tgabika76 Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 De feltehetően mégsem gyári, mert ha gyári lenne akkor eleve bent lett volna hozzá a BC gombos ablaktörlőkar is... Sztem neked sima TID (kétsoros) kijelző volt benne, csak valaki előtted már nekiállt átalakítani MID-re, de félbemaradt a bekötés. Ha jól kötötted be a kapcsolót akkor elvileg az alapfunkcióknak működnie kellene, csak a Check control funkcióit nem látnád az érzékelők hiánya miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPC Peti Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 nekem most csak azt azt mutazja hogy ami a tankban van üzemanyag azzal mennyit tudok még elmenni De feltehetően mégsem gyári, mert ha gyári lenne akkor eleve bent lett volna hozzá a BC gombos ablaktörlőkar is... Sztem neked sima TID (kétsoros) kijelző volt benne, csak valaki előtted már nekiállt átalakítani MID-re, de félbemaradt a bekötés. Ha jól kötötted be a kapcsolót akkor elvileg az alapfunkcióknak működnie kellene, csak a Check control funkcióit nem látnád az érzékelők hiánya miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 (edited) On 2013. 08. 25. at 19:18, OPC Peti írta: On 2013. 08. 25. at 22:01, OPC Peti írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Sziasztok! Tudnátok abban segíteni hogy milyen relé kell a fényszórómosóhoz? Nekem gyárilag be volt kábelezve és a relé helye is meg van csak bele kéne tenni a relét! Olvastam valahol hogy ez egy spec relé és elég húzós az ára! Létezik hozzá utángyártott is ami ugyan azt tudja mint a gyári? Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 https://sites.google.com/site/opelccled/hatso-eablak Itt meg tudod mérni, hogy megy-e a záró feszültség az ajtózárhoz. https://sites.google.com/site/opelrepair/koezpontizar Ha megy, akkor a zár javítása... Köszönöm az infot, ha lesz időm megnézem. Következő kérdés: Ahogy visszaolvastam, a pixelhibás MID-nél nem lehet csak a kijelzőt cserélni és leginkább nem is a kijelző a hibás, hanem legnagyobb valószínűséggel megtört a szalagkábel. Jól dekódoltam az olvasottakat? :) Mindezek ellenére van olyan, aki tudja / megpróbálja javítani az ilyen hibát. Tudtok adni elérhetőséget egy ilyen személyhez és mondani egy kb. javítási költséget? Köszönöm szépen előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Udv. Szeretnek venni egy ilyen cuccot http://dx.com/p/obd-multi-scan-wifi-car-diagnostic-tool-white-179625 Az lenne a kerdesem, hogy nem lehet egy hosszabitoval megoldani azt, hogy ne kelljen fojton kiszedni a kezifek alatti burkolatot. Szoval elvezetni mondjuk kesztyutartoba vagy a vilagitas kapcsolo alatti rekeszbe. A masik, hogy szerintetek tablettel mukodne? Kozben talaltam eggyet: http://dx.com/p/obd-2-16-pin-female-to-16-pin-male-diagnostic-cable-116350 De szerintem ez sem fer ala Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPC Peti Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 És hova kötötted? Vagyis a gombokkal nem lehet navigálni. A BC félig van csak bekötve. Valószínű, hogy sem az ECU, sem a sebességjel nincs bekötve, ugyan úgy ahogy a nyomógombok sincsenek. Lehet, hogy egyszerűbb ( de lehet hogy olcsóbb) a Veramon. Igaz, a MID-hez nem csinálnak... felraktuk tech 2re és ott is lát mindent, csak semmit nem lehet vele csináélni. de akkor miért mutatja azt hogy a tankban lévő üzemanyaggal mennyit tudok elmenni? a nyomógombok is be vannak kötve, minden vezeték be van építve Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 (edited) On 2013. 08. 26. at 15:20, OPC Peti írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPC Peti Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Tech2-vel az ECU-t olvasod ki. A kijelző, lehet utólagos, és hibás is... nem lehetséges az hogy valami vezérlő doboz kell még hozzá? vagy biztosíték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuri1985 Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az utastér világítást (annak kapcsolt 12v-ját) hogyan tudnám az első ajtókba kikábelezni? Az is elég lenne ha csak tudnátok mondani egy olyan helyet ahonnan le tudok kötni. pl a-oszlop kábelkötegben a kábelek színe. Előre is köszönöm a válaszotokat! Üdv, Gyuri Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuri1985 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Köszi a válaszokat! Megoldottam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok, Gondolkodott már valaki olyanon hogy csinál visszajelzést arról ha működik a világítás? Mert ugye off autóknál nem is egyben van és szerintem praktikus is. Főleg nappal verőfényes napsütésben mikor nem látod se a lámpádat se a műszeregységet hogy világít e e. Én már előkészítettem magamnak a DRL visszajelzést a műszeregységben, de lehet hogy soha nem fogok DRL-t használni. Arra gondoltam hogy erre a helyre bekötném a világítás visszajelzését. Ha jól gondolom akkor csak egy +12 Voltot kellene adni ennek a lednek és már jó is lenne? A Xenon helyére lett beépítve tehát a Pin 15-re kell bekötnöm a kérdés csak az hogy mit és honnan kössek be? Van egy képem is róla hogy hova tettem be a DRL ledjét. Jöhetnek az ötletek, tanácsok, hozzászólások a témában. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Én verőfényes napsütésben a visszajelzőt sem látom az egyéb autókban amiben van ilyen.Ha kinyitom az ajtót úgy is visít a visszajelző,ha ég a lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok, Gondolkodott már valaki olyanon hogy csinál visszajelzést arról ha működik a világítás? Mert ugye off autóknál nem is egyben van és szerintem praktikus is. Főleg nappal verőfényes napsütésben mikor nem látod se a lámpádat se a műszeregységet hogy világít e e. Én már előkészítettem magamnak a DRL visszajelzést a műszeregységben, de lehet hogy soha nem fogok DRL-t használni. Arra gondoltam hogy erre a helyre bekötném a világítás visszajelzését. Ha jól gondolom akkor csak egy +12 Voltot kellene adni ennek a lednek és már jó is lenne? A Xenon helyére lett beépítve tehát a Pin 15-re kell bekötnöm a kérdés csak az hogy mit és honnan kössek be? Van egy képem is róla hogy hova tettem be a DRL ledjét. Jöhetnek az ötletek, tanácsok, hozzászólások a témában. Köszi. Melyik szimbolum lesz? Esetleg az első izzók állapotát lehetne figyelni egy áramfigyeléssel oldalanként (OPA-val akár), s az még jelezné, ha kiég az izzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Sziasztok! Tudnátok abban segíteni hogy milyen relé kell a fényszórómosóhoz? Nekem gyárilag be volt kábelezve és a relé helye is meg van csak bele kéne tenni a relét! Olvastam valahol hogy ez egy spec relé és elég húzós az ára! Létezik hozzá utángyártott is ami ugyan azt tudja mint a gyári? Létezik hogy ezzel a relével lehet helyettesíteni a a gyári GM es fényszórómosó relét? http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/termektulajdonsagok.php?cikkszam=FB04658&ktypnr=16121 Gyárit nem is találok hozzá sehol sem! Tudja valaki hogy milyen kell hozzá és hogy hol lehetne beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Én verőfényes napsütésben a visszajelzőt sem látom az egyéb autókban amiben van ilyen.Ha kinyitom az ajtót úgy is visít a visszajelző,ha ég a lámpa. Menet közben is kinyitod az ajtót? :D Az irányjelző visszajelzőjét sem látod nappal az opelben? Mert akkor tényleg nem fogod