Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Köszi az ifót.

Tehát kell néznem két kapaszkodót két szalagkábellel, a tetőkárpit felett elvezetni, és bedugni a csatlakozóba ami ott van.

Nem is vészes. :icon1:

Ezeket a kapaszkodókat le kell pattintani?Vagy esetleg valami csavar tartja?Azért kérdezem, mert most van ott kapaszkodó, csak lámpa nincsen benne.

Stifteket kell benyomni, aztán kivenni az egészet a helyéről. Illetve előtte magát a kart kell levenni, azt is két pöcök tartja.

Ha gondolod pesten oda tudom adni a cuccot. A posta nagyon megdrágult májustól sajnos.

Link to comment
Megosztás:

Megjött a szivargyújtó amit a Conradból rendeltem.

Először arra gondoltam, hogy a csomagtérbe teszem, de inkább valahová a hátsó ülések környékére kéne.

Valaki szerelt már be a hátsó ülések környékére szivargyújtót?Hová érdemes beszerelni?

Link to comment
Megosztás:

A vezető oldalról megy a kábel a tetőkárpit felett. Omega B olvasóval jobban jársz, mint karácsonyfát készítesz az autódból.

Az a két szélső lámpa mikor világít? Hogyan kapcsolható? Tudtommal nem egybe, van egy olyan képem is ahol a középső világit...

2a86_1_big.jpg

Link to comment
Megosztás:

A csomagtartó LED-ezése elkészült, végre majd lehet látni a csomagtartóban. :) (én oldalra nem tudtam volna betenni, mivel mankókerék van ott, és olyan

Jó lett! :D

De, ha ki kell venni valami miatt a kalaptartót akkor mi lesz? Vagy csináltál egy széthúzható csatlakozást a kábelnek?

Link to comment
Megosztás:

Ma pollenszűrő csere volt, gondolom akkor már ha ott vagyok, akkor megcsinálom, hogy kulcs zárásra az ablakok felmenjenek.

Az akksit lusta voltam levenni, inkább a biztit kerestem meg, s kivettem. Láttam hogy a 11-es 15A-es biztinek nincs meg a burkolata, gondoltam majd kicserélem, ha végeztem.

A központi zár biztijét visszatettem, majd megnéztem a 11-es biztit (ami a ködlámpáé, tavaly építettem be) és akkor látom, hogy ok, hogy nincs meg a teteje, de azért nincs mert beleolvad a biztosíték táblába.... Kb 1 óra munka árán sikerült kiszedni (ki kellett marni, mert az egész össze volt olvadva. Majd gondolkodtam mi lehetett. Az első szembetűnő, hogy vékonyabb volt a késem, 0,65mm, a gyáriaké 0.8mm... (nem áll benne olyan szorosan, ha vékony) A másik, megnéztem egy ugyanilyet, s az olvadószál is egészen más volt. Szóval szerintem a nagy teljesítmény miatt megmelegedett, és beleolvadt. Nem jól volt méretezve.

Tehát vigyázzatok a bóvlikkal. :excl: Most ezek után vajon melyiket érdemes megvenni??? :o :o :o

És még az akksit is lemerítettem kb 1 óra alatt (csomagtartó nyitva, ajtók nyitva, rádó ment, és a gyújtás is ment egy 20 percet, hogy a szivargyújtóba legyen áram a steklámpának...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy lehet, hogy elég amatőr kérdésem lenne központi zár távirányítóval kapcsolatban. Az történt, hogy az enyém sajnos elázott és bár kipucoltam, de sajnos onnantól nem tudtam összeszinkronizálni (gyújtás és közben a gomb nyomása, amíg hallom, hogy a központi zár kattan) az autóval, meg sem nyekkent.

Sikerült szereznem egy másik kulcsházat, benne egy látszólag jó állapotú elektronikával (immo chip is van hozzá). Annyit csináltam, hogy a kulcs kulcs részét és az immo chipemet áttettem ebbe az új házba. Sajnos azonban így sem nyekken meg a szinkronizálásnál. Még annyi plusz info, hogy az én elromlott elektronikám kicsit más volt, mint az új, nem volt pl led rajta. Van remény, hogy fog működni az új elektronika és végre lesz megint távirányítóm a központi zárhoz?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én úgy tudom, hogy új kulcs elektronikát Tech2-vel kell felprogramozni az autóban. A gyujtásos módszer csak a saját kulccsal működik, pl elem lemerülésénél. Más típusú elektronikával szerelet kulcs szerintem nem fog működni tech2-vel sem. Az elem jó a régiben? Elég jól szigeteltek a kulcsházak, biztos, hogy jutott víz a belsejébe?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én úgy tudom, hogy új kulcs elektronikát Tech2-vel kell felprogramozni az autóban. A gyujtásos módszer csak a saját kulccsal működik, pl elem lemerülésénél. Más típusú elektronikával szerelet kulcs szerintem nem fog működni tech2-vel sem. Az elem jó a régiben? Elég jól szigeteltek a kulcsházak, biztos, hogy jutott víz a belsejébe?

Ez nem jó hír, akkor ezt lehet, hogy benéztem. Ha programozással megoldható lenne, akkor azt hol? Csak márkaszerviz, vagy előfordulhat, hogy autóvillamossági szaki is ért ilyenhez? A régihez vettem új elemet, de biztos, hogy jutott bele víz, mert sajnos látszik is rajta, ráadásul sós víz. :) Az újnak pedig biztos jó az elektronikája, mert ha megnyomom valamelyik gombot a led felvillan.

Link to comment
Megosztás:

Márkaszervízben tutti, esetleg olyan villamossági akinek van Tech-2-je valószínű az is meg tudja oldani,de ebben nem vagyok biztos. Majd a többiek pontosítanak! :)

Ez nem jó hír, akkor ezt lehet, hogy benéztem. Ha programozással megoldható lenne, akkor azt hol? Csak márkaszerviz, vagy előfordulhat, hogy autóvillamossági szaki is ért ilyenhez? A régihez vettem új elemet, de biztos, hogy jutott bele víz, mert sajnos látszik is rajta, ráadásul sós víz. :) Az újnak pedig biztos jó az elektronikája, mert ha megnyomom valamelyik gombot a led felvillan.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.