szürkeastra Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Köszi KaCsa! Aki már épített be ilyet lenne hozzá kérdésem. Honnan lehet legkönnyebben testet fogni? Óracsoport mögött tudom hogy van, de ha lehet nem bontanám megint szét. Az elektronika kis dobozát helyileg hova helyezte el, hogyan rögzítette? Az ablaktörlőnél hogyan kötött rá a kábelekre? Ráforrasztott az eredetiekre, vagy valahogy szétbontotta a csatlakozót és átcserélte a két kábelt? A lényeg hogy minél egyszerűbben meglehessen oldani, és ha kell vissza lehessen állítani az eredeti állapotot (bár remélem soha nem kell). Köszi! Szia. Én a kis dobozkát kétoldalas ragasztóval az alsó kormány burkolatba ragasztottam ezért nem zörög. A kábeleket a jelölésnek megfelelően rákötöttem a vezetékekre (nem vágtam el, csak lepucoltam, valamint leszigeteltem). A legtöbbet a testtel szívtam mert a merevítőnél, ahová kacsa is írja, ott nem kapott testet. Végül a műszerfal rögzítő csavarja alá raktam a testkábelt, bal oldalon lent a lábburkolat és a műszerfal találkozásánál.
kobraCode Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Szia. Én a kis dobozkát kétoldalas ragasztóval az alsó kormány burkolatba ragasztottam ezért nem zörög. A kábeleket a jelölésnek megfelelően rákötöttem a vezetékekre (nem vágtam el, csak lepucoltam, valamint leszigeteltem). A legtöbbet a testtel szívtam mert a merevítőnél, ahová kacsa is írja, ott nem kapott testet. Végül a műszerfal rögzítő csavarja alá raktam a testkábelt, bal oldalon lent a lábburkolat és a műszerfal találkozásánál. Köszi az infókat!
kovlaczy Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Sziasztok! Pár hónapja volt szó az EGR cheater ről. Ehez kapcsolódik most a hozzászólásom. Aki már beszerelt ilyet milyen tapasztalatai vannak a működéséről? Ma este én is megépítettem az elektronikát ezt alapul véve: http://www.vx220.org...59-egr-cheater/ Holnap hibakód kiütés után be szeretném szerelni, feltéve ha teljesen veszélytelen a használata. Élőadatos mérésnél milyen adatokat kéne produkálnia? Üdv.: Hegyi Én nem csináltam ilyen elektronikát, hanem vettem a vaterán egy olyan alu lapkát amit az EGR alá kell betten,de a szelepnél van csak furat rajta, hogy az tudjon mozogni. Így nincs hiba kód, és a szelep nyit-zár mikor kell. A tapasztalataim, váltásokor beszerelés elött mindig megtorpant, akár hogy adagoltam a gázt. Mióta bent van ez a dolog teljesen megszünt és talán pár decivel kevesebbet fogyaszt és dinamikusabban indul meg. Zárás nélköl mikor nyomtam egy kövéret, pár pillanatig nem történt szinte semmi és csak az után indult meg, főleg nagy terhelésnél(klíma+5fő) volt tapasztalható, ez is jelentősen mérséklődött. Ez a cucc volt az : http://auto-motor.va...1712006876.html Beszerelés kb 10-15 perc
Glare68 Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Sziasztok! Pár hónapja volt szó az EGR cheater ről. Ehez kapcsolódik most a hozzászólásom. Aki már beszerelt ilyet milyen tapasztalatai vannak a működéséről? Ma este én is megépítettem az elektronikát ezt alapul véve: http://www.vx220.org...59-egr-cheater/ Holnap hibakód kiütés után be szeretném szerelni, feltéve ha teljesen veszélytelen a használata. Élőadatos mérésnél milyen adatokat kéne produkálnia? Üdv.: Hegyi Milyen motorkódú az autód?? Nem mindegy melyik cheater-t teszed bele. A Z14XE-be nekem ez kellett (csak én tüskesort tettem a panelre, nem "drótokat"):
Hegyi Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Én nem csináltam ilyen elektronikát, hanem vettem a vaterán egy olyan alu lapkát amit az EGR alá kell betten,de a szelepnél van csak furat rajta, hogy az tudjon mozogni. Így nincs hiba kód, és a szelep nyit-zár mikor kell. A tapasztalataim, váltásokor beszerelés elött mindig megtorpant, akár hogy adagoltam a gázt. Mióta bent van ez a dolog teljesen megszünt és talán pár decivel kevesebbet fogyaszt és dinamikusabban indul meg. Zárás nélköl mikor nyomtam egy kövéret, pár pillanatig nem történt szinte semmi és csak az után indult meg, főleg nagy terhelésnél(klíma+5fő) volt tapasztalható, ez is jelentősen mérséklődött. Ez a cucc volt az : http://auto-motor.va...1712006876.html Beszerelés kb 10-15 perc Szia! Én amikor csináltam a lapkát a csavarnak is fúrtam rá lyukat! :D Köszi szépen a tippet, de már ~5 - 6 éve le van vakolva ha nem több. 3 éve kb. kidobta a hibakódot rá. Ami törlés utána a 4. indításnál szépen vissza is jön. Ez kezd kicsit bosszantani.
Hegyi Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Milyen motorkódú az autód?? Nem mindegy melyik cheater-t teszed bele. A Z14XE-be nekem ez kellett (csak én tüskesort tettem a panelre, nem "drótokat"): Szia! Pü ben felvenném veled a kapcsolatot ha nem baj! Üdv.: Hegyi!
Glare68 Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Sziasztok! Lene egy kérésem megtudná-e nekem csinálni valaki a ccled modult,persze nem ingyen kérném. Köszönöm elöreis. Nekem van egy felesleges, megkapod ajándékba. Küld el a címed PÜ-ben.
Hegyi Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Nekem van egy felesleges, megkapod ajándékba. Küld el a címed PÜ-ben. Köszi!
PGA Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Én nem csináltam ilyen elektronikát, hanem vettem a vaterán egy olyan alu lapkát amit az EGR alá kell betten,de a szelepnél van csak furat rajta, hogy az tudjon mozogni. Így nincs hiba kód, és a szelep nyit-zár mikor kell. A tapasztalataim, váltásokor beszerelés elött mindig megtorpant, akár hogy adagoltam a gázt. Mióta bent van ez a dolog teljesen megszünt és talán pár decivel kevesebbet fogyaszt és dinamikusabban indul meg. Zárás nélköl mikor nyomtam egy kövéret, pár pillanatig nem történt szinte semmi és csak az után indult meg, főleg nagy terhelésnél(klíma+5fő) volt tapasztalható, ez is jelentősen mérséklődött. Ez a cucc volt az : http://auto-motor.va...1712006876.html Beszerelés kb 10-15 perc Ezzel az alátét lemezzel csak az a gond, hogy nem jó szinte semmire, ugyanis a szelepbe beengedi a kipufogógázt, csak a szívósorra nem, tehát nem fogja megfullasztani az autót, ha nyitott állapotban megszorul a szelep, de kb. ennyi. A szelep kokszosodásakor folyamatosan fog sárgalámpázni, torpanni, rángatni, stb. Vagy közbetétet kell berakni, vagy a fentebb részletezett AGR-csalót, hogy véglegesen kivond a forgalomból a szelepet.
dionaea Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Én nem csináltam ilyen elektronikát, hanem vettem a vaterán egy olyan alu lapkát amit az EGR alá kell betten,de a szelepnél van csak furat rajta, hogy az tudjon mozogni. Így nincs hiba kód, és a szelep nyit-zár mikor kell. A tapasztalataim, váltásokor beszerelés elött mindig megtorpant, akár hogy adagoltam a gázt. Mióta bent van ez a dolog teljesen megszünt és talán pár decivel kevesebbet fogyaszt és dinamikusabban indul meg. Zárás nélköl mikor nyomtam egy kövéret, pár pillanatig nem történt szinte semmi és csak az után indult meg, főleg nagy terhelésnél(klíma+5fő) volt tapasztalható, ez is jelentősen mérséklődött. Ez a cucc volt az : http://auto-motor.va...1712006876.html Beszerelés kb 10-15 perc Ez a lemez vajon x16xel be is jó? ahogy néztem az agrem ez a mintázatú.
Glare68 Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Nekem van egy felesleges EGR lezáró lemezem. Ingyen adom, de ebből az árból már nem engedek. :D Az első jelentkező viheti, mert nekem csak útban van.
krisz395 Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Nekem van egy felesleges, megkapod ajándékba. Küld el a címed PÜ-ben. Köszönöm szépen,küldtm a cimemet pm-ben.
kovlaczy Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Ez a lemez vajon x16xel be is jó? ahogy néztem az agrem ez a mintázatú. Kérdezd meg a vaterás eladót, de szerintem nagy valószínűséggel jó lesz!
kovlaczy Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Ezzel az alátét lemezzel csak az a gond, hogy nem jó szinte semmire, ugyanis a szelepbe beengedi a kipufogógázt, csak a szívósorra nem, tehát nem fogja megfullasztani az autót, ha nyitott állapotban megszorul a szelep, de kb. ennyi. A szelep kokszosodásakor folyamatosan fog sárgalámpázni, torpanni, rángatni, stb. Vagy közbetétet kell berakni, vagy a fentebb részletezett AGR-csalót, hogy véglegesen kivond a forgalomból a szelepet. Igazad van,de mikor beszereltem, nem azért tettem, mert a szeleppel bármi gond lett volna. A rángatást akartam megszüntetni, illetve a felsleges korom bejutását a motorba. Ha esetleg megadná magát a szelep akkor jöhet ez az elektronika. De lehet vágok alá egy másik közbetétet ami teljesen lezárja majd! Köszi az ötletet! :)
Glare68 Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 engem már érdekelne is :) pont jól jönne Akkor a tied, csak küldj PM-ben egy címet, hova postázzam.
PGA Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Igazad van,de mikor beszereltem, nem azért tettem, mert a szeleppel bármi gond lett volna. A rángatást akartam megszüntetni, illetve a felsleges korom bejutását a motorba. Ha esetleg megadná magát a szelep akkor jöhet ez az elektronika. De lehet vágok alá egy másik közbetétet ami teljesen lezárja majd! Köszi az ötletet! :) A legegyszerűbb megoldás a közbetét. Az enyém kb. 1 cm vastag és bele van marva egy mélyedés a szelepnek, hogy tudjon szépen nyitogatni. Így teljesen el van szeparálva a ki- és a bemenete is. Az ECU csak a szelep mechanikus jóságát figyeli (tud-e nyitni/zárni), úgyhogy nincs hibaüzenet se. Műszakin se volt vele gond, hozza a megfelelő értékeket. Különben érdekes látvány, ha valaki belenéz a szívósorba, és megnézi, hogy mit enged be ez a szelep a motorba...
Hegyi Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Sziasztok! Ismételten az egr cheater dolog. Kedves Glare68 esetleg tudod e a következő probléma megoldását vagy a miértjét: Tegnap beszereltem a nyákot az egr csatlakozóba úgy ahogy az jelölve volt. Tegnap az első indítás után leállt a motor, de újra indítás után minden jó volt. Ma már nem bírtam kiállni vele a garázsból, mivel már a többszöri újra indítás sem segített rajta. Megnéztem a csatlakozót és ott volt kontakt rendesen a forrasztások is épek semmilyen sérülés nincs a nyákon, az alkatrészeken sem. A hibakódot kivillogtattam és nem az előző megszokott hiba jött vissza (ezek szerint valamit csak jelentett ez a cucc). Eddig a p0401 es hibám volt most meg a p0405 jött elő. Üdv.: Hegyi!
Probert Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Sziasztok! Ismételten az egr cheater dolog. Kedves Glare68 esetleg tudod e a következő probléma megoldását vagy a miértjét: Tegnap beszereltem a nyákot az egr csatlakozóba úgy ahogy az jelölve volt. Tegnap az első indítás után leállt a motor, de újra indítás után minden jó volt. Ma már nem bírtam kiállni vele a garázsból, mivel már a többszöri újra indítás sem segített rajta. Megnéztem a csatlakozót és ott volt kontakt rendesen a forrasztások is épek semmilyen sérülés nincs a nyákon, az alkatrészeken sem. A hibakódot kivillogtattam és nem az előző megszokott hiba jött vissza (ezek szerint valamit csak jelentett ez a cucc). Eddig a p0401 es hibám volt most meg a p0405 jött elő. Üdv.: Hegyi! P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi
zsoltika27 Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Sziasztok.Vettem egy menetfény lámpát és szeretném felszerelni az autóra ill bekötni hogy szabályos legyen van egy bekötési leírás valaki tudna segíteni hogyan kell bekötni? Astra G.az alábbi linken van 2 bekötési rajz. http://kepfeltoltes.hu/view/130215/20130215_142353_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130215/20130215_142340_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
bocs Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Sziasztok.Vettem egy menetfény lámpát és szeretném felszerelni az autóra ill bekötni hogy szabályos legyen van egy bekötési leírás valaki tudna segíteni hogyan kell bekötni? Astra G.az alábbi linken van 2 bekötési rajz. http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Szia! Pü.-ben küld el légy szíves milyen fajtát vettél. És ha elkészült fényképezd le világosban milyen erős fénye van. Köszönöm! :)
merenyi85 Elküldve Február17, 2013 Elküldve Február17, 2013 Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy kell kivenni a biztosítéktáblát? Utólag tettem bele ködlámpát és onnan szeretnék áramot vinni. Erre én is kíváncsi lennék.... Én is utólag tettem bele a ködlámpát, egy ideiglenesnek szánt megoldással, de azóta is (1 éve) így használom. -Gyári ködlámpát beletettem a lökhárítóba (hátul férfinemiszerván be van jelölve hol kel kivágni a helyét) -Beletettem egy ködlámpakapcsolós, gyári kapcsolócsoportot -Raktam egy biztosítékot, (ha jól emlékszem) a 12-es aljzatba, ami a ködlámpáé -Vettem egy bontott relét, amit behelyeztem a relésorba (emlékeim szerint az ötödik a sorban, de csak ez az egy relé volt ott kihagyva.) -A ködlámpa testkábelét a motortérben lecsavaroztam, a pozitív szálat pedig behúztam a biztosítéktábláig (a motorháztető bovden mellett, a gumin belül) , ahol a végét úgy blankoltam le, hogy azt a tábla elejénél be tudjam dugni a relé kapcsolt áram kivezetésének lábához, és úgy dugtam be a relét. Tökéletesen működik! Gyári a kapcsoló! Gyári lámpa! Világít a visszajelző a műszerfalon! Csak épp az az egy száll vezeték a biztosítéktábla reléjétől elől, nem pedig hátul távozik. Ha valaki ezt a vezetéket tudja merre kell keresni a motortérben, vagy a műszerfal alatt, vagy tudja hogy jön ki a bizt tábla, az engem is érdekel. Így is jó, de szebb lenne ha nem elöl menne.
imy Elküldve Február17, 2013 Elküldve Február17, 2013 Erre én is kíváncsi lennék.... Én is utólag tettem bele a ködlámpát, egy ideiglenesnek szánt megoldással, de azóta is (1 éve) így használom. -Gyári ködlámpát beletettem a lökhárítóba (hátul férfinemiszerván be van jelölve hol kel kivágni a helyét) -Beletettem egy ködlámpakapcsolós, gyári kapcsolócsoportot -Raktam egy biztosítékot, (ha jól emlékszem) a 12-es aljzatba, ami a ködlámpáé -Vettem egy bontott relét, amit behelyeztem a relésorba (emlékeim szerint az ötödik a sorban, de csak ez az egy relé volt ott kihagyva.) -A ködlámpa testkábelét a motortérben lecsavaroztam, a pozitív szálat pedig behúztam a biztosítéktábláig (a motorháztető bovden mellett, a gumin belül) , ahol a végét úgy blankoltam le, hogy azt a tábla elejénél be tudjam dugni a relé kapcsolt áram kivezetésének lábához, és úgy dugtam be a relét. Tökéletesen működik! Gyári a kapcsoló! Gyári lámpa! Világít a visszajelző a műszerfalon! Csak épp az az egy száll vezeték a biztosítéktábla reléjétől elől, nem pedig hátul távozik. Ha valaki ezt a vezetéket tudja merre kell keresni a motortérben, vagy a műszerfal alatt, vagy tudja hogy jön ki a bizt tábla, az engem is érdekel. Így is jó, de szebb lenne ha nem elöl menne. Leveszed a biztosíték táblát, és a reléről elmenő szálra kötöd.
kobraCode Elküldve Február17, 2013 Elküldve Február17, 2013 Erre én is kíváncsi lennék.... Ezt olvasd végig: https://sites.google.com/site/opelccled/koedlampa-beepitese
merenyi85 Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Sziasztok! N-Joy lámpa kérdés.... Van tapasztalata valakinek, a 10.000 Ft/db. körül kapható utángyártott lámpával kapcsolatban? Esetleg a vetítőlencsés változat? http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/opel_astra_g_xenon_h7_tuningfenyszoro_1713735911.html Látni azt szeretek, úgyhogy ha nem világítanak min. így mint a gyári Hella, akkor inkább a mostani marad...... Bár ez a fekete háttér piszok jól néz ki.
Recommended Posts