Zsolthy88 Elküldve Május31, 2013 Megoszt Elküldve Május31, 2013 egy ilyet én is csináltam, csak én ilyet vettem hozzá: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/autos_szivargyujto_eloszto_usb_1755834413.html pár száz forintért lehet venni pl. vaterán is nyaraláskor jól jön, csak a szivargyújtós hűtőtáska be hátra, + tableten tudnak hátul filmet nézni, közben tölteni is azt az úton. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Az enyémben sem volt, magam szereltem be. Az akkuról vittem külön szálat és vettem egy aljzatot. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Az enyém így néz ki. És tettél elé valami biztosítékot, vagy csak simán elvitted az akksiról a kábeleket?Hol vezetted el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 És tettél elé valami biztosítékot, vagy csak simán elvitted az akksiról a kábeleket?Hol vezetted el? Biztosíték feltétlenül kell elé (az akksinál)! De szerintem felesleges külön vezetéket húzogatni, van már ott egy szép vastag áramvezeték a bal-hátsó lámpa mögött a kötegben, arról nyugodtan le lehet venni. Mikor az utánfutó vezetékeit kötöttem be akkor néztem én is ki azt magamnak ilyen célra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Biztosíték feltétlenül kell elé (az akksinál)! De szerintem felesleges külön vezetéket húzogatni, van már ott egy szép vastag áramvezeték a bal-hátsó lámpa mögött a kötegben, arról nyugodtan le lehet venni. Mikor az utánfutó vezetékeit kötöttem be akkor néztem én is ki azt magamnak ilyen célra. na én pont azt alkalmaztam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Biztosíték feltétlenül kell elé (az akksinál)! De szerintem felesleges külön vezetéket húzogatni, van már ott egy szép vastag áramvezeték a bal-hátsó lámpa mögött a kötegben, arról nyugodtan le lehet venni. Mikor az utánfutó vezetékeit kötöttem be akkor néztem én is ki azt magamnak ilyen célra. Kárpitot hogyan lehet lebontani a csomagtartóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Ha a Coupé ugyanaz mint a többi karosszériaváltozat (valószínű...), akkor vedd le belül a hátsó lámpa szerelőfedelét (mintha izzót cserélnél), hajtsd fel a padlókárpitot a csomagtérben hogy ne legyen útban (sőt én még a hátsó ülést is előredöntöttem), aztán az oldalkárpitot valahol alányúlva egy határozott rántással le lehet venni a helyéről. Patentekkel van felrakva amik a kárpit mögötti lemezben kialakított lyukakba pattannak bele, a másik felül meg egyszerűen rá van ragasztva a csomagtérkárpit hátoldalára. Ha nincs szerencséd akkor ez a ragasztás elenged, de akkor sincs gond, visszatétel előtt újra fel kell ragasztani a patenteket. Én is így jártam, de egy bármilyen forró ömledékes ragasztópisztoly tökéletesen megfelelő a patentek visszaragasztására: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Nekem 5 ajtós van, én nem emlékszem ott patentokra, úgy rémlik a padlóborítás kivétele, és talán a felül lévő műanyag elem - amin a kalaptartó fekszik - néhány csavarjának kivétele után már fel tudtam annyira hajtani, hogy kényelmesen tudtam dolgozni tőle. Régen volt, pontosabban már nem emlékszem, de nem volt nagy ügy, eléggé adta magát. update: Ja, és még az elsősegély doboz műanyag rekeszét kell kivenni, nem emlékszem van-e benne csavar, vagy csak pattintós, de könnyen kijön az is. Meg talán a csomagtérvilágítást, az is pattintós. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Betettem a VW9 relét a kocsiba.Ha hátrahúzom a kart, akkor jön az ablakmosó folyadék, de az ablaktörlő meg sem mozdul. A szakaszos törlés csak a második fokozattól megy.A hátsó ablaktörlő működik rendesen.Tehát ha egyet kattintok felfelé a karon, akkor nem történik semmi, csak a következő fokozattól megy az ablaktörlő.. Rossz a relé amit vettem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Nekem 5 ajtós van, én nem emlékszem ott patentokra, úgy rémlik a padlóborítás kivétele, és talán a felül lévő műanyag elem - amin a kalaptartó fekszik - néhány csavarjának kivétele után már fel tudtam annyira hajtani, hogy kényelmesen tudtam dolgozni tőle. Régen volt, pontosabban már nem emlékszem, de nem volt nagy ügy, eléggé adta magát. update: Ja, és még az elsősegély doboz műanyag rekeszét kell kivenni, nem emlékszem van-e benne csavar, vagy csak pattintós, de könnyen kijön az is. Meg talán a csomagtérvilágítást, az is pattintós. Ezek szerint mégis teljesen más a Coupé mint a 3/5 ajtós: Nekem ugye fix a kalaptartóm, ha akarnám se tudnám kivenni, valamint nincsen semmiféle rekeszem az elsősegélydoboznak. A csomagtérvilágítás meg a kivehetetlen fém kalaptartó aljában van, a kárpit leszedéshez nem kell piszkálni. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Betettem a VW9 relét a kocsiba.Ha hátrahúzom a kart, akkor jön az ablakmosó folyadék, de az ablaktörlő meg sem mozdul. A szakaszos törlés csak a második fokozattól megy.A hátsó ablaktörlő működik rendesen.Tehát ha egyet kattintok felfelé a karon, akkor nem történik semmi, csak a következő fokozattól megy az ablaktörlő.. Rossz a relé amit vettem? Hogyan szerelted be? Mit hová kötöttél? Javaslom ez alapján nézd át, hogy minden a helyén van-e?: https://sites.google.com/site/opelccled/komfort-ablaktoerlo Közelebbit ennyi információból nem tudok mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Hogyan szerelted be? Mit hová kötöttél? Javaslom ez alapján nézd át, hogy minden a helyén van-e?: https://sites.google.com/site/opelccled/komfort-ablaktoerlo Közelebbit ennyi információból nem tudok mondani. Ez alapján csináltam. Forrasztottam mindent.Nem változott semmi, ugyanúgy nem töröl. Visszaraktam az eredeti relét, és azzal is ugyanazt a hibát produkálja.Úgyhogy most már egyáltalán nincsen első fokozatom, és egyáltalán nem működik az, hogy hátrahúzom a kart és spriccel és töröl. Valamit nagyon elrontottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Ez alapján csináltam. Forrasztottam mindent.Nem változott semmi, ugyanúgy nem töröl. Visszaraktam az eredeti relét, és azzal is ugyanazt a hibát produkálja.Úgyhogy most már egyáltalán nincsen első fokozatom, és egyáltalán nem működik az, hogy hátrahúzom a kart és spriccel és töröl. Valamit nagyon elrontottam. Szia! Amikor én szereltem be a VW99-et ugyan ez a hiba jött elő. Lebontott burkolatoknál minden jó volt. Mikor összeraktam akkor meg ez a hiba, nem volt spriccelés és az első fokozat bizonytalan volt. Késes csatlakozót használtam. Hiba volt. Forrasztás után rendben működött. Biztos nálad is valahol valami szétcsúszott. Gondolom/remélem! szerk.: ablakmosásnál nem volt törlés, úgy ahogy neked Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Ez alapján csináltam. Forrasztottam mindent.Nem változott semmi, ugyanúgy nem töröl. Visszaraktam az eredeti relét, és azzal is ugyanazt a hibát produkálja.Úgyhogy most már egyáltalán nincsen első fokozatom, és egyáltalán nem működik az, hogy hátrahúzom a kart és spriccel és töröl. Valamit nagyon elrontottam. Akkor kezdd a legelején, nézd meg kap-e áramot a 15-lábára a relé a kapcsolót szakaszos állásba kapcsolva. Ellenőrizd a biztosítékot. Ha az ablakmosó szivattyú se megy, akkor sanszos hogy csak kilőtted valamivel a biztosítékát, mert az ugyanonnan kap áramot, de egyébként különálló a relétől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Akkor kezdd a legelején, nézd meg kap-e áramot a 15-lábára a relé a kapcsolót szakaszos állásba kapcsolva. Ellenőrizd a biztosítékot. Ha az ablakmosó szivattyú se megy, akkor sanszos hogy csak kilőtted valamivel a biztosítékát, mert az ugyanonnan kap áramot, de egyébként különálló a relétől. Az ablakmosó szivattyú megy, mert amikor hátrahúzom a kart akkor spricceli a folyadékot, csak a kar nem mozog.Ekkor ha jól emlékszem 3x kell törölnie.Sajna most meg sem mozdul.Viszont a többi fokozat az jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Sziasztok!Elméletileg pontosan úgy építettem meg a Behr repairt ahogy a Sötét Úr oldalán megtalálható. A mikrokapcsoló szépen megállítja, de vissza egyik kapcsolótól se hajlandó indulni. Ha a tengely középen van, szépen megy jobbra-balra. 1N4007 dióda polaritás ahogy a képen,mikrokapcsoló, még a kábel színek is u.a. .Tehát bénáztam ,de hol? Sajna a műszaki rajzhoz nem értek, de némi kézügyességgel meg vagyok áldva. Ha valaki konyhanyelven el tudná mondani mit rontottam el, megköszönném.Üdv Xenof Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 (edited) On 2013. 06. 01. at 21:00, xenof írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 Valószínűleg, a diódák vannak fordítva.Vagy a mikrokapcsolót nem a megfelelő lábakra kötötted.NC: normál zárt. (alap helyzetben vezet a common lábbal, benyomott gombbal nyit, nem vezet) ez megy a csatlakozóra.NO: normál nyitott. (alap helyzetben nyitva, nem vezet a common lábbal, benyomott gombbal vezet a common lábbal) ide megy a dióda "csíkos" fele, a másik fele az NC-re.Common: közös. (mind a két másik láb erre fog vezetni) ez megy a motorra, mind a két kapcsolónál!Amit én vettem kapcsolón mindent fordítva kell kötni az elmondás alapján.Reggel kiderül, hogy jól értettem-e.Köszönöm a segítséget.Xenof Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Június1, 2013 Megoszt Elküldve Június1, 2013 És tettél elé valami biztosítékot, vagy csak simán elvitted az akksiról a kábeleket?Hol vezetted el? Igen, tettem egy biztosíték tartót, biztosítékkal. A kábelek elvezetése nem volt a legegyszerűbb, a legnehezebb feladat a tűzfalon áthúzni. Azután elvezettem a küszöbborítás alatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Mekkora a terhelhetősége a szivargyújtónak?Mert arra gondoltam, hogy párhuzamosan bekötök egy másikat a hátsó hamutartóhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Mekkora a terhelhetősége a szivargyújtónak?Mert arra gondoltam, hogy párhuzamosan bekötök egy másikat a hátsó hamutartóhoz. 10-16A lehet. meg kellene nézni a biztosítékát, de ha nem akarod nagy fogyasztónan akkor nyugodtan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 10-16A lehet. meg kellene nézni a biztosítékát, de ha nem akarod nagy fogyasztónan akkor nyugodtan... Egy GPS meg egy telefon, vagy tablet. Ezzel mit lehet csinálni: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/opel_tech2_diagnosztika_f_g_astra_corsa_tech_2_1760976995.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=listings_big3_bottom&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Flistings%2Findex.php%3Fobd%3D2%26amp%3Bp%3D4%26amp%3Bq%3Dszivargy%25FAjt%25F3&bk_term=opel%20tech2%20diagnosztika%20f%20g%20astra%20corsa%20tech%202 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Egy GPS meg egy telefon, vagy tablet. Ezzel mit lehet csinálni: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/opel_tech2_diagnosztika_f_g_astra_corsa_tech_2_1760976995.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=listings_big3_bottom&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Flistings%2Findex.php%3Fobd%3D2%26amp%3Bp%3D4%26amp%3Bq%3Dszivargy%25FAjt%25F3&bk_term=opel%20tech2%20diagnosztika%20f%20g%20astra%20corsa%20tech%202 Akkor azt elbírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A veramon menüjében hol van a DRL beállítási lehetőség? Nem találom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Nincs benne ilyen. A veramon semmiféle állítási lehetőséget nem biztosít a DRL-hez (minek is?), egyszerűen csak bekapcsolja kb. 1000 1/min fordulatnál, és kikapcsolja ha megszűnik a fordulatszámjel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Valószínűleg, a diódák vannak fordítva.Vagy a mikrokapcsolót nem a megfelelő lábakra kötötted.NC: normál zárt. (alap helyzetben vezet a common lábbal, benyomott gombbal nyit, nem vezet) ez megy a csatlakozóra.NO: normál nyitott. (alap helyzetben nyitva, nem vezet a common lábbal, benyomott gombbal vezet a common lábbal) ide megy a dióda "csíkos" fele, a másik fele az NC-re.Common: közös. (mind a két másik láb erre fog vezetni) ez megy a motorra, mind a két kapcsolónál!Asszem valamit rosszul logikáztam, mert nem változott a helyzet, ezért google-on néztem képet a mikrókapcsoló bekötésről (Nc, No, C). Kiderült, hogy az első megoldás volt a jó, de a bekötés mégsem működik. Az igazsághoz hozzátartozik,hogy Behr van a dobozra írva, de MES Swiss Made is(30.93680.00 B B0443090.12637)elméletileg nem kéne számítania, nem? Delhinél a dióda polaritás fordított esetleg, vagy még mit lehet elrontani? Akármi is a megoldás, most már érdekel.Üdv X Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts