Zachi Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 KaCsázik az ablaktörlőm! :icon13: Köszönöm mindenkinek a közreműködést! :hiya: U.i.: Más a relé lábkiosztása, azok elhelyezkedése, mint a bekötési rajzon, de a relén beazonosítható. Nem igaz! A nyomtatóm vert át! :blush: A 87-es és 87A lábat megduplázta, pontosabban megfelezte. Elnézést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Lehet kezdeni gyártani. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 (edited) On 2012. 03. 17. at 20:32, törvényenkívüli írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 pff, 3 gomb nyomás és elmegy a cicmic :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 pff, 3 gomb nyomás és elmegy a cicmic :D :D Nem tudom, de sztem ez már tényleg felesleges... Ti hogy vagytok vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Sziasztok! Most tipikusan úgyí jártam , hogy csöbörből ki, vödörbe be. Sikerült összehoznom a ködlámpákat. Az elsőknél sima kontat hiba, a hátsónál "csípőfogós" kontakthiba (a korábbi szerelgető egyszerűen elvágta a vezetéket :-))). A tolatólámpánál kapcsoló hiba volt, amit viszont a kontact spray és egy kis megjáratás helyre hozott. Ezzel úgy tűnik, minden elektronyos cucc OK. De sajna itt jön a gebaszt. Szerintem a szerelgetés közben vagy szétcsúszott valamilyen csati (amire nem figyeltem) vagy ahogyan a vezetékeket huzogattam kilazult valami, de a lényeg, hogy most a légzsák visszajelzője nem akar kialúdni - pedig már a ráolvasáson is túl vagyok. Az alábbi helyeken matattam. Motortérben a tolatólámpa kapcsoló környékén, a külső bizti doboznál. Az utastérben a biztosíték tábla, és a bal oldali burkolat mögött, a középkönzolnál (váltó-kézifék környéke) valamint a kesztyűtartó mögött. Fontos lenne, hogy megtaláljam (megtaláljuk) a hiba okát, mert mégiscsak egy biztonsági szerkezetről van szó. Előre is köszönöm a segedelmet, üdv.P.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Sziasztok! Most tipikusan úgyí jártam , hogy csöbörből ki, vödörbe be. Sikerült összehoznom a ködlámpákat. Az elsőknél sima kontat hiba, a hátsónál "csípőfogós" kontakthiba (a korábbi szerelgető egyszerűen elvágta a vezetéket :-))). A tolatólámpánál kapcsoló hiba volt, amit viszont a kontact spray és egy kis megjáratás helyre hozott. Ezzel úgy tűnik, minden elektronyos cucc OK. De sajna itt jön a gebaszt. Szerintem a szerelgetés közben vagy szétcsúszott valamilyen csati (amire nem figyeltem) vagy ahogyan a vezetékeket huzogattam kilazult valami, de a lényeg, hogy most a légzsák visszajelzője nem akar kialúdni - pedig már a ráolvasáson is túl vagyok. Az alábbi helyeken matattam. Motortérben a tolatólámpa kapcsoló környékén, a külső bizti doboznál. Az utastérben a biztosíték tábla, és a bal oldali burkolat mögött, a középkönzolnál (váltó-kézifék környéke) valamint a kesztyűtartó mögött. Fontos lenne, hogy megtaláljam (megtaláljuk) a hiba okát, mert mégiscsak egy biztonsági szerkezetről van szó. Előre is köszönöm a segedelmet, üdv.P.S. Az első ülések valamelyikét nem tologattad? Nézd meg alatta a csatit csak előbb áramtalaníts és várj egy kicsit, ha nem akarod elsütni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Az első ülések valamelyikét nem tologattad? Nézd meg alatta a csatit csak előbb áramtalaníts és várj egy kicsit, ha nem akarod elsütni! Az áramtalanítás az aksi lekapcsolását vagy a gyújtáskulcs "be nem dugását" jelenti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KaCsa007 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Ma én is autót babusgattam! Kicseréltem a váltó kopott szoknyáját, visszaállítottam a hátsó ablaktörlőt, mert elmászott a két végállása, megreparáltam a szivargyújtó világítását. Elöl az ablaktörlőm már majdnem komfortosan "KaCsázik". A testet valószínűleg a kuplungpedál tartókonzoljáról fogja kapni. Persze ez attól függ, hogy hova tudom elhelyezni az elektronikát rejtő dobozt. Ötletek jöhetnek! :icon1: Azon kívül, hogy nem vagyok egy elektronikai fenomén van egy másik problémám is. A kapcsolókaron se "W", se "J" jelzés nincs csak számok 1-től 9-ig a következő módon: Bal oldal: 1., fekete-sárga 2., fehér 3., fekete-piros Középen: 4., fekete-lila 5., sárga Jobb oldal: 6., barna 7., 2db fekete-fehér 8., kék 9., fekete-sárga A színre szín módszer sem jön be (az én logikám szerint :blush: ), mert a szakaszos üzem komfort elektronikából jövő fekete-sárga vezetéke (ami a "J" jelhez menne), így akár két helyre is beköthető volna (1-es és 9-es). Ráadásul a vezeték (kábel) keresztmetszetek is jelentősen eltérnek. Saját tippem: 3-W, 9-J. Szia Zachi! :icon1: Látom, a Komfort (tanítható) Ablaktörlő Elektronika bekötés megoldódott! Köszönöm DarthVödörnek a közreműködést! Elhelyezésre a tipp a biztitábla jobb alsó sarka mellett a műszerfal alatt keresztbe található fekete fém merevítő. Erre rá lehet rögzíteni a dobozkát. Nekünk bent a melóhelyen egy Caravan van és az abban lévő kapcsolón J és W van. KaCsa Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Az első ülések valamelyikét nem tologattad? Nézd meg alatta a csatit csak előbb áramtalaníts és várj egy kicsit, ha nem akarod elsütni! Megnéztem az ülés alatti csatlakozókat, de úgy tűnik, ott minden rendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Sziasztok! ...........................A tolatólámpánál kapcsoló hiba volt, amit viszont a kontact spray és egy kis megjáratás helyre hozott. ..................... ..................................... de a lényeg, hogy most a légzsák visszajelzője nem akar kialudni Előre is köszönöm a segedelmet, üdv.P.S. A tolatólámpa kapcsoló nekem is helyreállt kontakspray-s kezeléssel, de kb 1-2 naponta piszkálni kellett. Cseréltem. A légzsáklámpa világításának okát gép nélkül nehéz lesz. Kellene tudni melyiket ítéli hibásnak. Találgatni nem érdemes. Túl tág a lehetőségek tárháza Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Üdv mindenkinek! Folyamatban az első ködlámpa projekt. állapot: lámpa helyén kétgombos kapcsoló helyén, relé és bizti a helyén működik is mert kapcsolja a visszajelző lámpát. Mivel nincs előre vezetékelve nekem kell. Első kérdés milyen kábel kell, jó a 0,75-ös átmérőjű. Mindenképpen a biztosítéktábla mögül kell elvezetni a + vezetéket mert úgy tudom a tűzfalig be van kábelezve é onnan is lehetne továbbhúzni de ahhoz hozzáférni horror munka. pontosan melyik kábel kell tovább vezetni, elvágjam és ami jön ki a biztitáblából azt folytassam és húzzam ki vagy elég ha csak rácsatlakozok mivel az úgyis csak a tűzfalig megy. Elég egy kábelt húznom az egyik lámpához és onnan a másikig vagy külön húzzam a kettőt? A biztosíték táblát hogyan lehet kifordítani hogy hozzáférjek, mert ha le kell bontani miatta a műszerfalat a halál!:-) Utolsó kérdés hol húztátok ki a kábelt pontosan mert nem sok hely van ott ?:-) Segítséget előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Üdv mindenkinek! Folyamatban az első ködlámpa projekt. állapot: lámpa helyén kétgombos kapcsoló helyén, relé és bizti a helyén működik is mert kapcsolja a visszajelző lámpát. Mivel nincs előre vezetékelve nekem kell. Első kérdés milyen kábel kell, jó a 0,75-ös átmérőjű. Mindenképpen a biztosítéktábla mögül kell elvezetni a + vezetéket mert úgy tudom a tűzfalig be van kábelezve é onnan is lehetne továbbhúzni de ahhoz hozzáférni horror munka. pontosan melyik kábel kell tovább vezetni, elvágjam és ami jön ki a biztitáblából azt folytassam és húzzam ki vagy elég ha csak rácsatlakozok mivel az úgyis csak a tűzfalig megy. Elég egy kábelt húznom az egyik lámpához és onnan a másikig vagy külön húzzam a kettőt? A biztosíték táblát hogyan lehet kifordítani hogy hozzáférjek, mert ha le kell bontani miatta a műszerfalat a halál!:-) Utolsó kérdés hol húztátok ki a kábelt pontosan mert nem sok hely van ott ?:-) Segítséget előre is köszi! Azon majdnem 10A fog folyni, ezért minimum 1mm2, de inkább 1.5mm2-et húzz be. (én az utóbbival vezetékeztem) Én kiborítottam mindent, és a biztitáblából huztam ki, a relé lábáról (87), a vastagabbik fekete kábelt. Én elöl ágaztattam ketté. A vezetőoldalt ha pedálok felett van egy hely, ahol ki lehet húzni. DV-nek már elküldtem róla a képeket, de nem tette fel weboldalára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Le kell bontani a műszerfalat! úúúúúúúúú Valahol láttam egy képet hogy lóg kifele a biztitábla. Állítólag a tábla földelését lebontva ki lehet fordítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Le kell bontani a műszerfalat! úúúúúúúúú Valahol láttam egy képet hogy lóg kifele a biztitábla. Állítólag a tábla földelését lebontva ki lehet fordítani. Ahhoz pedig ki kell venni a műszerfalat, és a világítás kapcsolót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Le kell bontani a műszerfalat! úúúúúúúúú Valahol láttam egy képet hogy lóg kifele a biztitábla. Állítólag a tábla földelését lebontva ki lehet fordítani. vagy kibontod a fél motorteret hogy hozzá férj a csatihoz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Ejj elvettétek a kedvemet! A műszerfalat hogy bontom le???? a vil. kapcsolót simán kiveszem de a műszerfal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Ejj elvettétek a kedvemet! A műszerfalat hogy bontom le???? a vil. kapcsolót simán kiveszem de a műszerfal? elég az órát kivenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Na most tényleg bénának tűnök meg már szégyellek kérdezni de az órát hogy veszem ki? Hol vannak rögzítési pontjai? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Na most tényleg bénának tűnök meg már szégyellek kérdezni de az órát hogy veszem ki? Hol vannak rögzítési pontjai? A hogy szereltben benne van. De én kivettem a világítás kapcsolót is, mert akkor jobban kijön a helyéről a biztitábla. Az óra kivételéhez a felső kormányburkolatot, majd a műszerfal körüli burkolatot kell kivenni, majd a műszerfal 2 csavarját, és végül az elektromos csatlakozót kell oldani. Nem egyszerű kijátszani, de visszatenni sem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 A hogy szereltben benne van. De én kivettem a világítás kapcsolót is, mert akkor jobban kijön a helyéről a biztitábla. Az óra kivételéhez a felső kormányburkolatot, majd a műszerfal körüli burkolatot kell kivenni, majd a műszerfal 2 csavarját, és végül az elektromos csatlakozót kell oldani. Nem egyszerű kijátszani, de visszatenni sem.... Dehogynem egyszerű, a 10. ki-be után már ment mint az ágybavizelés. szvsz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Lehet kezdeni gyártani. :icon1: Ezt a csomagtérajtó nyitást már néztem én is meg olvastam utána. Ehhez olyan bika gázteleszkópok kellenek, hogy lecsukni marha nehéz. ha meg kicsúszik a kezedből vagy éppen ne csukod le normálisan még jól orrba is ver. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Az áramtalanítás az aksi lekapcsolását vagy a gyújtáskulcs "be nem dugását" jelenti. Akkuról sarut le! Mint minden elektromos matatásnál. Szia Zachi! :icon1: Látom, a Komfort (tanítható) Ablaktörlő Elektronika bekötés megoldódott! Köszönöm DarthVödörnek a közreműködést! Elhelyezésre a tipp a biztitábla jobb alsó sarka mellett a műszerfal alatt keresztbe található fekete fém merevítő. Erre rá lehet rögzíteni a dobozkát. Nekünk bent a melóhelyen egy Caravan van és az abban lévő kapcsolón J és W van. KaCsa Kösz mind kettőtőknek! :icon13: Biztitábla bal alsó sarka alá került meleg ragaccsal. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 (edited) On 2012. 03. 18. at 21:38, Zachi írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Kíváncsi lennék rá, amikor a meleg ragacs, majd elenged! :omg: Tavasszal is, és főleg nyáron, szokott meleg lenni. Autóban, nem ritka, a 60-80 °C! A maradványok, letisztíthatatlanul ott maradnak, de a doboz, az lógni fog! :D Elenged? Tűző napon, kirakatban ennél a dobozkánál nehezebb dekorációs darabokat is egybetartja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts