gyurigyerek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Ha a biztosíték és a relé a gyári helyén van, akkor a gyári kijelző világítani fog. Vagyis kellene a Te esetedben is. Ha nem volt bekábelezve a ködlámpa akkor is? Illetve akkor melyik a gyári helye? Ez a megfelelő kérdés :D De emlékeim ha nem csalnak oda lett kötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Ha nem volt bekábelezve a ködlámpa akkor is? Illetve akkor melyik a gyári helye? Ez a megfelelő kérdés :D De emlékeim ha nem csalnak oda lett kötve. nekem sem volt :) még is volt vissza jelző Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 nekem sem volt :) még is volt vissza jelző A vastag fekete vezeték elvágós bele forrasztós módszer volt az enyém úgy rémlik lassan már 2 éve hogy csináltuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Ha nem volt bekábelezve a ködlámpa akkor is? Illetve akkor melyik a gyári helye? Ez a megfelelő kérdés :D De emlékeim ha nem csalnak oda lett kötve. Igen, nem volt bekábelezve (csak X2-ig), de én is a biztitáblától vittem el. Amúgy kábelezés előtt is ment csak relé, bizti, kapcsoló behelyezéssel) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Igen, nem volt bekábelezve (csak X2-ig), de én is a biztitáblától vittem el. Amúgy kábelezés előtt is ment csak relé, bizti, kapcsoló behelyezéssel) Ezen a képen melyik a gyári helye az első ködlámpa relének? http://kepfeltoltes.hu/view/121223/P1030594_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Ezen a képen melyik a gyári helye az első ködlámpa relének? http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! Utólagosan beépített első ködlámpát vissza lehet jeleztetni a műszerfalon, vagy ez felejtős dolog. A több helyen leírt kapcsoló átmókolással oldottam meg a kapcsolását. Csak nem tudom melyik lábról esetleg a relé melyik lábáról kell jelet vinni. Ha nem a műszerfalra akkor egy külön ledre csak valahogy vissza jelzés kellen ha működik a lámpa. Illetve ha van megoldás rá akkor gondolom a nem gyárilag szerelt vonohorgot is be lehet valahogy kötni a műszerfalra mivel most egy kis zöld led mutatja ha villog az utánfutó de ez a kormány takarásában van alap esetben :( Itt szeretném megragadni az alkalmat és Békés Boldog Karácsonyt kívánni minden kedves márkatásnak és Opel fannak. hi! a ködlámpa vissza jelzője gyárilag benne van,ha a relé behúz akkor már van vissza jelzés.független a ködlápáktól, ha vissza olvasol a vonóhorog már bonyolultabb művelet de azt nem tudod össze hozni a ködlámpa vissza jelzéssel mert azt a multitimmer vezérli. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Sziasztok! meglett a probléma forrása hogy miért nem működtek a ködlámpák. Kicsit szégyellem is leírni ide. Hát a gyújtást rá kellett volna adnom és úgy próbálni :blush: mentségemre szolgáljon hogy az F Astramnál ment gyújtás nélkül is. Azért köszi a segítségeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Sziasztok! meglett a probléma forrása hogy miért nem működtek a ködlámpák. Kicsit szégyellem is leírni ide. Hát a gyújtást rá kellett volna adnom és úgy próbálni :blush: mentségemre szolgáljon hogy az F Astramnál ment gyújtás nélkül is. Azért köszi a segítségeket! :) semmi baj :) a lényeg hogy működik Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Csak úgy érdeklődnék igaz nálam ilyen relék nincsenek de mire való a Járműsebesség illetve a Transimtter? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Sziasztok! Ismét Opel tulajdonos lettem, most Corsa B után Astra G-re váltottam (Caravan, 1,7 diesel). Az autót nem az elektronikai kiépítettsége miatt vettem meg, de szeretném rendben tudni azt is. A problémám a következő: - A linken található kijelző és CD-s autómagnó van az autóban. http://www.464001.sk/Astra/GID/GID0.JPG - Az autómagnó nem kapcsol be, illetve kódot sem kaptam. - Kiszerelés után láttam meg, hogy a 20 pólusú ISO csatlakozó-ból kábelek vannak kikötözgetve, leszigetelve. - A multikormány semmit nem csinál. Amit szeretnék megtudni: - A multikormánnyal lehet okézni a kijelzőn megjelenő üzeneteket? (pl hogy 3 fok alatti a hőmérséklet) - Autósmagnó nélkül be lehet állítani az órát, dátumot (pl multikormánnyal)? - Van valakinek bekötési rajza az ISO csatlakozóhoz, hogy kiderítsem mi lett kikötözgetve? - Az autó Comfort felszereltségű, a térképlámpánál mintha ultrahangos szenzorokat látnék, de nem tudok róla, hogy riasztó lenne a kocsiban. Hogy tudom ellenőrizni (az elakadásjelző kapcsolóban lévő piros LED(?) villogással jelzi a lezárás tényét), hogy van-e benne riasztó? Vagy a szenzorok más funkciót látnak el? - Hogy tudom ellenőrizni, hogy BC van-e az autóban? Ha nincs, akkor ezzel a kijelzővel, mondjuk gyári magnó nélkül milyen lehetőségeim vannak? Veszek ebbe is egyet a Futó Gabitól? :) Elnézést a sok kérdésért, és előre is köszönöm a válaszokat és a rám szánt időt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 két ultrahangos akármi az a riasztóhoz tartozik . a BC kérdés .. bajuszkapcsoló végén van e kezelő szervek? (jobb oldalin) a kormány vezérlő a fejen keresztül működik csak a bekötése a fejnek .... talán ez segít : http://carradio.5mp.eu/web.php?a=carradio&o=J0vol_hwSK Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 két ultrahangos akármi az a riasztóhoz tartozik . a BC kérdés .. bajuszkapcsoló végén van e kezelő szervek? (jobb oldalin) a kormány vezérlő a fejen keresztül működik csak a bekötése a fejnek .... talán ez segít : http://carradio.5mp....io&o=J0vol_hwSK Szia! Köszönöm a gyors választ. Az ablaktörlő kapcsolón nincs ott a plusz két gomb. Ezzel még nem írnám le a BC-t, látván a kikötött kábeleket az ISO csatiban. :) Riasztót, BC-t hol keressem az autóban? Ezek szerint a kijelző gyári fejegység nélküli vezérlését felejtsem el. Az NCDR1100-al nem akarok sokat vacakolni. Kinéztem az autóba egy JVC fejegységet, illetve hozzá egy multikormány illesztőt. A kijelző meg marad dísznek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Szia! Köszönöm a gyors választ. Az ablaktörlő kapcsolón nincs ott a plusz két gomb. Ezzel még nem írnám le a BC-t, látván a kikötött kábeleket az ISO csatiban. :) Riasztót, BC-t hol keressem az autóban? Ezek szerint a kijelző gyári fejegység nélküli vezérlését felejtsem el. Az NCDR1100-al nem akarok sokat vacakolni. Kinéztem az autóba egy JVC fejegységet, illetve hozzá egy multikormány illesztőt. A kijelző meg marad dísznek... én is gondolkozok ezen a bc dolgon hogy egyáltalán kell-e rajta gombnak lenni :) szerintem csak gyári fejjel lehet elérni a bc-t mit értesz az alatt hogy hol keresd a bc-t meg a riasztót? :) nem rossz ez az ncdr1100 ... vannak benne lehetőség ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 én is gondolkozok ezen a bc dolgon hogy egyáltalán kell-e rajta gombnak lenni :) szerintem csak gyári fejjel lehet elérni a bc-t mit értesz az alatt hogy hol keresd a bc-t meg a riasztót? :) nem rossz ez az ncdr1100 ... vannak benne lehetőség ;) Gondolom a BC és a riasztó is egy kis fekete doboz valahol a kocsiban, mint a Corsa B-ben a KP zár az anyósülés előtti oszlop mögött. Vagy tévedek? Az NCDR 1100-on van BC feliratú gomb, ezért én sem vagyok biztos benne, hogy kell-e a gomb az ablaktörlőre. :) Jó lenne, ha nem ettől az egységtől függne a fél elektronika a kocsiban, de már kezdek félni, hogy mégis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Gondolom a BC és a riasztó is egy kis fekete doboz valahol a kocsiban, mint a Corsa B-ben a KP zár az anyósülés előtti oszlop mögött. Vagy tévedek? Az NCDR 1100-on van BC feliratú gomb, ezért én sem vagyok biztos benne, hogy kell-e a gomb az ablaktörlőre. :) Jó lenne, ha nem ettől az egységtől függne a fél elektronika a kocsiban, de már kezdek félni, hogy mégis... ha jól emlékszek ugyan ott van a modul a bc-t passzolom :) talán.. a kijelző tudja a bc funkciót ... de azt meg valszeg csak a gyári fejjel lehet használni.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 A BC funkciók magába a kijelzőbe vannak építve, a check controlnak (izzófigyelés, folyadékszintek ellenőrzése) van külön dobozkája a kesztyűtartó mögött. Én a helyedben megpróbálnék életet lehelni ebbe a rádióba, ugyanis az NCDR típusjelzésben az N a gyári navit jelenti amit meg valószínűleg nem fog tudni az utólag beszerzendő JVC-d, még akkor is ha amúgy ezt sem tudod idehaza használni ugyanis ehhez a verzióhoz még nem létezett és azóta sem létezik magyar térkép (de külföldön pl. működne, a kis kijelzőn kezdetleges módon, nyilakkal mutatná a haladási irányt). Ebből következik hogy mivel nincsenek külön vezérlőgombjaid az ablaktörlőkar végén, így a BC funkciókat a e rádió nélkül el is felejthetnéd (bár lehet hogy át lehetne alakítani ablaktörlőkarról történő vezérlésre, nem tudom), szóval ez a kijelző ezen rádió nélkül nagyjából semmit sem ér, csak a dátumot, időt, hőmérsékletet meg az RDS adatokat mutatná, mint egy egyszerű TID. A lényeg annyi hogy a rádiót a kijelzővel sztem ne kótyavetyéld el, ha nem is akarod használni akkor is megtartanám a helyedben, a "minden gyári extrát bele" jelszavú fetisiszták időnként sok pénzt adnak érte. Pl. az ilyen rádióhoz tartozó tetőantenna talpában gyári GPS vevő is van ha jól tudom, ez is elég ritka... Riasztóról: ha a vészvillogókapcsolóban va egy LED akkor az gyári riasztós autó, az ultrahangérzékelőket nem tudom, legbiztosabb lenne ha kivennéd a belső világítás lámpatestjét és megnéznéd hogy ott vannak-e mögötte. Bár sztem csak egyféle gyári riasztó létezett, az meg tud beltérvédelmet is, szóval sztem ott lesznek azok az érzékelők. Sőt, Caravannál még üvegtörés érzékelők is vannak a csomagtér oldalablakainál... Szóval minden elismerésem, elég jól felszerelt autód van, keveseknek van idehaza ilyen, csak kár hogy nem működik benne minden... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Ott vannak a szenzorok, megnéztem őket. Igen, az üvegtörés érzékelő is benne van (ergo hátulról annyira nem lehetett törve). :) A GPS vevő is benne van, szépen le is van kábelezve. Nem áll szándékomban kidobni a kijelző-ncdr párost, mindössze "zene nélkül mit érek én"? Még megnézem, hogy a kábelezés rendbe rakása után se kapok magnós képet a kijelzőn (TID-nél ki kellett kötni egy vezetéket, hogy a dátum megmaradjon, hátha itt is ez a gond), és csak az után nézelődök másfelé. Töltögettem pár kapcsolási rajzot, ami kábel színezést is tartalmaz, azzal remélem jobban boldogulok a 20 pines csati helyreállításában. Amúgy ha valakinek akadna a kezébe (böngészőjébe) NCDR1100 manual, azt szívesen venném! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 belső keringető kapcsolója nem jelez vissza a motor zúgását hallom a kesztyűtartóhoz hajolva, de a zsalu mozgatásáét nem (nem emlékszem míg jó volt hallotam-e) azért nem jó mert nem jelez, vagy azért nem jelez mert nem jó? :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Plazma szamlappal kapcsolatban nincs valami jo tippetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Plazma szamlappal kapcsolatban nincs valami jo tippetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 (edited) On 2012. 12. 27. at 11:14, rozsav írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Gyakran esnek abba a hibába, hogy gyújtás nélkül, vagy első szélvédő állásban nem működik a zsalu! hogy esnék én ilyen amatőr hibába?...jóvanmánno, valóban szélvédő állásban van... :omg: köszi :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 (edited) On 2012. 12. 27. at 12:07, rozsav írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Plazma szamlappal kapcsolatban nincs valami jo tippetek? Én a helyedben DarthVödörrel venné fel a kapcsolatot, és ledeztetném, sokkal szebb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts