Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az a gumi a tetőablak körül nem zár vízmentesen, ha elhúzod az ablakot, és benézel, a tető alá, akkor látod, hogy van körben egy vízelvezető csatorna, és az első két sarokban egy-egy kifolyó, ami - tudomásom szerint - az A oszlopon keresztül vezeti le a vizet, valószínűleg az van eldugulva.

Ez így igaz, az a filc szerű anyag nem teljesen vízzáró, úgy is van tervezve, hogy beengedheti a vizet. Zafirába és G Astra kombiban tuti, hogy hátul is van kifolyó, a karosszériaszellőzőnél van a cső kivezetve, a hátsó lökhárító oldalsó részénél lehet alulról látni, de ha elől folyik akkor lehet ott lesz a bűnös.

Elküldve

Őszintén szólva nem tudom hogy hol kellene lennie. Szemmel nézve olyan, hogy mintha rés lenne a tetőablak és a kerete között és volt olyan, hogy a belső lámpából csöpögött a víz vagy a szélvédő belső oldalán folyt le. Egyből a szigetelésre gyanakodtam. Hol kellene lennie a csőnek?

A többiek már megválaszolták. De nézesd meg olyannal, aki már látott ilyet... <_<

Elküldve

Ahogy olvasgattam a fórumot, láttam, hogy sok villamosságban jártas emberke van itt, az ő véleményükre lennék kíváncsi: Beszereltem én is utólag a térképolvasós mennyezeti lámpát, viszont olyan jelenség állt elő, hogy autó leállít bezár és "hosszabb" állás után (kb. 10-15perc) ha ismét kinyitom és ráadom a gyujtást bekapcsolódik magától a két kapcsolható lámpa és így minden alkalommal ki kell kapcsolni induláskor. Ami szerintem a gond okozója lehet, hogy ami állandó +12V kéne legyen a lámpánál az X idő után kikapcsol. Ezt abból gondolom, hogy itthon adapterről működtetve bármennyi idő után is szimuláltam a kapcsolt +12V rátételét egyszer sem volt gond vele, viszont ha az állandó +12V-ot levettem vártam kicsit majd újra rá a direkt és utána a kapcsolt +, akkor megint kigyulladtak a kapcsolható lámpák. Szerintetek elképzelhető, hogy a lámpa úgy van megtervezve, hogy egy esetleges teljes áramtalanítás utáni újra áram alá helyezve, bekapcsolt állapotban aktiválódik? Kipróbáltam két ilyen csillárt is és mindkettő ugyanezt csinálja.

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap felszereltem az autó aljára a haspajzsot. Egyész jól illeszkedett. Köszönöm T. DarthVödör segítségét!

Köszönöm

Üdv!

Milyen félét szereltél fel?

Elküldve

Szerintem, a multitimer kapcsolja, és szabályozza le. Vedd le az akkuról a sarut, 1 perc múlva vissza.

Bár nem derül ki, hogy milyen a lámpa típusa...

A lámpa a mozgásérzékelős típus, ugyanolyan mint ami a bekötési instrukciós képen is van. Az 1-es multitimer, 2-es kapcsolt 12V, 5-ös és 8-as állandó test, és a 9-es az eredeti lámpa 12V. Ezeket a lábakat kötöttem be, lehet, hogy itt hibáztam volna? ( az érzékelőket nem szeretném használni). Az akkusaru levételét is próbáltam már, de semmi sem változott.

Elküldve

És imy-nek is a képeket. Egészségedre.

Meg vannak a képek? de jó. :)

Ha esetleg a weboldaladra kellene, akkor elküldöm az összeset, ami beszerelés után készült.

Elküldve

És imy-nek is a képeket. Egészségedre.

A 9-re akku 12V megy? Ha nem, akkor az lehet a hiba.

A 9-es lábra az eredeti lámpa 12V-ját kötöttem rá, de ezek szerint az mégsem szünetmentes pozitív, hanem zárás után valószínű késleltetve azt is kikapcsolja a multitimer? Ezek szerint be kell húzni egy állandó +12V-ot máshonnan. Arról véletlenül nincs infó, hogy a napfénytető +12V-ja is kikapcsolódik ugyanígy vagy az állandó?, mert abban is van áram gyujtástól függetlenül.

Elküldve

Úgy néz ki lesz egy kis szabadidőm és be tudom kötni a tempomat vezetékeit az ECU csatlakozóba. Már minden ki van építve csak ez a három szál vezeték bekötése van hátra.

Az lenne a kérdésem, hogy a csatlakozó lábai meg vannak-e számozva (esetleg a sorok elején)? Nem akarom tönkretenni az ECU-t ezért kérdezem.

Csak ez a kép van a segítségemre.

ECU_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

  • Like 1
Elküldve

Ha csinálom akkor készítek róla képet és közkinccsé teszem!

Dokumentálj le mindent Zoli, DV oldalára upload!

Elküldve

Dokumentálj le mindent Zoli, DV oldalára upload!

Elkezdtem már a dokumentációt is ppt-ben, csak ne lenne olyan sok időm. Szerintem ez az ECU bekötés fog a legtovább tartani!

Az a baj, hogy csak darabokban tudom a munkafolyamatokat megcsinálni és a legvégén az összes bekötést végig akarom ellenőrizni.

Túl sokba fájna egy új motorvezérlő!

Elküldve

Hali nem kell lebontani semmit. Az ajtó gumikéderét kell visszahúzni és az alá bebújtatni a miki kábelét. Lényeg hogy csak annyi kábelt hagyjál fennt amennyi mindenképpen kell. Fent meg be tudod bújtatni a műanyag alá, hogy a szélvédő felől bújjon elő hogy ne látszódjon annyira. Húzó igénybevételnek nem szabad kitenni a kábelt mert ahhoz túl vékony és megszakad. Ha érdekel van olyan modulom jó áron amihez nem kell belekötni a kocsi kábelkötegébe, ugyanis a rádió isojába illeszti a ck7W-t, sőt a gyári hangfalat sem kell használnod mert ez a modul megoldja hogy a gyári ajtókba levő hangfalon fog szólni a hívás. Tehát nem kell szétvágni a gyári kábelezézt hogy beleköss + nem kell hozzá a kis hangfal ami egy idő után rendesen recsegni fog. Nem reklám de én ezzel raktam össze többet is és mindenkinek nagyon bejött. Ugyanis nagyobb sebességnél már a pici hangfal hangja kevés meg nagy hangerőn nagyon torzít.

Szia,

Köszönöm a segítséget, ma sikerült beszerelni a kihangosítót. :icon1:

Hogy ne kelljen bontani egy iso csatlakozó toldással lett megoldva a bekötés, a mikit sikerült a középső, első lámpához feltenni, a hangerőszabályzót pedig a hamutartó és a váltószoknya közötti bal oldalra a műanyagra.

üdv

feel2006

Elküldve

Sziasztok,

Kerestem itt a fórumon, de nem találtam keresővel, csak 1-1 ember aláírásában láttam, hogy komfort index.

Szeretnék ilyet utolag beépíteni, de nem találtam hozzá leírást, segítséget.

van egy oldal, ahol árulnak ilyet: http://www.stadigabi.com/autokenyelem/indexokosito.pdf de még árat nem találtam.

Tudnátok segíteni, hogy merre induljak el, ha ilyet szeretnék?

Illetve ez a kérdés lehet nem ebbe a fórumba tartozik, de létezik az, hogy Caravan-nál a hátsó csomagtér ajtót kulccsal nem lehet zárni, nyitni? Úgy derült, ki nálam, hogy a kpi zár modult kiszedve a kulcsot beledugva elfordítani nem tudtam, csak benyomni a gombot és ott sem. Létezik ilyen, vagy én szúrok el valamit, esetleg lehet rossz a záram? :(

Köszi

Elküldve

Sziasztok,

Kerestem itt a fórumon, de nem találtam keresővel, csak 1-1 ember aláírásában láttam, hogy komfort index.

Szeretnék ilyet utolag beépíteni, de nem találtam hozzá leírást, segítséget.

van egy oldal, ahol árulnak ilyet: http://www.stadigabi...ndexokosito.pdf de még árat nem találtam.

Tudnátok segíteni, hogy merre induljak el, ha ilyet szeretnék?

Illetve ez a kérdés lehet nem ebbe a fórumba tartozik, de létezik az, hogy Caravan-nál a hátsó csomagtér ajtót kulccsal nem lehet zárni, nyitni? Úgy derült, ki nálam, hogy a kpi zár modult kiszedve a kulcsot beledugva elfordítani nem tudtam, csak benyomni a gombot és ott sem. Létezik ilyen, vagy én szúrok el valamit, esetleg lehet rossz a záram? :(

Köszi

keresd kacsát itt a fórumon, vagy pedig: http://www.kacsa-ignis.hu/

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.