imy Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Sziasztok! Annyit dicsértétek az insignia spricnit, hogy megkívántam tőletek! Valaki aki közel van hozzá küldene nekem??? Sajna erre nem nagyon van! Előre is köszönöm!!! Cromax nincs közeledbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Sajnos nincs! Salgótarjánban lakom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Sajnos nincs! Salgótarjánban lakom! Szia! Én Kenderesinél vettem két hete 1900ft volt a pár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz395 Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Anno utánajártam ennek a kérdésnek, már nem emlékszem pontosan minden részletre, de az biztos hogy komplett ABS-t kéne cserélned (a hidraulikus "kockát" a motortérben a rajta levő vezérlőelektronikával együtt), mert a mostanid valószínűleg nem tudja a kipörgésgátló (TC) funkciót. Ebből egyébként 3 féle van: a sima ABS, az ABS+TC, és az ABS+TC+ESP. Köszönöm a gyors választ,de amelyik tudja az esp-t mivan az sbs kockára irva nehogy roszat szerezek be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Szia! Én Kenderesinél vettem két hete 1900ft volt a pár. Hálás köszönet Cartárs! Ha már majdnem egyhelyen lakunk, be is birod állítani??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Köszönöm a gyors választ,de amelyik tudja az esp-t mivan az sbs kockára irva nehogy roszat szerezek be. EPC szerint az "EK" jelölésű az ESP-hez való, az EB és az EC nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Hálás köszönet Cartárs! Ha már majdnem egyhelyen lakunk, be is birod állítani??? Mivel az opel szerviznek nem volt beállító szerszáma hozzá, ezért maradt a csináld magad akció, de végül csak sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Pedig van... Nekem gyárilag benne van. A hátsó ablakfűtéssel együtt megy. Szintén Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi40 Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Sziasztok! 2005-ös Z14XEP - astrám van. Szeretném megtudni, hogy lehet-e utólagos tempomatot bepíteni bele. Mivel győri vagyok, ismertek olyat aki meg is tudná csinálni. A segítségeteket előre is köszönöm! üdv.: z Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Sziasztok! Volt már többször szó a szivargyújtó nem megfelelőségéről, aminek következtében "kiesnek" a beledugott eszközök. A pöckök, lamellák rugók nyomkodásán, hajtogatásán túl vagyok. Van aki már a gyárit kicserélte más fajtára? Megoldható szépen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Sziasztok! Volt már többször szó a szivargyújtó nem megfelelőségéről, aminek következtében "kiesnek" a beledugott eszközök. A pöckök, lamellák rugók nyomkodásán, hajtogatásán túl vagyok. Van aki már a gyárit kicserélte más fajtára? Megoldható szépen? Nem saját magam csináltam, de nálam már megtörtént a csere a vásárlás után nem sokkal. Maga az aljzat volt cserélve, tehát szivart most nem gyújthatok vele (az újba nem megy bele a gyári gyújtó kütyü), de telefon/navi töltés megoldva. Amúgy ránézésre nem látszik különbség, tényleg csak egy kis belső méretbeli különbség van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Nem saját magam csináltam, de nálam már megtörtént a csere a vásárlás után nem sokkal. Maga az aljzat volt cserélve, tehát szivart most nem gyújthatok vele (az újba nem megy bele a gyári gyújtó kütyü), de telefon/navi töltés megoldva. Amúgy ránézésre nem látszik különbség, tényleg csak egy kis belső méretbeli különbség van. Szia! Köszi! Megtudod mondani milyen aljzat lett beépítve? Holt vetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Sajnos azt nem tudom, hogy milyen az aljzat, nem én vettem bele. Itt Miskolcon cseréltettem ki szakival, aki a riasztót is építette a gépbe, de szerintem univerzális lehet, biztos lehet kapni a legtöbb autóalkatrész boltban. Elmondtam, hogy mi a gondom, és már bólogatott is, hogy ismerős probléma, opel nyűg... Amúgy Cromax-nál is találtam egyet, nem is túl drága, és ez a szivargyújtót is tartalmazza, nem csak az aljzatot: https://cromax.hu/-/218347-szivargyujto-foglalattal-univerzalis Neten keresgélve úgy látom, szabvány szerint 21 mm a belső átmérő, valamikor kíváncsiságból megnézem az eredeti aljzatot, hogy az milyen méretű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Sziasztok! 2005-ös Z14XEP - astrám van. Szeretném megtudni, hogy lehet-e utólagos tempomatot bepíteni bele. Mivel győri vagyok, ismertek olyat aki meg is tudná csinálni. A segítségeteket előre is köszönöm! üdv.: z igen lehet keresd Őt : http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz&o=G4vxU38Q_0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Sajnos azt nem tudom, hogy milyen az aljzat, nem én vettem bele. Itt Miskolcon cseréltettem ki szakival, aki a riasztót is építette a gépbe, de szerintem univerzális lehet, biztos lehet kapni a legtöbb autóalkatrész boltban. Elmondtam, hogy mi a gondom, és már bólogatott is, hogy ismerős probléma, opel nyűg... Amúgy Cromax-nál is találtam egyet, nem is túl drága, és ez a szivargyújtót is tartalmazza, nem csak az aljzatot: https://cromax.hu/-/...tal-univerzalis Neten keresgélve úgy látom, szabvány szerint 21 mm a belső átmérő, valamikor kíváncsiságból megnézem az eredeti aljzatot, hogy az milyen méretű. Szia! Na úgy néz ki megoldódott a dolog. Kértem egy univerzális aljzatot amibe megnéztem a kérdéses usb töltő hogyan passzol bele. Ezután kiszereltem a gyárit és így láthatóvá vált, hogy nem a mélységével, és a fülek összenyomásával van a baj, hanem a két beálló fül magassága nem elég. Egy csőrös fogóval meghúztam fölfelé a füleket, kicsit beljebb is nyomtam és így már nagyon stabil a gyári csatlakozó is. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnorbi99 Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Meg tudná valaki mondani, hogy a kézi állitású tükörlapok helyére be lehet-e tenni fűthető elemktromos állitásút? Azért kérdezem, mert ahogy nézem két fajta tükörlap van: kézi állitású de nem fűthető vagy motoros és fűthető. Nekem kézi fűthető kellene de olyat nem találtam a neten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Meg tudná valaki mondani, hogy a kézi állitású tükörlapok helyére be lehet-e tenni fűthető elemktromos állitásút? Azért kérdezem, mert ahogy nézem két fajta tükörlap van: kézi állitású de nem fűthető vagy motoros és fűthető. Nekem kézi fűthető kellene de olyat nem találtam a neten. A tükörház ugyanolyan.Szerintem betehető a motoros fűthető lap is a kézi állítású helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnorbi99 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 A tükörház ugyanolyan.Szerintem betehető a motoros fűthető lap is a kézi állítású helyére. Érdekes, lehet... A kérdés, hogy amihez hozzáfogatom a tükröt, az különbözik-e a motorostól Hogyan kell egyáltalán szétszedni a tükrót? Az egész valami pattintós módszerrel jön le vagy csavarokkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Érdekes, lehet... A kérdés, hogy amihez hozzáfogatom a tükröt, az különbözik-e a motorostól Hogyan kell egyáltalán szétszedni a tükrót? Az egész valami pattintós módszerrel jön le vagy csavarokkal? Hát erre nem vennék mérget, mert csak hasonlít, de nem teljesen ugyanaz ;) Előbb vedd ki az eredetit, majd hasonlítsd össze az újjal a boltban. Fűthető motoros: Nem fűthető, manuális: A tükörlapot úgy tudod "törés-mentesen" kivenni, ha előbb a tükörborítót lepattintod, majd hátulról megnyomva ,elől kicsit húzva óvatosan kipattan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnorbi99 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Hát erre nem vennék mérget, mert csak hasonlít, de nem teljesen ugyanaz ;) Hűű, nagyon jó képeket tettél fel! Köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz395 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 http://auto-motor.va...1717123577.html EPC szerint az "EK" jelölésű az ESP-hez való, az EB és az EC nem jó. Köszönöm,az eb-s az a sima.Az x18xe ből belehet-e rakni a z16xep-be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Meg tudná valaki mondani, hogy a kézi állitású tükörlapok helyére be lehet-e tenni fűthető elemktromos állitásút? Azért kérdezem, mert ahogy nézem két fajta tükörlap van: kézi állitású de nem fűthető vagy motoros és fűthető. Nekem kézi fűthető kellene de olyat nem találtam a neten. Üdv! Ha utángyártott tükörlapot veszel műanyag alaplappal (un. tükörtartóval), akkor nagy eséllyel olyat kapsz, ami min a kézi, mind az elektromos állításúra felszerelhető. Kép itt: http://zsu.hu/webaru...ALK 6402437 *BR A képen látható két nagyobb gömbfészek (a középponttól távolabbiak) a motoros mozgatáshoz, míg a kisebbek a kézi mozgatás huzaljaihoz csatlakoznak. DE! Mielőtt beraknál mindent a helyére, érdemes jó alaposan lepróbálni a huzalok gömbfejeinek a tükörtartó gömbfészekeibe illesztését, mert pl. nekem a motoros tükröknél nagyon nehezen akartak bepattani. Ennek megkönnyítésére én egy kicsit kimunkáltam a gömbfészek belsejét (egy jó kis favéső készlettel). A bepattintáshoz meg csináltam egy villás célszerszámot egy csavarhúzóból. Én úgy tapasztaltam, hogy a motoros mozgatásnál nincs útban a kézi állítás csatlakozása, elfér minden véghelyzetben (nem kellet levágni). Egyébként nálam is utólagosan lett villanyosítva, és én a régi, kézi állítású házat használtam fel. Ui: Remélem a kép belinkelésével nem sértek ARTISJUST-ot és GY. B. nem fog megszekszuálni e-mailag. Mellesleg csekélyke jogi (alap) ismereteim szerint van arra egy szép jogi passzus, miszerint "...Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el...." Márpedig x összegű díj megfizetésére kötelezni valakit jogerős bírósági végzés nélkül, de legalább is un. peren kívüli megegyezés által létrejött kölcsönös megállapodás hiányában, hát... Azért én lehet, hogy elballagnék egy független szakértői testülethez (értsd: rendőrség vagy ügyvéd) és: a, vagy feljelentést teszek cslás vádjával internetes bűnözés miatt; b, a fenti passzusra hivatkozva ügyvédi kereset indítását helyezem kilátásba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnorbi99 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Üdv! Ha utángyártott tükörlapot veszel műanyag alaplappal (un. tükörtartóval), akkor nagy eséllyel olyat kapsz, ami min a kézi, mind az elektromos állításúra felszerelhető. Kép itt: http://zsu.hu/webaru...ALK 6402437 *BR A képen látható két nagyobb gömbfészek (a középponttól távolabbiak) a motoros mozgatáshoz, míg a kisebbek a kézi mozgatás huzaljaihoz csatlakoznak. Köszi! Itt tényleg olcsón vannak a tükrök! Még a motoros állitásúra átszerelésen is elgondolkoztam. Ahhoz mit kell beszereznem? A vezetékezés elő lehet készitve? Valamint az állitó gombokat simán be tudom tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 A vezetékezés elő lehet készitve? Vedd le a kárpitot és ilyen csatlakozókat keress mint a képen (a két alsó, szürke és a fekete kell). Ha megvan akkor egyszerűbb a dolgod, ha nem akkor a vezetéket is be kell húzni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Hát erre nem vennék mérget, mert csak hasonlít, de nem teljesen ugyanaz ;) Előbb vedd ki az eredetit, majd hasonlítsd össze az újjal a boltban. Fűthető motoros: Nem fűthető, manuális: A tükörlapot úgy tudod "törés-mentesen" kivenni, ha előbb a tükörborítót lepattintod, majd hátulról megnyomva ,elől kicsit húzva óvatosan kipattan. Én nemrég cseréltem tükörlapot. A gyári nem olyan volt, amit Te belinkeltél (Fűthető, elektromos), hanem olyan mint ami az utángyártott. Pedig 100%, hogy nekem gyári volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts