gezoli Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 kint nem jársz bontóban véletlenül érdekelne 1 - 2 dolog ára riasztós elakadásjelző kapcsoló 1 jobboldali ülés ülőrésze sínnel mert abban van magasság állító szürke középkonzol hamutartó minden nélkül Sajna nem! Pedig én is vettem volna egy-két dolgot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Zoli! Nekem hozhatnál egy gyönyörű coupe-t :) mondjuk ez megteszi :P (ja és nem a bontóból! ;) ) http://thewallpapers...upe-800x600.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibtsy Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 Sziasztok, Új vagyok a fórumon és el is kezdtem olvasni ezt a topikot az első bejegyzéstől kezdve, de valahol a 300. oldalnál tartva hirtelen infóra lenne szükségem a kocsival kapcsolatban. Ha van valaki, aki motorkód és alvázszám alapján meg tudja mondani, hogy mi történt eddig a kocsival, azt megköszönném. Amúgy egy 1.6os Twinportos Classic II Üdv, Tibi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyula519 Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 Ja, csak utólag túl sokba kerül. A típusfüggetlen tempomat ára 65-90000Ft, ehhez jön még 30-35000Ft munkadíj plusz a kormányról is elérhető bajuszkapcsolós vezérlés még 14000 :( Akkor ezt nézd meg: http://www.opeldm.hu/ :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 Az fentieket én 8 éve(!) írtam, akkor még drága volt a tempomat. Ennyiért én is beszereltem magamnak mint amennyi a linkeden van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 bameg :) ha 25e beszerelik az 1.4 twp-be akkor viszem is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 bameg :) ha 25e beszerelik az 1.4 twp-be akkor viszem is :D Mikor is? Várjuk a tapasztalatodat... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 bameg :) ha 25e beszerelik az 1.4 twp-be akkor viszem is :D Erre én is kiváncsi lennék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Erre én is kiváncsi lennék... :D :D felhívtam... :) -abba sajnos nem lehet :) köszönjük Emese :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 nekem azt mondták hogy az enyémbe lehet :o ... /z12xe/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 nekem azt mondták hogy az enyémbe lehet :o ... /z12xe/ abba lehet is :) a fekete ló a z14xep :),abba is lehet csak nem eccerű a helyzet :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fare87 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sziasztok! Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 abba lehet is :) a fekete ló a z14xep :),abba is lehet csak nem eccerű a helyzet :( kell valami külön modul ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sziasztok! Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció? ha új alkatrészeket veszel akkor 200-250e körül van a vége... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 kell valami külön modul ugye? aha :) valami olyasmi ,de megoldható :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 aha :) valami olyasmi ,de megoldható :) értem, én elvileg a nyáron viszem az autót. majd DarthVödör szereli a visszajelző pilácsot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sziasztok! Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció? Nem is figyeltem! Van CDTI hátsó dobfékkel? :o Át lehet alakítani akár hátsóhíd cserével, akár a csonkállványtól kezdett újraépítéssel. Ez utóbbi az olcsóbb, de anyagköltséget nem tudok mondani. Mindkét esetben kézifékkötél csere kötelező. Bővebb információt a kereső használatával kapsz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Sziasztok! Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció? Ha jó állapotú bontottat sikerül venni komplett egy 100-as környékén az nagyon baráti ár. A hidat nem kell cserélni, de azon kívül mindent, ahogy írták a kézifékkötél (ami veszett drága kb.15) és még a hátsó rész fém fékcsöveit is a tartókonzolokkal. Érdemes egyben megvenni, és akkor biztos nem kell külön összeszedni mindent és talán olcsóbban odaadják. Arról nem beszélve hogy két féle féknyereggel szerelték ezeket és nem lehet az egyiket a másik minden alkatrészével párosítani, meg a furatok száma, hogy most négyes vagy 5 lyukas a felni. Amúgy ha minden megvan hozzá akkor egy laza délutáni barkácsmunka :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fare87 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Ha jó állapotú bontottat sikerül venni komplett egy 100-as környékén az nagyon baráti ár. A hidat nem kell cserélni, de azon kívül mindent, ahogy írták a kézifékkötél (ami veszett drága kb.15) és még a hátsó rész fém fékcsöveit is a tartókonzolokkal. Érdemes egyben megvenni, és akkor biztos nem kell külön összeszedni mindent és talán olcsóbban odaadják. Arról nem beszélve hogy két féle féknyereggel szerelték ezeket és nem lehet az egyiket a másik minden alkatrészével párosítani, meg a furatok száma, hogy most négyes vagy 5 lyukas a felni. Amúgy ha minden megvan hozzá akkor egy laza délutáni barkácsmunka :) Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát. Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :) Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát. Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :) Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :) Ezt kifejtenéd bővebben? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fare87 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Ezt kifejtenéd bővebben? :blink: Mi is kellene kifejtenem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Mi is kellene kifejtenem? :D "kicsit biztonságosabbá Link to comment Megosztás: More sharing options...
fare87 Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 "kicsit biztonságosabbá Én ezt úgy értettem,hogy még erősebb fékek legyenek rajta hátul.Mivel a tárcsafék jobban fog,mint a dobfék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június15, 2012 Megoszt Elküldve Június15, 2012 Én ezt úgy értettem,hogy még erősebb fékek legyenek rajta hátul.Mivel a tárcsafék jobban fog,mint a dobfék. :) Meg tudja fogni a dobfék annyira a kereket, hogy az csússzon a száraz aszfalton? Meg. Persze az ABS közbeszól, de amúgy igen. A tárcsa se tud ettől többet tenni, úgyhogy attól nem fog jobban fogni a fék, hogy dob helyett tárcsa lesz rajta, mert ígyis-úgyis a gumi és az aszfalt közötti tapadás a leggyengébb láncszem. A tárcsa inkább akkor számít, ha a dobfék elmelegszik, míg a tárcsa mondjuk hűtött és így nem melegszik el ugyanattól az igénybevételtől. De ha erről van szó, akkor el kellene gondolkozni, hogy nem kellene-e inkább a vezetési szokásokon változtatni. Állítólag a tárcsa finomabban adagolható, de ez inkább versenypályán lényeges, utcai használatnál ez eléggé elenyésző fontosságú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolga Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát. Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :) Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :) Két évig csak kimondottan A Zafirával és G Astrával foglalkoztam (hadirokkantak talpra állítása :) ) és így volt részem pár átalakításban is, nevezzük gyári, bontott alkatrészekkel fejlesztésnek. Innen ragadt rám némi tapasztalat :) Amúgy a tárcsafék hátul, tényleg érezhetően jobb, főleg ha hegyes vidéken jár vele az ember, vagy vontatsz, netán sokat autópályázol és gyakran megfordulsz a bal oldali sávban :) Ha ezek a körülmények nem állnak fenn, akkor tényleg drága átalakítás a "semmiért" ,viszont jól néz ki az alufelni küllői között :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts