imy Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 :icon13: WOOW,nagyon szép ez a járgány,ilyenkor gondolkodom el,hogy nem bántam meg,hogy az én gépem is ilyen színben pompázik, annyi különbséggel,hogy le kéne mosnom :blush: és akkor ugyanígy ragyogna. :icon13: Ui:Bocsánat,hogy képekkel idézek,de nem tudom hogyan kell törölni... Pedig nagyon meg sincs mosva, már fél éve csak nagynyomású mosóval mosom. (tavaly 2-3x vittem kefésbe, többet sose, az csak a festést karcolja meg) Ha tartósabban kijön a jó idő kap egy waxot, csak most nincs rá időm, házi ZH hegyén hátán. :) Képet meg pl del gombbal tudsz törölni, ha rákattintasz, azaz kijelölöd. egy élmény volt ? :D :D ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Valószínű be kéne tanítanom, de elmondom a hibajelenséget. Átraktam a régi ótóból a szélterelőt a két első ajtóra. Azóta az elektromos ablak felhúzásakor (végpontját el nem érve) félig visszaenged. Ugye jól sejtem, hogy végállást kéne betaníttatni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 ??? a biztitábla bekötni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Valószínű be kéne tanítanom, de elmondom a hibajelenséget. Átraktam a régi ótóból a szélterelőt a két első ajtóra. Azóta az elektromos ablak felhúzásakor (végpontját el nem érve) félig visszaenged. Ugye jól sejtem, hogy végállást kéne betaníttatni vele? Igen, jól sejted. (ablak lehúz, felhúz, és jó) Ha leveszed az akksit, akkor is ugyanez a szitu... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Valószínű be kéne tanítanom, de elmondom a hibajelenséget. Átraktam a régi ótóból a szélterelőt a két első ajtóra. Azóta az elektromos ablak felhúzásakor (végpontját el nem érve) félig visszaenged. Ugye jól sejtem, hogy végállást kéne betaníttatni vele? Nem tud teljesen felhúzni, az a gond. Úgy érzékeli, valamit odazárt, azért enged vissza. A kis fém pöcköket kell egyenletesen elosztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 a biztitábla bekötni :) Igen, azt egy élmény volt bekötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 A kis fém pöcköket kell egyenletesen elosztani. hogy hol-mit? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 hogy hol-mit? :huh: Van egy pár "u" alakú fém pöcök, ami befeszíti a légterelőt a géderbe.(4 vagy 5 db) Azokat kell egyenletesen elosztani, hogy ne szoruljon meg az ablak idő előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Van egy pár "u" alakú fém pöcök, ami befeszíti a légterelőt a géderbe.(4 vagy 5 db) Azokat kell egyenletesen elosztani, hogy ne szoruljon meg az ablak idő előtt. Az valami gyártmányspecifikus lehet, mert ehhez nincs (gyári), ezt csak be kell tenni és csókolom Holnap megpróbálom az új végállást betanítani, bár már csináltam, de ezek szerint nem jól. (gomb megnyom lefelé, saját maga lemegy, gomb megnyom felfelé, saját maga felmegy? vagy végig nyomni kell?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 hogy hol-mit? :huh: Ha a lengyel vonalon vagy érdekelt (HEKO) akkor egy kis segítség: http://www.heko.pl/index.php?opt=instr „Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki.” A többi gyártmánynál nem tudom, van-e fém klipsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Üdv mindenkinek. Múlt héten vettem egy kombi Astrát, aminek számomra megoldhatatlan hibái vannak. Gyári ködlámpás a kicsike, de úgy tűnik csak "dísz" rajt, mert világítani nem igazán akar. Ugyancsak halott a ködzáró fény, és a tolató láma is, a többi izzó rendesen végzi dolgát. Az alábbiakat bogarásztam végig eredménytelenül: - A ködlámpák és ködzáró kapcsolói működnek, a reléket behúzzák, az ellenőrző lámpa a műszerfalon világít, biztosíték OK. - A kábelezés a biztosíték tábla, és a bal lábtér burkolat mögött épnek látszik, csak egy csatlakozó lóg szabadon, amin a világítás "feszültsége" jelenik meg. Talán az utánfutó csatlakozója lehet? Egyszóval megpróbáltam "szemrevételezéssel" és ahol tudtam méréssel utána járni a dolognak, de megakadtam. Bogarásztam a kapcsolási rajzokat, de attól sem lettem okosabb a hiba eredetének vonatkozásában. Hol lehet olyan "szakadás", kicsúszott kábel, ami ezt a három világítási funkciót együttesen érinti. Egyébként vonóhorgos a kocsi, aminek a cstlakozójához hátulról csapolták meg a világítás vezetékét. Előre is köszönöm a segítéget, P.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Az valami gyártmányspecifikus lehet, mert ehhez nincs (gyári), ezt csak be kell tenni és csókolom Holnap megpróbálom az új végállást betanítani, bár már csináltam, de ezek szerint nem jól. (gomb megnyom lefelé, saját maga lemegy, gomb megnyom felfelé, saját maga felmegy? vagy végig nyomni kell?) Végig kell nyomni, amíg el nem éri a végállást, és saját maga le nem kapcsol.(le és fel) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Végig kell nyomni, amíg el nem éri a végállást, és saját maga le nem kapcsol.(le és fel) Addig kell a kapcsolót nyomva tartani végállás után, míg egy halk kattanás hallatszik. Célszerű a "HiFi"-t kikapcsolni erre az időre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Addig kell a kapcsolót nyomva tartani végállás után, míg egy halk kattanás hallatszik. Célszerű a "HiFi"-t kikapcsolni erre az időre! Én is ugyanezt írtam, csak nem kattanással, hanem kikapcsolással. Az ugyanaz. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Én is ugyanezt írtam, csak nem kattanással, hanem kikapcsolással. Az ugyanaz. :smartass: Most már biztos tudja, hogy amikor kattan, akkor kikapcsol, ill. amikor kikapcsol, akkor kattan. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Most már biztos tudja, hogy amikor kattan, akkor kikapcsol, ill. amikor kikapcsol, akkor kattan. :wacko: Van rá egy kis esély. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 érttettem, így fogom próbálni! :) Más, az ajtóban a fekete/kék szálat az komfort ablak bekotéséhez hol érdemes megcsapolni? A csatit szétszedtem, de nem nagyon találom benne (feltételezem, hogy középen van a kis genyó) Ha megcsapolom a szálat az ajtó aljában, az gondolom nem a legelegánsabb megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 (edited) On 2012. 03. 15. at 12:55, törvényenkívüli írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 (edited) Melyik megoldást akarod megcsinálni? https://sites.google...lccled/ablakfel :icon1: a diódásat (fekete/kék - dióda - szürke/sárga, szürke/zöld) a csatiban már megvan a szál, de ehhez én nem férek hozzá, meg rendes szerszámom sincs, csak szigszalag meg nagypáka Most már biztos tudja, hogy amikor kattan, akkor kikapcsol, ill. amikor kikapcsol, akkor kattan. :wacko: Van rá egy kis esély. :D Jelentem, megtörtént! Kisebb-nagyobb sikerrel. Bal oldalon sikerült, természetesen nem elsőre, legalább 15-20 próba után lett jó, viszont a jobb oldalon nem sikerül. Kattanást nagyon nem hallok, ezért nyomom még egy kicsit miután leért, de miután felhúzom azonnal el is indul lefelé és kb 13-15 cm marad kint az üvegből, ami nem megy be az ajtóba, tehát nem félig enged vissza mint a másik oldalon, hanem majdnem teljesen lemegy. 6/24 :) Módosítva Március16, 2012 : törvényenkívüli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Jelentem, megtörtént! Kisebb-nagyobb sikerrel. Bal oldalon sikerült, természetesen nem elsőre, legalább 15-20 próba után lett jó, viszont a jobb oldalon nem sikerül. Kattanást nagyon nem hallok, ezért nyomom még egy kicsit miután leért, de miután felhúzom azonnal el is indul lefelé és kb 13-15 cm marad kint az üvegből, ami nem megy be az ajtóba, tehát nem félig enged vissza mint a másik oldalon, hanem majdnem teljesen lemegy. 6/24 :) Akkor valamiért megszorul annyira, mintha valamit becsípne. Ez egy védelmi funkció, ezért indul vissza. Lehet, hogy csak a keretben szorul az üveg, lehet, hogy a légterelőt kell megigazítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Pedig nagyon meg sincs mosva, már fél éve csak nagynyomású mosóval mosom. (tavaly 2-3x vittem kefésbe, többet sose, az csak a festést karcolja meg) Ha tartósabban kijön a jó idő kap egy waxot, csak most nincs rá időm, házi ZH hegyén hátán. :) Képet meg pl del gombbal tudsz törölni, ha rákattintasz, azaz kijelölöd. ??? Szia! Ezzel a dologgal teljesen egyet értek,Apám a hét elején mosatta le a OFF Daewoo-ját ON mosóban.és most a hét végén vettük észre,hogy több horzsolás ( látszik a fehér alapozó) is van a jobb hátsó ajtón,hát asszem többet én sem viszem mosóba az autót. Ui: köszönöm az infót a kép törléssel kapcsolatban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Sziasztok! Ma ismét nekiveselkedtem a verda villanyos hálózatának, de továbbra sem tudtam kideríteni a hiba okát. Remélem, valaki talán tud segíteni! Üdv:P.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 (edited) On 2012. 03. 15. at 20:53, piratson írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Hátsó ködlámpa: motor tér, az akkuról F2-60A biztosíték, X2/99 csatlakozón át, a biztosíték tábla, F16-10A utána, a K5 hátsóköd lámpa relén át, az X1/21 csatlakozón a hátsó lámpa csatlakozóig. Akkutól-F2-fekete/piros 6mm2-X2-fekete/piros 6mm2-F16-piros 0,75mm2-K4relé-fekete/kék 0,75mm2-----izzó----barna-test. "a bal lábtér burkolat mögött épnek látszik, csak egy csatlakozó lóg szabadon, amin a világítás "feszültsége" jelenik meg." Milyen csatlakozó? Ott kell lennie, egy jó nagy, szögletes, zöld színű csatlakozónak. Az az X1! Első ködlámpa: F12-16A piros 1,5mm2 megy a K4 relébe. Innen, fekete 1,5mm2 X2/93 motortérben, egészen a lámpákig. A visszajelzés a műszerekben, mind a két esetben, a relék után van. Vagyis, eddig jó! Lehet, hogy csak az első ködlámpa csatlakozóid nem érintkeznek. Hátsó ködlámpa, gyárilag csak a bal oldalon van. Lehet, hogy kiégett. A tolatólámpa kapcsolót nézd meg. Lehet, ez sem érintkezik. üdv: Tamás Köszönöm, holnap ismét nekifutok. Üdv: P.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Akkor valamiért megszorul annyira, mintha valamit becsípne. Ez egy védelmi funkció, ezért indul vissza. Lehet, hogy csak a keretben szorul az üveg, lehet, hogy a légterelőt kell megigazítani. Szerintem vedd ki a légterelőket és így próbáld meg az ablakot. Ha minden működik akkor meg van a ludas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts