Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Hali olvasgatom itt a hozzászólásokat és érdekelne ez a "kacsásított" index éx ablaktörlő okosítás!

Mibe fájna ez alkatrésszel együtt és mennyire egyszerű vagy nehéz beszerelni???

Üdv!

Hát, ha már ilyen lusta vagy visszakeresni tessék, itt kezdődik. De fel nem olvasom! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

A csatlakozó biztos a helyén van? Be van akadva rendesen a helyére? Amúgy hülye egy megoldás...

Ez a baj hogy nem akad be... és nem tudom miért nem. :blush:

Mondjuk az ellendarabja (nem az ami az óracsoport hátulján van, hanem az ami a műszerfal mögött) eléggé mozog, oldalirányba és fel-le is 1-2mm-t. :blink:

Ha valahogy ellen tudnék tartani neki hátulról akkor biztos könnyebben menne, de ehhez vagy a középkonzolt, vagy a bal oldali szellőző/világításkapcsoló egységet kompletten ki kellene bontanom. Ha lehet ezeket meg (legalábbis az elsőt mindenképpen) szerezném elkerülni.

Link to comment
Megosztás:

Érezni kell, amikor a csatlakozó, helyére megy. Talán, egy picit, megmozdulnak a mutató.

Akkor is ha le van véve az akkusaru?

A szerelési könyvben azt írják (igaz kivételnél) hogy amikor a helyén van, egy kicsit kijjebb kell húzni az egész óracsoportot, és úgy lehet bereteszelni azzal az elfordítható kis karral. Ehh, nem gondoltam hogy ilyen nehéz lesz, kifelé könnyebben jött...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Érezni kell, amikor a csatlakozó, helyére megy. Talán, egy picit, megmozdulnak a mutató. A karos rögzítő, befelé van, amíg nem dokkolt. Utána húzód el, szinte egyenesen szemben lesz.

Ma délután megint megpróbáltam, rengeteget szívtam vele, vagy hússzor szedtem ki/raktam vissza a műszeregységet, még a világításkapcsoló/szellőzőfúvóka egységet is kiszedtem a vezető oldalon (a középkonzolt nem akartam), de úgy sem sikerült. Utálom ha vakon kell tapogatnom és nem látom hogy mit csinálok...

Végül egy marék haj elhullatása után eszembe jutott hogy valahogy kipattintom a helyéről az óracsoport csatlakozójának ellendarabját, mert az annyira mozgott hogy képtelen voltam eltalálni a helyes pozíciót. Kis szenvedés után ez sikerült is, és úgy elsőre bement az óracsoport a helyére, bár okozott még meglepetéseket: első próba után gyújtás levétele után úgy maradt az üzemanyagszintjelző mutatója (akkor is mutatta hogy mennyi benzinem van, ha még a kulcs sem volt benne :blink: ), aztán ezt egy akkusaru levétel-visszarakás után elhagyta, de akkor meg a kulcsos autó lámpa kezdett veszett villogásba amint gyújtást adtam rá és nem is akarta abbahagyni. Újabb akkusaru le-vissza, és most harmadjára úgy tűnik végül megjavult, minden rendesen működik.

Kipróbáltam, nagyon szép fénye van (köszi, örök hála!), fotó még nincs, az majd akkor ha menni is tudok vele mert a tempomat ledet is szeretném tesztelni.

Link to comment
Megosztás:

Szia Bombero! :icon1:

Én így csináltam a gomb berakását a bajuszkapcsolóba:

Hát kb. ennyi.

Nekem csak annyi gondom volt, hogy egy nagyobb nyomógombot tettem az indexkarba és amikor rá akartam tenni a burkolatot, akkor az azon lévő "púp" mindig hátra nyomta a kapcsolót. De végül sikerült a helyére tennem. Még annyi a különbség a te megoldásodhoz képest, hogy én csak a "gumiszoknya" által takart résznél fúrtam át a kart - ott ahol te is - de a belső merevítőket nem. Ott elfértek a vezetékek. Summa summárum, végül minden a helyére került és remekül működik. Még egyszer köszönöm, hogy hozzájuthattam komfort cuccokhoz. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Ma délután megint megpróbáltam, rengeteget szívtam vele, vagy hússzor szedtem ki/raktam vissza a műszeregységet, még a világításkapcsoló/szellőzőfúvóka egységet is kiszedtem a vezető oldalon (a középkonzolt nem akartam), de úgy sem sikerült. Utálom ha vakon kell tapogatnom és nem látom hogy mit csinálok...

Én úgy oldottam meg a visszarakást, hogy két kisméretű vákuumos ruhaakasztót nyomtam a műszerfal plexijére, így nem kell magát a műszeregységet fogni és sokkal nagyobb a "manőverezési" lehetőség. Így sokkal egyszerűbben visszatudtam tenni mint amikor kézzel taperoltam a széleit.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Elvileg ma adják postára a VERAMON MID kijelzőt, fekete háttérrel, fehér kijelzéssel. Már felprogramozták az általam megadott paraméterek alapján, így csak rá kell dugni a kábelt és működik....remélem. Nagyon kíváncsi vagyok rá.

mid_1_hu.jpgmid_2_hu.jpg

Ha megérkezik leírom a tapasztaltakat, és teszek fel képeket a saját "példányról".

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes mert elvileg nem követelmény a megléte (egy csomó autón nincs is), viszont van egy olyan szabály ami szerint ha egy alkatrész gyárilag rajta van az autón, akkor annak működnie kell, ha már ott van. (Ha nincs ködlámpád nem baj, de ha van akkor viszont működjön. Vagy valami ilyesmi az álláspont.) Ezek szerint vagy működjön, vagy szereld le hogy ne is legyen. :blush:

Jövő héten kiderül hogy erre felénk mi az álláspont ebben a témában, nekem ugyanis jelen pillanatban nincsen belső visszapillantó tükröm (upgrade van folyamatban autókrómosra, de nem lesz kész a műszakiig). Elvben ennek sem követelmény a megléte ha van jobboldali külső tükröm (márpedig az van), de kíváncsi leszek mit szólnak hozzá a műszakin.

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes mert elvileg nem követelmény a megléte (egy csomó autón nincs is), viszont van egy olyan szabály ami szerint ha egy alkatrész gyárilag rajta van az autón, akkor annak működnie kell, ha már ott van. (Ha nincs ködlámpád nem baj, de ha van akkor viszont működjön. Vagy valami ilyesmi az álláspont.) Ezek szerint vagy működjön, vagy szereld le hogy ne is legyen. :blush:

Jövő héten kiderül hogy erre felénk mi az álláspont ebben a témában, nekem ugyanis jelen pillanatban nincsen belső visszapillantó tükröm (upgrade van folyamatban autókrómosra, de nem lesz kész a műszakiig). Elvben ennek sem követelmény a megléte ha van jobboldali külső tükröm (márpedig az van), de kíváncsi leszek mit szólnak hozzá a műszakin.

Nekem még úgy tanították, hogy a bal oldali és a belső a kötelező, a jobb oldali opcionális. Lehet, hogy azóta változott, de nem követtem figyelemmel.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

astra g 1.2 viva-n miért megy 5 darab vezeték bele a átsó ajtóba ha csak kp zár van az autóban? A többi vezeték mi lehet?

És még valami a B oszlopban miért ágazik ketté a kábelköteg az hova mehet a hátsó ajtó világításkapcsoló esetleg? vagy övfeszítő? de az nem lehet...

Köszi a válaszokat előre is ! ;)

P3244536S.jpg?attachauth=ANoY7cobhggehr17ELl6wPttYKg0lUDjPdgZWybydmLRklfH27O-CETjbvl-JnKbNXLytpZqSOC-c2mEg8adjtGjtP5FH2x2a_6nwil79ScOq19RtJ2uJV7i628qrGXz0X7o3cW4X6AYN7-l7WAv3jLbCbZISmUbB7nKoN5KX_FUW6e6cpsydk9rkksRI2cY01YVQk9FdhXoRimQflKc7ebm-NtFRC0uBw%3D%3D&attredirects=0

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.