OPC Peti Elküldve Szeptember4, 2013 Elküldve Szeptember4, 2013 Hello mindenkinek. keresek a MID vezérlő egységet. tud valaki segíteni benne? a kesztyütartó mögött van a helye. check control vezérlő köszi a segítséget
spzoli Elküldve Szeptember4, 2013 Elküldve Szeptember4, 2013 Hello mindenkinek. keresek a BC vezérlő egységet. tud valaki segíteni benne? a kesztyütartó mögött van a helye. check control vezérlő köszi a segítséget Nekem van. Irj privit.
kosazolika Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 a belső világitásba tettem ledes szofitát de kikapcsoláskor parázslik,mit lehet csinálni vele?
killermedve Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 a belső világitásba tettem ledes szofitát de kikapcsoláskor parázslik,mit lehet csinálni vele? hello nem vagyok villamos szaki!de szerintem kevés az ellenállása a sofita lednek!
imy Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 a belső világitásba tettem ledes szofitát de kikapcsoláskor parázslik,mit lehet csinálni vele? Én úgy csináltam, hogy az eredeti izzót benne hagytam, és LED szalagot tettem bele. Ilyen esetben neked az izzóval párhuzamosan egy ellenállás kellene, kb 2k2, 2k7 stb, ki kell kísérletezni, melyik a jó, amikor még nem világít, és nem melegszik nagyon az ellenállás (ezért min 0,6W-os legyen) 1
potyo Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 a belső világitásba tettem ledes szofitát de kikapcsoláskor parázslik,mit lehet csinálni vele? Ha nem zavar a fénye, csak félsz, hogy mondjuk lemeríti az akkut, akkor attól nem kell félned. Némi áram az izzón is folyt ott át, csak az izzó akkora áramtól nem adott még fényt, ezért nem láttad. Ha a fénye az, ami zavar, akkor köss vele párhuzamosan valamekkora ellenállást. Én első körben 2,7k-val próbálkoznék, ha nem elég, akkor lehet lejjebb menni. Túl kicsi azért nem jó, mert ha be van kapcsolva a lámpa, akkor az ellenállás is melegszik, és ne melegedjen túl. 1
imy Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Ha a fénye az, ami zavar, akkor köss vele párhuzamosan valamekkora ellenállást. Én első körben 2,7k-val próbálkoznék, ha nem elég, akkor lehet lejjebb menni. Túl kicsi azért nem jó, mert ha be van kapcsolva a lámpa, akkor az ellenállás is melegszik, és ne melegedjen túl. Nem ezt írtam? :omg:
potyo Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Nem ezt írtam? :omg: Jólvanna, előbb megnyomtam a válasz gombot, mielőtt te elküldted volna :icon1: 1
DarthVödör Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 (edited) On 2013. 09. 05. at 9:33, imy írta: On 2013. 09. 05. at 9:42, potyo írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1
Tiu Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 A tempomat K14 egység J pinjéből milyen jel jön ki, amikor a tempomat működik és amikor nem?
ampervadasz Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 A tempomat K14 egység J pinjéből milyen jel jön ki, amikor a tempomat működik és amikor nem? Szia! Testet kapcsol ha működik a tempomat. Ha nem működik, akkor gondolom semmit, nem néztem de nem hiszem, hogy felhúzná tápfeszre. 1
Sanyi81 Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Elment a bal hátsó ajtómon a központi zár. Tudna segíteni valaki, hogy milyen lépésekkel tudnám meghatározni a hiba okát? Előre is köszönöm!!
Geopake Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Lehet valamit kezdeni a gyújtáskapcsolóval,hogy ne kelljen kivenni a kulcsot ha újra akarom indítani?Unom már hogyha leállítom a vasútnál,akkor mindig ki kell venni a kulcsot.A zene meg ugye kikapcsol olyankor.Aztán vissza a kulcsot és indítani.Vagy kössem át a zajládát,hogy szóljon kulcs nélkül is?
retfirD Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Miért kell kivenned a kulcsot? Én ha leállítom a motort, de a gyújtást rajta hagyom, akkor még szól a rádió, és indítani is lehet.
Geopake Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Nekem olyan hogyha leállítom akkor nem tudom elfordítani a kulcsot,csak ha kiveszem és visszarakom.A zene nekem akkor szól,ha benne van a kulcs,ha kiveszem és visszarakom akkor már nem szól,csak ha megint elfordítom egyet,de a visszajelzők akkor még nem égnek,gondolom akkor nincs gyújtáson,csak a kormányzárat oldom.Mondjuk gyújtáson nem hagytam eddig soha ha leállítottam,lehet hogy akkor elfordul a kulcs.
kacsa7 Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Nekem olyan hogyha leállítom akkor nem tudom elfordítani a kulcsot,csak ha kiveszem és visszarakom.A zene nekem akkor szól,ha benne van a kulcs,ha kiveszem és visszarakom akkor már nem szól,csak ha megint elfordítom egyet,de a visszajelzők akkor még nem égnek,gondolom akkor nincs gyújtáson,csak a kormányzárat oldom.Mondjuk gyújtáson nem hagytam eddig soha ha leállítottam,lehet hogy akkor elfordul a kulcs. Tuti nálad van valami gond. Én ha leállítom, annyiszor indítom újra, ahányszor nem szégyellem. Hiába fordítom teljesen alap állásba a kulcsot, akkor is tudok újra indítózni. Hogy ezt mi okozhatja, azt majd megmondja aki ért is hozzá :icon1: Gondolom valami zárbetét csere lesz belőle...
Geopake Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Valaki régebben írta,hogy neki is ilyen.Azt hittem ez így gyári.Akkor befújom egy kis WD 40-nel hátha segít rajta.Csak nehogy úgy járjak,mint anno a Vectrával,hogy szüretkor a szőlőbe romlott el,itthonról 100 km-re :)Jöhettem haza anyós kocsijával zárbetétet venni.Azután ott volt a csomagtartóban a tartalék.Lehet ehhez is veszek már most egyet .
ampervadasz Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Valaki régebben írta,hogy neki is ilyen.Azt hittem ez így gyári.Akkor befújom egy kis WD 40-nel hátha segít rajta.Csak nehogy úgy járjak,mint anno a Vectrával,hogy szüretkor a szőlőbe romlott el,itthonról 100 km-re :)Jöhettem haza anyós kocsijával zárbetétet venni.Azután ott volt a csomagtartóban a tartalék.Lehet ehhez is veszek már most egyet . Nem tudom, hogy G Astrában hány fajta van (az enyém sem ilyen), de léteznek olyan gyújtáskapcsolók, amik direkt ilyenek. Ez a ráindítás megakadájozása miatt van, hogy járó motorra ne tudj ráindítózni. Én meg pont hogy hiányolom az enyémből ezt a funkciót, mert nekem már sikerült a járó motorra ráindítózni mikor zajosab környezeten nem hallottam, hogy már jár, és elfelejtettem, hogy már beindítottam korábban. Csak beugrottam és reflexből fordítottam a kulcsot :blush:
kobraCode Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Elment a bal hátsó ajtómon a központi zár. Tudna segíteni valaki, hogy milyen lépésekkel tudnám meghatározni a hiba okát? Előre is köszönöm!! Szia! DarthVödör munkája talán segítségedre lehet : https://sites.google.com/site/opelrepair/koezpontizar 1
csomby Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! NCDR 1500 navis gyári fejegységem van az astrámban. A kérdés/problémám az, hogy mivel ebben az esetben (színes kijelzős) a fejegységen keresztül lehet a fedélzeti kompjutert piszkálni, nem pedig a bajuszkapcsolóról, mi történik, ha lecserélem másik cd lejátszóra?? Vagy esetleg van valakinek hozzá gyári CD tára, és telefon kihangosító (GSM) modul, amik a kesztyűtartóban lennének? Vélemények, tapasztalatok, ötletek, tippek, vagy alkatrészek is érdekelnek! Válaszokat a zcsomby@gmail.com-ra is várok, ha úgy egyszerűbb. Köszi!
imy Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 I=U/R 12/2700=0,00444E P=U*I 12*0,00444E=0,0533W 2K7 ellenállás, 1/4W-os (0,25W) elegendő, nem fog melegedni... Inkább számoljunk 14.4V-al ;) melegedni fog, csak bírni fogja ;)
DarthVödör Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 (edited) On 2013. 09. 05. at 0:09, imy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör
Mc-elek Elküldve Szeptember6, 2013 Elküldve Szeptember6, 2013 kiszámolhatnátok a lottó számokat is :D :D :D
imy Elküldve Szeptember6, 2013 Elküldve Szeptember6, 2013 Kedves imy! Na számoljunk akkor 14,4V-tal! A háttérvilágítást a MULTITIMER állítja elő. Ez, már akkor is kevesebb, ha az akkun 14,4V van... Az izzók élettartamát úgy lehet meghosszabbítani, ha nem adjuk rá a névleges feszültséget. Ilyenkor nem izzik teljesen, (ezt szabad szemmel nem is lehet észre venni) és üzemórában akár a többszöröse is lehet a "normál" bekötéshez képest. Ezen kívül, a fényerejét is lehet szabályozni, ami ugye PWM-ben van. Melegedni sem fog, hiszen a 0,0533W igen messze van a 0,25W-hoz. Az általad megadott 14,4V mellett, sem fog melegedni. 14,4V/2700Ohm=0,00533A 14,4V*0,00533A=0,0768W Ez, a 0,25W-nak (1/4) a 3,2552-ed része. Magyarul több, mint háromszor nagyobb a teljesítménye az ellenállásnak, mint a névleges fogyasztás. Tehát beláthatod, hogy egyáltalán nem fog melegedni! Melegedni fog, csak túlmelegedni nem. 0; Azt a teljesítményt nem az ürbe varázsolja el, hanem a környezetének adja le. ;)
steve78 Elküldve Szeptember6, 2013 Elküldve Szeptember6, 2013 kiszámolhatnátok a lottó számokat is :D :D :D Szombat este megmondom neked. :D
Recommended Posts