Mc-elek Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 ha ezt nekem címezted, akkor mennyiért?. neked , de drága tizen felül van... a katalógus szám alapján gastrába való
törvényenkívüli Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 neked , de drága tizen felül van... a katalógus szám alapján gastrába való az tényleg drága, de a tizedét kifizetem érte :) Nem tudom hogy a gyári kihangosító mennyit ér. Nekem parrot ck3100 van mindennel párosodik amiben van BT és nem visszhangzik. Nekem a mikrofon az A oszlopon van.Nekem tetszik ott igaz nem gyári igen jó. Az enyém sem gyári, Sony hcb-700. Régi, BT-s, olyan mint egy igazi kujon, mindennel párosodik, saját kijelző, hanghívás, stb.
uhuhu Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 Nem tudom hogy a gyári kihangosító mennyit ér. Nekem parrot ck3100 van mindennel párosodik amiben van BT és nem visszhangzik. Nekem a mikrofon az A oszlopon van.Nekem tetszik ott igaz nem gyári igen jó. a parrot az iphone val összecsatlakoztatható???
Mc-elek Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 a parrot az iphone val összecsatlakoztatható??? ha blútyúkos mindkettő akkor igen
Mc-elek Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 ködlámpa csatlakozó száma : 6286020 , (9119743) csatlakozó kódja: ZFW 2-10
_Robi_ Elküldve Február5, 2012 Elküldve Február5, 2012 a parrot az iphone val összecsatlakoztatható??? Igen sőt nagyon jól működik vele. Haver 4GS-ét már próbáltuk, mert ő azt mondta akkor vesz kihangosítót iphone hoz ha majd vkinél látta hogy működik. Cseszegetett vele rengeteget. Mert sajna nekem nem éppen van időm. Így aztán este bohóckodtunk vele de havernak megérte mert jó lett nem visszhangzott. Jó kis kihangosító csak drága ha vki boltban veszed meg.
uhuhu Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 Igen sőt nagyon jól működik vele. Haver 4GS-ét már próbáltuk, mert ő azt mondta akkor vesz kihangosítót iphone hoz ha majd vkinél látta hogy működik. Cseszegetett vele rengeteget. Mert sajna nekem nem éppen van időm. Így aztán este bohóckodtunk vele de havernak megérte mert jó lett nem visszhangzott. Jó kis kihangosító csak drága ha vki boltban veszed meg. kösziköszi :)
imy Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 ködlámpa csatlakozó száma : 6286020 , (9119743) csatlakozó kódja: ZFW 2-10 Ez most melyik csatlakozó?(képet-kéépet :) ) Már betetted a ködlámpát?
Mc-elek Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 Ez most melyik csatlakozó?(képet-kéépet :) ) Már betetted a ködlámpát? nincs kép :( én már rég beraktam ... elvileg csatlakozó... de nem biztos hogy csak azt takarja... mert egy csatiért igen sok a tizenezerforint/db
imy Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 nincs kép :( én már rég beraktam ... elvileg csatlakozó... de nem biztos hogy csak azt takarja... mert egy csatiért igen sok a tizenezerforint/db Nah jaaa.... Nekem is valami sokat mondtak, majd megoldom egy sima saruval, de lehet másképp... De először egy lámpa kell, hogy lássam a helyzetet.
Gery Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 Nah jaaa.... Nekem is valami sokat mondtak, majd megoldom egy sima saruval, de lehet másképp... De először egy lámpa kell, hogy lássam a helyzetet. Sima saruval nem jó megoldás a víz miatt. Én úgy csináltam, hogy forrasztottam vezetékeket a csatira, majd szilóval kinyomtam. Van papa-mama két pólusú tömítéses csatim, így bármikor szét lehet húzni lökős levételnél.
mr. bb Elküldve Február6, 2012 Elküldve Február6, 2012 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_egyeb_jarmu/opel_astra_g_dizel_km_ora_feher_1544998700.html
speter Elküldve Február7, 2012 Elküldve Február7, 2012 Van egy motor akksim három hónapja polcon pihen a garázsban. Hétvégén regeneráló töltést kapott. Mielőtt elkezdtem tölteni 12,23V feszültség volt rajta. Elkezdtem tölteni és 12,5-13,8 között kúszott szépen fej, majd 13,8-nál visszaesett. Aztán negyed óra múlva a töltőfeszültség beállt 12,65V-ra. Ez most így normális, vagy a töltőm rossz?
