zolga Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Az elektronikus dobozka számaira lennék kíváncsi, nem a hidraulikus egység adataira. Abból nem derül ki semmi számomra. Lehet nem segítek vele, de hátha többletinformációnak jó. Amik nekem vannak: 2003-as Astra G ER jelölésű nem kapcsolható TC-s kép: És egy 1999-es X18XE EC jelölésű, kapcsolható TC-s egység kép: Mindkettő csatlakozója és az érintkezők száma megegyezik az elektronikán kép: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Az enyém EL jelölésű, és beszerelt állapotban lehetetlen hozzáférni ahhoz az oldalához ami neked a első képen látszik, így sajna semmiféle számot nem tudok leolvasni róla. :( De érdekes hogy az EPC említést sem tesz EL jelű egységről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fattila Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Sziasztok A kérdésem az lenne, hogy nem tudja valaki milyen modul kell Z16XEP tempomatosításhoz? ha van modul esetleg leírás a be helyezéséről? Vagy valaki csinált ilyet, elmesélhetné az élményeit priviben. Köszönöm a segítségeteket További szép estét Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok A kérdésem az lenne, hogy nem tudja valaki milyen modul kell Z16XEP tempomatosításhoz? ha van modul esetleg leírás a be helyezéséről? Vagy valaki csinált ilyet, elmesélhetné az élményeit priviben. Köszönöm a segítségeteket További szép estét Az ugyanolyan macerás, mint a Z14XEP, keresd: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Nem tudom, valaki régebben foglalkozott-e ezzel a gondolattal, de ki lehet valahogy iktatni a sípolást, ha a kulcs benne marad a gyújtáskapcsolóban és kinyitom az ajtót? Ha jól emlékszem a multitimerben van a sipákoló, de a kapcsrajzon nem tudtam egyértelműen beazonosítani, hogy melyik vezetéket lehetne ehhez elvágni, vagy kikötni. Valakinek tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Nem tudom, valaki régebben foglalkozott-e ezzel a gondolattal, de ki lehet valahogy iktatni a sípolást, ha a kulcs benne marad a gyújtáskapcsolóban és kinyitom az ajtót? Ha jól emlékszem a multitimerben van a sipákoló, de a kapcsrajzon nem tudtam egyértelműen beazonosítani, hogy melyik vezetéket lehetne ehhez elvágni, vagy kikötni. Valakinek tapasztalat? Ha nem akarsz nagy rombolást végezni meg vezetékeket vagdosni, akkor javaslom cseréld ki a bal első ajtó két pólusú nyitásérzékelőjét egy egypólusúra (pl.: jobb ajtóé vagy hátsóké) és többet nem fog sípolni Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Bonyolítja azért a dolgot, hogy az ABS nem a WEG alapján funkcionál, neki ott van minden egyes keréken egy külön jeladó. Még a bal-első jeladó jelét is megkapja külön, mert igaz, hogy a sebességjel is onnan származik, de nem direktben, hanem egy konverter modulon keresztül, ami négyszögjelet csinál az induktív jeladó jeléből, amit a többi elektronika sebességjelként megkap. Vagyis ha megszakítod a WEG jelet, attól még az ABS elektronika nagyon is tudja, hogy forognak a kerekek, és nekem teljesen logikusnak tűnik, hogy ebben az esetben hibajelzéssel reagál. Ráadásul hiába adod vissza neki a sebességjelet menet közben, az ABS-nek az a szokása, hogy ha hibát érzékel tiltásban is marad gyújtáslevételig. Helyesbítenem kell magam, múltkor nem néztem a rajzot, csak emlékezetből írtam, de most megnéztem, és azt látom, hogy az a bizonyos "signal converter module" ami az ABS jeladó jeléből előállítja a sebességjelet csak az ABS nélküli autókban van. Vagyis a WEG jelet az ABS elektronika nem bementeként kapja, pont ellenkezőleg, az állítja elő és a 25-ös pin az kimenet. Így meg aztán pláne zsákutca a WEG megszakítása a TC kikapcsolására. (Nem is értettem egyébként, hogy minek az ABS-nek WEG, mikor az eleve tudja minden kerék fordulatszámát, de így már világos.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok A kérdésem az lenne, hogy nem tudja valaki milyen modul kell Z16XEP tempomatosításhoz? ha van modul esetleg leírás a be helyezéséről? Vagy valaki csinált ilyet, elmesélhetné az élményeit priviben. Köszönöm a segítségeteket További szép estét nem macerás meg lehet csinálni gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Ha nem akarsz nagy rombolást végezni meg vezetékeket vagdosni, akkor javaslom cseréld ki a bal első ajtó két pólusú nyitásérzékelőjét egy egypólusúra (pl.: jobb ajtóé vagy hátsóké) és többet nem fog sípolni És ezzel a világítás rajtamaradt funkció még működik, vagy azt is bénítom ezzel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 nem macerás meg lehet csinálni gyárilag. Tudnál nekem Z14XEP-hez adni egy jó leírást erről, anyagok sorszámával, útmutatóval? Netán te foglalkozol ilyen beszerelésével? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Egyébként köszönöm szépen az eddigi segítséget mindkettőtöknek (már én röstellem hogy ilyen sokáig lekötöttem ennyi szellemi kapacitást a hülyeségemmel :blush: ), de nagyon úgy néz ki hogy tavaszig halasztva lesz a projekt. Nem mondtam le róla, csak kiebrudaltak a garázsomból (jött egy bérlő aki pénzt is ad azért hogy ott áll a kocsija :) ), odakint meg már hideg van szerelgetni, úgyhogy asszem megvárom a jó időt, addig próbálok infót gyűjteni. Tegnap/ma még tettem egy utolsó próbát, ééééés: :icon13: :icon12: (tudom hogy kevés a benzinem, nem annak örülök :D ) Le sem merem írni mi volt a gond, a lényeg hogy mégiscsak a 31-es pin volt a nyerő. (Kétségbeesésemben igyekeztem visszaállítani az első próba idején uralkodó állapotot, de ezúttal a gyári kapcsolót használtam, nem csak úgy odafogtam a vezetéket a testponthoz, és láss csodát... :D ) Több kép még nincs mert a kapcsolót be is kéne faragnom a gyári helyére, de már ez is haladás. El is kezdek gondolkozni a következő projekten asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok A kérdésem az lenne, hogy nem tudja valaki milyen modul kell Z16XEP tempomatosításhoz? ha van modul esetleg leírás a be helyezéséről? Vagy valaki csinált ilyet, elmesélhetné az élményeit priviben. Köszönöm a segítségeteket További szép estét Szia! Nem kell modul. Inexkapcsoló, kuplungkapcsoló, vezeték, program, szaktudás és némi idő. :icon1: Keresd Wessz-t. http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz&o=G4vxU38Q_0 Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Wow Gáborom :) 31 :) :hiya: na megnézem mi az :) szürke/piros ami a nyomás szenzorra megy rá?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 nem macerás meg lehet csinálni gyárilag. És még mindig működik... :icon13: Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 (edited) On 2012. 11. 05. at 17:52, tgabika76 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicok vonóhorog felszereléssel kapcsolatban. Szerencsére sok hasznos információt találtam a felszerelésről, elektromos bekötésről. Így már simán menni fog. Jelenleg vonóhorgot keresgélek a neten az autómhoz. A régi típusú vonóhorog két oldalán volt egy egy fül, karika amibe az utánfutó láncát lehetett akasztani. Ma már nem kötelező? Mert egy horgon sincs amit találtam az interneten. Vagy ha mégis van ilyen az én autómra akkor egy két linket megköszönnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Wow Gáborom :) 31 :) :hiya: na megnézem mi az :) szürke/piros ami a nyomás szenzorra megy rá?? Akkor rossz helyen nézed, amit én néztem, azon a 31-es pont a kikapcsoló gomb :D :icon13: (jobbanmondva találtam olyan rajzot, amin az :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Kezdettől fogva az volt a baj hogy többféle rajz van... nemcsak motorkódtól, de évjárattól függően is. @Mc-Elek: Fogalmam sincs mi lenne a 31-es pin, nekem ott nem volt vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Kezdettől fogva az volt a baj hogy többféle rajz van... nemcsak motorkódtól, de évjárattól függően is. Persze, tisztában vagyok vele, ezért is írtam, hogy találtam olyat, amin a 31-es az a kapcsolóé. :) @Mc-Elek: Fogalmam sincs mi lenne a 31-es pin, nekem ott nem volt vezeték. Nyilván azért, mert az a kapcsolóé lenne. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 jaja ,sok variáció van :) a lényeg hogy megvan a megoldás Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Persze, tisztában vagyok vele, ezért is írtam, hogy találtam olyat, amin a 31-es az a kapcsolóé. :) Az lett volna a legegyszerűbb ha csak olyan lenne mert akkor nem tamáskodok, de ugyanezt a darabot hangszerelték 22-es, 25-ös, 7-es és 20-as pinre is... így legyen okos az ember. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 És ezzel a világítás rajtamaradt funkció még működik, vagy azt is bénítom ezzel? Ezzel szinte biztos, hogy az a funkció is megszűnik. De végül is csak két kis csavar 2perc és kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Az lett volna a legegyszerűbb ha csak olyan lenne mert akkor nem tamáskodok, de ugyanezt a darabot hangszerelték 22-es, 25-ös, 7-es és 20-as pinre is... így legyen okos az ember. :D Gratulálok! A féket lepróbáltad, hogy működik-e az ABS ilyenkor is? Ez megint egy jópofa kis okosítás. Ezek szerint meg kell találni a megfelelő lábat, amire a gyári kapcsolóval adunk egy test impulzust, és ki-be kapcsolható a TC, az ABS zavartalan működése mellett? Ha tényleg ennyi az egész, kíváncsi lennék melyik láb lenne a 2003-2004-es évjáratú ER jelzésű egységen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Gratulálok! A féket lepróbáltad, hogy működik-e az ABS ilyenkor is? Ez megint egy jópofa kis okosítás. Ezek szerint meg kell találni a megfelelő lábat, amire a gyári kapcsolóval adunk egy test impulzust, és ki-be kapcsolható a TC, az ABS zavartalan működése mellett? Ha tényleg ennyi az egész, kíváncsi lennék melyik láb lenne a 2003-2004-es évjáratú ER jelzésű egységen. Ez működhet dieselen is? (X20DTL). Más kérdés: megoldható-e, és ha igen, mekkora munka beépíteni fedcompot egy ilyen dieselbe, ami többek között fogyasztást is mér? Kb. milyen költséggel jár? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November7, 2012 Megoszt Elküldve November7, 2012 Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicok vonóhorog felszereléssel kapcsolatban. Szerencsére sok hasznos információt találtam a felszerelésről, elektromos bekötésről. Így már simán menni fog. Jelenleg vonóhorgot keresgélek a neten az autómhoz. A régi típusú vonóhorog két oldalán volt egy egy fül, karika amibe az utánfutó láncát lehetett akasztani. Ma már nem kötelező? Mert egy horgon sincs amit találtam az interneten. Vagy ha mégis van ilyen az én autómra akkor egy két linket megköszönnék. Hi! de továbbra is kötelező a biztosítási rőgzités csak 1 lánc ezt viszont tartalmazza a vonóhorog szett. TYPE:028531 Bosal. http://kepfeltoltes.hu/view/121107/DSCF2094_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/121107/DSCF2092_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/121107/DSCF2057_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/121107/DSCF2096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts