jamies Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 5e. Bp atveheto v posta +2esook +2e posta? mi hozza GLS?! O.o azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 sook +2e posta? mi hozza GLS?! O.o azért köszi. Posta dijszabas. 1875.- huf persze ingyen van a csomagolas is meg az idom is. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 Posta dijszabas. 1875.- huf persze ingyen van a csomagolas is meg az idom is. :DSzia! Felénk a posta 1190 ért elviszi a standard csomagot. Véletlen nem utánvéttel ennyi a posta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 Szia! Felénk a posta 1190 ért elviszi a standard csomagot. Véletlen nem utánvéttel ennyi a posta? Start csomag ara ennyi. Utanvet van. Mivel az utalast nem tamogatom igy marad ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 A TID kijelző alsó sorában jobb oldalon van egy [TP] jelzés.Ez micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Április28, 2013 Megoszt Elküldve Április28, 2013 A TID kijelző alsó sorában jobb oldalon van egy [TP] jelzés.Ez micsoda? Gyári RDS es rádió TP funkciójának bekapcsolt állapotát jelzi ha csak a TP van az azt jelenti hogy az állmás amit hallgatsz küldi a TP jelet ha [TP]-t látsz akkor azt jelenti hogy a TP be is van kapcsolva. A TP: Taraffic Program azaz azon rádióállomások esetén akik RDS be küldik a TP jelet ha közlekedési infót sugároznak akkor mikor CD/magnó üzembe van a fejegység és a TP be van kapcsolva akkor átvált rádióra, majd mikor vége akkor visszakapcsol, gyári fejegységeknél de szerintem a normális utólagosoknál állítható a TP hangereje is. Veramon esetén asszem vmi klímás üzemet jelez a TP nah de olyanom nincsen ezért ezt csak hallomásból tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 A TP nem tudom mit jelez Veramonnál, de a klímás üzemmódokat az AS (klíma beprogramozva, de nem aktív), valamint a Cr (hőmérséklet szabályozási tartományon belül, klíma bekapcsolva és működik) jelzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Van valaki itt a fórumon, akinek Z14XEP a motor a kocsijában, és szerelt a kocsiba veramont? A másik kérdésem, hogy amit rá kell dugni a veramonra csatlakozót, annak a jobb felső 1-es részében van egy NC nevezetű hely.Az micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Van valaki itt a fórumon, akinek Z14XEP a motor a kocsijában, és szerelt a kocsiba veramont? A másik kérdésem, hogy amit rá kell dugni a veramonra csatlakozót, annak a jobb felső 1-es részében van egy NC nevezetű hely.Az micsoda? NC = Not Connected vagyis üres, nincs bekötve Nekem ugyan nincs veramonom, de ez a rövidítés általánosságban ezt jelenti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 A TID kijelző alsó sorában jobb oldalon van egy [TP] jelzés.Ez micsoda? itt pontos meg határozás. http://kepfeltoltes.hu/view/130429/__www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Szerintetek 5. sebességben 60-as tempónál a 4,5L pillanatnyi fogyasztás Z14XEP motornál helytálló? Negyedikben 6,5-7 L. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Szerintetek 5. sebességben 60-as tempónál a 4,5L pillanatnyi fogyasztás Z14XEP motornál helytálló? Negyedikben 6,5-7 L. ELM327-el? Nekem 70-él 3.8-4.2-t mutatott. De autópályán is 110-nél meg 5.5l-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
masterdr Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok! Remélem jó helyre írom első hozzászólásom, mert eddig csak szorgos olvasó voltam :) Nos, tulajdonomban van lassan 2 éve egy 2000es évj. 1,6 16V G Caraván. A motorommal igencsak meggyűlt a problémám (német import az egész autó) és szép lassan előjött rajta minden gond. (először vizet evett, aztán olajat,de azt sem keveset, és persze szép volt a füstje). Nos az olaj öntögetés megunása, illetve eme helyzet nem megfelelősége vezette oda, hogy sok 100ezret mondtak a motorom felújítására, és persze ahány szerelő annyi ár, és annyi mindent cseréltek volna, és egyik sem mondta, hogy utánna minden okés lesz. Adott az ötlet, veszek egy komplett donort, mert akkor még pár apróságot is át tudok tenni, ill alkatrészként ki tudom árulni a maradékot, így nem kerül annyiba. Ezzel nem is lett volna gond, ha nem hallgatok cimborám nagy mellényű "én értek hozzá" emberére. Vettem egy vaux opel g csapot seggű 2004-es 1,6 16V-s kicsi autót. gyerek: 2 nap alatt kicserélem, haver mondja, minden befér, minden oké. Mondom, ha te mondod, legyen. Műszaki ember lévén,természetesen a jelenlétem nélkül nem volt szerelés, és még, jó ,mert ugye az hogy a motor passzol, de hogy egy darab vezeték nem, me más a computer, meg minden...A lényeg,hogy megállítottam a szerelést, és mindent, és a kezembe vettem az egészet. Természetesen azt a 2 napi munkát nem fizettem meg,amivel engem 2 hónapnyi autószerelésre kárhoztattak. Mindezt persze munkaidő után...De, hogy büszke legyek magamra, magam beraktam az új motort,hűtőt, szervót, az új motortér kábelköteget, az új műszerfal kábelköteget, és persze az üzemanyag rendszert. És most jön a lényegi kérdésem. Mindenem működik, kivéve az el. ablakom, ill az el. tükröm. A donorban volt el.ablak, de tükör nem. Adott az A oszlopnál lévő X1-es nagy 75 vagy hány lábú csati. (nem tekintem lényegében hülyének ebben a témában,csak nem mindennap szed szét az ember egy autót, és rak össze, de mint a példa is bizonyítja nem lehetetlen) Ű Szóval a lényegi segítség most jól jönne, ha tudnám annak az X1-es csatinak a lábkiosztását, hogy mit hol keressek, mert gyanítom, hogy a jobbkormányos verzióban, pár vezeték nem oda van befűzve ahová a balosban, és gyanítom, hogy emitt nem műxik az ablakom. Vagy, ha nem ezen a csatin múlik, akkor mi lehet a probléma? (én szerintem igen) van összehasonlításom a két autó csatijáról, és van jó pár tüske ami itt van ott nincs, és fordítva) Bocsi a hosszú szövegért, de így akkor tiszta minden, legalábbis remélem. Ha most ott állnék, hogy meg kellene lépnem ezt a motorcserés történetet, akkor is donorral csinálnám, csak már nem szopatnám le magam pár dologgal :) Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wodka Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok! A következő dologban kérnék némi útbaigazítást. Gyári fényszórómosóm van, ami ugyebár felkapcsolt világításnál működik, ha spriccelek a szélvédőre. Erre az esetek többségében nincs szükség, de kiiktatni sem akarom. Hallottam már "időzítőrelé"-ről, vagy mi a pontos neve, nem tudom. A kérdésem annyi lenne, hogy ezt egyszerűen ki kell cserélnem a biztosítéktáblán az egyik relére? Egyáltalán ott van külön reléje a fényszórómosónak és ha van, akkor melyik? Vagy van erre valami megoldás? Mert az nekem tökéletes lenne, ha mondjuk csak 2-3sec után működne, ha rajta van a világítás és folyamatosan nyomom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 ELM327-el? Nekem 70-él 3.8-4.2-t mutatott. De autópályán is 110-nél meg 5.5l-t. Szerintem Veramon-ra gondolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benjack Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok! Hátha tud valaki tanácsot adni a következő problémára. Egy hete vettem egy 1.4 Astrát (2001 évjárat). 300 km-t mentem vele minden gond nélkül, de a budapesti dugóban felforrt a víz, mint később kiderült letört a termosztáton lévő műanyag csonk. Ez nem is lenne érdekes, de az eset előtti percekben nem tudtam bekapcsolni az addig működő klímá (nem égett a led és a belső venti sem működött). Miután leállítottam a motort, a vízhűtő venti ment rendesen. Miután kicseréltük a termosztátot, ismét működött a klíma, viszont ahogy bekapcsoltam az ablaktörlőt kialudt a műszerfal világítás. Az a gyanúm, hogy a termosztát csonk nem magától tört le, hanem a klíma kapcsolgatása miatt a dugöban valamiért nem működött a vízhűtő venti és a nyomástól tört le. Attól félek most, hogy ha bekapcsolok valami elektromos dolgot akkor egy másik ismét megadja magát. Valakivel történt már hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Szerintem Veramon-ra gondolt. Igen a Veramonra gondoltam a fogyasztási értékekkel kapcsolatban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Szerintetek 5. sebességben 60-as tempónál a 4,5L pillanatnyi fogyasztás Z14XEP motornál helytálló? Negyedikben 6,5-7 L. Igen, de az átlagfogyasztás a mérvadó. A pillanatnyi sok mindentől függ (emelkedő, lejtő, ellenszél, hátszél, útburkolat, keréknyomás.....) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Igen, de az átlagfogyasztás a mérvadó. A pillanatnyi sok mindentől függ (emelkedő, lejtő, ellenszél, hátszél, útburkolat, keréknyomás.....) Megkérdeztem a Benda Dávidot :D hogy melyik ECU-t állítsam be.Azt mondta, hogy nekem nem kell semmit, mert nekem a veramon az ECU. Csak a fogyasztás korrekciót állítsam utána.Azt írta, hogy "That is N x 1.0000 . This value is zero correction.". Tehát feltételezem, ha ez a nulla, akkor nekem 5x1.0000-re kell állítani, mivel 4 henger van.Nem is lehet többre állítani mint 5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Megkérdeztem a Benda Dávidot :D hogy melyik ECU-t állítsam be.Azt mondta, hogy nekem nem kell semmit, mert nekem a veramon az ECU. Csak a fogyasztás korrekciót állítsam utána.Azt írta, hogy "That is N x 1.0000 . This value is zero correction.". Tehát feltételezem, ha ez a nulla, akkor nekem 5x1.0000-re kell állítani, mivel 4 henger van.Nem is lehet többre állítani mint 5. Rosszul értelmezed, nem a fogyasztás a 0, hanem a korrekció (1-gyel szorzol, vagyis nem változik). N tehát amit most kiír neked fogyasztást. Ha a gyakorlatban többet mutat, mint amit tankoláskor számolsz, pl. 10%-kal, akkor 0.9000-re kell állítani, de ha mondjuk annyival kevesebbet, akkor 1,1000-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Hátha tud valaki tanácsot adni a következő problémára. Egy hete vettem egy 1.4 Astrát (2001 évjárat). 300 km-t mentem vele minden gond nélkül, de a budapesti dugóban felforrt a víz, mint később kiderült letört a termosztáton lévő műanyag csonk. Ez nem is lenne érdekes, de az eset előtti percekben nem tudtam bekapcsolni az addig működő klímá (nem égett a led és a belső venti sem működött). Miután leállítottam a motort, a vízhűtő venti ment rendesen. Miután kicseréltük a termosztátot, ismét működött a klíma, viszont ahogy bekapcsoltam az ablaktörlőt kialudt a műszerfal világítás. Az a gyanúm, hogy a termosztát csonk nem magától tört le, hanem a klíma kapcsolgatása miatt a dugöban valamiért nem működött a vízhűtő venti és a nyomástól tört le. Attól félek most, hogy ha bekapcsolok valami elektromos dolgot akkor egy másik ismét megadja magát. Valakivel történt már hasonló? Amennyire tudom ez az évjárat még hűtőmodulos, azaz van egy vezérlő (az első lökhárító menetirány szerinti bal sarkja alatt) ami a ventillátorokat kapcsolgatja. Ez pedig nem engedi bekapcsolni a klímát ha nagyon magas a vízhőmérsékleted szóval ez nem hiba. Ha visszahűlt a motor akkor a klíma újra bekapcsolható. Az egésznek az oka pedig feltehetően a termosztátról letört műanyag csonk volt, ezért forrt fel a vized és ezért nem tudtál klímázni. Az ablaktörlő/műszerfalvilágítás jelenség ettől független probléma, a legjobb lenne autóvillamossági szerelővel átnézetned az autót. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 Attól tönkre mehet a veramon, ha a TID kábelét fordítva dugom rá? Véletlenül ez történt.Nem volt semmi a kijelzőn, tök sötét volt.Aztán megnéztem, és láttam, hogy fordítva tettem rá .Azóta a felső sorban megjelennek a dolgok, de alul még az sincsen, hogy Opel Astra, vagy hogy key remove. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Május4, 2013 Megoszt Elküldve Május4, 2013 Sziasztok! Mondtam a múltkor, hogy a motorháztető spoilert megpróbálom a bátyámmal megcsinálni házilag. Csináltunk egy sémát kartonból mennyire lóg be a látótérbe és hogyan néz ki belülről. Nem nyerte el a tetszésemet a látvány. Amennyire szép kívülről nézve, belülről annyira nem szép látvány. Így nem is kínlódtunk a végleges, festhető darabbal. Más. Csak megadta magát a pótféklámpám. Azt megmondaná valaki hogyan lehet leszedni a burkolatát? Nem mertük feszegetni a bátyámmal, mert fóliázott a szélvédőm és nem akartuk azt felsérteni még véletlenül sem. A világos része mozdítható valamerre vagy a vékony kis fekete peremmel együtt kellene lejönnie, ami a szélvédőnek feszül? Ettől jobb képet sajnos nem találtam. Ebből pedig nem tudom kisilabizálni, hogyan lehet leszedni. A segítséget előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május4, 2013 Megoszt Elküldve Május4, 2013 Sziasztok! Mondtam a múltkor, hogy a motorháztető spoilert megpróbálom a bátyámmal megcsinálni házilag. Csináltunk egy sémát kartonból mennyire lóg be a látótérbe és hogyan néz ki belülről. Nem nyerte el a tetszésemet a látvány. Amennyire szép kívülről nézve, belülről annyira nem szép látvány. Így nem is kínlódtunk a végleges, festhető darabbal. Más. Csak megadta magát a pótféklámpám. Azt megmondaná valaki hogyan lehet leszedni a burkolatát? Nem mertük feszegetni a bátyámmal, mert fóliázott a szélvédőm és nem akartuk azt felsérteni még véletlenül sem. A világos része mozdítható valamerre vagy a vékony kis fekete peremmel együtt kellene lejönnie, ami a szélvédőnek feszül? Ettől jobb képet sajnos nem találtam. Ebből pedig nem tudom kisilabizálni, hogyan lehet leszedni. A segítséget előre is köszönöm! Itt látszik a rögzítése:(patent) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Május4, 2013 Megoszt Elküldve Május4, 2013 Sziasztok! Mondtam a múltkor, hogy a motorháztető spoilert megpróbálom a bátyámmal megcsinálni házilag. Csináltunk egy sémát kartonból mennyire lóg be a látótérbe és hogyan néz ki belülről. Nem nyerte el a tetszésemet a látvány. Amennyire szép kívülről nézve, belülről annyira nem szép látvány. Így nem is kínlódtunk a végleges, festhető darabbal. Más. Csak megadta magát a pótféklámpám. Azt megmondaná valaki hogyan lehet leszedni a burkolatát? Nem mertük feszegetni a bátyámmal, mert fóliázott a szélvédőm és nem akartuk azt felsérteni még véletlenül sem. A világos része mozdítható valamerre vagy a vékony kis fekete peremmel együtt kellene lejönnie, ami a szélvédőnek feszül? Ettől jobb képet sajnos nem találtam. Ebből pedig nem tudom kisilabizálni, hogyan lehet leszedni. A segítséget előre is köszönöm! Szia! Én először megnézném a vezetékeket az ajtóátvezető gumiban. Van rá esély, hogy ott tört el a vezeték. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts