Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Bocsánat még új vagyok!! :goofy:

De azért köszönöm!!!!!

Mc-elek segítő szándékkal kérdezett vissza: ciripel, vagy csörög? Ha pár pillanatig csörög, akkor azt a láncfeszítő adja. A haldoklás kifejezést én túlzónak érzem, s bár teljesen nem természetes a hang, nálam tökéletesen kimeríti a tojok rá kategóriát. (Be ne sértődj, az én autóm csörgéséről beszélek)
Link to comment
Megosztás:

Csakis évfordulóval lehet... :evilgrin: esetleg, biztosítékot...

Mért a kilométer számláló?

Valószínű, hogy a műszerek csatlakozóját belül elengedte (kitörött a hőtágulás következtében) a forrasztás.

Ha NEM mérte a kilométereket, akkor is a műszerekben van a baj, de a processzor körül. (processzor lábai engedtek el).

:blink:

Egyébként, egy másik topikba kellene írni... pl ide.

https://sites.google...edezes/muszerek

nézz körül... a felső fehér csatlakozó az.

2: GND

4: 30 (Akku)

22: 15 (gyújtás 12V)

24: GND

CSAK NEKED, CSAK NARANCCSAL...

Megkövezem magam, hogy rossz helyre írtam. Bár belefér az általános műszaki problémákba szerintem. :)

Hülyeséget írtam, biztosítékot cseréltünk evidens módon. Kilométer számlálóról szó se volt (kicsit én is kötözködök akkor). Vagyis a kilométert a napi számláló és a az össz számláló is jól méri, azzal nincs semmi gond.

Amit nem értek, hogy ma reggel is jó volt, és valószínűsítem, hogy délután megint nem fog mérni. Ez nekem a fura...

Link to comment
Megosztás:

1: ezért ne kövezd meg magad, csak kicsit figyelj...

2: a kilométer számlálóról nem írtál, pont ez a baj! A műszerek egy komplett elektromos egység. Ha tanácsot vársz, írd le pontosan mik a tünetek, különben csak levelezgetünk...

3: ezek után biztos, hogy a műszerek egységen belül van a baj! De nem a csatlakozó lábai...

4: az idézetből vedd ki az "img"-ket... :omg:

csak szerkesztettem, hogy miért ment el még egyszer?!...

Nekem meg sem jelenítette a képet, így ezt benéztem. Szóval akkor a komplett műszeregység lehet a rossz? Mert más tünet nincs, mindent leírtam.

Link to comment
Megosztás:

Insignia spricnik beépítve. :icon1:

Én nekem is az van, de nem a legjobb, valószínű gyenge a szívatyú.

Like!

(tényleg, én el is felejtettem hogy nekem is az van, olyan régen használtam... :blush: )

Nekem elfogy havonta minimum egy tartállyal, ha rossz az idő, akkor több is. :smartass: Szeretem ha tiszta a szélvédő.

Link to comment
Megosztás:

:blink:

Nekem semmi nem kellett... milyen kapaszkodót vettél? Mármint milyen autóba valót? Az enyém cikkszám szerint C Corsáé (bár ránézésre ugyanilyet láttam még a J Astrában is)...

17 40 100

corsa c

de nekem nem volt kapaszkodóm sem. csak két "vakdugó" a kapaszkodó helyén. amikor azt leszedtem a tetőt láttam(fémet).

Link to comment
Megosztás:

Insignia spricnik beépítve. :icon1:

Jaja! Pont a főpróbát és a finomítást láttam! Meg a korrektül beépített xenon szettet! Csak te sem tudtad, hogy én vagyok az, én sem tudtam, hogy te vagy az! Bár nekem derengett valami, csak nem állt össze a kép! :D

Imy! Biztos gyenge a szivattyúd, mert Balázs majdnem teljesen körbe tudta vele mosni az autót! :D

Nekem meg beköszönt a bal első kerékcsapágycsere a jeladó hibájával. Hol van sebességmérés, hol nincs. Ennek függvényében az ABS hiba is virít. Aztán napokig, egy hétig minden oké, majd kezdi elölről. Néha még az álló autónál is kilibben a mutató 10-20 km/h-ig. Sajnos nem kábelhiba. :icon7:

Link to comment
Megosztás:

17 40 100

corsa c

de nekem nem volt kapaszkodóm sem. csak két "vakdugó" a kapaszkodó helyén. amikor azt leszedtem a tetőt láttam(fémet).

Azóta konzultáltam telefonon Mc Elek-kel akinek pont ugyanaz a problémája mint neked, és ugyanilyen cikkszámú szemüvegtartót vett ő is. Neki is kifejtettem hogy nem igazán értem a problémát mert nekem gond nélkül felment a helyére 2 perc alatt, aztán kiderült hogy gyárilag neki sem volt ott kapaszkodó ahogy neked sem (nekem volt), és így nincsenek meg a csavarhelyek sem (ilyenen spórolni, hihetetlen...).

A legjobb ötlet az volt hogy le kell szedni a hátsó kapaszkodót és megnézni hogy ott hová/mibe vannak hajtva a csavarok, és az alapján valahogy megoldani elöl is.

Link to comment
Megosztás:

Azóta konzultáltam telefonon Mc Elek-kel akinek pont ugyanaz a problémája mint neked, és ugyanilyen cikkszámú szemüvegtartót vett ő is. Neki is kifejtettem hogy nem igazán értem a problémát mert nekem gond nélkül felment a helyére 2 perc alatt, aztán kiderült hogy gyárilag neki sem volt ott kapaszkodó ahogy neked sem (nekem volt), és így nincsenek meg a csavarhelyek sem (ilyenen spórolni, hihetetlen...).

A legjobb ötlet az volt hogy le kell szedni a hátsó kapaszkodót és megnézni hogy ott hová/mibe vannak hajtva a csavarok, és az alapján valahogy megoldani elöl is.

én úgy csináltam meg, hogy összefabrikáltam a vakdugóval...

szemüvegtartó két talpát megfaragtam úgy, hogy pont ráfekszik a lapokra, ragasztóval össze és ennyi, semmi nem látszik

mondjuk vettem új dugókat mert amit leszedtem gyári annak meg is tört/lazult a patentja és nem lehetett úgy visszanyomni mint egy újat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudot már valaki z14xep hez Tempomatot szerkeszteni????Ha igen akkor légyszi irjatok már mert nekem is nagyon kéne!!

Igen. 130.000 Ft. Épp ma kaptam válasz e-mailt az egyik műhelytől....

Nem tud valaki utolagos fedcomputert G astrába????Vagy hogy honnan lehetne beszerezni ?

Innen.:

http://veramon.czweb.org/hu_pp_astra_g_mid.html

egy jó tanács.: Egyszerre csak egy "projectel" foglalkozz, mert úgy jársz mint én :P

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Azóta konzultáltam telefonon Mc Elek-kel akinek pont ugyanaz a problémája mint neked, és ugyanilyen cikkszámú szemüvegtartót vett ő is. Neki is kifejtettem hogy nem igazán értem a problémát mert nekem gond nélkül felment a helyére 2 perc alatt, aztán kiderült hogy gyárilag neki sem volt ott kapaszkodó ahogy neked sem (nekem volt), és így nincsenek meg a csavarhelyek sem (ilyenen spórolni, hihetetlen...).

A legjobb ötlet az volt hogy le kell szedni a hátsó kapaszkodót és megnézni hogy ott hová/mibe vannak hajtva a csavarok, és az alapján valahogy megoldani elöl is.

fejben megvan a megoldás... :)

már csak meg kell csinálni :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.