Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ECU:

A5 gyárilag ez benne van.

A13 Féklámpakapcsoló nyitó érintkező (a másik fele gyújtás 12V (F3.38))

A61 Kuplungkapcsoló nyitó érintkezője (a másik fele gyújtás 12V (F3.38))

A62 "A" nyitó érintkező (a másik fele gyújtás 12V (F3.38))

A29 "D" záró érintkező (a másik fele gyújtás 12V (F3.38))

A44 "C" záró érintkező (a másik fele gyújtás 12V (F3.38))

"B" a gyújtás 12V (F3.38)

Ha jól értem...

Kezdem újra elveszíteni a fonalat, pedig már azt hittem, hogy értem!

Mi az a "nyitó érintkező" és mi az a "záró érintkező"?

És mit jelent az, hogy a másik fele gyújtás 12V?

Ide írok mert elfogyott az 5db hozzászólásom!

Valahogy így csináltam meg az Omega intervallumos ablaktörlőkart is. Ti megmondtátok, hogy mit hová kössek. Ez ment is. Az elméleti része az úgy is magas nekem, azzal így nem foglalkoztam. :blink:

Köszi!

Elküldve

Kezdem újra elveszíteni a fonalat, pedig már azt hittem, hogy értem!

Mi az a "nyitó érintkező" és mi az a "záró érintkező"?

És mit jelent az, hogy a másik fele gyújtás 12V?

szerintem lényegtelen :)

oda kösd amiket írtunk

mingyá beszerkesztek egy képet a kapcsolóról :)

rs0v0yiiivl6t8apnpun_tn.jpg

Elküldve

Ehhez először nem kell helyzetjelző állásba kapcsolni, Nekem úgy jött le...

A kivétel szempontjából nem tudom hogy előrébb van-e vele, de hogy jobban látja a biztosítéktábla hátulját, az biztos.

lehet hogy én emlékszek rosszul de az egész egy zárt dobozka ,hogy van rajta luk vagy nyílás arra nem emlékszek

de ha van is azon keresztül sok mindent nem tud csinálni

a kapcsoló meg szerintem tök mindegy hogy áll :)

r20k21hc2grizzh3cnhh_tn.jpg

Elküldve

lehet hogy én emlékszek rosszul de az egész egy zárt dobozka ,hogy van rajta luk vagy nyílás arra nem emlékszek

de ha van is azon keresztül sok mindent nem tud csinálni

a kapcsoló meg szerintem tök mindegy hogy áll :)

Nekem itt van a szobában...

A jelöléssel ellenkező irányban van a lyuk, ami akkor látható, ha belső világításra (azaz kihúzott állapotra van kapcsolva). Nah oda kell benyomni... A kihúzott állapot a lényeg, a kapcsoló állása pedig mindegy.

Elküldve

Nekem itt van a szobában...

A jelöléssel ellenkező irányban van a lyuk, ami akkor látható, ha belső világításra (azaz kihúzott állapotra van kapcsolva). Nah oda kell benyomni... A kihúzott állapot a lényeg, a kapcsoló állása pedig mindegy.

ezt mondom én is :)

a képet most csináltam :)

Elküldve

A13 Féklámpakapcsoló nyitó érintkező (Normál állapotban, 12V, ha rálépsz a fékpedálra, akkor a gyújtás 12V megszakad.)

A61 Kuplungkapcsoló nyitó érintkezője (Normál állapotban, 12V, ha rálépsz a kuplungpedálra, akkor a gyújtás 12V megszakad.)

A62 "A" nyitó érintkező (Normál állapotban, 12V, ha megnyomod az "O" gombot, akkor a gyújtás 12V megszakad.)

A29 "D" záró érintkező (Normál állapotban, 0V, ha megnyomod az "R" gombot, akkor a gyújtás 12V, amíg nyomod.)

A44 "C" záró érintkező (Normál állapotban, 0V, ha megnyomod az "I" gombot, akkor a gyújtás 12V, amíg nyomod.)

"B" a gyújtás 12V (F3.38)

Azért, hogy tudd kipróbálni, mielőtt valamit elkötsz.

DarthVödör és Mc-elek!

Ez így már számomra is teljesen érthető!

Nagyon sokkal tartozom Nektek a tanácsokért!

Ígérem ha sikerül az aplikáció meg fogom hálálni!

Köszönöm a segítséget és elnézést a sok bárgyu kérdés miatt!!

Elküldve

Hú mennyi válasz!

Mire jött már megoldottam!

Nem a lámpakapcsolót nem tudtam kivenni(az egyszerű), hanem a kapcsoló foglallatát hogy engedjenek a kábelek.

De sikerült úgy hogy kivettem a szellőző befúvónyílását.

Alul egy csavar felül az elfordítható lamellák mögött 2, így kijön az egész.

Visszarakáshoz ügyeskedni kell.

De az biztitáblát kivenni horror munka és még ha kinnvan is elég nehéz vele dolgozni, spóroltak a kábelhosszal az opelnál! :-))

A lényeg probléma megoldva!!

Köszi mindenkinek!

Elküldve

az a konkrét hogy Z12XE-be van ...

bár senki nem látott még :)...

ami biztató hogy ugyan az ECU van abban is mint az 1.4 twp-be...

szoftver más rajta

a probléma az hogy vannak láb ütközések...

Elküldve

weszi mester megcsinálta már ezt

nem kell feltalálni a spanyolviaszt :)

T GH

igen tudok róla :)

de mennyivel jobb ha magadnak csinálod meg ..

és megosztod a tudást :)

Elküldve

T GH

igen tudok róla :)

de mennyivel jobb ha magadnak csinálod meg ..

és megosztod a tudást :)

jóvanna, hagylak kibontakozni :)

Elküldve

Üdv mindenkinek!

A hétvégén sikerült abszolválnom a ködlámpa bekötést és az egyéb okosítást!

Ezúton köszönöm meg a segítséget Kacsának az ablaktörlő és az index okosításért és a sok segítségért.

Na és persze mindenkinek aki jótanácsokkal látott el!

Elküldve

és az mennyire bonyolult?

-kábelezés

-kapcsoló a fék illetve kuplungpedálhoz

-tempomatos kapcsoló

-programozás

Dióhéjban ennyi ? :)

Elküldve

és az mennyire bonyolult?

-kábelezés

-kapcsoló a fék illetve kuplungpedálhoz

-tempomatos kapcsoló

-programozás

Dióhéjban ennyi ? :)

igen dióhéjban :)

fék kapcsoló az már megvan :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.