ezt sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Melyik szimbolum lesz? Esetleg az első izzók állapotát lehetne figyelni egy áramfigyeléssel oldalanként (OPA-val akár), s az még jelezné, ha kiég az izzó. A gyári xenon visszajelzése lesz, az a szimbólum a CC led mellett. Én valami egyszerűbb visszjelzésre gondoltam, pl ha felkapcsolom a világítást onnan levenni egy +12V-ot és felvinni a visszajelzőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 A gyári xenon visszajelzése lesz, az a szimbólum a CC led mellett. Én valami egyszerűbb visszjelzésre gondoltam, pl ha felkapcsolom a világítást onnan levenni egy +12V-ot és felvinni a visszajelzőhöz. A világításról áramot levenni a visszajelzőhöz legegyszerűbben szerintem vagy a gyári DRL csatlakozójából tudsz (ez ha meg van nálad, akkor a biztosítéktábla mögött lóg szabadon egy 8 érintkezős csatlakozó), vagy pedig a multitimer hosszúkás fekete csatlakozójába futó kötegből a biztosítáktábla jobb szélén. Mindkét helyen egy sárga vezeték a tompítotté. Ha a helyzetjelzőre szeretnéd kötni, akkor egy szürke-zöldet keress a multitimernél ill. szürke-fekete a drl csatlakozóban. Én beüzemeltem az enyémben a gyári DRL-t, vagyis motorindítás után automatikusan kapcsolja a világítást. Előtte nem éreztem szükségét a visszajelzőnek, mert rálátok a világításkapcsolóra, így viszont már én is szerettem volna ha valami visszajelzi ha bekapcsolt a világítás. Én is a xenon automata lámpaállítójának a visszajelzőjét szemeltem ki erre a célra, és azt csináltam, hogy a számlap hátoldalán leragasztottam a két kis nyilat a piktogramon, így egy tompított világítás visszajelző ikon lett belőle. Létezik hogy ezzel a relével lehet helyettesíteni a a gyári GM es fényszórómosó relét? http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/termektulajdonsagok.php?cikkszam=FB04658&ktypnr=16121 Gyárit nem is találok hozzá sehol sem! Tudja valaki hogy milyen kell hozzá és hogy hol lehetne beszerezni? Jobb oldalon a G Astra is fel van sorolva a "mihez jó" listában. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 A világításról áramot levenni a visszajelzőhöz legegyszerűbben szerintem vagy a gyári DRL csatlakozójából tudsz (ez ha meg van nálad, akkor a biztosítéktábla mögött lóg szabadon egy 8 érintkezős csatlakozó), vagy pedig a multitimer hosszúkás fekete csatlakozójába futó kötegből a biztosítáktábla jobb szélén. Mindkét helyen egy sárga vezeték a tompítotté. Ha a helyzetjelzőre szeretnéd kötni, akkor egy szürke-zöldet keress a multitimernél ill. szürke-fekete a drl csatlakozóban. Én beüzemeltem az enyémben a gyári DRL-t, vagyis motorindítás után automatikusan kapcsolja a világítást. Előtte nem éreztem szükségét a visszajelzőnek, mert rálátok a világításkapcsolóra, így viszont már én is szerettem volna ha valami visszajelzi ha bekapcsolt a világítás. Én is a xenon automata lámpaállítójának a visszajelzőjét szemeltem ki erre a célra, és azt csináltam, hogy a számlap hátoldalán leragasztottam a két kis nyilat a piktogramon, így egy tompított világítás visszajelző ikon lett belőle. Jobb oldalon a G Astra is fel van sorolva a "mihez jó" listában. Igen én is láttam azért is kérdezem! A GM 09 114 580 gyári fényszórómosó relé az 13ezer+áfa! Ezért is csodálkozom ezen az 1653ft áron! Nekem már csak a relé kéne és kész a gyári xenon rendszerem!(projektoros lámpa,mosó,szintező,és a lámpakapcsoló is bent van már) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Igen én is láttam azért is kérdezem! A GM 09 114 580 gyári fényszórómosó relé az 13ezer+áfa! Ezért is csodálkozom ezen az 1653ft áron! Nekem már csak a relé kéne és kész a gyári xenon rendszerem!(projektoros lámpa,mosó,szintező,és a lámpakapcsoló is bent van már) Hát nem ez lenne az első eset, hogy 10x-es árkülönbség van a gyári és az utángyártott között, pl. tükörlapnál is ugyan ez a helyzet. Egy egyszerű időzítő áramkör van benne egyébként, semmi nem indokolja a tizenezer forintos árat. Mivel ennek a Febi relének nincs infó a belső felépítéséről azt lehetne, hogy megnézni az F Astránál is ugyan az-e a működése és a bekötése a fényszórómosónak mint a G-nél, de sajnos nekem nincs meg az F rajza. De gondolom nem véletlenül írták oda, hogy jó a G-hez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
handy Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Ki használ HeatShot-ot? Mik a tapasztalatok? Barátom beszereltette es nagyon szereti én meg gondolkozom rajta. http://www.heatshot.com/hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Hát nem ez lenne az első eset, hogy 10x-es árkülönbség van a gyári és az utángyártott között, pl. tükörlapnál is ugyan ez a helyzet. Egy egyszerű időzítő áramkör van benne egyébként, semmi nem indokolja a tizenezer forintos árat. Mivel ennek a Febi relének nincs infó a belső felépítéséről azt lehetne, hogy megnézni az F Astránál is ugyan az-e a működése és a bekötése a fényszórómosónak mint a G-nél, de sajnos nekem nincs meg az F rajza. De gondolom nem véletlenül írták oda, hogy jó a G-hez is. Szerintem ugyan az lehet a működési elv az F Astránál is mint a G-nél! Ahogy néztem az Opel szinte összes típusa fel van sorolva a listában! Az a baj ezzel a fényszórómosó rendszerrel hogy relét szinte sehol nem árulnak hozzá! Tartály mosó spricnit egyszerű beszerezni de ez a relé! Szerintem rendelek egy ilyet és ha nem jó max marad az Opel szalon 10* áron! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 A világításról áramot levenni a visszajelzőhöz legegyszerűbben szerintem vagy a gyári DRL csatlakozójából tudsz (ez ha meg van nálad, akkor a biztosítéktábla mögött lóg szabadon egy 8 érintkezős csatlakozó), vagy pedig a multitimer hosszúkás fekete csatlakozójába futó kötegből a biztosítáktábla jobb szélén. Mindkét helyen egy sárga vezeték a tompítotté. Ha a helyzetjelzőre szeretnéd kötni, akkor egy szürke-zöldet keress a multitimernél ill. szürke-fekete a drl csatlakozóban. Én beüzemeltem az enyémben a gyári DRL-t, vagyis motorindítás után automatikusan kapcsolja a világítást. Előtte nem éreztem szükségét a visszajelzőnek, mert rálátok a világításkapcsolóra, így viszont már én is szerettem volna ha valami visszajelzi ha bekapcsolt a világítás. Én is a xenon automata lámpaállítójának a visszajelzőjét szemeltem ki erre a célra, és azt csináltam, hogy a számlap hátoldalán leragasztottam a két kis nyilat a piktogramon, így egy tompított világítás visszajelző ikon lett belőle. Köszi! DRL csatlakozóm biztos nincsen mert matattam már párszor a bizti tábla mögött és eddig nem láttam. Marad a multitimer és a sárga szál. A piktogram leragasztása nem is rossz ötlet, de most ezért újra nem szedem szét a műszeregységet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuri1985 Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 A korábbi kérdésemre az eredmény: http://kepfeltoltes.hu/view/130828/IMG_20130828_195425_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ma raktam össze :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 A korábbi kérdésemre az eredmény: http://kepfeltoltes.hu/view/130828/IMG_20130828_195425_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ma raktam össze :) :icon11: Jól látom, hogy Opel alakban világít? Ezt hogy csináltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts