abelmed Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Hová raktad a hangszórókat? Az ajtóba? Oda túl nagy nem fér. Vagy a kalaptartóba? Nem tudsz képet csinálni róla? Egyébként szinte minden fejegységen van fader állítás. Ott lehet az első-hátsó hangszórókat külön hangosítani. Az ajtóba raktam, kombiról van szó, nincs kalaptartó. De a gyári hangfalai úgyhogy befért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Az ajtóba raktam, kombiról van szó, nincs kalaptartó. De a gyári hangfalai úgyhogy befért. Ja, értem. Azért csodálkoztam, mert azt írtad, "nagy hangfalakat" vettél. A gyári 13 centisek nem számítanak nagynak. A kábelezés bent volt gyárilag, vagy te oldottad meg? És a hátsó csipogók szólnak, csak a mélyközepek nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Kész az akksi töltő. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Kész az akksi töltő. ;) Grat! Mennyi idő és anyagi befektetésbe került? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Grat! Mennyi idő és anyagi befektetésbe került? :icon1: Köszi! :) Idő volt sok, mert saját tekerésű a trafó. Sec oldalra vettem csak huzalt, az 800Ft volt baráti áron. A műszerek ~1500Ft körül, a többi plusz ~1500Ft. (sok alkatrészem volt itthon, ellenállások, diódák, fesztabok, PC táp ház) Most a következő a motorhoz a 6V-os kistestvére lesz. :) (+ motor fesz. szabályozó, és egy LED-es hátsó lámpa) Link to comment Megosztás: More sharing options...
abelmed Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Ja, értem. Azért csodálkoztam, mert azt írtad, "nagy hangfalakat" vettél. A gyári 13 centisek nem számítanak nagynak. A kábelezés bent volt gyárilag, vagy te oldottad meg? És a hátsó csipogók szólnak, csak a mélyközepek nem? Hátul semmi sem szól. Se a csipogók se a 13 centisek :S kábelezés nem volt azt én csináltam, vagyishát lerendeltem bontóból a gyári kábeleket és kicseréltem, de a kábelezéssel nincs gond mert a központi zár működik hibátlanul Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Köszi! :) Idő volt sok, mert saját tekerésű a trafó. Sec oldalra vettem csak huzalt, az 800Ft volt baráti áron. A műszerek ~1500Ft körül, a többi plusz ~1500Ft. (sok alkatrészem volt itthon, ellenállások, diódák, fesztabok, PC táp ház) Most a következő a motorhoz a 6V-os kistestvére lesz. :) (+ motor fesz. szabályozó, és egy LED-es hátsó lámpa) Mutatósan néz ki, és akkor még nem is került sokba neked :) Belsejéről is tudsz feldobni egy képet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Mutatósan néz ki, és akkor még nem is került sokba neked :) Belsejéről is tudsz feldobni egy képet? Igen, tettem is fel. A belseje a zsúfoltság miatt kicsit puritánabb. :( De látszik, hogy a ventit, és a hőszabályzóját is felhasználtam, de a 6V-nak a panelára már ráterveztem egy saját tervezésű hőfokszabályozás. (NTC-s N-FET-est) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Hátul semmi sem szól. Se a csipogók se a 13 centisek :S kábelezés nem volt azt én csináltam, vagyishát lerendeltem bontóból a gyári kábeleket és kicseréltem, de a kábelezéssel nincs gond mert a központi zár működik hibátlanul Szia! Megtudnád írni milyen kábelt kellet rendelned bele és mennyibe került? Mert az ennyim sincs hátul bekábelezve és lehet egyszer Én is rászánom magam a pótlásra. :icon1: Ha gyári fejegységed van, akkor szerintem elöl nincs bekötve a hátsó hangfal, vagy azt már nézted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Ferdehátu g astrámba a pótféklámpát hogyan lehet kiszedni?illetve milyen izzó van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
abelmed Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Szia! Megtudnád írni milyen kábelt kellet rendelned bele és mennyibe került? Mert az ennyim sincs hátul bekábelezve és lehet egyszer Én is rászánom magam a pótlásra. :icon1: Ha gyári fejegységed van, akkor szerintem elöl nincs bekötve a hátsó hangfal, vagy azt már nézted? http://blog.vbalazs.me/2010/08/opel-astra-g-classic-ii-gyari-audio.html Végig ez alapján csináltam, közbe rájöttem miért nem szóltak, mire szétcibáltam a rádiót mert a beépítő keretbe belevolt szorulva és láttam h minden jól be van kötve visszaszereltem és a rádión kellett beállítani :D hibátanul működik nagyon a lett csak minuszos vagyok egy beépítő kerettel :DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi81 Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Sziasztok! A hangszóró szereléshez szeretnék hozzászólni. A Hátsó ajtóban három vezeték van ami egy tűzőérintkezős csatlakozóba megy. A hangszóró vezetékei pedig a B oszlopból kijövő kötegben ott vannak (legalábbis nálam ott volt). Tehát az ajtócsatlakozó egyik felén öt vezeték van (a két szélső a hangszóró), az ajtóba meg csak három, és még a tüskék sincsenek ott az ajtó felöli oldalon. A tűzős csatlakozó felső részén van két nagyobb - valószínűleg saruknak való - hely. Én ezeken a helyeken áthúztam a hangszóró kábeleit és hozzáforrasztottam a B oszlop felöli csatlakozó két szélső vezetékéhez (csíkos a negatív), majd a csatlakozó összerakásakor folyamatosan húztam a két átfűzött vezetéket, hogy szépen össze lehessen pattintani a csatit. Tökéletesen működi, csak egy 1- 1,5m kéteres vezeték kell hozzá, meg kb. egy óra megcsinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Igen, tettem is fel. A belseje a zsúfoltság miatt kicsit puritánabb. :( De látszik, hogy a ventit, és a hőszabályzóját is felhasználtam, de a 6V-nak a panelára már ráterveztem egy saját tervezésű hőfokszabályozás. (NTC-s N-FET-est) Köszi, most akkor beleláttunk a lelkivilágába :D Nem az a lényeg hogy hogy néz ki csak működjön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Ferdehátu g astrámba a pótféklámpát hogyan lehet kiszedni?illetve milyen izzó van benne? Valami patentos megoldással, sztem a körülötte lévő burlolatot is meg kell bontani. Az összes nem világít, vagy csak pár? LED van benne, elvileg az nem ég ki sosem, vagyis tovább bírja mint a kocsi, sztem forrasztási hiba lesz (ha csak 1-2 nem világít), hogy a true hole alkatrész lábát elengedte, vagy a PCAn van valami szakadás..... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 (edited) On 2013. 07. 31. at 22:21, imy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Printed Curcuit Board... PCB. :blush: én így ismerem, de nem tudok angolul. PCB: Printed Circuit Board PCA: Printed Circuid Assembly Igazad van elgépeltem, az összeszerelés az PCA. Tudom mi az, ezen a területen dolgozok 2003 óta. Én PCA területen dolgoztam mint ICT mérnök, most ICT pr. fejlesztés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 sziasztok végre eljutottam a szinterezőshöz a 4 féknyereg színterezése 8000ft 3 év garival rengeteg szín közül választhatsz jobban megéri, mint otthon szenvedni vele egy - két szemrevétel a kerékagy kupak beszerzése nem egyszerű bárdiban és cromaxban se volt max gyári 2000+ ft ért/db ladának ugyan ez a kupak mérete, hagyatékból maradt 2db a pincébe köszi Tata! 47MM átmérőjű bosh féknyereg kézifékmozgató rögzítő csavarja 5lapfejű mérete 14 es semmilyen más szerszám nem hajtja meg szerszámboltban rápróbáltak mindent még kerékőr csavar leszedőt is ha nem volna meg a fej hozzá (10pénz és viszik a felnit) 2 hetes átfutással küldik angliából a kulcsfejet a fék csavarhoz idő híján flex megold mindent meg egy combos crova fej ami lapos csavarhúzóformályú meg 120 kiló haveri segítség nehéz kihajtani ha be van ragasztva :D melegítés felejtős van bent egy gumi tömítés amiért kár lenne jövőhéten kész teszek fel képeket Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 bosh féknyereg kézifékmozgató rögzítő csavarja 5lapfejűmérete 14 es semmilyen más szerszám nem hajtja megszerszámboltban rápróbáltak mindentmég kerékőr csavar leszedőt is ha nem volna meg a fej hozzá(10pénz és viszik a felnit)2 hetes átfutással küldik angliából a kulcsfejet a fék csavarhozidő híjánflex megold mindent meg egy combos crova fej ami lapos csavarhúzóformályúmeg 120 kiló haveri segítségnehéz kihajtani ha be van ragasztva :DEz ismerős, de én kihajtottam valahogy 4 évvel ezelőtt, sőt még a csavarfej is kibírta, mert vissza is ment. Már nem tudom mivel csináltam, de az tuti hogy ötlapfejű csavarhoz való kulcsom nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tippmix46 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Valami patentos megoldással, sztem a körülötte lévő burlolatot is meg kell bontani. Az összes nem világít, vagy csak pár? LED van benne, elvileg az nem ég ki sosem, vagyis tovább bírja mint a kocsi, sztem forrasztási hiba lesz (ha csak 1-2 nem világít), hogy a true hole alkatrész lábát elengedte, vagy a PCAn van valami szakadás..... Sziasztok! Nekem is a hátsó féklámpa ledsorral van problémám (autóm 2003as 1,2es Opel Astra G)...a kb. 20 ledből 4 ég összesen csak (szerencsére legalább azok szimetrikusan elosztva, így nagyon nem feltűnő)...szeretném orvosolni a problémát...kérdésem, hogy most ezt csak egyben lehet cserélni vagy izzót kell cserélni vagy lehet nincs is bajuk, hanem valami csatlakozó vagy biztosítékkal lesz gond? Felhívtam az Opel Schillert, azt mondták (nem tudom igaz-e), hogy nem lehet ledet cserélni, csak komplett ledsor részt, ára pedig 22.000 Ft+szerelés:( Köszönöm válaszotokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok! Nekem is a hátsó féklámpa ledsorral van problémám (autóm 2003as 1,2es Opel Astra G)...a kb. 20 ledből 4 ég összesen csak (szerencsére legalább azok szimetrikusan elosztva, így nagyon nem feltűnő)...szeretném orvosolni a problémát...kérdésem, hogy most ezt csak egyben lehet cserélni vagy izzót kell cserélni vagy lehet nincs is bajuk, hanem valami csatlakozó vagy biztosítékkal lesz gond? Felhívtam az Opel Schillert, azt mondták (nem tudom igaz-e), hogy nem lehet ledet cserélni, csak komplett ledsor részt, ára pedig 22.000 Ft+szerelés:( Köszönöm válaszotokat! Szétszeded, és a LED-eket (nem izzó, dióda) ki lehet cserélni. Lehet csak forrasztási hiba, ami valószínűbb. Mi úgy tanultuk, hogy 1 millió óra az élettartama a LED-nek (azóta leddek szuper fényű LED-ek, meg nagyobb árammal hajtják meg, stb....), de ha csak 100e óra, akkor sem mehetett volna tönkre. Más nem ha nem boldogulsz vele küldd el nekem, megnézem, max. a postaköltséget bukod. Ha nem kicserélem benne ami rossz.... És az nem lesz 22e... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tippmix46 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 A szétszedés, ha jól tudom olyan sorrendben van, hogy elsőként a jobb-bal oldali keretet kell, majd magát a lámpa részt...nagy meló? Patentos vagy csavaros? Neki merjek állni, nem vagyok nagy szerelő:) Forrasztási hiba hogyan alakul ki, úthiba miatt megszakad vagy miért nem ég a többi led (ha jók maguk a ledek)? Vagy biztosíték hiba? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 (edited) On 2013. 08. 02. at 15:32, Tippmix46 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok! Astra G 1.6, 16V Caravan-nal kapcsolatban két kérdésem is lenne: 1) a csomagtartóban hol találok olyan vezetéket, amin csak gyújtásnál van áram? szivargyújtó csatlakozó beszereléséhez kellene. 2) a belső levegőkeringetés bekapcsolásakor nem történik semmi, kapcsoló világít, de nem látja el a funkcióját. mi törhetett el, és hol, valamint mit tudok kezdeni vele házilag? köszönöm a segítséget előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok! Na ma beépítésre került az én autómba is a tempomat! Szerencsém volt mert ebben az évjáratban és felszereltségben minden be van vezetékelve! Csak a kart kellett berakni meg a kuplungkapcsolót amit egy picit meg is kellett reszelni! Ezúton is köszönöm Darthvödör szuper leírását a témáról hogy hogy alakítsuk a 3 vezetékes dugót a 2 vezetékes kapcsolóhoz! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 (edited) On 2013. 08. 02. at 18:39, Zsolthy88 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts