Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akkor még pár kép:

Mi ez a kékség? Huzat a huzaton? Huzat védő védőhuzat? Hátul középen nincs könyöklő?

Nekem nem tetszik ez a "nagyon" kék huzat a sötétkék autóban. Meg egyébként is bántja a szemem.

Az idézéshez töröltem volna az img.gif tagokat, csak a komplett képet tudtam.

Elküldve

Mi ez a kékség? Huzat a huzaton? Huzat védő védőhuzat? Hátul középen nincs könyöklő?

Nekem nem tetszik ez a "nagyon" kék huzat a sötétkék autóban. Meg egyébként is bántja a szemem.

Az idézéshez töröltem volna az img.gif tagokat, de csak a komplett képet tudtam.

Nekem viszont nagyon tetszik. Jól néz ki, bejön a színe, igaz nekem köztudottan nincs ízlésem, ill. van, csak nagyon "egyedi" :P

Hátsó könyöklő nem mindegyikben van.

Elküldve

Nekem viszont nagyon tetszik. Jól néz ki, bejön a színe, igaz nekem köztudottan nincs ízlésem, ill. van, csak nagyon "egyedi" :P

Hátsó könyöklő nem mindegyikben van.

Classic II-ben szerintem már nincs könyöklő. Sőt az enyémben még középső fejtámla sincs!

Elküldve

Classic II-ben szerintem már nincs könyöklő. Sőt az enyémben még középső fejtámla sincs!

Cl II Caravanban csak van!? :o

Sokszor kitárgyaltuk az Astra G "jóárasítását" Classic II módra, de hogy még olyan alapvető biztonsági felszerelésen is spóroltak a forgalmi szerint is 5 személyes autóban, mint az 5. fejtámla ...

A Classic a szegény rokon szinonímája? Cl III-ban is így mennek a dolgok?

Elküldve

Mi ez a kékség? Huzat a huzaton? Huzat védő védőhuzat? Hátul középen nincs könyöklő?

Nekem nem tetszik ez a "nagyon" kék huzat a sötétkék autóban. Meg egyébként is bántja a szemem.

Az idézéshez töröltem volna az img.gif tagokat, csak a komplett képet tudtam.

Az nem húzat a huzaton, hanem 2 színű a húzat.

http://www.uleshuzatshop.hu/

Innen rendeltem most tavasszal lesz 4 éves, lehet vállogatni a színekből. Strapabíró a cucc is.

Elküldve

Üdv. DarthVödör!

Tudnál segíteni a szélvédő-fűtésszál javításhoz hol lehet beszerezni ezt a :

Acheson ELECTRODAG 725A (6S-54)

?

Előre is köszönöm!

Elküldve

https://sites.google...led/behr-delphi

Ez még mindig a levegőztető zsaluról szól. Csak nem kell barkácsolni! :D

Két verzió is készült, A népszerűbb marad az oldalon, a másik, törölve lesz!

Én már sejtem az eredményt... :sneaky:

Pont tegnap rendeltem 2 mikronkapcsolót is, de ez jobban tetszik. :)

Jah, a fénykürtöt relével oldom meg, biztosabb.

A zsalut mozgató elektronika alapból mekkora áramot vesz fel? Te biztos mérted. Én a Hestoreról rendelek. (Hq drágább)

NYÁK tervet nem teszed közzé?

Elküldve

Ez nagyon jól mutat szerintem a kék autóban :icon13:

Köszönöm!

Munkatársam a fehérbe is ilyet rendelt.

Illetve nemrég másik munkatársam más kocsiba is rendelt, és abba is méretpontos lett, minden passzolt.

Elküldve

Pont tegnap rendeltem 2 mikronkapcsolót is, de ez jobban tetszik. :)

Jah, a fénykürtöt relével oldom meg, biztosabb.

A zsalut mozgató elektronika alapból mekkora áramot vesz fel? Te biztos mérted. Én a Hestoreról rendelek. (Hq drágább)

NYÁK tervet nem teszed közzé?

Ha megjönnek a mikrokapcsolók, azt is rakd be. Az biztos! :hiya:

A relé, nem biztosabb, sőt...! Csak egyszerűbb.

A motor, üzem közben, (amikor már nem hajt, csak állandó áramot kap) közel 1A! Feleslegesen, és csak azért, mert... :sneaky:

A NYÁK tervet, este teszem fel. :D

Elküldve

Ha megjönnek a mikrokapcsolók, azt is rakd be. Az biztos! :hiya:

A relé, nem biztosabb, sőt...! Csak egyszerűbb.

A motor, üzem közben, (amikor már nem hajt, csak állandó áramot kap) közel 1A! Feleslegesen, és csak azért, mert... :sneaky:

A NYÁK tervet, este teszem fel. :D

Dehogy is teszem be a mikrokapcsolót. :smartass: :omg:

Ezt neked is ajánlom, nekem nagyon tetszik. http://www.diptrace.com/ :w00t:

Elküldve

Üdv!

A héten cseréltem gyertyákat, NGK iridiumost vettem bele. Akciósan 4500 volt darabja, ebből lejött még a törzsvásárlói kedvezmény, úgyhogy 15500-lett a vége. :D És érezhetően virgoncabb lett az autó, úgyhogy ez jó kör volt! :icon10:

Elküldve

Egy elektromos kérdés....valyon mi okozhat ilyen hibát:

1. Mivel nem gyári rádió van az autóban így az tűnt fel először, hogy az óra alatt a dátum kijelzés a rádió bekapcsolásával nem tűnt el.

2. a rádióba gyárilag csatlakoztatott Bluetooth kihangosító a rádió szerint nincs is. (vmi betáp tuti hiányzik neki)

3. a multikormány gombjainak világítása sem működik.

Ezeket mind egymás után vettem észre(persze ezek előtte tökéletesen működtek..), gondolom együtt jelentkeztek és vmi közös gond van, de valyon mi lehet..ma délután lehet megpróbálok ránézni, de ha vki tapasztalt már hasonlót az segítsen merre keressem a hibát....

Most nem találom, de vki anno leírta melyik vezetéket kellene elcsípni, hogy az óra alatt maradjon a dátum...ha vki tudja milyen színű vezeték lenne ez a rádió csatijánál az is sokat jelentene, mert onnan legalább el tudnék indulni...vagy ha tudjátok honnan kapja a multikormány kapcsolója a világítás betápját...

Köszi, minden hasznos hszt...

Elküldve

Egy elektromos kérdés....valyon mi okozhat ilyen hibát:

1. Mivel nem gyári rádió van az autóban így az tűnt fel először, hogy az óra alatt a dátum kijelzés a rádió bekapcsolásával nem tűnt el.

2. a rádióba gyárilag csatlakoztatott Bluetooth kihangosító a rádió szerint nincs is. (vmi betáp tuti hiányzik neki)

3. a multikormány gombjainak világítása sem működik.

Ezeket mind egymás után vettem észre(persze ezek előtte tökéletesen működtek..), gondolom együtt jelentkeztek és vmi közös gond van, de valyon mi lehet..ma délután lehet megpróbálok ránézni, de ha vki tapasztalt már hasonlót az segítsen merre keressem a hibát....

Most nem találom, de vki anno leírta melyik vezetéket kellene elcsípni, hogy az óra alatt maradjon a dátum...ha vki tudja milyen színű vezeték lenne ez a rádió csatijánál az is sokat jelentene, mert onnan legalább el tudnék indulni...vagy ha tudjátok honnan kapja a multikormány kapcsolója a világítás betápját...

Köszi, minden hasznos hszt...

Az 1, és 3 hiba összefügg. Sajnos nem írtad le milyen JVC rádiód, a bluetooth. Így nehéz kitalálni, hogy mi hogy van kötve...

1: a rádióból jön egy +12V, "remote" vezeték, ami megy a MID (TID) -re, az antenna erősítőre, és a 3: multikormány világítására.

2: A bluetooth bekötését nem tudom, de lehet, hogy ez is a "remote" vezetékén van. Ez sem kap áramot...

A rádió "remote" nem sokkal terhelhető. Viszont, egy relével, és egy biztosítékkal, már sokra képes!

Keresd meg a rádió "remote" vezetékét, és mérd meg, hogy ad-e +12V-ot bekapcsolt állapotban.

itt letöltheted.

Elküldve

Egy elektromos kérdés....valyon mi okozhat ilyen hibát:

1. Mivel nem gyári rádió van az autóban így az tűnt fel először, hogy az óra alatt a dátum kijelzés a rádió bekapcsolásával nem tűnt el.

2. a rádióba gyárilag csatlakoztatott Bluetooth kihangosító a rádió szerint nincs is. (vmi betáp tuti hiányzik neki)

3. a multikormány gombjainak világítása sem működik.

Ezeket mind egymás után vettem észre(persze ezek előtte tökéletesen működtek..), gondolom együtt jelentkeztek és vmi közös gond van, de valyon mi lehet..ma délután lehet megpróbálok ránézni, de ha vki tapasztalt már hasonlót az segítsen merre keressem a hibát....

Most nem találom, de vki anno leírta melyik vezetéket kellene elcsípni, hogy az óra alatt maradjon a dátum...ha vki tudja milyen színű vezeték lenne ez a rádió csatijánál az is sokat jelentene, mert onnan legalább el tudnék indulni...vagy ha tudjátok honnan kapja a multikormány kapcsolója a világítás betápját...

Köszi, minden hasznos hszt...

Én a gyári rádiót kicseréltem egy pioneer cd-re.Ha bekapcsoltam eltűnt a dátum a kijelzőn.A gyári csatlakozóban van egy kék(vagy kék-fehér) kábel amit kikötöttem.Azóta nem tűnik el a dátum ha bekapcsolom a cd-t.

Elküldve

Sziasztok,az autom Svájcbol volt behozva és úgy müködik a dolog,hogy amikor elforditom a kulcsot felgyullad a helyzet jelző lámpa elől meg hátúl,csak a müszerfal megvilágitása nem, majd amikor beindul a motor kb. 1-2 másodperc múlva

felgyullad a rövid fény.Valaki tudja,hogy ki lehet-e ezt a funkciot kapcsolni,vagyis csak akkor égjenek a lámpáim,ha én felkapcsolom.

Elküldve

Sziasztok,az autom Svájcbol volt behozva és úgy müködik a dolog,hogy amikor elforditom a kulcsot felgyullad a helyzet jelző lámpa elől meg hátúl,csak a müszerfal megvilágitása nem, majd amikor beindul a motor kb. 1-2 másodperc múlva

felgyullad a rövid fény.Valaki tudja,hogy ki lehet-e ezt a funkciot kapcsolni,vagyis csak akkor égjenek a lámpáim,ha én felkapcsolom.

Miért nem jó ez így?

Elküldve

Ezt a "rövid fény"-t nem értem! :blink:

Amúgy minden nagyon korrekt, ugyanis van, ahol - leginkább a skandináv országokban - minden közúti forgalomban résztvevő járműnek a nap minden szakában, a látási viszonyoktól függetlenül, lakott területen kívül s belül kötelező a világítás használata (min. menetfény) ill. annak aut. bekapcsolása. De manapság a nálunk forgalomba helyezett autókon is megvan ez a ficsör (pl.: Thalia II.).

Elküldve

Ezt a "rövid fény"-t nem értem! :blink:

Ez a tompított avagy városi világítás lesz.

Azt még jó volna tudni hogy ez a világításkapcsoló állásától függetlenül így van? Tehát ha az kikapcsolt állapotban van, akkor is?

Elküldve

Ez a tompított avagy városi világítás lesz.

Azt még jó volna tudni hogy ez a világításkapcsoló állásától függetlenül így van? Tehát ha az kikapcsolt állapotban van, akkor is?

Az a tompított.

Elküldve

Sziasztok,az autom Svájcbol volt behozva és úgy müködik a dolog,hogy amikor elforditom a kulcsot felgyullad a helyzet jelző lámpa elől meg hátúl,csak a müszerfal megvilágitása nem, majd amikor beindul a motor kb. 1-2 másodperc múlva

felgyullad a rövid fény.Valaki tudja,hogy ki lehet-e ezt a funkciot kapcsolni,vagyis csak akkor égjenek a lámpáim,ha én felkapcsolom.

Én biztos nem piszkálnám, nem tud a rendőr megbüntetni a fel nem kapcsolt lámpáért

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.