mr. bb Elküldve Június6, 2012 Elküldve Június6, 2012 sziasztok megtudnátok mondani hogy melyik relé mire való 24 432 680 ----5db 90 229 206 ----4db 90 450 196 ----1db 90 191 753 ----2db 03 447 012 ----1db 24 443 728 ----2db 24 432 614 ----1db 90 458 239 ----1db 90 240 665 ---- és ilyet kerestek haveromék köszi a segítséget még valami Dörgicse 50 kmes körzetében Balaton északi partján valaki tud jó kis kirándulási célpontokat vár kastély kilátó kalandpark hasonlók Köszi
DarthVödör Elküldve Június6, 2012 Elküldve Június6, 2012 (edited) On 2012. 06. 04. at 18:30, Csigipapa írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
ampervadasz Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 DarthVödör: Megépítettem a tempomat visszajelzőt, de van vele egy kis gondom: az asztalon, tesztáramkörben tökéletesen működik, az autóban viszont olyan hibát produkál, hogy a pedálok/kikapcsológomb visszaengedése után gyakran bekapcsolja a LED-et (olyankor is ha előtte egyébként be sem volt kapcsolva). Bekötését többször átnéztem, csatlakozójában kimérve a jeleket mindegyiket úgy kapja ahogy kell. Van erre valami ötleted?
DarthVödör Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 (edited) On 2012. 06. 07. at 12:54, ampervadasz írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
ampervadasz Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 R7, R8, R9: 10K ennyiben változott. Esetleg, R3-t, 4K7-re csökkenteni. A 4066-os gyártója? Megcsináltam a változtatásokat, azzal a különbséggel, hogy az R3-at 1K-ra cseréltem (már kicseréltem mire ezt a hsz.-t olvastam, de gondolom jó az is). Így már jónak tűnik, egy szépséghibája van még, gyújtás ráadásra világít a LED, onnantól viszont rendben működik. Az IC pontosan: STMicroelectronics HCF4066BE
DarthVödör Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 (edited) On 2012. 06. 07. at 17:58, ampervadasz írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
jamies Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 Sziasztok! A köd és az olvasólámpa "projekt" a végéhez közeledik :)
ampervadasz Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 Érdekes... Tegyél az R3-mal párhuzamos 100nF-ot. Az enyémbe Motorola MC14066BCP van. Tökéletes lett, köszönöm a segítséget!
DarthVödör Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 (edited) On 2012. 06. 07. at 23:06, ampervadasz írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
DarthVödör Elküldve Június11, 2012 Elküldve Június11, 2012 (edited) On 2012. 06. 07. at 23:06, ampervadasz írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
jamies Elküldve Június11, 2012 Elküldve Június11, 2012 Hátsó hangszóró beépítéssel is megvolnék :) .: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
ampervadasz Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Akkor, "képet a népnek!" hogy legyen mindenkinek önbizalma. Meg ... Meg tudom... Meg tudom csinálni! Íme: A vezetékezés kérdésében én inkább azt a megoldást választottam, hogy a LED vezetékét egy külön vezetéken hozom ki a műszeregységből, és ha már azt kihoztam, a testet és a gyújtás áramot is kivezettem mellette. Talán nem ez a legelegánsabb megoldás, de én egyszerűbbnek, és jobbnak ítéltem ezt, mert így nem kellett bántani a gyári vezetékköteget, a műszeregységet meg úgyis bontani kell a LED kiépítése végett. Végül ezért került két csatlakozó a panelre annak ellenére, hogy az RJ45-ös ajzatban elfér, és be is van kötve az összes szükséges csatlakozás, tehát ha én is a műszeregység gyári csatlakozóján keresztül vezettem volna ki a LED vezetékét, akkor az 1 db RJ45-ös dugóba belekerülhetett volna minden. Dobozolás szempontjából elszúrtam kicsit a dolgot, mert még a nyák legyártása előtt keresnem kellett volna neki valamit, és ahhoz méretezni a panelt, így most csak utólag túrtam és faragtam hozzá egy műanyag dobozkát, ami így nem lett a legigényesebb, de a célnak megfelel.
jamies Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, a tükörfűtés relét szeretném a biztosítéktáblába bekötni, de nem tudom, hogy kell kiszedni . Feszegetni meg nem akartam.
DarthVödör Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 (edited) On 2012. 06. 12. at 2:46, ampervadasz írta: Í On 2012. 06. 12. at 8:47, jamies írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
jamies Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Nem lesz egyszerű... Köszi, hát ez tényleg nem... A biztitáblát kihajtás után csak húzzam kifelé?
albinka Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Utólagosan szeretném beépíteni a tempomatot, és egy fedélzeti számítógépet a Z16XEP motorkódú G Astrába (2007-es). Elvileg ez lehetséges. A gondjaim ott kezdődnek, hogy nincsenek kiépítve a kábelek. A kábelezést szerintem meg tudom oldani, de a kábel végére csatlakozót, ami a kapcsolókhoz mennek sehol nem találok. A debreceni bontókban nem jártam sikerrel. Ebben szeretnékTőletek segítséget kérni. albinka
DarthVödör Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 (edited) On 2012. 06. 12. at 12:50, albinka írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör
albinka Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Vannak itt egy páran ezzel mások is. Z16XEP két féle ECU-val jött ki. -Ha Multec, azzal nincs gond, ott mindenek meg van a helye. -Ha Motronic, valójában azért nincs gyárilag megoldás rá, mert ez a motor H astrába ,meg D corsába készültek... Ezek CAN rendszerűek ,és ott van nekik külön modul... A fedélzeti számítógép, is hasonló. Z16XEP Multec PIN n. 47 / X71 http://veramon.czweb...stra_g_mid.html Az ECU az Multec, evvel nincs is gond. A tempomatos kapcsoló, és a BC-s kormánykapcsoló is megvannak. A problémát az ezekhez való csatlakozó hiánya okoz, amit nem tudok Debrecen környékén beszerezni. Egyébként a BC az általad is említett veramon féle KIT.
gezoli Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Az ECU az Multec, evvel nincs is gond. A tempomatos kapcsoló, és a BC-s kormánykapcsoló is megvannak. A problémát az ezekhez való csatlakozó hiánya okoz, amit nem tudok Debrecen környékén beszerezni. Egyébként a BC az általad is említett veramon féle KIT. A kapcsolókhoz nem kell gyári csati! Sima csúszósaru is megteszi, természetesen zsugorcsővel szigetelve egyenként. Én is a tempomat projekten dolgozom, csak most kinn vagyok Angliában. Ha haza mentem akkor be fogom fejezni. Ha bármi gondod van kérdezz nyugodtan, ki vagyok okosodva! Gyönyörű Vauxhall Corsákat és Astrákat láttam idekint!!!!!!
mr. bb Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 A kapcsolókhoz nem kell gyári csati! Sima csúszósaru is megteszi, természetesen zsugorcsővel szigetelve egyenként. Én is a tempomat projekten dolgozom, csak most kinn vagyok Angliában. Ha haza mentem akkor be fogom fejezni. Ha bármi gondod van kérdezz nyugodtan, ki vagyok okosodva! Gyönyörű Vauxhall Corsákat és Astrákat láttam idekint!!!!!! kint nem jársz bontóban véletlenül érdekelne 1 - 2 dolog ára riasztós elakadásjelző kapcsoló 1 jobboldali ülés ülőrésze sínnel mert abban van magasság állító szürke középkonzol hamutartó minden nélkül
Tomi Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Sziasztok, A belső levegő keringetés kapcsolója, úgy gondolta, hogy nem akar írányt váltani a ventilátornál lévő motoron. Eddig semmi baja nem volt, a motor az megy leszedtem megnéztem jelenleg mindig átáll külső levegő beengedésére, és végállásnál megáll. A nyomógombnál a led sem világít, néztem a könyvét, hogy van e ennek biztitje de nem találtam a könyvben. Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond? Előre is köszi
BéCsé Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Sziasztok, A belső levegő keringetés kapcsolója, úgy gondolta, hogy nem akar írányt váltani a ventilátornál lévő motoron. Eddig semmi baja nem volt, a motor az megy leszedtem megnéztem jelenleg mindig átáll külső levegő beengedésére, és végállásnál megáll. A nyomógombnál a led sem világít, néztem a könyvét, hogy van e ennek biztitje de nem találtam a könyvben. Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond? Előre is köszi Szia! Ha a levegő irányváltó úgy van állítva, hogy az ablakra fújjon, akkor nem tud belső keringetést csinálni Nem lehet hogy ez a gond?.
Tomi Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Úr Isten, ez eszembe sem jutott, tuti az a baj, oda volt tekerve. Nagyon köszi :)
BéCsé Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Úr Isten, ez eszembe sem jutott, tuti az a baj, oda volt tekerve. Nagyon köszi :) Szerintem ezt már többen elnézték, én is jártam már így. :omg:
Tomi Elküldve Június12, 2012 Elküldve Június12, 2012 Kicsit az is bekavart, hogy most csináltam egy cseredarabot, a belső keringető lap tengelye mindig eltört, ezt cseréltem egy fém lapra, fém tengellyel. Összeraktam és nem ment csak az egyik irányba. De ezzel nem volt ugye összefüggésbe. Na mindegy, ez hirtelen nem jutott eszembe. Köszi
Recommended Posts