imy Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Akkor mesélj, mert engem nagyon érdekelne a Z14XEPs tempomat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Köszi szépen, közben tegnap este tovább olvasgatva megtaláltam, hoyg a Veramon lesz az én barátom :) Egy elég régi hozzászólásban azt is olvastam, hogy Z14XEP-be problémás/drága a tempomat beszerelése, viszont egy ismerősömnek, igaz H astrában, de szintén Z14XEP motorkódos, ment minden gond nélkül. Lehet, hogy a tavalyi info már elavult volt, és azóta olcsóbban elérhető ehhez a változathoz is? Szia! A H-nak más a motorvezérlője, ott csak kapcsoló és programozás kell a tempomathoz. G-nél is megoldható egy külön egység beépítésével.(legutóbbi információim szerint kb. 60 ezer Huf) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Szia! A H-nak más a motorvezérlője, ott csak kapcsoló és programozás kell a tempomathoz. G-nél is megoldható egy külön egység beépítésével.(legutóbbi információim szerint kb. 60 ezer Huf) A 60e-es móka wessznél elérhető. Ami szerintem kicsit sok a többi megoldáshoz képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 A 60e-es móka wessznél elérhető. Ami szerintem kicsit sok a többi megoldáshoz képest. Igen, erre godoltam, más megoldásról én nem tudok az ilyen motorok esetében . (persze azért lehet hogy van :icon1: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Igen, erre godoltam, más megoldásról én nem tudok az ilyen motorok esetében . (persze azért lehet hogy van :icon1: ) Ha lenne más, akkor lehet érdekelne... :) Vagy a vessz félét lekoppintani, habár nem tudom, hogy mi lehet ott a blackboxban amit beszerel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Tudnátok segíteni? Beszereltem a veramont, de se kép se hang. Minden a helyén van és minden ugyan olyan mint mielőtt beszereltem. Mi lehet a baj?Elvileg minden a helyén van, ahogy le van írva. Ha csak a panelt dugom rá a kijelzőre, és a panelba azt a csatlakozót ami a alaphelyzetben a kijelzőbe megy, akkor sem csinál semmit. Rossz a veramonhoz a kijelzőm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Tudnátok segíteni? Beszereltem a veramont, de se kép se hang. Minden a helyén van és minden ugyan olyan mint mielőtt beszereltem. Mi lehet a baj?Elvileg minden a helyén van, ahogy le van írva. Ha csak a panelt dugom rá a kijelzőre, és a panelba azt a csatlakozót ami a alaphelyzetben a kijelzőbe megy, akkor sem csinál semmit. Rossz a veramonhoz a kijelzőm? Van/volt gyári rádiód az autóban? Mert ha nem, és le van programozva a kijelzőről a rádió kijelző funkció - mivel szerintem a veramon is azt a kommunikációs csatornát használná és ugyan oda jelez ki - akkor azt aktiváltatni kellene, hogy tudjon működni én úgy gondolom. Más ötletem egyelőre nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Nem volt gyári rádióm, csak egy sima CD-s rádió amit én tettem be. Hat órás szívás után kipróbálnám és nem müxik .Majdnem tökön szúrtam magamat. Ezt a tec2 dolgot hol lehet megcsináltatni?Szervizben?Elviszem a kijelzőt és megcsinákják? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 Nem volt gyári rádióm, csak egy sima CD-s rádió amit én tettem be. Hat órás szívás után kipróbálnám és nem müxik .Majdnem tökön szúrtam magamat. Ezt a tec2 dolgot hol lehet megcsináltatni?Szervizben?Elviszem a kijelzőt és megcsinákják? Igen, márkaszervízben biztos, hogy meg tudják csinálni, de ne csak a kijelzőt vidd, tedd vissza a helyére - egyelőre szerintem a veramon nélkül - mert a műszert az OBD csatlakozóra fogja rácsatlakoztatni a kézifék alatt, a kijelzőtől is oda fut be a diag. vezetéke, normális esetben azon keresztül fogják tudni beállítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Igen, márkaszervízben biztos, hogy meg tudják csinálni, de ne csak a kijelzőt vidd, tedd vissza a helyére - egyelőre szerintem a veramon nélkül - mert a műszert az OBD csatlakozóra fogja rácsatlakoztatni a kézifék alatt, a kijelzőtől is oda fut be a diag. vezetéke, normális esetben azon keresztül fogják tudni beállítani. Tehát akkor a szervizben azt kell kérnem, hogy engedélyezzék a tech2-vel a kijelzőmön a rádió kijelző funkciót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Tehát akkor a szervizben azt kell kérnem, hogy engedélyezzék a tech2-vel a kijelzőmön a rádió kijelző funkciót? Így van, szerintem ennek meg kell oldja a problémát, de hátha még valaki hozzászól és megerősít benne aki jobban otthon van a veramon témában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Így van, szerintem ennek meg kell oldja a problémát, de hátha még valaki hozzászól és megerősít benne aki jobban otthon van a veramon témában. Gondolom megcsinálják vagy 10000Fft-ért :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Erik1986 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Hello!!! Olyan kérdésem lenne hogy nemrég vettem egy üvegszálas szárnyat és fel szeretném rakni az autóra ( 5 ajtós 2000es modell) és nem tudom hogy a szélvédő ragasztó megfogná e ( 4 felületen lehet ragasztani) de a gyári fényezésre megragadja a ragasztó vagy előtte le kellene valahogyan kezelni? Vagy a furást ajánlanátok? Ötleteket várok, ki hogy csinálná vagy esetleg kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban? köszönöm előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Hello!!! Olyan kérdésem lenne hogy nemrég vettem egy üvegszálas szárnyat és fel szeretném rakni az autóra ( 5 ajtós 2000es modell) és nem tudom hogy a szélvédő ragasztó megfogná e ( 4 felületen lehet ragasztani) de a gyári fényezésre megragadja a ragasztó vagy előtte le kellene valahogyan kezelni? Vagy a furást ajánlanátok? Ötleteket várok, ki hogy csinálná vagy esetleg kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban? köszönöm előre is Én tennék bele legalább két csavart is, plusz a ragasztó. Önmagában a ragasztás szerintem nem elég, az ajtócsapkodást szerintem hosszú távon nem bírná, meg a menetszél is cibálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Gondolom megcsinálják vagy 10000Fft-ért :( A rádió felprogramozását olyan 3-5ezer közé saccolom. Legalábbis a tempomaté 3000 volt itt Veszprémben... Gondolom, a rádió sem bonyolultabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 5e megy most márka szervizben egy ilyen akció Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 A veramonnál van egy olyan vezeték, amin egy fekete doboz van.Úgy néz ki a dolog, hogy a légkondi,a menetfény , egy +12V-os vezeték, meg a hőmérő megy bele ebbe a fekete dobozba.A dobozból meg két fehér vezeték, és a hőmérő jön ki. A kérdésem az lenne azokhoz a fórumtársakhoz akik már szereltek be veramont, hogy hogyan lehet megállapítani a két fehér vezetékről, hogy melyik a nappali fényé, és melyik a légkondié? A másik kérdésem az lenne, hogy a légkondi bekötésénél azt az egységet amin a légkondi gombja is van simán szétszedem, és - gondolom két vezeték van a gombon- vezetékek közé rakom be a relét.A relé melyik lábára kötöttétek a fehér vezetéket, és melyikre a többit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Tudnátok segíteni?Beszereltem a veramont, de se kép se hang.A "se kép se hang"-ot hogy érted? A kijelző megfelelően működik, csak a Veramon információit nem mutatja? Mert akkor tényleg megoldás lehet amit előttem írtak. Azt hogy le van-e programozva a rádió a kijelzőről, azt úgy tudod megállapítani, hogy (nem gyári rádió esetén) ha a rádiót bekapcsolod, akkor a kijelző alsó szegmensén (ahol a rádió kikapcsolt állapotában a dátum látszik) semmi nincs, eltűnik a felirat. Ha neked ilyenkor is látszott a dátum, akkor nem ez a baj, a leprogramozás nem fog segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 A veramonnál van egy olyan vezeték, amin egy fekete doboz van.Úgy néz ki a dolog, hogy a légkondi,a menetfény , egy +12V-os vezeték, meg a hőmérő megy bele ebbe a fekete dobozba.A dobozból meg két fehér vezeték, és a hőmérő jön ki.A kérdésem az lenne azokhoz a fórumtársakhoz akik már szereltek be veramont, hogy hogyan lehet megállapítani a két fehér vezetékről, hogy melyik a nappali fényé, és melyik a légkondié?A másik kérdésem az lenne, hogy a légkondi bekötésénél azt az egységet amin a légkondi gombja is van simán szétszedem, és - gondolom két vezeték van a gombon- vezetékek közé rakom be a relét.A relé melyik lábára kötöttétek a fehér vezetéket, és melyikre a többit?Huhh, ezt majd DarthVödör megmondja, ő is gondolkodott ezen amikor az enyémet bekötötte, de nekem már csak annyi rémlik hogy nem kell külön relé, az a kis fekete dobozka maga a klímavezérlés reléje. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 A "se kép se hang"-ot hogy érted? A kijelző megfelelően működik, csak a Veramon információit nem mutatja? Mert akkor tényleg megoldás lehet amit előttem írtak. Azt hogy le van-e programozva a rádió a kijelzőről, azt úgy tudod megállapítani, hogy (nem gyári rádió esetén) ha a rádiót bekapcsolod, akkor a kijelző alsó szegmensén (ahol a rádió kikapcsolt állapotában a dátum látszik) semmi nincs, eltűnik a felirat. Ha neked ilyenkor is látszott a dátum, akkor nem ez a baj, a leprogramozás nem fog segíteni. Ez éppen fordítva van nem? Ha ottmarad a dátum a rádió bekpcsolása után, ergo le van programozva, nem fogad adatokat a rádótól akkor a veramontól sem fog. Vagyis pontosan akkor kell átprogramozni, ha megmarad a dátum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Hát, nekem volt dátum még a Veramon előtti időkben is mindig, ha be volt kapcsolva a rádió, ha nem. Hozzáteszem hogy én CAR400-al vettem, azaz gyári rádióval (bár nem ezzel jött le a gyártósorról hanem CDR500-al, tehát valaki előttem már cserélte), és én egészen biztosan nem vittem programoztatni sehová. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 Hát, nekem volt dátum még a Veramon előtti időkben is mindig, ha be volt kapcsolva a rádió, ha nem. Hozzáteszem hogy én CAR400-al vettem, azaz gyári rádióval (bár nem ezzel jött le a gyártósorról hanem CDR500-al, tehát valaki előttem már cserélte), és én egészen biztosan nem vittem programoztatni sehová. A gyári rádiód hogy működött a kijelző nélkül? Soha semmit nem írt ki rá? A kezelése teljesen vakon ment? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 (edited) On 2013. 04. 16. at 15:12, DM101 írta: On 2013. 04. 21. at 14:32, DM101 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 A gyári rádiód hogy működött a kijelző nélkül? Soha semmit nem írt ki rá? A kezelése teljesen vakon ment? Az a baj hogy erre már nem emlékszem, gyakorlatilag az első nap kivágtam belőle a CAR400-at egy JVC kedvéért... és ez már 5 éve volt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április21, 2013 Megoszt Elküldve Április21, 2013 CDR-500-at viszi a multikormány? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts