Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azért, érdemes oda figyelni!

A linkeken, Z18SE, Z16XE, Z16XEP, és a török oldalon (talán ez hasonít a legjobban a Z14XE-re) minden ECU láb más! :excl:

Annyi biztos, hogy a kormánykapcsoló 3 szálat be kell húzni, a motor térbe...

Igen, ezt én is észrevettem! Értekeztem wessz cartárssal, Ő 25Eft-ot mondott az aplikálásra. Ez még mindig olcsóbb mint egy új ECU.

A 3 szál behúzása azért nem okozna gondot. De azért egy bizonytalan infóba nem fogok bele.

Elküldve

Sorstársak!

A G Astrában a tolatólámpakapcsolót merre keressem? Hamarosan aktuális lesz egy autodipes tükör beszerelése, ahhoz kéne. A kapcsolószerkezetnél van bent az utastérben, vagy kint a motortérben a váltónál?

Elküldve

Sorstársak!

A G Astrában a tolatólámpakapcsolót merre keressem? Hamarosan aktuális lesz egy autodipes tükör beszerelése, ahhoz kéne. A kapcsolószerkezetnél van bent az utastérben, vagy kint a motortérben a váltónál?

a váltó oldalán asszem :)

Elküldve

tehát

z14xe 2003

ecu-n a következő lábakat

használja

5 féklámpakapcsoló

13 féklámpakapcsoló

61 kuplungkapcsoló ( ennek a másik egy gyújtási feszültség (10A), a biztije a kormány felől 4. sor alulról a második)

62 tempomat kar (A)

29 tempomat kar (D)

44 tempomat kar ©

nagyjából ennyi :)

Elküldve

tehát

z14xe 2003

ecu-n a következő lábakat

használja

5 féklámpakapcsoló

13 féklámpakapcsoló

61 kuplungkapcsoló ( ennek a másik egy gyújtási feszültség (10A), a biztije a kormány felől 4. sor alulról a második)

62 tempomat kar (A)

29 tempomat kar (D)

44 tempomat kar ©

nagyjából ennyi :)

Nagyon köszönöm a segítséget! :hiya:

Még annyit, hogy az ECU csatlakozóján vagy magán az ECU-n a lábak számozása föl van tüntetve?

Ha sikerül megcsinálnom akkor egy újabb okosság lesz belőle Stofl oldalán!

Elküldve

Nagyon köszönöm a segítséget! :hiya:

Ha sikerül megcsinálnom akkor egy újabb okosság lesz belőle Stofl oldalán!

sok sikert :)

és ne feled ! power by elek© :D

Elküldve

Így van :),igen az A5 az benne van

a kérdés az volt hogy az ecu-n hol vannak a bekötések :)

az F3.38 az a bizti amit írtam én is (jobbról negyedik ,alulról második )

és a B meg a 12V az F3.38ról

Elküldve

Tulajdon képen, csak a kapcsolt jele kell. Az meg ott a vezető oldalon, az X1/18-ban!

Öö... értékelem a szándékot, de sajna hülye vagyok hozzá, és se azt nem tudom hogy pontosan melyik is az az X1-es csati (merre van?) sem azt hogy annak melyik a 18-as lába, úgyhogy ha egy képet tudnál róla mutatni az még sokat segíteni... :blush:

Elküldve

Sorstársak!

A G Astrában a tolatólámpakapcsolót merre keressem? Hamarosan aktuális lesz egy autodipes tükör beszerelése, ahhoz kéne. A kapcsolószerkezetnél van bent az utastérben, vagy kint a motortérben a váltónál?

Autó megemel bal oldalon, kerék le. A kerékjárati dob felől aránylag kényelmesen eléred a féklámpakapcsolót, ami a váltóra van szerelve.

Először nekem azt mondták egyesek, hogy felülről, egy rakat dolgot leszerelve tudok hozzáférni, de a baloldali stabilizátor cseréjekor kiderült, hogy innen könnyen kivehető és berakható a kapcsoló.

Elküldve

Ha csak ilyen van a fiókod alján, jó! NPN 60V 1A!

Igen, tedd be a 100K ellenállást, minden zajt, zavart, téves zárást megakadályoz!

Jelentem valóban, DV által ajánlott módosítások után 1000 km távlatából mondhatom, hogy megoldódtak az önállósági problémák az ablakkal!

THX mégegyszer!!!

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Sürgős segítségre lenne szükségem!

A biztosítéktáblát szeretném kivenni ködlámpa bekötés miatt de a lámpakapcsoló foglalata miatt nem jön ki eléggé a forrasztáshoz.

A kapcsoló foglallatát hogyan ell kivenni?

Help please!!!

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Sürgős segítségre lenne szükségem!

A biztosítéktáblát szeretném kivenni ködlámpa bekötés miatt de a lámpakapcsoló foglalata miatt nem jön ki eléggé a forrasztáshoz.

A kapcsoló foglallatát hogyan ell kivenni?

Help please!!!

nemtom hogy miért van útba...

ha kiveszed nem vagy előrébb..

de

kihúzod mint amikor belsővilágítást kapcsolsz

a forgó kapcsolón alul van egy rés

azon feldugsz egy valami vékony csavarhúzót

akkor lejön a gomb

akkor fogsz látni kétoldalt egy-egy nyílást ,oda beakaszt valami erős kampós valamit és húzod ki egyszerre a két oldalt

nem fogja könnyen adni magát

és még egyszer, nem vagy vele előrébb ha kiveszed !!!

Elküldve

kihúzod mint amikor belsővilágítást kapcsolsz

a forgó kapcsolón alul van egy rés

azon feldugsz egy valami vékony csavarhúzót

Ehhez először nem kell helyzetjelző állásba kapcsolni? Nekem úgy jött le...

és még egyszer, nem vagy vele előrébb ha kiveszed !!!

A kivétel szempontjából nem tudom hogy előrébb van-e vele, de hogy jobban látja a biztosítéktábla hátulját, az biztos.

Elküldve

nemtom hogy miért van útba...

ha kiveszed nem vagy előrébb..

de

kihúzod mint amikor belsővilágítást kapcsolsz

a forgó kapcsolón alul van egy rés

azon feldugsz egy valami vékony csavarhúzót

akkor lejön a gomb

akkor fogsz látni kétoldalt egy-egy nyílást ,oda beakaszt valami erős kampós valamit és húzod ki egyszerre a két oldalt

nem fogja könnyen adni magát

és még egyszer, nem vagy vele előrébb ha kiveszed !!!

Pedig nekem is ki kellett vennem, és úgy többet engedett a vezeték. De a foglalatot is ki kell venni, ami azt jelenti, hogy a baloldali befúvó részt is ki kell venni...

Csináld magad is írja, hogy vegye ki...

Elküldve

Pedig nekem is ki kellett vennem, és úgy többet engedett a vezeték. De a foglalatot is ki kell venni, ami azt jelenti, hogy a baloldali befúvó részt is ki kell venni...

Csináld magad is írja, hogy vegye ki...

én nem vettem ki se a kapcsolót se az aljazatot

ami az óracsoport alatt vannak testelési pontok na azokat igen :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.