Zulu Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 A vastag piros (a rajz szerint az piros, ha nálad rózsaszín akkor az :) ) az állandó feszültség, a kék csíkos a kapcsolt. Pontosan milyen vezeték kellene neked az AC-től? Kapcsolt oldali feszültség, vagy a kapcsoló oldali? Egyébként nincs egyik sem az utastérben, az AC-nek minden vezetéke a motortérben található, a motortéri főbiztosíték táblából kap tápot, és az ECU kapcsolja, nem vezették az utastérbe. És szerinted hol megy hátra a vezeték az AC pumpához?? Az autó alatt?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Coredump Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Szia! Erre van más megoldás is, este elküldöm PM-ben, az otthoni gépemre le van mentve hogyan kell. Ez engem is érdekelne ! Koszi ! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Szia! Erre van más megoldás is, este elküldöm PM-ben, az otthoni gépemre le van mentve hogyan kell. Szia! Akkor már vagyunk egy páran,mert Én is kíváncsi lennék rá. :) Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Ma sikeresen vettem egy ncdr1100 cd tárral és navis kijelzővel. Viszont lenne néhány problémám. A kijelzőt amikor kipróbáltam, működögt majd egyszercsak kiírta hogy DISPLAY SAFE. Mit lehet vele csinálni? A másik, hogy hiába nyomkodom a bc gombot sehogy nem hozza ki a fogyasztási adatokt. Tudja valaki, hogy miért vagy hogyan lehet elővarázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fbalu81 Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Ma sikeresen vettem egy ncdr1100 cd tárral és navis kijelzővel. Viszont lenne néhány problémám. A kijelzőt amikor kipróbáltam, működögt majd egyszercsak kiírta hogy DISPLAY SAFE. Mit lehet vele csinálni? A másik, hogy hiába nyomkodom a bc gombot sehogy nem hozza ki a fogyasztási adatokt. Tudja valaki, hogy miért vagy hogyan lehet elővarázsolni? :D Már csak egy hozzá való kijelzőt kellene venned, tőlem. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Ha leveszem az akksit, akkor a veramon megőrzi a benne lévő beállításokat és adatokat, vagy nullázódik?Szerelnem kéne, viszont most tankoltam tele az autót hogy beállítsam a fogyasztást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Nekem a gumiméret, tank űrtartalma és hasonló beállításokat megőrzi, de ha jól emlékszem akkor a fogyasztási adatokat és a megtett távolságot el fogja felejteni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 sziasztok a veramon hőmérőjét ti hová helyeztétek hol a legoptimálisabb? Még valami kézifék kar gombja kiszedhető valahogy? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 sziasztok a veramon hőmérőjét ti hová helyeztétek hol a legoptimálisabb?Na ez egy jó kérdés. Még én sem találtam meg az optimális helyet, de leírom hogy én hova raktam (ebből következik hogy nem vagyok megelégedve azzal ahol most van): Én a középkonzol mögé rejtettem, a hamutartó alatti kis kiszedhető csík alá, abból a megfontolásból hogy a tűző nap elől elrejtve kell lennie mert az befolyásolja a mért hőmérsékletet, ugyanakkor az utastér felső felében sem nagyon lehet mert a meleg levegő felfelé száll (a tető alatt mindig melegebb van mint a lábtérben), és ettől megint csak csalna, de ott rontottam el hogy a középkonzol mögött ugyan nincs kitéve közvetlen napsugárzásnak, de a levegő sem jár ott, így aztán rendszeresen 6-10°C-al többet mutat a valós hőmérsékletnél. Gondoltam arra is hogy a lábtérbe (a pedálok fölé) teszem ahol valamennyire jár a levegő, de ott meg télen lesz rossz helyen amikor a fűtést a lábra irányítom. Még esetleg az első ülés alatt lenne jó hely neki, bár nekem ott is vannak a hűtő/fűtőrendszernek fúvókái...Egyszóval olyan helyet keress ahol tűző nap nem éri, jár a levegő (nem zárt), és nincs kitéve a fűtőrendszer közvetlenül ráirányított hideg/meleg levegőjének sem. Nem lesz egyszerű... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Mr.bb tőlem vette a hőmérős cuccot, tehát nekem már nincsen de leírom hogy én hová tettem.Én a hamutartó alatt lévő kis szűk résen kivezettem, és egészen a kéziféknél lévő mélyedésig vezettem el.Ott árnyékban is van és jár is a levegő. De ha valaki szét akarja fúrni a dolgokat, akkor a box alatt is lehet odáig vezetni és ott egy lyukon kivezetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Ez sem rossz, de nekem az is szempont volt hogy lehetőleg ne kerüljön látható helyre, egyszerűen azért mert úgy nem tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 szerintem a legjobb helye a hátsó hamutartóban lesz úgy sem használjuk soha és mindig nyitva van :D vagy esetleg az ülésbe kéne behúzni könyöklő magasságba meglátjuk itt is lehet tesztelni majd jelentkezek az eredményekkel Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 márkatársak.Azt szeretném megtudni hogy a 2001 y17dt.klimás caravánombol hogy tudnám kiszedni a generátort mert javitani kellene .Alapjáraton halványan izzik a töltésjelzöm13,8-at tölt érdekes utána fordulaton meg nem. még azt szeretném megtudni hogy mennyibe kerülnek hozzá a javitáshoz az alkatrészek ezen még a vákumszivattyu is rajta van,de az jo. , Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 márkatársak.Azt szeretném megtudni hogy a 2001 y17dt.klimás caravánombol hogy tudnám kiszedni a generátort mert javitani kellene .Alapjáraton halványan izzik a töltésjelzöm13,8-at tölt érdekes utána fordulaton meg nem. még azt szeretném megtudni hogy mennyibe kerülnek hozzá a javitáshoz az alkatrészek ezen még a vákumszivattyu is rajta van,de az jo. , X16xel és x20dtl -nél van tapasztalatom de csak állúról fértem hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Szia! Erre van más megoldás is, este elküldöm PM-ben, az otthoni gépemre le van mentve hogyan kell. Szia! Egy egyszerű frappáns megoldás engem is érdekelne, hogy kicsit megszenvedjenek a kicsikémért :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Ezzel az OBD-vel hibakódot is lehet olvasni?Tehát ha van ilyenem, akkor nem kell kivillogtatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Igen, megfelelő programmal (pl. Torque, ScanMaster, moDiag) hibakód olvasás és törlés is lehetséges az ODB-s kütyüvel, a villogtatás innentől felejtős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Megrendeltem egy ilyen kütyüt az Ebay-on kemény 2400Ft-ért.Kiváncsi leszek rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Hello, Ma ki lett cserélve a generátor egy vadonat újra, de továbbra is a következő tünetet produkálja. Ha középmeleg (850 ford/perc) motornál bekapcsolom 4-es fokozatra hirtelen a ventilátort, akkor szinte meg sem moccan a fordulatszám. Amint eléri az üzemmeleg állapotot (750 ford/perc), kb 250-et esik a fordulat a kapcsolás pillanatában, pl: 4-es ventilátor, vagy motorhűtő ventilátor hatására. Továbbá, amint felér a két első elektromos ablak, nem közben, hanem utána fuldokol egy ilyet a motor. Sokszor ha fékezek és 2-esbe váltok, szintén leesik kb 250-et a fordulat, rövid ideig (kb amíg fel nem engedem a kuplungot). Ha csak simán motorfék közben benyomom a kuplungot, akkor jó. Valamiért a feszültség változásokat nem tudja kezelni a motor. Generátor, akku jó, EGR nincs gyárilag. Mi lehet még szerintetek? MAP szenzor esetleg? Tech2-vel nézték opelszervizben, de nem tudtak hozzászólni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Üdv! Lőtávolon belül van vállalkozó szellemű emberke aki tudna nekem segíteni a tempomat beszerelésébe Y17DT-be? Baranyába mondjuk elgurulok, akár Somogyba is. Jól jönne még a nyaralás előtt a beszerelés. :) THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Üdv! Lőtávolon belül van vállalkozó szellemű emberke aki tudna nekem segíteni a tempomat beszerelésébe Y17DT-be? Baranyába mondjuk elgurulok, akár Somogyba is. Jól jönne még a nyaralás előtt a beszerelés. :) THX! keresd WESSZ-t törökbálinton . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Július15, 2013 Megoszt Elküldve Július15, 2013 Hali, tárolt hibakódot lehet törölni aksilevételel? X12XE astra G 1999. Csak azért kérdezem mert dobott hibát a főtengely jeladóra, de most kicseréltem és nem akarok megint 3000 HUF-ot fizetni a diagnosztikáért. Vagy esetleg a hiba megszünésével törlődik a tárolt hiba is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július15, 2013 Megoszt Elküldve Július15, 2013 Hali, tárolt hibakódot lehet törölni aksilevételel? X12XE astra G 1999. Csak azért kérdezem mert dobott hibát a főtengely jeladóra, de most kicseréltem és nem akarok megint 3000 HUF-ot fizetni a diagnosztikáért. Vagy esetleg a hiba megszünésével törlődik a tárolt hiba is? Igen törlődik az ECU-ból, ha leveszed az akksit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Július15, 2013 Megoszt Elküldve Július15, 2013 Okés, köszi a segítséget! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szocske Elküldve Július16, 2013 Megoszt Elküldve Július16, 2013 Sziasztok! Épp vonóhorog felszerelés alatt van az autóm. Azt kértem, hogy a műszerfali visszajelzőt kössék be, ne fúrjanak be nekem +1 ledet, és most hívtak az opelból, hogy ne menjek a megbeszéltek szerint reggel az autóért, mert nem sikerül működésre bírni a műszerfali visszajelzőt. Van ennek esetleg valami trükkje, amit szégyen szemre egy opel szerviz nem ismer? Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts