Stofl Elküldve Október7, 2012 Elküldve Október7, 2012 Az minimum 2 kulccsal jön ki, a classicnál egy távirányítós és egy sima volt, a G-nél pedig 2 távirányítós. Vajon hol van a pótkulcs? Adásvételibe beleírattad? Én úgy tudom, hogy a két távirányító nem alap volt. Nekem is és sógornak is csak 1-1 kulcsunk van, 2003,2004-es évjáratból pont úgy mint a családi 2005-ös Classic II-nél.
gezoli Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Az minimum 2 kulccsal jön ki, a classicnál egy távirányítós és egy sima volt, a G-nél pedig 2 távirányítós. Vajon hol van a pótkulcs? Adásvételibe beleírattad? Én is csak egy távos kulcsot kaptam!
retfirD Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Én is csak egy távos kulcsot kaptam! Nekem összesen van egy távirányítós kulcsom, és kész. Két tulajjal ezelőtt tűnt el a másik, tehát feltételezem, hogy kettő volt hozzá. Sima kulcsról nem tudok, hogy lett volna hozzá.
tgabika76 Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Ami biztos az az hogy két kulcsnak kell lennie az autóhoz, arról már megoszlanak a vélemények hogy mindkettő távirányítós vagy csak az egyik az, én eddig úgy tudtam hogy Classicnál csak az egyik volt az, az összes többinél mindkettő. Ha csak egy kulcs van összesen, az azért is gáz mert ha netán ellopnák az autót, akkor a biztosító nem fizet arra való hivatkozással hogy nincs meg a másik kulcs, még akkor sem ha volt lopás elleni biztosításod.
camaron Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Ami biztos az az hogy két kulcsnak kell lennie az autóhoz, arról már megoszlanak a vélemények hogy mindkettő távirányítós vagy csak az egyik az, én eddig úgy tudtam hogy Classicnál csak az egyik volt az, az összes többinél mindkettő. Ha csak egy kulcs van összesen, az azért is gáz mert ha netán ellopnák az autót, akkor a biztosító nem fizet arra való hivatkozással hogy nincs meg a másik kulcs, még akkor sem ha volt lopás elleni biztosításod. Nekem Classic volt, ahhoz az egyik kulcs távos volt a másik nem. Apáméknak sima G, az is hasonló megoszlásban voltak a kulcsok.
retfirD Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Én már úgy vettem, hogy egy kulcs volt hozzá. Kereskedő elmondása szerint céges autónak vették, aztán a nőcit, aki kapta, kirúgták valamiért, és olyan tempóval távozott a cégtől, hogy a másik kulcs nála maradt. A második tulajtól se vitték el ennek ellenére, az óta én meg már rakattam be riasztót és indításgátlót. Így azért már kicsit nehézkesebb a dolog, ha meg valaki nagyon el akarja kötni, az megoldja kulcs nélkül is. Lopásra vonatkozó biztosításom nincs, így biztosítóval ezen nem lesz vitánk. :icon1:
ampervadasz Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Sógoromnak is csak az egyik kulcs távirányítós a 2000-es évjáratú autójához, az enyémnek nem tudom milyen volt, mert én is abban a cipőben járok, hogy nincs meg a pótkulcs.
albinka Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Lehetséges, hogy a Veramon féle BC a TID kijelzőkben válogat? Nálam a második BC sem működik!
tgabika76 Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Halványan rémlik hogy volt valami 8 illetve 10 karakteres verzió a TID-ekből, lehet hogy ez lenne a gond? A tied milyen? (Alsó sorban mennyi karakter jeleníthető meg egyszerre?)
tgabika76 Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Valaki esetleg nem tudja hogy az ABS hibakódok vajon törlődnek maguktól a hiba megszűnte után, vagy külön kell törölni őket Tech2-vel? Éppen TC kikapcsoló szerelése közben vagyok, és sajnálatos módon úgy vettem le az ABS csatlakozóját, hogy közben az akkusaru meg a helyén maradt. Kaptam is egy ABS hibakódot, de örülnék ha nem kéne Tech2-re mennem ahhoz hogy kitöröljék...
ACRONKA Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Kivettem az akksit egy kis időre, és most nem működik a gyári elektromos ablak kulccsal történő felhúzása! Mitől van ez, és mit lehet tenni?
ampervadasz Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Kivettem az akksit egy kis időre, és most nem működik a gyári elektromos ablak kulccsal történő felhúzása! Mitől van ez, és mit lehet tenni? Be kell tanítani az ablakok végállását. Felhúzod teljesen, és amikor felért még néhány másodpercig nyomva tartod a gombot, és ezt mindegyikkel eljátszod. Nem tudtam, hogy ez a kulcsos felhúzásra is hatással van, de biztos ez lehet a gond.
bocs Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Sógoromnak is csak az egyik kulcs távirányítós a 2000-es évjáratú autójához, az enyémnek nem tudom milyen volt, mert én is abban a cipőben járok, hogy nincs meg a pótkulcs. Nekem 2 kulcs van az autóhoz,mind kettő távirányítós. 2002-es évjárat.
potyo Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Valaki esetleg nem tudja hogy az ABS hibakódok vajon törlődnek maguktól a hiba megszűnte után, vagy külön kell törölni őket Tech2-vel? Éppen TC kikapcsoló szerelése közben vagyok, és sajnálatos módon úgy vettem le az ABS csatlakozóját, hogy közben az akkusaru meg a helyén maradt. Kaptam is egy ABS hibakódot, de örülnék ha nem kéne Tech2-re mennem ahhoz hogy kitöröljék... Világít az ABS hibalámpa? Ha nem, akkor keress valami csúszósabb felületet és próbáld ki, hogy működik-e az ABS. Ha igen, akkor én nem izgulnék a dolgon, majd később ki lesz törölve, vagy lehet törlődik is magától idővel
albinka Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 Halványan rémlik hogy volt valami 8 illetve 10 karakteres verzió a TID-ekből, lehet hogy ez lenne a gond? A tied milyen? (Alsó sorban mennyi karakter jeleníthető meg egyszerre?) Az alsó sorban a dátum jelenik meg. Ez nyolc karakter, de ha a potokat is karakternek számitjuk akkor tíz. (két pont)
ACRONKA Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 A gyári akku gondozásmentes? Lehet valahogy vízzel utánatölteni? Jelenleg ugyanis fekete a varázsszem, hiába töltöttem fel árammal.
imy Elküldve Október8, 2012 Elküldve Október8, 2012 A gyári akku gondozásmentes? Lehet valahogy vízzel utánatölteni? Jelenleg ugyanis fekete a varázsszem, hiába töltöttem fel árammal. Az savsűrűséget néz, vízzel ne töltsd után, mert nem is lehet... Mivel jön a tél, szerintem gyűjts egy újra.
potyo Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 Az savsűrűséget néz, vízzel ne töltsd után, mert nem is lehet... Mivel jön a tél, szerintem gyűjts egy újra. Ha alacsony a savszint, akkor is mutathat feketét
potyo Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 A gyári akku gondozásmentes? Lehet valahogy vízzel utánatölteni? Jelenleg ugyanis fekete a varázsszem, hiába töltöttem fel árammal. Nemtudom, hogy lehet, de általában valamit le kell pattintani, címkét levenni, stb., de valahogy gyárilag is feltöltik, szóval kicsit fel kell találni magadat. Ha máshogy nem, fúrni egy-egy lyukat a cellák tetejére és utána bedugaszolni/leragasztani :icon1:
Handbrake Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 Az ablaktörlő végálláskapcsolója elállítódhatott. Az alsó negyedben kellene átkapcsolnia. Nálad, a felénél szakít meg. Egyszerű mechanikus hiba. Szerintem... Kicsit bővebben.. :) Mert akkor visszaállítom ha lehet, vagy javítom ha javítható.
DarthVödör Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 (edited) On 2012. 10. 09. at 13:50, Handbrake írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
balazs777 Elküldve Október10, 2012 Elküldve Október10, 2012 Ó. És ez nem csak a végtelenül puritán Classic II-nél volt? nem. ha jól emléxem akkor viva volt a felszereltség neve.
jamies Elküldve Október10, 2012 Elküldve Október10, 2012 nem. ha jól emléxem akkor viva volt a felszereltség neve. az enyém is viva és távos.
törvényenkívüli Elküldve Október11, 2012 Elküldve Október11, 2012 Vállalkozó szellemű csillaggarázsosok figyelmébe ajánlanám. A minap nézegettem egy Subaru Forestert, és egy (számomra) érdekes dolgot fedeztem fel. De beszéljenek inkább a képek :icon1:
Recommended Posts