DarthVödör Elküldve Február7, 2012 Elküldve Február7, 2012 (edited) Van egy motor akksim három hónapja polcon pihen a garázsban. Hétvégén regeneráló töltést kapott. Mielőtt elkezdtem tölteni 12,23V feszültség volt rajta. Elkezdtem tölteni és 12,5-13,8 között kúszott szépen fej, majd 13,8-nál visszaesett. Aztán negyed óra múlva a töltőfeszültség beállt 12,65V-ra. Ez most így normális, vagy a töltőm rossz? Ha minden igaz, akkor zárt akku. Vagyis nem lehet "pezsegtetni". (ilyenkor gáz keletkezik) Ezért, csak a buborék képződésig (13,8V) szabad tölteni. Tehát, a töltőd, normális! :D Több, stabilizált hálózati tápegységet kellett már 13,8V-ra beállítanom, pont az ilyen (zárt) akkuk miatt. Módosítva Február8, 2012 : DarthVödör
bátyus Elküldve Február13, 2012 Elküldve Február13, 2012 Üdv.Mindenkinek sziasztok! Tudna valaki segíteni az ügyben,hogy mennyi lehet a hátsó kerék-fordulatszám szenzor tekercsellenállása?Az elsőké állítólag 1000-2000 Ohm körül van! Köszi.
_Robi_ Elküldve Február13, 2012 Elküldve Február13, 2012 Üdv.Mindenkinek sziasztok! Tudna valaki segíteni az ügyben,hogy mennyi lehet a hátsó kerék-fordulatszám szenzor tekercsellenállása?Az elsőké állítólag 1000-2000 Ohm körül van! Köszi. Hali! Én két éve cseréltem az enyémben hátsó kerékagyat és mikor mértem nekem igy úgy rémlik hogy 1800ohm volt de lehet hogy 1900 azt tudom hogy 2kOhm os méréshatárban volt a műszer.
speter Elküldve Február13, 2012 Elküldve Február13, 2012 Ha minden igaz, akkor zárt akku. Vagyis nem lehet "pezsegtetni". (ilyenkor gáz keletkezik) Ezért, csak a buborék képződésig (13,8V) szabad tölteni. Tehát, a töltőd, normális! :D Több, stabilizált hálózati tápegységet kellett már 13,8V-ra beállítanom, pont az ilyen (zárt) akkuk miatt. Köszi. Igen, zárt akku. Azt nem tudtam, hogy ez a tölt 12,6-ról 13,8-ra, 3 másodperc alatt, majd visszaugrik 12,6-ra és repeat until kinemhúzomafalból dolog normális-e.
DarthVödör Elküldve Február13, 2012 Elküldve Február13, 2012 Köszi. Igen, zárt akku. Azt nem tudtam, hogy ez a tölt 12,6-ról 13,8-ra, 3 másodperc alatt, majd visszaugrik 12,6-ra és repeat until kinemhúzomafalból dolog normális-e. Azt nem tudom, hogy pontosan milyen a töltőd, és azt, hogy pontosan mit írsz, amikor írsz valamit, de lehet, hogy "döglött" az akkud... :blink:
_Robi_ Elküldve Február13, 2012 Elküldve Február13, 2012 Azt nem tudom, hogy pontosan milyen a töltőd, és azt, hogy pontosan mit írsz, amikor írsz valamit, de lehet, hogy "döglött" az akkud... :blink: Lehet hogy impulzus üzemű nem? Vagy csak simán halódik a cucc aztán hol kijön a fesz hol nem. Egy 21W os izzóval rá kéne terhelni persze csak ha nem impulzus üzemű. Aztán ha szépen világít akkor okk ha villog vagy változik a fénye akkor ott balhé van.
Riii Elküldve Február14, 2012 Elküldve Február14, 2012 Sziasztok! G Astrámba gyári elektromos hátsó ablakemelőt szeretnék beszereltetni. A vezeték gyárilag benne van a hátsó ajtókban, vagy nincs? Mit tudtuk erről egyáltalán? Minden infónak örülök! Köszönöm
DarthVödör Elküldve Február14, 2012 Elküldve Február14, 2012 Sziasztok! G Astrámba gyári elektromos hátsó ablakemelőt szeretnék beszereltetni. A vezeték gyárilag benne van a hátsó ajtókban, vagy nincs? Mit tudtuk erről egyáltalán? Minden infónak örülök! Köszönöm Évjárattól függ. Elvileg, nincs. Sem az ajtókban, sem a kábelkötegben, ami oda megy, sem a csatlakozóban nincs érintkező. Szettet, csak kábellel együtt kell venni. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=622&st=8327
Handbrake Elküldve Február15, 2012 Elküldve Február15, 2012 Köszi. Igen, zárt akku. Azt nem tudtam, hogy ez a tölt 12,6-ról 13,8-ra, 3 másodperc alatt, majd visszaugrik 12,6-ra és repeat until kinemhúzomafalból dolog normális-e. Próbáld meg felnyitni, mármint nekem is Zárt akkum volt ( Banner Unibull), annak ellenére, hogy "gondozásmentes" 4 év alatt szépen elment belőle a víz. Pótoltam, egy darabig jó is volt. Most egy kölcsön akkuval járok, ezzel a legnagyobb hidegben is indulok első tekerésre. Az akkut feltöltöttük, de nem tartja a feszt. Megmértük a savat is még az épp elmegy kategória és mégis ilyen. Most majd veszek akkut, de előtte még megnézetem a generátort, mert bár a töltéssel nincs gond, de néha főleg reggel az összes világító cucc bevillog. Mondjuk néha csinálja, néha nem nem is értem mi lehet a gond. Remélem még 1400 km nem lesz para, mert akkor megyek olajcserére. Akkor majd kivetetem a generátort is és átnézetem.
Zachi Elküldve Február15, 2012 Elküldve Február15, 2012 Próbáld meg felnyitni, mármint nekem is Zárt akkum volt ( Banner Unibull), annak ellenére, hogy "gondozásmentes" 4 év alatt szépen elment belőle a víz. Pótoltam, egy darabig jó is volt. Most egy kölcsön akkuval járok, ezzel a legnagyobb hidegben is indulok első tekerésre. Az akkut feltöltöttük, de nem tartja a feszt. Megmértük a savat is még az épp elmegy kategória és mégis ilyen. Most majd veszek akkut, de előtte még megnézetem a generátort, mert bár a töltéssel nincs gond, de néha főleg reggel az összes világító cucc bevillog. Mondjuk néha csinálja, néha nem nem is értem mi lehet a gond. Remélem még 1400 km nem lesz para, mert akkor megyek olajcserére. Akkor majd kivetetem a generátort is és átnézetem. Nézd át, mérj rá az akksinál a sarukra is! Nem elég, ha oxidmentes,de a saruból se fogyjon ki a kábel! Jelentős veszteséget léphet fel!
Mc-elek Elküldve Február15, 2012 Elküldve Február15, 2012 Vödör nagyúr! csinálsz valami kapcs rajzot hogy fénykürtre világítson a ködlámpa is ??
imy Elküldve Február15, 2012 Elküldve Február15, 2012 Vödör nagyúr! csinálsz valami kapcs rajzot hogy fénykürtre világítson a ködlámpa is ?? Elek relézd meg, nem kell túlbonyolítani. Amúgy szabályos? Mert ha beteszem a ködlámpát, akkor ezt is megoldom.
Recommended Posts