Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Milyen kartervédőt ajánlotok 2008-as kocsira?

Találtam használt gyári fémet, de kicsit sokallom a lyukat rajta. Az utángyártottak sokkal zártabbak, de gyengébbek is.

Bár lehet, hogy szellőzést kellene hagyni a motornak.

Motor tisztasága miatt szeretnék ilyenbe befektetni, valamint reménykedek hogy

kicsit zárja is a motorteret és talán hamarabb elérné a motor az üzemi hőmérsékletet.

Gyári:(idézem a márkeszervíz ajánlatát)

A képen láthatóhoz hasonlít a gyári, amik a diesel verziókon voltak

alapfelszerelésben, csak a gyárin van még egy zaj, és hőszigetelő réteg.

Nálunk az ára 136000.-ft bruttó. Van belőle készleten.

A rögzítők 3500.-ft-ba kerülnek.

Van egy fém változat is a gyári kínálatban, aminek az ára 30000,-ft

Után gyártott rieder autónál: 9500Ft. Nekem ez van van.

Link to comment
Megosztás:

Gyári:(idézem a márkeszervíz ajánlatát)

Van egy fém változat is a gyári kínálatban, aminek az ára 30000,-ft

Után gyártott rieder autónál: 9500Ft. Nekem ez van van.

Konkrétan ezt találtam: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/kulso_autofelszereles/egyeb/opel_astra_g_zafira_a_gyari_fem_kartervedo_1550159045.html

A reider milyen anyagból készül?

Mit vettél észre, motor hamarabb bemelegszik e?

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan ezt találtam: http://auto-motor.va...1550159045.html

A reider milyen anyagból készül?

Mit vettél észre, motor hamarabb bemelegszik e?

Ez kartervédő és nem hűtőtakaró. Semmi kimutatható hatása nincs a motor bemelegedésére.

Ha nincs kint farkasordító hideg és mégis lassan melegszik be a motor, akkor a termosztátot kéne megvizslatni.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan ezt találtam: http://auto-motor.va...1550159045.html

A reider milyen anyagból készül?

Mit vettél észre, motor hamarabb bemelegszik e?

Nekem is ilyen gyári fém van mint amit linkeltél. Az oldalamon találsz róla képeket.

Nagyon masszív durva darab. Melegedésre szerintem nincs hatással. A motor fizikai védelmét szolgálja. A hátránya hogy így sokkal hamarabb leér az autó, viszont ha olyan helyen akad el ahol maga a motor is leérne akkor megvédi az biztos. Padkára álláskor lazán megemeli az autót károsodás nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nem tudom szóba került-e már, de ha már ennyire elektronikáztok nem gondoltatok még olyanra, hogy a hátsó ablaktörlővel is foglalkoztok?

Konkrétan arra gondolok, ha az első törlő üzemel és rükvercbe kerül a kocsi, akkor a hátsó automatikusan elkezd törölni. Szaros pözsó partnereken már megvan ez a fícsör, itt meg...

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nem tudom szóba került-e már, de ha már ennyire elektronikáztok nem gondoltatok még olyanra, hogy a hátsó ablaktörlővel is foglalkoztok?

Konkrétan arra gondolok, ha az első törlő üzemel és rükvercbe kerül a kocsi, akkor a hátsó automatikusan elkezd törölni. Szaros pözsó partnereken már megvan ez a fícsör, itt meg...

Volt már erről szó, igaz jó régen.

Ha kell, akkor csak egy mozdulat jobb kézzel a működtető karon és már meg is van oldva e hatalmas probléma. Akinek ez nehézséget okoz az ássa el magát vagy használja a tükröket.

Persze ez csak az én véleményem, lehet más másképp látja a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nem tudom szóba került-e már, de ha már ennyire elektronikáztok nem gondoltatok még olyanra, hogy a hátsó ablaktörlővel is foglalkoztok?

Konkrétan arra gondolok, ha az első törlő üzemel és rükvercbe kerül a kocsi, akkor a hátsó automatikusan elkezd törölni. Szaros pözsó partnereken már megvan ez a fícsör, itt meg...

Én nem tartom jó megoldásnak. Télen kifejezetten káros a lapátnak és az üvegnek. Még ha az eső esik akkor is csak kb minden 10. tolatásnál kell a hátsó törlő. Télen pedig leolvasztom, inkább ne töröljön. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Én nem tartom jó megoldásnak. Télen kifejezetten káros a lapátnak és az üvegnek. Még ha az eső esik akkor is csak kb minden 10. tolatásnál kell a hátsó törlő. Télen pedig leolvasztom, inkább ne töröljön. Szerintem.

Ja, kérem! Aki nem Caravant hajt ... az nem tudja, hogy a koszolódáshoz még eső sem kell! :P Elég egy pohárnyi víz az úton.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Nem tudom szóba került-e már, de ha már ennyire elektronikáztok nem gondoltatok még olyanra, hogy a hátsó ablaktörlővel is foglalkoztok?

Konkrétan arra gondolok, ha az első törlő üzemel és rükvercbe kerül a kocsi, akkor a hátsó automatikusan elkezd törölni. Szaros pözsó partnereken már megvan ez a fícsör, itt meg...

Legyen?

Link to comment
Megosztás:

:D Ezek szerint a Caravan ablaka koszolódós. Ezt nem tudtam. De 3/5 ajtósnál nincs értelme.

Én csak nagy ritkán használom.

Különben sem nagyon látok ki a hátsó ablakon, függöny van rajta, ne világítsanak, és ne látsanak be hátulról ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.