Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

sziasztok!

astra g 1.2 viva-n miért megy 5 darab vezeték bele a átsó ajtóba ha csak kp zár van az autóban? A többi vezeték mi lehet?

És még valami a B oszlopban miért ágazik ketté a kábelköteg az hova mehet a hátsó ajtó világításkapcsoló esetleg? vagy övfeszítő? de az nem lehet...

Köszi a válaszokat előre is ! ;)

Elküldve

Ebben biztam én is ezt még nem a lengyelek rakták össze :) figyelj az a gumidugó, amit mondsz az nem a hátsó ajtó kapcsolójának a helye?

Nem, ez kifelé néz és a "B" oszlopon van rajta. Kb. 40mm átmérőjű.

Elküldve

Na hogy jártam....

Vettem Astra feliratos alumínium küszöbvédőt. G Astra Classicra.

Itthon felragasztottam a két hátsót. Ezután mentem előre. Hoppá.

A karosszéria küszöbénél az illesztékesek vastag valamivel találkoznak egymásnak. Tehát van egy kimagasló dudor lefestve.

Ezért nem fekszik fel a díszcsík, nem lehet felragasztani. Megnéztem ezután szülők Classicját és ott hiányzik ez a dudor. Kilátszik az illesztés.

Na most mi legyen...

Elküldve

Nem, ez kifelé néz és a "B" oszlopon van rajta. Kb. 40mm átmérőjű.

Igen meg is találtam a küszöbben megy egy csatorna ami a b oszlopnál elágazik a hátsó ajtóba és a kérdésem merre megy a másik csatorna?

És az ajtóba 5 darab vezeték megy.

Elküldve

Még nem.

A felső kettőhöz van érintkezőm, de az alsó sort még nem tudom hogy lesz...

Nincs esetleg nincs valakinek, ajtó átmenő csatlakozóba való érintkezője ??? :hiya: (X9,X10)

Nekem van! Melyik kell a vékonyabb vagy a vastagabb(szélesebb)?

Elküldve

A szigszalag nem tartós megoldás az autótechnikában (sem), mint azt már kitárgyaltuk. Én szerettem volna az ablaktörlő komfort elektronika beépítésekor a forrasztott kötésekre zsugorcsövet húzni. A kart leválasztottam az aljzatról, de nem jöttem rá, hogyan lehetne az aljzatból az érintkezőt roncsolás mentesen kivenni. A sárga műanyag betétet (biztosítót?) kivettem, de tovább nem jutottam, nem mertem erőltetni.

Van valami trükkje vagy marad a szigszalag időszakos cseréje?

Elküldve

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy ha szeretnék egy ledes nappali menetfényt, mondjuk egy ilyet, akkor azt mire érdemes, szabad kötni?

fhilips tökéletes nekem ilyen van szépen bele lehet épiteni a rácsba,60cm I----------------I a ködlámpa mellé.

http://auto-motor.va...1566734123.html EZ minden előírásnak meg felel műszakin hibátlanul át menet.beszerelése is nagyon egyszerű.esztétikusan néz ki a kocsin.

http://kepfeltoltes.hu/view/120323/ASTRA_DRL_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

fhilips tökéletes nekem ilyen van szépen bele lehet épiteni a rácsba,60cm I----------------I a ködlámpa mellé. http://auto-motor.va...1566734123.html EZ minden előírásnak meg felel műszakin hibátlanul át menet.beszerelése is nagyon egyszerű.esztétikusan néz ki a kocsin. http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Ez szép és kibajól néz is ki! Köszönöm a tippet és a képet! Elmondod mi jár vele és hogyan van bekötve? Mert mint kiderült, nem mindegy.

Elküldve

Ez szép és kibajól néz is ki! Köszönöm a tippet és a képet! Elmondod mi jár vele és hogyan van bekötve? Mert mint kiderült, nem mindegy.

OFF

Kicsit gondolkodtam kell-e ez most ide, de azért csak megkérdezem:

Valamelyik nap mikor szóba került a napi-limit kapcsán hogy nem akarsz-e belépni, azt írtad hogy az autóra is nehezen jut.

Ehhez képest itt egy 10+ ezer ft-os olyan extráról van szó, ami ráadásul abszolut felesleges...

Most akkor tényleg sok az a 3500 ft?

Nem értem.... :unsure:

ON

Elküldve

Nagyon sok helyen van szigszalag az ASTRA G-ben gyárilag.

A vezetéket elvágod, ráhúzod a zsugorcsövet, összeforrasztod a vezetékeket, és a leágazást, majd vissza húzod a zsugorcsövet, amit csak ezek után zsugorítasz.

Erre én is gondoltam. :icon1: Csak utólag. :omg:

Szóval, te sem tudod az érintkező kiszedésének módját. :(

Elküldve

Ez szép és kibajól néz is ki! Köszönöm a tippet és a képet! Elmondod mi jár vele és hogyan van bekötve? Mert mint kiderült, nem mindegy.

e

itt a beszerelés.mikor beinditod a kocsit be kapcsol ,helyzetjelző fel kapcsolás után a nappali menetfény ki kapcsol,kocsi leáll utánna 8s automatikusan kikapcsol.a mérettek re oda kel figyelni mert műszakin meg mérik.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Elküldve
OFF Kicsit gondolkodtam kell-e ez most ide, de azért csak megkérdezem: Valamelyik nap mikor szóba került a napi-limit kapcsán hogy nem akarsz-e belépni, azt írtad hogy az autóra is nehezen jut. Ehhez képest itt egy 10+ ezer ft-os olyan extráról van szó, ami ráadásul abszolut felesleges... Most akkor tényleg sok az a 3500 ft? Nem értem.... :unsure: ON

Megkérdezheted. Nem én veszem, hanem kapom ajándékba kereszt szülőktől, de nem ilyet, hanem valami olcsóbbat. És a bekötésére vagyok kíváncsi, mert azt viszont nekem kellene állni, ha szerelőhöz vinném. Ezért akarom magam megoldani a bátyámmal.

itt a beszerelés.

Köszönöm a beszerútmutatót!

Elküldve

Megkérdezheted. Nem én veszem, hanem kapom ajándékba kereszt szülőktől, de nem ilyet, hanem valami olcsóbbat. És a bekötésére vagyok kíváncsi, mert azt viszont nekem kellene állni, ha szerelőhöz vinném. Ezért akarom magam megoldani a bátyámmal.

Köszönöm a beszerútmutatót!

csak olyat vegyél ami az elő írásoknak meg felel.mert azt nem kell kokányolni.lehet ,hogy kicsit drágább de hivatalosan el fogadják.és itt ez a lényeg mert ha meg büntet a rendőr 5000-hely szini ha feljelent 30ezer.

Elküldve

A szigszalag nem tartós megoldás az autótechnikában (sem), mint azt már kitárgyaltuk. Én szerettem volna az ablaktörlő komfort elektronika beépítésekor a forrasztott kötésekre zsugorcsövet húzni. A kart leválasztottam az aljzatról, de nem jöttem rá, hogyan lehetne az aljzatból az érintkezőt roncsolás mentesen kivenni. A sárga műanyag betétet (biztosítót?) kivettem, de tovább nem jutottam, nem mertem erőltetni.

Van valami trükkje vagy marad a szigszalag időszakos cseréje?

Ma én is egy ilyen ablaktörlős és index okosítós akcióban voltam. :icon1: Én is nézegettem, hogy miként is lehetne kivenni az érintkezőket, piszkáltam tűvel is, de nem jött ki a helyéről. Valószínűleg van rajta egy nem látható kis kitüremkedés amely nem engedi kicsúszni a helyéről. A sárga bizbasz csak egy plusz védelem. Én is zsugorcsővel védtem le a forrasztott részeket. Ez a legegyszerűbb. Szigszalaggal a kormányoszlop mellett szinte lehetetlen áttekerni a vezetékeket. Viszont ami feladta a leckét az a köszönő gomb elhelyezése az indexkarban volt. A kapcsolót és a kar burkolatának a belsejét is "faragnom" kellett, hogy a nyomógomb beférjen a helyére. De végül is sikerült. Remekül működik mind a kettő.

Viszont annak a "szerelőnek" aki bekötötte a vonóhorog visszajelző ledjét, a kezére kellene csapni. Az index fekete vezetéke másfél centire volt elcsípve a csatlakozótól és csak rá volt sodorva egyik vezeték a másikra, rajta meg egy réteg szigszalag. A led meg valami rágógumi szerű nyúlós anyaggal volt rögzítve. A melegben már csorgott a burkolat belsején. Amint lesz egy kis időm meg is keresem hátul a csatlakozót a vonóhoroghoz. Elől meg megszüntetem azt a kókányolást.

Elküldve

Sziasztok!!!

Nem tudom emlékeztek-e, egy pár hete voltam itt olyan gonddal, hogy G-caravanra raktam vonóhorgot és a csatlakozót a gyári vonóhorog előkészítésre kötöttem! Akkor azzal a problémával jöttem, hogy az előkészítés steckerjébe a féklámpa szálra nem jött villany!

Végigkövettem a szálat, és a műszerfal alatt a kesztyűtartó mögött/fölött találtam egy szabad steckert, amibe érdekes módon négy bemenő vezeték közül kettő feketesárga volt (mint a fék) Gyors ki is sipoltam, az egyik megy a vonóhorog előkészítés steckerbe, a másik meg valahonnan a biztitábla körül jön, ebbe fékezéskor van áram! Saruztam egy darab vezetéket összekötöttem a két feketesárgát és most jó is!

Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet az a stecker??? Olyan a lábkiosztása, mintha egy relé menne bele! Vélemény??? Relét dugtam bele, de nem reagált!

A csatlakozóra C4 van írva, nem tudom jelent-e ez valamit!

Amúgy a két feketesárga vezetéken kívül még egy barna (test) és egy ismeretlen vezeték ami feketeszürke

Elküldve
Sziasztok!!! Nem tudom emlékeztek-e, egy pár hete voltam itt olyan gonddal, hogy...

Én arra tippelnék hogy vmi fedélzeti ellenőrző rendszerrel, vagy a gyári trailer lámpa féklámpa hibára való kigyújtásával lehet összefüggésben. Konkrétan arra gondolok hogy figyeli a féklámpák áramfelvételét és ha nem folyik elég azaz 2*21W nyi akkor kigyújtja a trailer lámpát folyamatosan a műszerfalon vagy ha van benne BC akkor kiirja a midre. Vagy amit Te is gondoltál hogy védik a féklámpa kapcsi érintkezőit és oda tényleg vmi relé kell ami arra húz be ha rálépsz a fékre így megkerülve a féklámpa kapcsit és a rajta folyó többlet áramot.

Elküldve

Valaki szedte már ki az óracsoportot? Van valami trükk a gyors/egyszerű visszaszerelésre? Nem azzal van gondom hogy beforgassam a helyére, mert azt még csak-csak megoldom (bár az sem egyszerű), de sehogysem akar visszaakadni az a kampós biztosítója az elektromos csatlakozóknak, így aztán nincs kontakt, nem megy egyetlen műszerem és visszajelzőm sem. Mi az amit nem jól csinálok?

Elküldve
Ma én is egy ilyen ablaktörlős és index okosítós akcióban voltam. :icon1: én is nézegettem, hogy miként is lehetne kivenni az érintkezőket, piszkáltam tűvel is, de nem jött ki a helyéről. Valószínűleg van rajta egy nem látható kis kitüremkedés amely nem engedi kicsúszni a helyéről. A sárga bizbasz csak egy plusz védelem. én is zsugorcsővel védtem le a forrasztott részeket. Ez a legegyszerűbb. Szigszalaggal a kormányoszlop mellett szinte lehetetlen áttekerni a vezetékeket. Viszont ami feladta a leckét az a köszönő gomb elhelyezése az indexkarban volt. A kapcsolót és a kar burkolatának a belsejét is "faragnom" kellett, hogy a nyomógomb beférjen a helyére. De végül is sikerült. Remekül működik mind a kettő. Viszont annak a "szerelőnek" aki bekötötte a vonóhorog visszajelző ledjét, a kezére kellene csapni. Az index fekete vezetéke másfél centire volt elcsípve a csatlakozótól és csak rá volt sodorva egyik vezeték a másikra, rajta meg egy réteg szigszalag. A led meg valami rágógumi szerű nyúlós anyaggal volt rögzítve. A melegben már csorgott a burkolat belsején. Amint lesz egy kis időm meg is keresem hátul a csatlakozót a vonóhoroghoz. Elől meg megszüntetem azt a kókányolást.

Szia Bombero! :icon1:

Én így csináltam a gomb berakását a bajuszkapcsolóba:

0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hát kb. ennyi.

Elküldve

Valaki szedte már ki az óracsoportot? Van valami trükk a gyors/egyszerű visszaszerelésre? Nem azzal van gondom hogy beforgassam a helyére, mert azt még csak-csak megoldom (bár az sem egyszerű), de sehogysem akar visszaakadni az a kampós biztosítója az elektromos csatlakozóknak, így aztán nincs kontakt, nem megy egyetlen műszerem és visszajelzőm sem. Mi az amit nem jól csinálok?

Pedig ha már ben van a helyén, akkor valamivel könyebb berakni. A csatlakozó biztos a helyén van? Be van akadva rendesen a helyére? Amúgy hülye egy megoldás...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.