Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Ez nekem új, és valóban érdekes. Hogy lehet, hogy bekapcsolt tempomattal fogyaszt? Az is motorfékkel fékez, olyankor miért ne venné el ugyanúgy a befecskendezést a vezérlő mintha ki lenne kapcsolva?

Szerintem azért, mert ha olyan a lejtő, hogy a motorfék jobban lelassítaná mint a beállított érték, a tempomat rögtön ad egy kis gázt, hogy ne lassuljon tovább, és végig úgy játszik a gázállással, hogy egyenletes maradjon a sebesség. Vagyis ha sok lenne a motorfék, akkor nem veszi el teljesen a gázt.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem azért, mert ha olyan a lejtő, hogy a motorfék jobban lelassítaná mint a beállított érték, a tempomat rögtön ad egy kis gázt, hogy ne lassuljon tovább, és végig úgy játszik a gázállással, hogy egyenletes maradjon a sebesség. Vagyis ha sok lenne a motorfék, akkor nem veszi el teljesen a gázt.

Ez így van. ha akkora lejtőn megyek h az autó gyorsul motorfék ellenére is akkor a pillanatnyi fogyasztásjelzőm 0-t mutat. viszont ha csak enyhe lejtés van és mondjuk a légellenállás miatt lassul az autó akkor adagol annyi gázt h az ampervadász által említett állandó sebesség megmaradjon.

Link to comment
Megosztás:

gezoli, tgabika76!

Ismét köszi az infókat. Megnéztem, nem találtam egyenlőre, gondolom a lökhárítót le kell bontanom hozzá hogy megleljem. Végig tapogattam a világítás vezetékét, már amennyire hozzáfértem, de nem találtam meg.

Módosítva : kobraCode
Link to comment
Megosztás:

Érdekes dolog ez a tempomat. Én már lemondtam róla az XEP miatt, de akkor amikor vettem miért volt felsorolva mint kérhető extra? Akkor teljesen a sima G-s motorvezérlővel jött volna az autóm? Rég láttam már itt uhuhu-t, de kiváncsi lennék az ő emlékeire is a szakmából.

Link to comment
Megosztás:

Mikor vettem az autót az ablakmozgató elektronika így működött:

-Ameddig nyomtam a gombot, addig ment az ablak (fel és le), ha a gombot felengedtem, az ablak megállt

Nyáron (véletlenül) sikerült ilyenre átalakítani:

-Ha a gombot kb 1 másodpercig nyomva tartom és aztán felengedem, az ablak nem áll meg, hanem koppanásig megy.

Ez jó is volt így, de pár napja cseréltem a hűtőt, ki kellett vennem az akksit és minden visszaállt alapra. Az ablakmozgató elektronika tanítható, csak nem tudok újra rájönni hogyan kell. Tud segíteni valaki?

Link to comment
Megosztás:

gezoli, tgabika76!

Ismét köszi az infókat. Megnéztem, nem találtam egyenlőre, gondolom a lökhárítót le kell bontanom hozzá hogy megleljem. Végig tapogattam a világítás vezetékét, már amennyire hozzáfértem, de nem találtam meg.

Nekem sincsen kivezetékelve.Biztosan classic a tied is,mint az enyém.

Link to comment
Megosztás:

Nekem sincsen kivezetékelve.Biztosan classic a tied is,mint az enyém.

Igen Classic az enyém is, de ez egy különleges Classic. Egy fórumtárs volt olyan kedves és utána nézett minden kis apró részletének, és hát az derült ki hogy egyedi kérés alapján lett legyártva az autó. Na de majd ha leveszem a lökhárítót többet tudok mondani.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes dolog ez a tempomat. Én már lemondtam róla az XEP miatt, de akkor amikor vettem miért volt felsorolva mint kérhető extra? Akkor teljesen a sima G-s motorvezérlővel jött volna az autóm? Rég láttam már itt uhuhu-t, de kiváncsi lennék az ő emlékeire is a szakmából.

gyárilag nem létezik z14xep-be ,de utólag beszerelhető

uhuhu-t már nem fogod itt találni :(

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Zárd be az ablakokat aztán, gyújtás mellett nyomd az ablakemelő kapcsolóját felfelé (úgy hogy az ablak zárva van) legalább 5 másodpercig és kész! Mindkét ablaknál külön-külön.

...meg a másik irányba (lefelé) is, különben csak az egyik irányba lesz automata. Amúgy nem kell még 5 másodpercig nyomni miután elérte az alsó vagy felső holtpontot, elég kábé kettőig, ha jól fülelsz hallasz egy apró kattanást, az jelzi hogy megjegyezte a végállást.

Link to comment
Megosztás:

...meg a másik irányba (lefelé) is, különben csak az egyik irányba lesz automata. Amúgy nem kell még 5 másodpercig nyomni miután elérte az alsó vagy felső holtpontot, elég kábé kettőig, ha jól fülelsz hallasz egy apró kattanást, az jelzi hogy megjegyezte a végállást.

Nekem elég volt egyszer zárt állásnál nyomni, és megjegyezte fel is meg le is :)

De lehet Neked lesz igazad! Kikell próbálni, valamelyik biztos jó lesz! :)

Link to comment
Megosztás:

gyárilag nem létezik z14xep-be ,de utólag beszerelhető

uhuhu-t már nem fogod itt találni :(

Avass be a részletekbe kérlek! Mert csak a Z14XE-hez találtam egy frankó leírást, de itt valami motorvezérlő gondok lennének, ha jól tudom. Én már megvagyok keverve mint a jó zsuga....

Kérek egy mindenre kiterjedő leírást légyszi!!!

Mi történt Uhuhuval? Én ott maradtam le, hogy honda civic? lett a csereautója gccután de utána még láttam itt a hozzászólásait.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autóra BOSAL 028-531 -es típusú vonóhorog lett felszerelve. A kérdésem hogy a kapcsolási magasság valahol megvan adva, vagy meg kel csak mérni? És ha mérni kell a gömb közepét, vagy tetejét a talajtól terheletlenül??

Elvileg a forgalmi engedélyben benne van. Nálam 420 mm van beírva. Azt ne kérdezd, hogy ez honnan mérik. Viszont kiszaladtam és megmértem, hogy mennyi is valójában. Nos, a talajtól a gömb tetejéig 480 mm.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg a forgalmi engedélyben benne van. Nálam 420 mm van beírva. Azt ne kérdezd, hogy ez honnan mérik. Viszont kiszaladtam és megmértem, hogy mennyi is valójában. Nos, a talajtól a gömb tetejéig 480 mm.

Nekem most lett felszerelve, és még nincs a forgalmiban semmi. Most megy müszakira, már csak ez hiányzik a műbizonylatról.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autóra BOSAL 028-531 -es típusú vonóhorog lett felszerelve. A kérdésem hogy a kapcsolási magasság valahol megvan adva, vagy meg kel csak mérni? És ha mérni kell a gömb közepét, vagy tetejét a talajtól terheletlenül??

Talajtól a gömb teteje 415mm.

Link to comment
Megosztás:

Nekem most lett felszerelve, és még nincs a forgalmiban semmi. Most megy müszakira, már csak ez hiányzik a műbizonylatról.

Nekem is 420mm van beírva a forgalmiba is meg a műbizonylaton is. Nekem CAR-MAX-os horgom van. Fogalmam sincs, hogy mit takar, mire vonatkozik ez az érték, de az biztos, hogy az enyémet nem méregették mikor fölrakták. Nem tudom honnan, mi alapján írta be, de úgy sejtem ez valahol meg van adva, hogy mennyinek kéne lenni, és azt írják bele.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is 420mm van beírva a forgalmiba is meg a műbizonylaton is. Nekem CAR-MAX-os horgom van. Fogalmam sincs, hogy mit takar, mire vonatkozik ez az érték, de az biztos, hogy az enyémet nem méregették mikor fölrakták. Nem tudom honnan, mi alapján írta be, de úgy sejtem ez valahol meg van adva, hogy mennyinek kéne lenni, és azt írják bele.

Csak úgy belegondoltam a dologba, ez nem változhat a különböző gumi, illetve kerékméretek miatt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, vettem egy fényszórót a romba, mert a magasságát nem tudtam állítani.

Most beszereltem ezt is (új), és ezen sem tudom állítani. Hiába csavarom a -2- állítót, semmi. Miért ver a sors a tudatlanságomért?

Az -1- es tekerővel beállítom a magasságot, csak ugye középre kúszik a csóva, így nem jó.

astra_l_mpa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ma Gery segítségének köszönhetően bekerült végre az ülésfűtés a Coupéba. Bitang jó cucc, karbonszálas és valami 140W-os, tojást lehet sütni rajta. :D

Viszont egy oldalégzsákos-gerinctámaszos-dönthető sportülést szétszedni azért nem egy leányálom, Gery 4 órás munkára saccolta darabját... végül nem sokkal lett kevesebb... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.