Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A korlátozott működést úgy értem hogy a check control funkciók (olajszint, hűtőfolyadék- ablakmosó szint, izzólámpaellenőrzés, fékbetét ellenőrzés) nem működnének. Ezek nagy részének van külön jeladója, és az egész rendszernek egy vezérlő modulja is.

Ezek nélkül a BC csak átlagsebesség, fogyasztás és hasonlók mérésére lenne alkalmas, azaz pont arra mint a Veramon-féle okosított TID.

és hibaüzenetet is kiír, hogy ezek nincsenek? vagy működik "rendesen" mintha minden lenne.

Elküldve

Üdvözlet.

Lenne egy apró kis technikai problémám. Sikeresen beépítettem a hátsó villany ablak mechanikát teljesen jól működik csak egy dolgot hiányolok.

Az első ablakokat felhúzza az ajtók zárására a hátsókat meg nem. Meg lehet oldani, hogy azokat is húzza zárásra?

Vödör nagyúr módszerével van megcsinálva miszerint a kpzár nyák 2 lábát összekötöttem vezetékkel.

A segítséget köszönöm szépen!

Elküldve

esetleg egy gyári számot tudnál mondani ?

6238540 vagy 1238526 (kétféle van, évjáratfüggő, a régebbi szürke, az újabb citromsárga színű, de nincs lényegi különbség, mindkettő jó)

De újonnan ne akard megvenni, mert még kedvezménnyel is 11e forint...

Elküldve

Azoknak is menni kellene. Nézd meg a piros/sárga vezetéket! Lehet, hogy nincs összekötve?!

X9/9, és X10/9 pontra megy. (ajtóátvezető)

Küldtem 1 pm et

Elküldve

ez beépíthető astra g caravan -ba ?

Továbbá sz lenne még a kérdésem hogy a gyári MID kijelző moduljának mi a gyári cikkszáma.

Nézd meg ezt ! Én csináltam a leírást és be is építettem!

Elküldve

Ahogy elöttem is írták, csak simán a tolatólámpa vezetékre kell kötni a központi egységet és így csak akkor működik, ha hátramenetbe teszed a kocsid. A képen az én autóm van, és a leírásnak megfelelően helyeztem el a szenzorokat. A képen látható garázs csőre besípol ezért én néhány cm-rel beljebb tenném, ha újra csinálnám,de amúgy annyira nem gáz a sípolás.

A tolatóradart megrendeltem, remélem a kis Japok hamar postázzák! :D

Én akkor egy kicsit beljebb fúrom majd az oldalsó szenzorokat!

Köszönöm a gyors választ, és segítséget!

HA megvalósult a beépítés mindenképp ide visszajelzek ide!

Elküldve

Még egy kérdés! :D

1. Mért van az, hogy ha nincs bekötve a biztonsági övem akkor nekem nem jelez vissza a műszerfalon a kis jelölés?

2. Szeretnék felszerelni vonóhorgot, annak a bekötése bonyolult lenne a műszerfalon való visszajelzéshez!

Elvileg van egy kis zöld vonóhorog jelzés!

Elküldve

Még egy kérdés! :D

1. Mért van az, hogy ha nincs bekötve a biztonsági övem akkor nekem nem jelez vissza a műszerfalon a kis jelölés?

2. Szeretnék felszerelni vonóhorgot, annak a bekötése bonyolult lenne a műszerfalon való visszajelzéshez!

Elvileg van egy kis zöld vonóhorog jelzés!

A biztonságiöv visszajelző egyikben sincs kiépítve, lehet vannak olyan piacok ahol kiépítették, de az európába készült autókban tudomásom szerint egyikben sincs.

A vonóhorog visszajelző kiépítése elvileg annyi, hogy be kell tenni az izzót a műszeregységbe. Nálam legalábbis ennyi volt, de úgy tudom ebben mindegyik egyforma.

TC = Traction Control, vagyis kipörgésgátló

Elküldve

Ahaaa! :)

az enyémbe van kipörgésgátló! Akkor mért van a csatija a műszerfal alatt? Kérdeztem itt, 4 csatiról, hogy mi az és itt írták, hogy 1 a TC a másik csati az automata váltóé! Akkor a sebességváltóból figyeli a kerekek kipörgését!? Bár ezt nem hinném!

Elküldve

A tied ugye nem TC-s? Mivel, csak a plusz csatlakozó van bent.

Attól, h a gomb nincs bekötve, még lehet benne TC, csak kikapcsolni nem lehet, mivel minden TC-s autóban a bekapcsolt állapot az alap. Ha be van kötve a gombja, akkor viszont szükség esetén ;) ki is lehet kapcsolni. Az enyém is ilyen.

