törvényenkívüli Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Ha már duda meg kormány. Kíváncsi vagyok, mit szól majd ehhez a varrga. kép1 kép2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Ez a sajátod? Őszinte leszek: Ezt semmiképp sem javíttatnám. Esztétikailag teljesen K.O. Nem csak a légzsák a kormány is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok! Nem tudom valaki rendelt-e már a korábban általam felvetett Veramon féle (Link: http://veramon.czweb.org/en_pp_astra_g.html) Board Computerből, de van itt egy a PNA-t PDA-t használó kartársaknak szóló megoldás is, ez is jó lehet, bár kényelmetlenebb a használata. Íme az elérhetősége: http://hobdrive.com/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Elkészült az első, centrál bezáró, kinyitó modul. Remek! És jól szuperál? Mikor lehet majd igényelni egyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 ...van itt egy a PNA-t PDA-t használó kartársaknak szóló megoldás is, ez is jó lehet, bár kényelmetlenebb a használata. Íme az elérhetősége: http://hobdrive.com/ Ilyenből sokféle van (egyebek mellett Androidra is), de ezeknek közös jellemzőjük hogy kell hozzá egy Bluetooth-os OBD II adapter illetve értelemszerűen egy Bluetooth-képes okostelefon vagy PDA/PNA, szóval sztem nem az igazi. A veramon-féle sokkal inkább gyári közeli megoldásnak néz ki sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Remek! És jól szuperál? Mikor lehet majd igényelni egyet? Ma jött hozzá alkatrész. De a NYÁK legyártatása, még késik... (esetleg, kézzel megrajzolom, ha sürgős) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Ma jött hozzá alkatrész. De a NYÁK legyártatása, még késik... (esetleg, kézzel megrajzolom, ha sürgős) :D Isten ments, hogy sürgetnélek. Ebben a nagy hidegben - garázs híján - lehet, hogy odafagyna a kezem még az autó belsejéhez is, ha most kellene neki állni beszerelni. Mostanában nem nagyon követtem a fórumot és ma vettem észre a prototípus képét. :icon1: Innen jött az ötlet, hogy rákérdezek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Állófűtése van valakinek a kocsiban? Illetve milyen megoldások vannak? Körbe néztem, most kértem árajánlatot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Állófűtése van valakinek a kocsiban? Illetve milyen megoldások vannak? Körbe néztem, most kértem árajánlatot... Ennél jobb nem is lehetett volna az időzítés: :icon1: Akkor engedjétek meg, hogy én is beszámoljak egy "extrafelszerelésről" amely pár hete került a kocsinkba. Mivel még nincs, ill. valószínűleg sokáig nem is lesz garázsunk, ezért már régebben eldöntöttem, hogy ha meg lesz az autó akkor teszek bele egy motor és utastérfűtő egységet. Az egyik adás-vétellel foglalkozó oldalról aztán sikerült is beszereznem egy új DEFA állófűtési rendszert, amelyhez csak a motorfűtő elemet kellett megvennem. (Igaz, hogy ez elektromosságot igényel, de otthon és a munkahelyen is rendelkezésre áll a konnektor ahová csatlakoztatni lehet a kocsit.) Az utastérfűtést a hozzávaló időzítőt és vezérlést a csepptöltővel már december folyamán beszereltem, hogy ha a motor nincs is melegítve, legalább az utastérben meleg legyen amikor beszállunk. Január elején végre megérkezett a fűtőelem. A teljesítménye 550 W. A fűtő radiátor felső csonkjára csatlakozó gumicsőbe kellett beépíteni. Az eltelt majd egy hónapban figyelgettem, hogy mire is képes a rendszer. Szerencsére volt mindenféle időjárás. Az eddigi tapasztalatok alapján a motorfűtő remekül üzemel. Egy órai működés után - a ma reggeli - 15 fokban is - annyira felmelegíti a hűtővizet, hogy indítás után az alapjárati fordulatszám 750 és 1000 közé áll be. -5 fokban pedig egyből 750-re, mint egy üzem meleg motornál. A motorháztető is lefagyás mentes a hengerfej feletti területen. Tehát van hő rendesen. Indítás után - kb. 2 perc amíg kiállunk - már meleget fúj a fűtőventi. Az utastérfűtő viszont már nem ennyire hatékony. -2 -3 fokig képes annyi meleget csinálni az utastérben, hogy nem kell jeget kaparni. -5 -6 környékén kásássá teszi a szélvédőre fagyott párát, ezen hőmérséklet alatt viszont már akkora az utastér hővesztesége, hogy az anyósülés előtti lábtérből nem képes olyan meleget csinálni, hogy jégmentes legyen a szélvédő. Egyedül az a szerencse, hogy azért nem ez az időjárás a jellemző felénk, hogy az egész tél -10 -15-ből álljon. (A norvég gyártó honlapja szerint -15 -20 környékén is hatékony, azonban ezt - az eddigi tapasztalatok birtokában - kétlem.) A rendszer időzítése és vezérlése az utastérben elhelyezett kvarcóra nagyságú szerkezettel valósul meg. Ezen ellenőrizhető az akku feszültsége, a külső hőmérséklet, ill. állítható be a fűtés időtartama, valamint van egy automata mód amely a külső hőmérséklet függvényében indítja a rendszert. Szóval a fenti cuccos került be a kocsiba. Ha forgalmazói áron jutottam volna hozzá akkor nem biztos, hogy - a motorfűtésen kívül - a rendszer többi elemét megérte volna megvenni. Gazdaságosságát tekintve a motor indítás utáni plusz üzemanyag fogyasztása és kopása miatti későbbi szervizköltsége áll szembe az otthoni napi másfél órai üzemével. Hogy miként is néz ki ez a rendszer, itt megtekinthető: https://picasaweb.google.com/111209127988500784853/DEFAAlloEsMotorfutoBerendezes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKiMwbT9lovKdw&feat=directlink Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Ennél jobb nem is lehetett volna az időzítés: :icon1: Akkor engedjétek meg, hogy én is beszámoljak egy "extrafelszerelésről" amely pár hete került a kocsinkba. Mivel még nincs, ill. valószínűleg sokáig nem is lesz garázsunk, ezért már régebben eldöntöttem, hogy ha meg lesz az autó akkor teszek bele egy motor és utastérfűtő egységet. Az egyik adás-vétellel foglalkozó oldalról aztán sikerült is beszereznem egy új DEFA állófűtési rendszert, amelyhez csak a motorfűtő elemet kellett megvennem. (Igaz, hogy ez elektromosságot igényel, de otthon és a munkahelyen is rendelkezésre áll a konnektor ahová csatlakoztatni lehet a kocsit.) Az utastérfűtést a hozzávaló időzítőt és vezérlést a csepptöltővel már december folyamán beszereltem, hogy ha a motor nincs is melegítve, legalább az utastérben meleg legyen amikor beszállunk. Január elején végre megérkezett a fűtőelem. A teljesítménye 550 W. A fűtő radiátor felső csonkjára csatlakozó gumicsőbe kellett beépíteni. Az eltelt majd egy hónapban figyelgettem, hogy mire is képes a rendszer. Szerencsére volt mindenféle időjárás. Az eddigi tapasztalatok alapján a motorfűtő remekül üzemel. Egy órai működés után - a ma reggeli - 15 fokban is - annyira felmelegíti a hűtővizet, hogy indítás után az alapjárati fordulatszám 750 és 1000 közé áll be. -5 fokban pedig egyből 750-re, mint egy üzem meleg motornál. A motorháztető is lefagyás mentes a hengerfej feletti területen. Tehát van hő rendesen. Indítás után - kb. 2 perc amíg kiállunk - már meleget fúj a fűtőventi. Az utastérfűtő viszont már nem ennyire hatékony. -2 -3 fokig képes annyi meleget csinálni az utastérben, hogy nem kell jeget kaparni. -5 -6 környékén kásássá teszi a szélvédőre fagyott párát, ezen hőmérséklet alatt viszont már akkora az utastér hővesztesége, hogy az anyósülés előtti lábtérből nem képes olyan meleget csinálni, hogy jégmentes legyen a szélvédő. Egyedül az a szerencse, hogy azért nem ez az időjárás a jellemző felénk, hogy az egész tél -10 -15-ből álljon. (A norvég gyártó honlapja szerint -15 -20 környékén is hatékony, azonban ezt - az eddigi tapasztalatok birtokában - kétlem.) A rendszer időzítése és vezérlése az utastérben elhelyezett kvarcóra nagyságú szerkezettel valósul meg. Ezen ellenőrizhető az akku feszültsége, a külső hőmérséklet, ill. állítható be a fűtés időtartama, valamint van egy automata mód amely a külső hőmérséklet függvényében indítja a rendszert. Szóval a fenti cuccos került be a kocsiba. Ha forgalmazói áron jutottam volna hozzá akkor nem biztos, hogy - a motorfűtésen kívül - a rendszer többi elemét megérte volna megvenni. Gazdaságosságát tekintve a motor indítás utáni plusz üzemanyag fogyasztása és kopása miatti későbbi szervizköltsége áll szembe az otthoni napi másfél órai üzemével. Hogy miként is néz ki ez a rendszer, itt megtekinthető: https://picasaweb.go...feat=directlink Tudnál egy kinket, ahol vetted, és mennyibe került? Nekem csak a motorfűtés kellene... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Ennél jobb nem is lehetett volna az időzítés: :icon1: Akkor engedjétek meg, hogy én is beszámoljak egy "extrafelszerelésről" amely pár hete került a kocsinkba. Az eddigi tapasztalatok alapján a motorfűtő remekül üzemel. A rendszer időzítése és vezérlése az utastérben elhelyezett kvarcóra nagyságú szerkezettel valósul meg. Ezen ellenőrizhető az akku feszültsége, a külső hőmérséklet, ill. állítható be a fűtés időtartama, valamint van egy automata mód amely a külső hőmérséklet függvényében indítja a rendszert. Szóval a fenti cuccos került be a kocsiba. https://picasaweb.go...feat=directlink akkor jöjjön az én rendszerem: ablak tükörfűtés gyárilag, alattam pedig ez: https://picasaweb.go...955820503363474 brutális, 10A/ülés azaz 14,2*10 az barátok közt is 140W körül/ülés. Többet fogyaszt egy ülés, mint a világítás. fél perc már érzed, 3 km után elég és vissza kell venni belőle. Jelenleg csak ki-be kapcsolós, készül az elektronika hozzá. Van itthon gyári beszerelésű opel is, de az nem ennyire durva. a -11 fokban oda..sz. :-D Egyébként Gery topiktárs szerezte a lapokat. (bocs Gery! :-D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 a kis fém karikák elég jattosak voltak nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 akkor jöjjön az én rendszerem: ablak tükörfűtés gyárilag, alattam pedig ez: https://picasaweb.go...955820503363474 brutális, 10A/ülés azaz 14,2*10 az barátok közt is 140W körül/ülés. Többet fogyaszt egy ülés, mint a világítás. fél perc már érzed, 3 km után elég és vissza kell venni belőle. Jelenleg csak ki-be kapcsolós, készül az elektronika hozzá. Van itthon gyári beszerelésű opel is, de az nem ennyire durva. a -11 fokban oda..sz. :-D Egyébként Gery topiktárs szerezte a lapokat. (bocs Gery! :-D) Ez sajnos nem motorfűtés. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 ja-ja, jó kemény, de jó fogóval szét lehet küldeni :-D. Az alkaromat így is éreztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Ha már duda meg kormány. Kíváncsi vagyok, mit szól majd ehhez a varrga. kép1 kép2 És ilyen lett Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Azt tudom, hogy nem G astrába való, de belemegy (ha minden igaz Vectra B-s). Akárhol keresek (neten) eladót nem találok. Talán ezek a kódjai: 9199064, 12 30 090 Nincs valakinek elfekvőben? (Tudom, nem adok-veszek topik) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 De gastrába valóba :hiya: új nem érdekel :) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Tudnál egy kinket, ahol vetted, és mennyibe került? Nekem csak a motorfűtés kellene... Nézd meg a privát üzeneteidet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Nézd meg a privát üzeneteidet! Tudom, már megnéztem akkor amikor küldted. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 feketét még nem láttam gyáriba de talán ez jó lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 De gastrába valóba :hiya: új nem érdekel :) ? ha ezt nekem címezted, akkor mennyiért? feketét még nem láttam gyáriba de talán ez jó lehet pont ilyen kéne. omegásba még nem is kerestem, így nem is találtam :) (főleg ilyen drágán) Arról a két biszbaszról olvastam olyat is, hogy mikrofon a kihangosítóhoz, és olyat is hogy ultrahangos szenzor a riasztóhoz. Ti nem tudjátok mi az igazság? Az első kicsit valószínűtlennek tűnik, a második kéne nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Arról a két biszbaszról olvastam olyat is, hogy mikrofon a kihangosítóhoz, és olyat is hogy ultrahangos szenzor a riasztóhoz. Ti nem tudjátok mi az igazság? Az első kicsit valószínűtlennek tűnik, a második kéne nekem. Két oldalt, a riasztó ultrahang szenzora. A közepén is van rács (nyílás), a gyári kihangosító mikrofonnak. Az enyémbe csak a kétoldali UH van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Két oldalt, a riasztó ultrahang szenzora. A közepén is van rács (nyílás), a gyári kihangosító mikrofonnak. Az enyémbe csak a kétoldali UH van. Ez a hóesés utáni legjobb hír a mai nap. Be tudom rakni a riasztó ultrahangját és a kihangosító mikrofonját is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Ez a hóesés utáni legjobb hír a mai nap. Be tudom rakni a riasztó ultrahangját és a kihangosító mikrofonját is. :) Nem tudom hogy a gyári kihangosító mennyit ér. Nekem parrot ck3100 van mindennel párosodik amiben van BT és nem visszhangzik. Nekem a mikrofon az A oszlopon van.Nekem tetszik ott igaz nem gyári igen jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Nem tudom hogy a gyári kihangosító mennyit ér. Nekem parrot ck3100 van mindennel párosodik amiben van BT és nem visszhangzik. Nekem a mikrofon az A oszlopon van.Nekem tetszik ott igaz nem gyári igen jó. :hiya: Sziasztok! Érdekelne, hogy probált-e valaki telefonkihangosítót beszerelni? A Parrot CK3000 vagy CK3100 at néztem ki. Ha ismeri valaki, kérem irja le a véleményét. Elére is köszönöm, :omg: :blink: :lipssealed: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts