borzd505 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok! "Kukáztam" egy 1.6-os astrából egy relét, az indításgátlóhoz.. A kérdésem az lenne, hogy melyik szál micsoda? Melyik a 12V és melyik a test? Plusz, hogy ezt valahogy ki tudom próbálni itthon, hogy működik-e? Nekem a gyári Bosch, ez pedig Siemens de gondolom nem problem.http://kepfeltoltes.hu/view/130413/6818179211_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/130413/11538105182_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A két vékony vezeték a relé tápja (85 illetve 86-os pontok) a mák kettő a kontaktus. Mindegy hogy melyik a plusz - mínusz. 85 86-ra adsz tápot és szakadás mérővel ránézel a kontakt lábakra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok! Azt honnan tudom, hogy fűthető-e a tükröm? Van valami jelzés a tükörlapon is, vagy valami más esetleg? Igazából nem is figyeltem télen sem... Vagy hány szál kábelnek kell mennie a tükör felé a csipogó mögött, hogyha fűthető? Üdv! A fűthető lapon látsz egy csíkot, ez a fűtőszál. A tükör hátulján pedig van két saru. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok! Azt honnan tudom, hogy fűthető-e a tükröm? Van valami jelzés a tükörlapon is, vagy valami más esetleg? Igazából nem is figyeltem télen sem... Vagy hány szál kábelnek kell mennie a tükör felé a csipogó mögött, hogyha fűthető? Üdv! Reggel mikor még párás a tükör bekapcsolod a hátsó ablak fűtést ha leszárítja a párát akkor biztos működik,a bal tükrön van csík de jobbon nincs és mégis fűt.A tükör fűtés is a hátsószélvédővel együtt működik, (viszont le kell venni a tükör borítást ,hogy lásd a vezetéket.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Ez a csík vízszintes, vagy függőleges? Gondolom a bal tükrön nem az osztáscsík az ami a bal szélétől vagy négy centire van. Az csak az elválasztó vonala a holttér résznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 A fűthető lapon látsz egy csíkot, ez a fűtőszál. A tükör hátulján pedig van két saru. Az a csik a bal oldalon azert van mert az valasztja el a tukron a ket latoszoget. Ha megfigyeled latod egyertelmuen, hogy a kulso kis resz mast "nagyit". Igy ettol a csiktol fuggetlen a futes. Erdekes, meg az egyik opel szervizben is ugy tudta az ertekesito, hogy az a futoszal. Es amikor kerdeztem a jobb oldalrol, akkor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Hali. Na az este folyamán leteszteltem ezt a fűthető tükör dolgot. Bepárásítottam aztán felkapcsoltam a fűtést és lenyomta. Aztán a tükrök is érezhetően langyosak voltak. Bár csíkot nem látok benne, de ez lehet azért van, mert kedden úgy szemen vágott egy gally, hogy most se làtok még normálisan :/ Akitől vettem az autót azt mondta, hogy nincs benne ilyen :) Szóval most örö é bódottá honol a lelkemben xD Köszi a segítséget srácok! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Sziasztok. Valaki már szerelt be ilyen lámpát? http://kepfeltoltes.hu/view/130414/l_mpa_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130414/l_mpa_010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130414/DRL506_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130414/l_mpa_007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 egy hasonlót a héten :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 egy hasonlót a héten :) Mi volt az a hasonló? Hová szerelted be? Hogy kötötted be? Képet tudsz felrakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 jajj ne, már megint a nappali menetfény. Nem fejtem ki hogy az utolagosak mennyire gázak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 jajj ne, már megint a nappali menetfény. Nem fejtem ki hogy az utolagosak mennyire gázak... Szerintem, ízlések és pofonok. Én a hátulra feltett spoilerektől kapok kiütést, van akinek meg az tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Mi volt az a hasonló? Hová szerelted be? Hogy kötötted be? Képet tudsz felrakni? kinézetre ködlámpa mellé 3 szál pozitív,negatív ,dimmer a tompítottra megpróbálok 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 jajj ne, már megint a nappali menetfény. Nem fejtem ki hogy az utolagosak mennyire gázak... Szerintem a G Astrába egész jól belepasszol az alsó rácsba a ködlámpa mellé, egyáltalán nem gáz. És az meg főleg nem mellékes, hogy nappal nem kell 130W energiát elpocsékolnod, elég a 6-8W. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Szerintem a G Astrába egész jól belepasszol az alsó rácsba a ködlámpa mellé, egyáltalán nem gáz. És az meg főleg nem mellékes, hogy nappal nem kell 130W energiát elpocsékolnod, elég a 6-8W. Mindegy, nekem ezen sem tetszik. Ez a saját véleményem. :) Akinek tetszik tegye fel. De van jó pár igénytelen beépítés. És némelyik színhőmérséklete annyira magas, hogy már majdnem kék. És amikor nagyon közel építik be, jajj. :) Amúgy B-be lehet olyan lámpát kapni, amibe be van építve, nah az tetszik, és az tényleg szép. http://adttuning.hu/termekek/elso-lampak/dectane-elso-lampa/opel-elso-lampa/opel-astra-g/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Mindegy, nekem ezen sem tetszik. Ez a saját véleményem. :) Akinek tetszik tegye fel. De van jó pár igénytelen beépítés. És némelyik színhőmérséklete annyira magas, hogy már majdnem kék. És amikor nagyon közel építik be, jajj. :) Amúgy B-be lehet olyan lámpát kapni, amibe be van építve, nah az tetszik, és az tényleg szép. http://adttuning.hu/termekek/elso-lampak/dectane-elso-lampa/opel-elso-lampa/opel-astra-g/ Persze, hogy sokkal szebb, de árban is van nem kicsi különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovlaczy Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Tudnátok ajánlani egy megbízható, autó klímást Budapesten a IV.XIV.XV.XVI. kerületben? Ellenrőztetném és ferőtleníteném a rendszert. 8 éve van nálam a kocsi,de eddig csak habbal tisztítottam és pollenszűrőt cserélgettem benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Tudnátok ajánlani egy megbízható, autó klímást Budapesten a IV.XIV.XV.XVI. kerületben? Ellenrőztetném és ferőtleníteném a rendszert. 8 éve van nálam a kocsi,de eddig csak habbal tisztítottam és pollenszűrőt cserélgettem benne. Nekem ők csinálták anno: 5+ http://www.automax.hu/oldalak/klima Link to comment Megosztás: More sharing options...
boogie251 Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Sziasztok! Új vagyok még, kérdeznék... A segítségeteket kérném az alábbi hibajelenség miatt: G Astra, 2004-es évj. Z14XE Hideg motorral indulva (tegyük fel azonnal kiérve egy autóútra), kb. 3-4 km után kocsi megtorpan és rángat, remeg, motordiagnosztika (az a narancssárga kijező a fordszámmérő alatt) villog terhelésnél, leveszem a lábam a gázról abbahagyja a villogást... Természetesem elkezdtem az alapoknál: 1. Hibakód olvasás: gyújtáskimaradás 2. Gyertyák ki, megpucol, vissza (kocsi rángat) 3. új gyertyák be, régi trafó vissza (autó ugyanúgy hisztizik) 4. új trafó feltesz, majd öröm, boldogság elmúlt Egy nappal később megint rángat... :angry: Csak akkor produkálja a hibát, ha azonnal nagyobb sebességgel indulok (értem ezt azalatt, hogy a munkahelyemről nem a mellékutcákban távozom 40-el, hanem a 6-os bevezetőn) Illetve most hétvégén előjött egy másik hasonló probléma: klíma bekapcsol, kocsi leáll. Ezt eljátszotta 4-5 -ször, utána már nem állt le, csak beejtette a fordulatszámot, majd vissza... Szaki azt mondta, elképzelhető, hogy az ECU rosszalkodik.. Valakinek valami ötlet? Találkozott már valaki hasonló hibával? Köszi előre is a segítséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Sziasztok! Új vagyok még, kérdeznék... A segítségeteket kérném az alábbi hibajelenség miatt: G Astra, 2004-es évj. Z14XE Hideg motorral indulva (tegyük fel azonnal kiérve egy autóútra), kb. 3-4 km után kocsi megtorpan és rángat, remeg, motordiagnosztika (az a narancssárga kijező a fordszámmérő alatt) villog terhelésnél, leveszem a lábam a gázról abbahagyja a villogást... Természetesem elkezdtem az alapoknál: 1. Hibakód olvasás: gyújtáskimaradás 2. Gyertyák ki, megpucol, vissza (kocsi rángat) 3. új gyertyák be, régi trafó vissza (autó ugyanúgy hisztizik) 4. új trafó feltesz, majd öröm, boldogság elmúlt Egy nappal később megint rángat... :angry: Csak akkor produkálja a hibát, ha azonnal nagyobb sebességgel indulok (értem ezt azalatt, hogy a munkahelyemről nem a mellékutcákban távozom 40-el, hanem a 6-os bevezetőn) Illetve most hétvégén előjött egy másik hasonló probléma: klíma bekapcsol, kocsi leáll. Ezt eljátszotta 4-5 -ször, utána már nem állt le, csak beejtette a fordulatszámot, majd vissza... Szaki azt mondta, elképzelhető, hogy az ECU rosszalkodik.. Valakinek valami ötlet? Találkozott már valaki hasonló hibával? Köszi előre is a segítséget!!! Kellene kiolvasni egy hibakódot, s írd ide le... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandee Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Szevasztok. Vettem egy g astrát szépen muzsikál,de a dudám nem működik. Biztik rendben,duda jó mert levettem és szól. Előre is köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Tudnátok segíteni? Szeretnék egy menetfényt bekötni, úgy hogy a Veramon kezelje.Tehát ha eléri a motor az 1000-es fordulatot, akkor kapcsoljon be..A vezetékek egy DRL vezérlöből jönnek ki. A lámpát úgy gondoltam bekötni, hogy a fekete vezetékét az akksi minuszára, a piros vezetéket amin a 12V-ot kapja a veramon piros és sárga vezetékére kötött relére teszem..Van még egy fehér vezeték, amit a tompított lámpa + vezetékére kötök, mert ha azon a vezetéken megjelenik a 12V akkor a menetfény lekapcsol. Jó így ahogy gondolom?Mi az a sárga vezeték a veramonnnál.A relé felé megy egy piros, amin kapja a 12V-ot, és van egy sárga.Az micsoda?Azon kapja a jelet, hogy mikor húzzon be a relé?A menetfény felől egy piros (+12)vezetéket viszek a reléhez.Gondolom nem kell semmi más.Milyen relét vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Tudnátok segíteni? Szeretnék egy menetfényt bekötni, úgy hogy a Veramon kezelje.Tehát ha eléri a motor az 1000-es fordulatot, akkor kapcsoljon be..A vezetékek egy DRL vezérlöből jönnek ki. A lámpát úgy gondoltam bekötni, hogy a fekete vezetékét az akksi minuszára, a piros vezetéket amin a 12V-ot kapja a veramon piros és sárga vezetékére kötött relére teszem..Van még egy fehér vezeték, amit a tompított lámpa + vezetékére kötök, mert ha azon a vezetéken megjelenik a 12V akkor a menetfény lekapcsol. Jó így ahogy gondolom?Mi az a sárga vezeték a veramonnnál.A relé felé megy egy piros, amin kapja a 12V-ot, és van egy sárga.Az micsoda?Azon kapja a jelet, hogy mikor húzzon be a relé?A menetfény felől egy piros (+12)vezetéket viszek a reléhez.Gondolom nem kell semmi más.Milyen relét vegyek? Szia! Jól gondolod. Az a sárga vezeték lesz a DRL relé vezérlő szála, erre kapcsol testet a veramon a relé bekapcsolásához. A piros szál pedig egy állandó vagy gyújtás áram. De ezt nem is kell feltétlenül arról a vezetékről lekötnöd ami a veramonra megy, neked onnan csak a sárga a lényeg. Veszel egy hagyományos négylábas autós relét, ennek a lábkiosztása így néz ki: http://web.matavnet.hu/natali/relay.htm A bekötése esetedben úgy néz ki, hogy keresel egy gyújtásáramot, és egy biztosítékon(!) keresztül elvezeted a reléhez, ott pedig rákötöd a 30-as és a 85-ös lábra. A 86-osra rákötöd a veramon sárgáját, a 87-re pedig a DRL pirosát. kb. ennyi, a többit meg úgy ahogy te is írtad. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Szevasztok. Vettem egy g astrát szépen muzsikál,de a dudám nem működik. Biztik rendben,duda jó mert levettem és szól. Előre is köszi... Nézd meg műszerrel a reléjét, nekem elégett a kontaktusa. Ha megnyomtam a kormányon a gombot akkor behúzott csak épp a kürtöknek nem adott áramot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Ha muzsikál az a kocsi,akkor minek duda? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Ha muzsikál az a kocsi,akkor minek duda? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts