nemeth_laca Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Sziasztok! A benzinpumpa 12 V-tal működik ezt tudja mindenki.. Na de ami engem érdekelne, hogy az áramerősség mekkora vajon? Mert ha meg akarom szakítani az áramkört egy kapcsolóval, akkor gondolom ezt is figyelembe kell venni, hogy mekkora az Amper (áramerősség) szám. Tudna valaki tippet adni, hogy vajon mennyi Amper lehet a max ami kell a benzinpumpának? Mert nem akarok kigyulladni.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Sziasztok! A problémám a következő amire megoldást keresek: Egyik nap észrevettem, hogy nem működik a csomagtér világításom. Gondoltam izzócsere és jó lesz. Nem így lett. Ajtó kapcsoló jónak tűnik. Autóba beszálláskor látom, hogy a belső világítás is megadta magát, izzó megnéz, totál feketén izzószál elszakadva. Csere. Bekapcs. Még mindig nem jó. Kesztyűtartóban izzó jó, világítás még sincsen. Gondoltam biztosíték mehetett ki. Javítási szerint én a 28 (7.5A) és 29-es (10A)-es számú biztikre gyanakodtam, megnéztem, mindkettő jó volt, kicseréltem biztos ami biztos, de továbbra sem világít a fenti izzók semelyike. Valaki tapasztalt már ilyet? Van másik biztosíték esetleg ezekhez, vagy a multitimer romlott el? Köszi minden segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Isteni jel, hogy ne dohányozz az autóban! :D Bár én is dohányzom néha, na de mindegy. Szerintem próbálkozz egy kis WD40-el. Ha meg nem jó, akkor csapj oda neki! :D Nem dohányzok, inkább benzinre költöm azt a pénzt és el autózóm, vagy el motorozom :D Megkenem a száját vagy így vagy úgy! :D Köszi a tippet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 A TAXI-meternek meg örülök, mert be szokott "ficcenni" néha olyan dolog amihez kell..... Ez annyira azért nem fenékig tejfel, kelleni fog hozzá egy számológép is, ugyanis egyrészt csak euroban tud számolni kilométerköltséget, másrészt meg csak egész számra lehet beállítani, tehát 1km alapállapotban is minimum 1€, ennyiért meg jó drága taxi lennél. :D Bár taxinak lehet hogy jó, végülis közelíti a rendes taxitársaságok kilométertarifáját, de csak pusztán üzemanyagköltség számolására alkalmatlan, mert az jönne ki hogy egy tank benzin több százezer forint.. :D Vagy nem veszed figyelembe a pénznemet és forintnak tekinted a kiírt összeget annak ellenére hogy ott van a végén hogy Eu. Ez itt az enyém, bő 100km elautózása után és a gyári kilométerköltség beállításokkal. Nem sok köze van a valósághoz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 ééésss kész ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Jó lett! Csak nem a portugál tagtól jött az ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 ééésss kész ;) :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Jó lett! Csak nem a portugál tagtól jött az ötlet? részben, no meg persze nagy szerepet játszik az hogy gyári hangtechnika mellé ez lesz az i-re a pont. :) Nagyon jól mutat, ajánlom mindenkinek a beszerzését, ledezését! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 ééésss kész ;) ez egy cd tár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 A vermonhoz nem kell a MID! Elegendő, a gyári TID. Mindent adnak hozzá. Csatlakozókat, vezetékeket, zsugorcsöveket, szigetelőszalagot, érintkezőt. Angol nyelvű beszerelési útmutató a honlapon fent van, bárki letöltheti! Valahol azt olvastam, hogy atid-el nem megy minden funkcio. Mi az ami megy tid-el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Valahol azt olvastam, hogy atid-el nem megy minden funkcio. Mi az ami megy tid-el? Olvass kicsit vissza. :icon13: A gyári TID-del az alábbi funkciók érhetők el a VERA-n: "-Rádió adatainak megjelenítése RDS / dátum és idő -Pillanatfogyasztás (liter/óra. vagy liter/100 km) -Átlagfogyasztás (liter/100 km) -A felhasznált tüzelőanyag mennyisége -Átlag sebesség -A megtett távolság -A maradék üzemanyaggal megtehető út -Stopperóra -Pillanatnyi sebesség -Fordulatszám -Akkumulátor feszültség -A tankban lévő üzemanyag mennyiség -Taxis viteldíj jelzés - Indításgátló -Külső és belső hőmérséklet kijelzés -Akkumulátor töltés ellenőrzés -Nappali fény (DRL) ellenőrzés és kapcsolás -Manuális klíma berendezés automatizálása (a kijelzőn beállítható a hűtési hőmérséklet)" Sziasztok! Megoldható az, hogy a ködlámpámat kikötöm, és annak a vezetékére kötöm rá a DRL nappali fényt. (8 ledes, piros-fekete vezeték van csak a DRL-en) Így azért lenne, jó mert gombbal tudnám kapcsolni, amikor a helyzetjelző, vagy a tompított felvan kapcsolva... Köszi a segítséget. Üdv. A DRL-lámpákat én is a ködlámpába szereltem be (ott van elég nagy hely a foncsor előtt), mert sajna tényleg nem igazán néz ki jól a lökhárítón a LED-es DRL. A ködlámpa üveget meg könnyen le lehet szedni, csak 15 percre be kell tenni egy 150 fokosra beállított villanysütőbe, és a barna ragacs amivel be van ragasztva, már nyúlik is mint mint a rágó. Beszereltem az alsó részbe a LED-es DRL lámpákat, így a ködlámpa is tud működni. Építettem hozzá egy vezérlő áramkört, így DRL csak akkor kapcsol be, ha megy a motor (az olajgombáról kap jelet). Ha bekapcsolom a világítást (helyzetjelző v. tompított/reflektor) a DRL kikapcsol. Mivel az olajnyomást figyeli, csak akkor kapcsol le, ha leállítom a motort. A műszerfalon meg visszajelzi a DRL bekapcsolt állapotát, a tempomat visszajelző melletti fehér fényű visszajelző (egy lámpa ikon van rajta, az hiszem gyárilag a xenonnak van tervezve). A DRL-t már nézték a műszakin is, meg közúti ellenőrzésnél is. De mivel a ködlámpa üvegén van E jelölés, no meg szabályosan működik, ahogy a jogszabály is leírja így nem kötekedtek sehol sem, pedig mindkét esetben megnézték (a KPM-es még be is kapcsoltatta) :confused:. Majd megjegyezte, ez így szabályos. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Ez annyira azért nem fenékig tejfel, kelleni fog hozzá egy számológép is, ugyanis egyrészt csak euroban tud számolni kilométerköltséget, másrészt meg csak egész számra lehet beállítani, tehát 1km alapállapotban is minimum 1€, ennyiért meg jó drága taxi lennél. :D Bár taxinak lehet hogy jó, végülis közelíti a rendes taxitársaságok kilométertarifáját, de csak pusztán üzemanyagköltség számolására alkalmatlan, mert az jönne ki hogy egy tank benzin több százezer forint.. :D Vagy nem veszed figyelembe a pénznemet és forintnak tekinted a kiírt összeget annak ellenére hogy ott van a végén hogy Eu. Ez itt az enyém, bő 100km elautózása után és a gyári kilométerköltség beállításokkal. Nem sok köze van a valósághoz: Köszi az infót. Beszéltem a VERAMON-os sráccal (David Brenda), a taxi beállításokat (is) lehet paraméterezni, csak egy sima mezei ATMEGA (Atmel) programozó+kábel kell hozzá. A programsort meg elküldi, ha kell email-ben. Jól néz ki a középkonzol borításod, GRATULA!! :icon13: Hol csináltattad, és mennyibe "fáj" egy ilyen mutatvány???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok! Vettem egy sony cd-s rádiót a gyári helyére, és mikor cd-t hallgatok minden rendben van de ha rádióra állítom akkor a felső kijelzőn eltűnik a dátum kijelzés. :-S Erre van valami megoldás? (nagyon nem szeretném megbontani a műszerfalat) Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Med-boy Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok G Astra barátok! Segítségetek kérném. A tompított fényszóróm már elég halvány, elég tompa és meglehetősen sárgás fénnyel világít. Gondolom lassan megéred a cserére a H7-es izzó. Vettem egy pár H7-es OSRAM Night Breaker Plus 55W-os izzót. Magasabb fényerő, élesebb és világosabb fényt ki az ajánlások szerint. Nem volt olcsó a hagyományoshoz képest, de a biztonságért és a jobbláthatóságért áldoztam. A kérdésem az lenne, hogy a KRESZ és a rendőrség nem tiltja-e ezt a típusú izzót? Állítólag a Xenon izzókért bírság jár, de a boltban esküdtek, hogy ez nem xenon izzó, hanem halogén és bátran lehet használni. Mit tudtok erről? Kinek van ilyen a G-s Astrajában? Van-e tapasztalatotok vele? Még nincs beszerelve, holnap varázsolja bele a szerelő. :) Elvileg http://www.vilagitas.eu/osram_night_breaker_plus_h7?gclid=CI2ft-jFn7UCFUFb3godUXUAFw ezen az oldaon lévő információk szerint bátran lehet használni és valóban egészen jókat írnak róla. Köszi a segítséget! Ui.: Egyébként nagyon örülök ennek a fórumnak, rengeteg nyűgöt meg tudok veletek osztani és sok segítséget is kapok! Köszi ezért! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok G Astra barátok! Segítségetek kérném. A tompított fényszóróm már elég halvány, elég tompa és meglehetősen sárgás fénnyel világít. Gondolom lassan megéred a cserére a H7-es izzó. Vettem egy pár H7-es OSRAM Night Breaker Plus 55W-os izzót. Magasabb fényerő, élesebb és világosabb fényt ki az ajánlások szerint. Nem volt olcsó a hagyományoshoz képest, de a biztonságért és a jobbláthatóságért áldoztam. A kérdésem az lenne, hogy a KRESZ és a rendőrség nem tiltja-e ezt a típusú izzót? Állítólag a Xenon izzókért bírság jár, de a boltban esküdtek, hogy ez nem xenon izzó, hanem halogén és bátran lehet használni. Mit tudtok erről? Kinek van ilyen a G-s Astrajában? Van-e tapasztalatotok vele? Még nincs beszerelve, holnap varázsolja bele a szerelő. :) Elvileg http://www.vilagitas...CFUFb3godUXUAFw ezen az oldaon lévő információk szerint bátran lehet használni és valóban egészen jókat írnak róla. Köszi a segítséget! Ui.: Egyébként nagyon örülök ennek a fórumnak, rengeteg nyűgöt meg tudok veletek osztani és sok segítséget is kapok! Köszi ezért! :) A fórumozók közül sokan használnak ilyen izzót. A xenon hatású izzókért pampognak, de ez nem az. Ui.: egyébként a fórum nagy előnye, hogy megőrzi a régebbi hozzászólásokat, nyűgöket, tapasztalatokat, amiket vissza lehet olvasni, mint pl. ezt az izzó mizériát is kb. 2 héttel ezelőtt. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
extraisti Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok G Astra barátok! Segítségetek kérném. A tompított fényszóróm már elég halvány, elég tompa és meglehetősen sárgás fénnyel világít. Gondolom lassan megéred a cserére a H7-es izzó. Vettem egy pár H7-es OSRAM Night Breaker Plus 55W-os izzót. Magasabb fényerő, élesebb és világosabb fényt ki az ajánlások szerint. Nem volt olcsó a hagyományoshoz képest, de a biztonságért és a jobbláthatóságért áldoztam. A kérdésem az lenne, hogy a KRESZ és a rendőrség nem tiltja-e ezt a típusú izzót? Állítólag a Xenon izzókért bírság jár, de a boltban esküdtek, hogy ez nem xenon izzó, hanem halogén és bátran lehet használni. Mit tudtok erről? Kinek van ilyen a G-s Astrajában? Van-e tapasztalatotok vele? Még nincs beszerelve, holnap varázsolja bele a szerelő. :) Elvileg http://www.vilagitas...CFUFb3godUXUAFw ezen az oldaon lévő információk szerint bátran lehet használni és valóban egészen jókat írnak róla. Köszi a segítséget! Ui.: Egyébként nagyon örülök ennek a fórumnak, rengeteg nyűgöt meg tudok veletek osztani és sok segítséget is kapok! Köszi ezért! :) Hello! Ismerem az izzót, a G astram-ban is Osram van, csak a xenon look tipus (ez is halogen, nem sok köze van a xenonhoz) Jó ez is,de meg sem közelití az általad említett Night breaker plus izzót. A passatunkba olyan van, és én csak ajánlani tudom. Nagyon szép (fehéresebb) fénye van, és valóban jobban látni vele, mint egy hagyományos izzóval. Teljesen szabályosan használható. Engedélyezett. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
extraisti Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Hello mindenki! /Először is köszönöm a válaszokat a kérdésemre, ma meg is csináltam.../ Gondoltam megosztom veletek, a nappali fényről a képet... Ilyenre sikerült. A ködlámpa vezetékére kötöttem. Így tudom fel-le kapcsolni... Tudom, mint írtátok így nem túl szabályos, de most na... :) Elég állat lett. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Hello mindenki! /Először is köszönöm a válaszokat a kérdésemre, ma meg is csináltam.../ Gondoltam megosztom veletek, a nappali fényről a képet... Ilyenre sikerült. A ködlámpa vezetékére kötöttem. Így tudom fel-le kapcsolni... Tudom, mint írtátok így nem túl szabályos, de most na... :) Elég állat lett. :D Szép-szép, de! A hátsó lámpán kikötötted a ködzáró fényt, mert az is a ködlámpával egyszerre megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Jól néz ki a középkonzol borításod, GRATULA!! :icon13: Hol csináltattad, és mennyibe "fáj" egy ilyen mutatvány???? Köszönöm. Ez már régi történet, még 3-4 éve bőrözték be valahol Budapesten (nem én csináltattam, ismerősön keresztül ment), és 26e Ft volt az ára, ami már akkoriban is baráti ár volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
extraisti Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Szép-szép, de! A hátsó lámpán kikötötted a ködzáró fényt, mert az is a ködlámpával egyszerre megy. Köszi. Nem kötöttem ki, mert a hátsónak külön van a kapcsolója. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Szép-szép, de! A hátsó lámpán kikötötted a ködzáró fényt, mert az is a ködlámpával egyszerre megy. ?? Miért kötötte volna ki? Külön kapcsolható (legalábbis gyárilag) az első ködfényszóró és a hátsó ködzárófény egymástól függetlenül is, nincs közük egymáshoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 ez egy cd tár? Nem, ez egy sima CD-tartó, a gyári terminológiában Fischer box-nak nevezik a gyártója után, és elvileg a CD-s rádióval szerelt autókban alap volt ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok! Vettem egy sony cd-s rádiót a gyári helyére, és mikor cd-t hallgatok minden rendben van de ha rádióra állítom akkor a felső kijelzőn eltűnik a dátum kijelzés. :-S Erre van valami megoldás? (nagyon nem szeretném megbontani a műszerfalat) Előre is köszi Igen. Márkaszerviz, Tech2. Le kell programozni a gyári rádiót a kijelzőről, és akkor ha rádiót hallgatsz, olyankor is a dátum fog látszani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Köszi. Nem kötöttem ki, mert a hátsónak külön van a kapcsolója. ;) ?? Miért kötötte volna ki? Külön kapcsolható (legalábbis gyárilag) az első ködfényszóró és a hátsó ködzárófény egymástól függetlenül is, nincs közük egymáshoz! Akkor rosszul tudtam. SRY! Nekem nincs ködlámpám és ezért gondoltam, hogy ha lenne, akkor egyszerre menne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Hello mindenki! /Először is köszönöm a válaszokat a kérdésemre, ma meg is csináltam.../ Gondoltam megosztom veletek, a nappali fényről a képet... Ilyenre sikerült. A ködlámpa vezetékére kötöttem. Így tudom fel-le kapcsolni... Tudom, mint írtátok így nem túl szabályos, de most na... :) Elég állat lett. :D Szép, de rendőr szívózni fog. Saját tapasztalatból mondom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts