Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Az a gumi a tetőablak körül nem zár vízmentesen, ha elhúzod az ablakot, és benézel, a tető alá, akkor látod, hogy van körben egy vízelvezető csatorna, és az első két sarokban egy-egy kifolyó, ami - tudomásom szerint - az A oszlopon keresztül vezeti le a vizet, valószínűleg az van eldugulva.

Ez így igaz, az a filc szerű anyag nem teljesen vízzáró, úgy is van tervezve, hogy beengedheti a vizet. Zafirába és G Astra kombiban tuti, hogy hátul is van kifolyó, a karosszériaszellőzőnél van a cső kivezetve, a hátsó lökhárító oldalsó részénél lehet alulról látni, de ha elől folyik akkor lehet ott lesz a bűnös.

Link to comment
Megosztás:

Őszintén szólva nem tudom hogy hol kellene lennie. Szemmel nézve olyan, hogy mintha rés lenne a tetőablak és a kerete között és volt olyan, hogy a belső lámpából csöpögött a víz vagy a szélvédő belső oldalán folyt le. Egyből a szigetelésre gyanakodtam. Hol kellene lennie a csőnek?

A többiek már megválaszolták. De nézesd meg olyannal, aki már látott ilyet... <_<

Link to comment
Megosztás:

Ahogy olvasgattam a fórumot, láttam, hogy sok villamosságban jártas emberke van itt, az ő véleményükre lennék kíváncsi: Beszereltem én is utólag a térképolvasós mennyezeti lámpát, viszont olyan jelenség állt elő, hogy autó leállít bezár és "hosszabb" állás után (kb. 10-15perc) ha ismét kinyitom és ráadom a gyujtást bekapcsolódik magától a két kapcsolható lámpa és így minden alkalommal ki kell kapcsolni induláskor. Ami szerintem a gond okozója lehet, hogy ami állandó +12V kéne legyen a lámpánál az X idő után kikapcsol. Ezt abból gondolom, hogy itthon adapterről működtetve bármennyi idő után is szimuláltam a kapcsolt +12V rátételét egyszer sem volt gond vele, viszont ha az állandó +12V-ot levettem vártam kicsit majd újra rá a direkt és utána a kapcsolt +, akkor megint kigyulladtak a kapcsolható lámpák. Szerintetek elképzelhető, hogy a lámpa úgy van megtervezve, hogy egy esetleges teljes áramtalanítás utáni újra áram alá helyezve, bekapcsolt állapotban aktiválódik? Kipróbáltam két ilyen csillárt is és mindkettő ugyanezt csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem, a multitimer kapcsolja, és szabályozza le. Vedd le az akkuról a sarut, 1 perc múlva vissza.

Bár nem derül ki, hogy milyen a lámpa típusa...

A lámpa a mozgásérzékelős típus, ugyanolyan mint ami a bekötési instrukciós képen is van. Az 1-es multitimer, 2-es kapcsolt 12V, 5-ös és 8-as állandó test, és a 9-es az eredeti lámpa 12V. Ezeket a lábakat kötöttem be, lehet, hogy itt hibáztam volna? ( az érzékelőket nem szeretném használni). Az akkusaru levételét is próbáltam már, de semmi sem változott.

Link to comment
Megosztás:

És imy-nek is a képeket. Egészségedre.

A 9-re akku 12V megy? Ha nem, akkor az lehet a hiba.

A 9-es lábra az eredeti lámpa 12V-ját kötöttem rá, de ezek szerint az mégsem szünetmentes pozitív, hanem zárás után valószínű késleltetve azt is kikapcsolja a multitimer? Ezek szerint be kell húzni egy állandó +12V-ot máshonnan. Arról véletlenül nincs infó, hogy a napfénytető +12V-ja is kikapcsolódik ugyanígy vagy az állandó?, mert abban is van áram gyujtástól függetlenül.

Link to comment
Megosztás:

Úgy néz ki lesz egy kis szabadidőm és be tudom kötni a tempomat vezetékeit az ECU csatlakozóba. Már minden ki van építve csak ez a három szál vezeték bekötése van hátra.

Az lenne a kérdésem, hogy a csatlakozó lábai meg vannak-e számozva (esetleg a sorok elején)? Nem akarom tönkretenni az ECU-t ezért kérdezem.

Csak ez a kép van a segítségemre.

ECU_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Dokumentálj le mindent Zoli, DV oldalára upload!

Elkezdtem már a dokumentációt is ppt-ben, csak ne lenne olyan sok időm. Szerintem ez az ECU bekötés fog a legtovább tartani!

Az a baj, hogy csak darabokban tudom a munkafolyamatokat megcsinálni és a legvégén az összes bekötést végig akarom ellenőrizni.

Túl sokba fájna egy új motorvezérlő!

Link to comment
Megosztás:

Hali nem kell lebontani semmit. Az ajtó gumikéderét kell visszahúzni és az alá bebújtatni a miki kábelét. Lényeg hogy csak annyi kábelt hagyjál fennt amennyi mindenképpen kell. Fent meg be tudod bújtatni a műanyag alá, hogy a szélvédő felől bújjon elő hogy ne látszódjon annyira. Húzó igénybevételnek nem szabad kitenni a kábelt mert ahhoz túl vékony és megszakad. Ha érdekel van olyan modulom jó áron amihez nem kell belekötni a kocsi kábelkötegébe, ugyanis a rádió isojába illeszti a ck7W-t, sőt a gyári hangfalat sem kell használnod mert ez a modul megoldja hogy a gyári ajtókba levő hangfalon fog szólni a hívás. Tehát nem kell szétvágni a gyári kábelezézt hogy beleköss + nem kell hozzá a kis hangfal ami egy idő után rendesen recsegni fog. Nem reklám de én ezzel raktam össze többet is és mindenkinek nagyon bejött. Ugyanis nagyobb sebességnél már a pici hangfal hangja kevés meg nagy hangerőn nagyon torzít.

Szia,

Köszönöm a segítséget, ma sikerült beszerelni a kihangosítót. :icon1:

Hogy ne kelljen bontani egy iso csatlakozó toldással lett megoldva a bekötés, a mikit sikerült a középső, első lámpához feltenni, a hangerőszabályzót pedig a hamutartó és a váltószoknya közötti bal oldalra a műanyagra.

üdv

feel2006

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kerestem itt a fórumon, de nem találtam keresővel, csak 1-1 ember aláírásában láttam, hogy komfort index.

Szeretnék ilyet utolag beépíteni, de nem találtam hozzá leírást, segítséget.

van egy oldal, ahol árulnak ilyet: http://www.stadigabi.com/autokenyelem/indexokosito.pdf de még árat nem találtam.

Tudnátok segíteni, hogy merre induljak el, ha ilyet szeretnék?

Illetve ez a kérdés lehet nem ebbe a fórumba tartozik, de létezik az, hogy Caravan-nál a hátsó csomagtér ajtót kulccsal nem lehet zárni, nyitni? Úgy derült, ki nálam, hogy a kpi zár modult kiszedve a kulcsot beledugva elfordítani nem tudtam, csak benyomni a gombot és ott sem. Létezik ilyen, vagy én szúrok el valamit, esetleg lehet rossz a záram? :(

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kerestem itt a fórumon, de nem találtam keresővel, csak 1-1 ember aláírásában láttam, hogy komfort index.

Szeretnék ilyet utolag beépíteni, de nem találtam hozzá leírást, segítséget.

van egy oldal, ahol árulnak ilyet: http://www.stadigabi...ndexokosito.pdf de még árat nem találtam.

Tudnátok segíteni, hogy merre induljak el, ha ilyet szeretnék?

Illetve ez a kérdés lehet nem ebbe a fórumba tartozik, de létezik az, hogy Caravan-nál a hátsó csomagtér ajtót kulccsal nem lehet zárni, nyitni? Úgy derült, ki nálam, hogy a kpi zár modult kiszedve a kulcsot beledugva elfordítani nem tudtam, csak benyomni a gombot és ott sem. Létezik ilyen, vagy én szúrok el valamit, esetleg lehet rossz a záram? :(

Köszi

keresd kacsát itt a fórumon, vagy pedig: http://www.kacsa-ignis.hu/

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.