Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Gondolom akkor csak egy darab kell.

De mi tört össze? Csak tükörház kell, vagy a rajta levő fényezetlen betét illetve a tükörlap is eltört?

Illetve ha elektromos a tükröd akkor vajon a motor megúszta-e? (Mert akkor sztem elég a sima tükörház, abba is át lehet rakni az állítómotort, nem kell elektromos)

tükörlap eltörött, a tükörházzal együtt, talán a fényezett fedlap megúszta, de én úgy láttam, hogy le van törve egy pöcök. A motor csak kifelé és felfelé hajlandó működni.

Link to comment
Megosztás:

tükörlap eltörött, a tükörházzal együtt, talán a fényezett fedlap megúszta, de én úgy láttam, hogy le van törve egy pöcök. A motor csak kifelé és felfelé hajlandó működni.

Utángyártott már van 10e-ért is, de az kézi állítású (tehát a motort meg kell bele venni), viszont komplett, tükörlappal és a cserélhető betéttel együtt (bár ez utóbbi nincs fényezve)

Az állítómotor az még ~25000 Ft hozzá, és nincs utángyártottban (GM cikkszám: 6207035)

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy meghalt? Sima TID. Szerintem, csak a háttérvilágítása (2 izzó) halt meg.

https://sites.google...led/ledezes/tid

az izzók rendben voltak. nem volt szálszakadásos, sem elfüstölt. a kijelzőt próbáltam lámpával világítani de semmit nem láttam rajta.

a kijelző panelján a procira ragasztott papírmatrica fele viszont el volt barnulva. mintha megpörkölődött volna. ezért gondolom hogy meghalt.

most keresek egy villanyászt aki megnézi, mert hiába veszek másik kijelzőt ha pl túlfeszt kap és elfüstöl 1 hét múlva.

Köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

az izzók rendben voltak. nem volt szálszakadásos, sem elfüstölt. a kijelzőt próbáltam lámpával világítani de semmit nem láttam rajta.

a kijelző panelján a procira ragasztott papírmatrica fele viszont el volt barnulva. mintha megpörkölődött volna. ezért gondolom hogy meghalt.

most keresek egy villanyászt aki megnézi, mert hiába veszek másik kijelzőt ha pl túlfeszt kap és elfüstöl 1 hét múlva.

Köszi a segítséget.

Nem írod meg, hogy TID, vagy MID. Azért, így nehéz tanácsot adni!

A TID, és a MID csatlakozója más. Az egyik 12-es, a másik, 32-es.

A TID nem hajlamos a kihalásra, a MID-nél is inkább a pixel hiba szokott előjönni..

Azért, én megnézném a biztosítéktáblában az F3.13 (7,5A), F1.34 (20A).

A TID is, és a MID is, egy külön egység. Benne, saját stabilizátorral, így már a bemeneten, akár 18V is lehet!

9 év alatt, még az ajtóban levő matrica is megbarnul...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! :icon1:

A hétvégén bütyköltem egy kicsit (sokat :icon1:).

Komfort_Index_Elektronika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elkészültek a Komfort Index Elektronikák és ...

Tan_that__Ablakt_rl__Elektronika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a Komfort (tanítható) Ablaktörlő Elektronikák is.

Komfort_Index__s_Tan_that__Ablakt_rl__Elektronika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Már csak a saruzás és a dobozlezárás van hátra. Szerintem holnap fel is adom őket a Postán.

Aki kért belőlük, várja a postást a hét közepe - vége tájékán!

KaCsa :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! :icon1:

A hétvégén bütyköltem egy kicsit (sokat :icon1:).

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Elkészültek a Komfort Index Elektronikák és ...

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

a Komfort (tanítható) Ablaktörlő Elektronikák is.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Már csak a saruzás és a dobozlezárás van hátra. Szerintem holnap fel is adom őket a Postán.

Aki kért belőlük, várja a postást a hét közepe - vége tájékán!

KaCsa :icon1:

worthy.gif

Link to comment
Megosztás:

Nem írod meg, hogy TID, vagy MID. Azért, így nehéz tanácsot adni!

A TID, és a MID csatlakozója más. Az egyik 12-es, a másik, 32-es.

A TID nem hajlamos a kihalásra, a MID-nél is inkább a pixel hiba szokott előjönni..

Azért, én megnézném a biztosítéktáblában az F3.13 (7,5A), F1.34 (20A).

A TID is, és a MID is, egy külön egység. Benne, saját stabilizátorral, így már a bemeneten, akár 18V is lehet!

9 év alatt, még az ajtóban levő matrica is megbarnul...

bocs.

tid.

néztem a 13, 22, 34, 38as biztosítékokat. a 13asban 5ös volt a 7.5 helyett.

innen is indult a lavina. mert eddig a rádió ment de hogy a biztosítékot kiszedtem kérte a kódot.

a kódot meg a kijelzővel együtt könnyebb beütni.

így aztán kiszedtem mindkettőt.

köszi a segítséget.

majd holnap csinálok képet.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki,

Kiderült egy akksicsere jóvoltából hogy a 99-es Astránkhoz nincs meg a rádió kódja. :(

Philips Car 400, kazettás téma, most csak a SAFE felirat van a központi kijelzőn.

Hogy lehetne újra működésre bírni? Az sem baj ha olcsón :)

Előre is köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki,

Kiderült egy akksicsere jóvoltából hogy a 99-es Astránkhoz nincs meg a rádió kódja. :(

Philips Car 400, kazettás téma, most csak a SAFE felirat van a központi kijelzőn.

Hogy lehetne újra működésre bírni? Az sem baj ha olcsón :)

Előre is köszi a segítséget.

Car Pass nevezetű kártyán rajta van. Ha az nincs, le lehet kérni Opelszervizen, vagy egy megfelelő opelbolton keresztül.(feltéve hogy gyárilag ez a rádió van benne) Ennek díja úgy emlékszem pár ezer forint. (nekem a 6e rémlik, de nem biztos)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Véleményeteket szeretném kérni utólagos ködlámpa beépítéséhez.Az lenne az első kérdésem,hogy melyik évjáratig van benne előkészítve bármi is a beszereléshez.A másik,hogy mennyire szükséges a világításkapcsolót is cserélni,mert ismerősömnek is utólag lett betéve a ködlámpa,de a kapcsoló nem lett kicserélve,így egyszerre kapcsolja az első és hátsó lámpákat.Milyen gyártmányú lámpát érdemes venni?Jó a "DEPO" vagy "TYC" márkanevű,vagy valami más??Esetleg csak a HELLA a jó minőségű??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Véleményeteket szeretném kérni utólagos ködlámpa beépítéséhez.Az lenne az első kérdésem,hogy melyik évjáratig van benne előkészítve bármi is a beszereléshez.A másik,hogy mennyire szükséges a világításkapcsolót is cserélni,mert ismerősömnek is utólag lett betéve a ködlámpa,de a kapcsoló nem lett kicserélve,így egyszerre kapcsolja az első és hátsó lámpákat.Milyen gyártmányú lámpát érdemes venni?Jó a "DEPO" vagy "TYC" márkanevű,vagy valami más??Esetleg csak a HELLA a jó minőségű??

előkészítés inkább a sima G-be volt cl2 be ritka ,ott is inkább a z14xe és z16xe nél..

én cseréltem kapcsolót :) vettem gyári újat :),mert az utángyártott lom volt :( ...

lámpa test kérdést passzolom, szerintem árban ez a sorrend TYC,DEPO,HELLA

gyárilag ZKW van benne de az is horror :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Véleményeteket szeretném kérni utólagos ködlámpa beépítéséhez.Az lenne az első kérdésem,hogy melyik évjáratig van benne előkészítve bármi is a beszereléshez.A másik,hogy mennyire szükséges a világításkapcsolót is cserélni,mert ismerősömnek is utólag lett betéve a ködlámpa,de a kapcsoló nem lett kicserélve,így egyszerre kapcsolja az első és hátsó lámpákat.Milyen gyártmányú lámpát érdemes venni?Jó a "DEPO" vagy "TYC" márkanevű,vagy valami más??Esetleg csak a HELLA a jó minőségű??

  1. Miért égetnéd ki a mögötted jövő, téged utolérő szemét? Vagy a sajátodat az utánfutóról visszaverődő fénnyel. Ha emberbaráti szeretetből lekapcsolod, akkor megint csak te nem látsz.
  2. Ki tudja meddig bírja a relé?

Link to comment
Megosztás:

...vagy ennél olcsóbban esetleg fel lehet túrni a netet különböző kódfejtő programokért, amik ha szerencséd van, a rádió szériaszáma alapján megmondják a biztonsági kódot. Persze a siker nem garantált...

Én feltúrtam a netet mikor hasonló cipőben jártam, de arra a megállapításra kellett jutnom, hogy CAR 400-nál már nem lehet megállapítani a kódot a szériaszámból (CAR 300-hoz találtam több ilyen programot is). Ennél az egyetlen járható út az EPROM-ból kiolvasni (a Car Pass megszerzésén kívül természetesen). Mivel nem lehettem biztos benne, hogy ez a példány volt gyárilag is benne mint amit megkaptam az autóhoz, így én inkább elvittem egy ilyen téren járatos szakihoz, aki kiolvasta belőle, és egyúttal ki is iktatta a kódkérést, úgyhogy ez már nem kéri soha többet. És még olcsóbban kijöttem (1-2ezer Ft-ot kért asszem).

Link to comment
Megosztás:

Az az IC el van pukkanva. Szóval a kijelződ rossz, nem a világítás.

Sajnos, ahogy az imy írja. Az IC el van pukkanva.

csináltam 2 képet.

https://picasaweb.go...88054993/Kocsi#

a fotók készítése közben párször bevillant a kijelző bal oldala kiírva néhány karaktert.

szóval vagy maga a kijelző szar vagy a csatlakozó és kábelek, remélem az előbbi.

Hú, de durva! Rég láttam ilyet!

UI: vedd le a címkét, küld el a számát, lehet, hogy van ilyenem!

VECTRA TID: ST6281Q67/HEA

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki,

Kiderült egy akksicsere jóvoltából hogy a 99-es Astránkhoz nincs meg a rádió kódja. :(

Philips Car 400, kazettás téma, most csak a SAFE felirat van a központi kijelzőn.

Hogy lehetne újra működésre bírni? Az sem baj ha olcsón :)

Előre is köszi a segítséget.

Én feltúrtam a netet mikor hasonló cipőben jártam, de arra a megállapításra kellett jutnom, hogy CAR 400-nál már nem lehet megállapítani a kódot a szériaszámból (CAR 300-hoz találtam több ilyen programot is). Ennél az egyetlen járható út az EPROM-ból kiolvasni (a Car Pass megszerzésén kívül természetesen). Mivel nem lehettem biztos benne, hogy ez a példány volt gyárilag is benne mint amit megkaptam az autóhoz, így én inkább elvittem egy ilyen téren járatos szakihoz, aki kiolvasta belőle, és egyúttal ki is iktatta a kódkérést, úgyhogy ez már nem kéri soha többet. És még olcsóbban kijöttem (1-2ezer Ft-ot kért asszem).

Őszintén szólva az Astra G-be épített "hi-fi"-k (CAR, CDR) nem képviselnek se magas, se közepes szintet a hangzás és a szolgáltatás tekintetében. A car pass hiánya már elég indok lehet valami jobban használható beszerzésére. Ha megadná magát a CDR 500-asom biztos nem hullatnék érte könnyeket. Max a központi kijelzés szűnik meg, de azzal együtt lehet élni, viszont a kormánytávirányító még sok készüléket tud kezelni (adapterrel).

Ezen jót mosolyogtam: "ilyen téren járatos szakihoz, aki ... egyúttal ki is iktatta a kódkérést". És talán még büszke is volt magára! Ez egy olyan fícsör, ami le van írva a használati utasításban.

Link to comment
Megosztás:

Őszintén szólva az Astra G-be épített "hi-fi"-k (CAR, CDR) nem képviselnek se magas, se közepes szintet a hangzás és a szolgáltatás tekintetében. A car pass hiánya már elég indok lehet valami jobban használható beszerzésére. Ha megadná magát a CDR 500-asom biztos nem hullatnék érte könnyeket. Max a központi kijelzés szűnik meg, de azzal együtt lehet élni, viszont a kormánytávirányító még sok készüléket tud kezelni (adapterrel).

Ezen jót mosolyogtam: "ilyen téren járatos szakihoz, aki ... egyúttal ki is iktatta a kódkérést". És talán még büszke is volt magára! Ez egy olyan fícsör, ami le van írva a használati utasításban.

Elég érdekes amit írtál. Érdekelne, hogy mi a menete, a kódtalanításnak. Tudtommal, csak a DUMP (EEPROM tartalom) cserével lehet kiiktatni! Nem azonos az MK1, MK2 tartalma.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.