az egyik lábat raktam vissza, a másikhoz nincs semmim, ezért egy vékony lapot többször félbehajtva az elem és a ház közé raktam, így biztosítva, hogy ott maradjon.
wasquez Elküldve Szeptember28, 2013 Elküldve Szeptember28, 2013 azok az érzékelők a hátsó hamutál alatt van a vezérlő Nekem mi van a hátsó hamutartó alatt, kis fémdobozban, egy kábelkorbács megy előre belőle? Gondolom, ebben nincs oldal légzsák! 1999-es
beghyn Elküldve Szeptember29, 2013 Elküldve Szeptember29, 2013 Sikerült rájönnöm, hogy mikor rosszalkodik a gyári központi záráskor. Ha nem kell a csomagtartót nyitni, csak az ajtókat, rendesen zár első gombnyomásra akár 5 méterről is. Ha fel lett nyitva a csomagtartó, majd lecsukva, akkor ha le is zárja, azt kb. az ötödik gombnyomásra és csak az autó mellől teszi meg. De többnyire nem zárja, csak kulccsal mechanikusan. Honnan érzékel csomagtér ajtót a központi? Ugyan az a kapcsoló, mint a csomagtér világítás? Mert az rendesen működik.
Recommended Posts