Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

kint nem jársz bontóban véletlenül

érdekelne 1 - 2 dolog ára riasztós elakadásjelző kapcsoló 1 jobboldali ülés ülőrésze sínnel mert abban van magasság állító szürke középkonzol

hamutartó minden nélkül

Sajna nem! Pedig én is vettem volna egy-két dolgot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Új vagyok a fórumon és el is kezdtem olvasni ezt a topikot az első bejegyzéstől kezdve, de valahol a 300. oldalnál tartva hirtelen infóra lenne szükségem a kocsival kapcsolatban.

Ha van valaki, aki motorkód és alvázszám alapján meg tudja mondani, hogy mi történt eddig a kocsival, azt megköszönném.

Amúgy egy 1.6os Twinportos Classic II

Üdv,

Tibi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció?

Nem is figyeltem! Van CDTI hátsó dobfékkel? :o

Át lehet alakítani akár hátsóhíd cserével, akár a csonkállványtól kezdett újraépítéssel. Ez utóbbi az olcsóbb, de anyagköltséget nem tudok mondani. Mindkét esetben kézifékkötél csere kötelező.

Bővebb információt a kereső használatával kapsz!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az Astrán hátul dobfék van.Szerintetek hogyan lehet átalakítattni,esetleg át lehet-e alakítattni tárcsafékessé? És mégis kb mennyibe kerül egy ilkyen akció?

Ha jó állapotú bontottat sikerül venni komplett egy 100-as környékén az nagyon baráti ár. A hidat nem kell cserélni, de azon kívül mindent, ahogy írták a kézifékkötél (ami veszett drága kb.15) és még a hátsó rész fém fékcsöveit is a tartókonzolokkal. Érdemes egyben megvenni, és akkor biztos nem kell külön összeszedni mindent és talán olcsóbban odaadják. Arról nem beszélve hogy két féle féknyereggel szerelték ezeket és nem lehet az egyiket a másik minden alkatrészével párosítani, meg a furatok száma, hogy most négyes vagy 5 lyukas a felni. Amúgy ha minden megvan hozzá akkor egy laza délutáni barkácsmunka :)

Link to comment
Megosztás:

Ha jó állapotú bontottat sikerül venni komplett egy 100-as környékén az nagyon baráti ár. A hidat nem kell cserélni, de azon kívül mindent, ahogy írták a kézifékkötél (ami veszett drága kb.15) és még a hátsó rész fém fékcsöveit is a tartókonzolokkal. Érdemes egyben megvenni, és akkor biztos nem kell külön összeszedni mindent és talán olcsóbban odaadják. Arról nem beszélve hogy két féle féknyereggel szerelték ezeket és nem lehet az egyiket a másik minden alkatrészével párosítani, meg a furatok száma, hogy most négyes vagy 5 lyukas a felni. Amúgy ha minden megvan hozzá akkor egy laza délutáni barkácsmunka :)

Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát.

Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :)

Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát.

Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :)

Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :)

Ezt kifejtenéd bővebben? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Én ezt úgy értettem,hogy még erősebb fékek legyenek rajta hátul.Mivel a tárcsafék jobban fog,mint a dobfék.

:)

Meg tudja fogni a dobfék annyira a kereket, hogy az csússzon a száraz aszfalton? Meg. Persze az ABS közbeszól, de amúgy igen. A tárcsa se tud ettől többet tenni, úgyhogy attól nem fog jobban fogni a fék, hogy dob helyett tárcsa lesz rajta, mert ígyis-úgyis a gumi és az aszfalt közötti tapadás a leggyengébb láncszem. A tárcsa inkább akkor számít, ha a dobfék elmelegszik, míg a tárcsa mondjuk hűtött és így nem melegszik el ugyanattól az igénybevételtől. De ha erről van szó, akkor el kellene gondolkozni, hogy nem kellene-e inkább a vezetési szokásokon változtatni. Állítólag a tárcsa finomabban adagolható, de ez inkább versenypályán lényeges, utcai használatnál ez eléggé elenyésző fontosságú.

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen a segítséget! Hát most jelenleg,akkor kihagyom.Mondjuk van attól fontosabb. Így is fognak a fékek,csak kicsit biztonságosabbá akarom tenni a masinát.

Amúgy te autószerelő vagy,hogy így kened vágod a témát vagy csak találtál egy nagyon jó oldalt? :) :)

Ha tudsz ilyen oldalt,küldj át nekem linket légyszíves! :)

Két évig csak kimondottan A Zafirával és G Astrával foglalkoztam (hadirokkantak talpra állítása :) ) és így volt részem pár átalakításban is, nevezzük gyári, bontott alkatrészekkel fejlesztésnek. Innen ragadt rám némi tapasztalat :)

Amúgy a tárcsafék hátul, tényleg érezhetően jobb, főleg ha hegyes vidéken jár vele az ember, vagy vontatsz, netán sokat autópályázol és gyakran megfordulsz a bal oldali sávban :) Ha ezek a körülmények nem állnak fenn, akkor tényleg drága átalakítás a "semmiért" ,viszont jól néz ki az alufelni küllői között :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.