Elküldve

Attól, h a gomb nincs bekötve, még lehet benne TC, csak kikapcsolni nem lehet, mivel minden TC-s autóban a bekapcsolt állapot az alap. Ha be van kötve a gombja, akkor viszont szükség esetén ;) ki is lehet kapcsolni. Az enyém is ilyen.

Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy a kapcsoló és a kábel megléte csak egy dolog. Magának az ABS egységnek (és szerintem az ECU-nak is) kell tudnia a TC kikapcsolás funkciót, tehát ha nem tudja, akkor hiába utólag a kapcsoló.

A kapcsolható ABS és a nem kapcolható ABS egység pedig nem felcserélhető csak úgy, mert mindjárt virít a hibakód.

(És a váltónak semmi köze a kipörgésgátló rendszerhez :) )

Elküldve

másnak is villog a km számláló ha ráteszi a vészvillogót?

ha nem miért csinálhatja?

Terheled az akksit, és így lejjebb esik a feszültség, Most hogy ez ~8A-es terheléskor sztem természetes. Ha az elektromos ablak kapcsolójára rákönyökölök, akkor nekem minden kicsit elhalványul....

Elküldve

sziasztok!

olyan kérdésem lenne hogy szeretném újra használhatóvá tenni a gyári távirányítós kulcsom. bicskakulcs miatt építettem ki belőle az elektronikát és a chippet.

arra gondoltam, hogy vennék elektronikát és a gyári nem távirányítós kulcsból kivenném az immo-t. Ez így a valóságban működne?

Elküldve

sziasztok!

olyan kérdésem lenne hogy szeretném újra használhatóvá tenni a gyári távirányítós kulcsom. bicskakulcs miatt építettem ki belőle az elektronikát és a chippet.

arra gondoltam, hogy vennék elektronikát és a gyári nem távirányítós kulcsból kivenném az immo-t. Ez így a valóságban működne?

Működni fog, csak nem mindegy milyen elektronikát veszel bele, mert van belőle több fajta. És amelyikben piros led van az feltélen riasztós teória hülyeség. A frekvencia száma a lényeges, de biztos akad itt olyan emberke aki erről tud pontos felvilágosítást adni.

Mellesleg erre én is kíváncsi lennék, melyik érték melyikhez jó, mert gyári riaztós B Vectra-hoz próbáltam már párat és egyiket sem tudtam rátanítani.

Elküldve

:D EGY KICSIT LASSÍTS!

4 csatlakozót találtál, jó. Nem tudod mi az, jó.

De a kábelezés (kábelköteg) még nem tud semmit, vezérlés nélkül.

Tehát, ha bent van a kábel, de egyik végén sincs semmi, akkor az a funkció nincs!

A tied ugye nem automata váltós? Mivel, csak a plusz csatlakozó van bent.

A tied ugye nem TC-s? Mivel, csak a plusz csatlakozó van bent.

A tiedbe ugye nincs ülésfűtés? Mivel, csak a plusz csatlakozó van bent.

Akkor honnan veszed, hogy az automata váltóból (ami neked nincs) figyeli a kerekek kipörgését?

Hát annyit én is tudtam, hogy ami nincs bent a kocsiban az talán nem működik! Aztamindenitmekkorafelfedezés! Csupán annyit nem tudtam, hogy mért van ott csatija de már tudom a ki és a bekapcsolásért! Ha van kapcsoló! Csupán egy egyszerű feltételezés volt, az automata váltó és a tc csati kapcsolata!

Nem kell egyből elszáln

Elküldve

Hát annyit én is tudtam, hogy ami nincs bent a kocsiban az talán nem működik! Aztamindenitmekkorafelfedezés! Csupán annyit nem tudtam, hogy mért van ott csatija de már tudom a ki és a bekapcsolásért! Ha van kapcsoló! Csupán egy egyszerű feltételezés volt, az automata váltó és a tc csati kapcsolata!

Nem kell egyből elszáln

Heló-heló-heló!

Nem kell egyből a sértődött kisfiút játszani!

Ez az ember akit támadsz, többet tud az autónk elektromos részeiről mint mindannyian együtt véve!

Próbál neked segíteni, de Te egyből bevágod a durcát.

Ha ilyen ügyes vagy akkor nincs is szükséged segítségre.

Elküldve

Heló-heló-heló!

Nem kell egyből a sértődött kisfiút játszani!

Ez az ember akit támadsz, többet tud az autónk elektromos részeiről mint mindannyian együtt véve!

Próbál neked segíteni, de Te egyből bevágod a durcát.

Ha ilyen ügyes vagy akkor nincs is szükséged segítségre.

Állj az én stílusom az ilyen! Nem sértődtem én be héé! :)

Csak az előző kérdésemet félre értették! Ezért írtam körbe ismét!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.