imy Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Hali sajna nekem tűz forrró a negatív sarum ha terhelem ahogy leírtad. Leírnád hogy miként lehet megoldani. Amit nem szeretnék új azaz + vezeték bekötése. Kokány saru ráütése. Nem érdekel ha kicsit több lóvé (4-5000) de szeretném ha nagyon hasonlítana gyárihoz. Veszel egy ilyen sarut, a vezeték végét levágod, leblankolod, és ezt felteszed. Az akksin lévő érintkezőket is ajánlatos finom csiszolópapírral megcsiszolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Veszel egy ilyen sarut, a vezeték végét levágod, leblankolod, és ezt felteszed. Az akksin lévő érintkezőket is ajánlatos finom csiszolópapírral megcsiszolni. Nem létezik olyan vezetékre préselhető saru amilyen a gyári is? Ugyanis a negatív vezeték végén préselt saru van amit ahogy néztem egy M8as csavar fog hozzá a saruhoz. Arra gondoltam hogy venni kéne egy ilyen préselhető sarut aminek M8as menete van belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Nem létezik olyan vezetékre préselhető saru amilyen a gyári is? Ugyanis a negatív vezeték végén préselt saru van amit ahogy néztem egy M8as csavar fog hozzá a saruhoz. Arra gondoltam hogy venni kéne egy ilyen préselhető sarut aminek M8as menete van belül. Természetesen létezik, gondolom bármelyik elektromos boltban kapsz olyat. Szerelésnél be is szoktuk forrasztani, az a biztos, nem elég csak rányomni. Egyébként biztos, hogy ott melegszik, nem az akkumulátor sarunál, esetleg a csavarnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Természetesen létezik, gondolom bármelyik elektromos boltban kapsz olyat. Szerelésnél be is szoktuk forrasztani, az a biztos, nem elég csak rányomni. Egyébként biztos, hogy ott melegszik, nem az akkumulátor sarunál, esetleg a csavarnál? Durva fémkefével, a saruk, és környékét tisztítsd meg. A kábelvéget, mindenképpen forraszd le! Nem fog oxidálódni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe82 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok. Tud valaki segíteni abban,hogy a B Vectra ülése beszerelhető-e G Astrába,vagy mennyire kell átalakítani hozzá.??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok. Tud valaki segíteni abban,hogy a B Vectra ülése beszerelhető-e G Astrába,vagy mennyire kell átalakítani hozzá.??? Szia! Valaki már írta korábban, hogy beszerelhető és elvileg nem kell átalakítani semmit. Bár azt nem tudom, hogy pld. a elektromos csatlakozókkal mi a helyzet üléscsere esetén. (Amúgy én is gondolkodom B Veki vezetőülés beszerzésén, állítólag sokkal kényelmesebb a miénknél.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe82 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Szia! Valaki már írta korábban, hogy beszerelhető és elvileg nem kell átalakítani semmit. Bár azt nem tudom, hogy pld. a elektromos csatlakozókkal mi a helyzet üléscsere esetén. (Amúgy én is gondolkodom B Veki vezetőülés beszerzésén, állítólag sokkal kényelmesebb a miénknél.) Találtam egy ülést szettet,és gondolkodom rajta,hogy megveszem. Az enyém légzsákos,de annyira nem zavarna,ha nincs benne. Egy haveromnak van,és sokkal komfortosabb,oldaltámasztás,és deréktámasztás terén is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe82 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Szia! Valaki már írta korábban, hogy beszerelhető és elvileg nem kell átalakítani semmit. Bár azt nem tudom, hogy pld. a elektromos csatlakozókkal mi a helyzet üléscsere esetén. (Amúgy én is gondolkodom B Veki vezetőülés beszerzésén, állítólag sokkal kényelmesebb a miénknél.) Találtam egy ülést szettet,és gondolkodom rajta,hogy megveszem. Az enyém légzsákos,de annyira nem zavarna,ha nincs benne. Egy haveromnak van,és sokkal komfortosabb,oldaltámasztás,és deréktámasztás terén is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Hali!!! Nah ide is ideesz közben a rosseb, ha van általánosba való gondom, miért is ne legyen a villanyosba való!!! Következő : Vettem egy horgot, felszereltem, tök jó, minden stimmel, megvannak a csavarhelyek! Még a gyári vonóhorog előkészítés (stecker) is megvolt a kábelkorbácsban, bal oldalon az elsősegélycsomag elakháromszög tárolóban! Minden buli, gondoltam én, rákötök. ######a.....van ködlámpa, van jobb bal helyzetjelző, jobb bal irányjelző, sőt még vettem a műszerfalba kis izzót a vonóhorog visszajelző helyére, és lám még az is működik! Hohh mondom király vagyok, nem is lehetne jobb. Gyorsan kiékelem a fékpedált, megyek hátra, Wazzeg hát azon a kábelen (fekete-ződ) nincs ménkű! Minden jó, de a féklámpa nem! Nem tudjátok van annak esetleg plusz biztosítója, vagy valamit elöl levakítottak gyárilag???? Infó valakinek erről???? Kösz a segítséget! És BUÉK utólag Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Hali!!! Nah ide is ideesz közben a rosseb, ha van általánosba való gondom, miért is ne legyen a villanyosba való!!! Következő : Vettem egy horgot, felszereltem, tök jó, minden stimmel, megvannak a csavarhelyek! Még a gyári vonóhorog előkészítés (stecker) is megvolt a kábelkorbácsban, bal oldalon az elsősegélycsomag elakháromszög tárolóban! Minden buli, gondoltam én, rákötök. ######a.....van ködlámpa, van jobb bal helyzetjelző, jobb bal irányjelző, sőt még vettem a műszerfalba kis izzót a vonóhorog visszajelző helyére, és lám még az is működik! Hohh mondom király vagyok, nem is lehetne jobb. Gyorsan kiékelem a fékpedált, megyek hátra, Wazzeg hát azon a kábelen (fekete-ződ) nincs ménkű! Minden jó, de a féklámpa nem! Nem tudjátok van annak esetleg plusz biztosítója, vagy valamit elöl levakítottak gyárilag???? Infó valakinek erről???? Kösz a segítséget! És BUÉK utólag https://sites.google.com/site/opelccled/letoeltesek x26 csatlakozó 3-as láb, fekete\sárga 0.75mm2 fék! x26-4 fekete\zöld 0.75mm2 jobb index! Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 https://sites.google.com/site/opelccled/letoeltesek x26 csatlakozó 3-as láb, fekete\sárga 0.75mm2 fék! x26-4 fekete\zöld 0.75mm2 jobb index! Huhh tényleg, kimentem megnézni...igazad van, rosszul emlékeztem a fekete/sárgán nincs feszkó fékezéskor... A fekete zöld be van kötve már a aljzatra, és működik is... Köszönöm a pontosítást! Szóval esetleg ötlete valakinek a hibajelenségre, hiányjelenségre??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomika86 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 sziasztok :lol: legutóbb írtam,hogy függőleges irányban nem mozdul a balos visszapillantóm...úgy gondoltam,hogy nem próbálgatok barkácsolni,vettem egy belga utángyártottat,borítóval...most fényezőnél van a borítás...holnapra elvileg kész aztán már csak be kell szerelni :D jah elektromos,fűthető és 9000 magyar forintba került,nem keleti műanyag gagyi,van benne anyag mint a gyáriban :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Huhh tényleg, kimentem megnézni...igazad van, rosszul emlékeztem a fekete/sárgán nincs feszkó fékezéskor... A fekete zöld be van kötve már a aljzatra, és működik is... Köszönöm a pontosítást! Szóval esetleg ötlete valakinek a hibajelenségre, hiányjelenségre??? Akkor minden műkxik? Nincs butítás, csak keresd meg melyik hátsó lámpába van párhuzamosan bekötve (vagy lecsípve, vagy csatlakozónál beoxidált) a féklámpa vezetéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Akkor minden műkxik? Nincs butítás, csak keresd meg melyik hátsó lámpába van párhuzamosan bekötve (vagy lecsípve, vagy csatlakozónál beoxidált) a féklámpa vezetéke. Nem. a féklámpa fekete sárgájára továbbra sem jön "jel" fékezéskor.... De megnéztem a fő korbácsot ami a kerékdob felett jön hátra, és abban az ominózos vezeték megy előre a műszerfal felé...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Nem. a féklámpa fekete sárgájára továbbra sem jön "jel" fékezéskor.... De megnéztem a fő korbácsot ami a kerékdob felett jön hátra, és abban az ominózos vezeték megy előre a műszerfal felé...... Egyébként a gyári vonóhorog stecker vezetékei nem a hátsólámpákról vannak lefűzve, hanem külön külön vezetékek jönnek bele az autó orra felől........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Nem. a féklámpa fekete sárgájára továbbra sem jön "jel" fékezéskor.... De megnéztem a fő korbácsot ami a kerékdob felett jön hátra, és abban az ominózos vezeték megy előre a műszerfal felé...... A féklámpa működik nem? Arra kösd a fekete\sárgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Huhh tényleg, kimentem megnézni...igazad van, rosszul emlékeztem a fekete/sárgán nincs feszkó fékezéskor... A fekete zöld be van kötve már a aljzatra, és működik is... Köszönöm a pontosítást! Szóval esetleg ötlete valakinek a hibajelenségre, hiányjelenségre??? Na, ezt benéztem! Igazad van, a hátsó csatlakozó X27-6, megy az X26-3-ba. Onnan, X1-53 keresztül P2 lámpa tesztbe. Ez lehet, hogy hiányzik az autódból. Ez egy elektromos egység. Egy 7,5A biztosítékkal beköthető, a féklámpa áramkörbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Na, ezt benéztem! Igazad van, a hátsó csatlakozó X27-6, megy az X26-3-ba. Onnan, X1-53 keresztül P2 lámpa tesztbe. Ez lehet, hogy hiányzik az autódból. Ez egy elektromos egység. Egy 7,5A biztosítékkal beköthető, a féklámpa áramkörbe. Húú, de jó megvan a bibi, király vagy!!! Köszi!!! Szerinted ennek az elektromos egységnek van kiépített helye??? Ha egy mód van rá akkor már működjön így, nem kötözném a hátsó lámpára már csak azért sem, nehogy már egyszerű legyen :-)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Húú, de jó megvan a bibi, király vagy!!! Köszi!!! Szerinted ennek az elektromos egységnek van kiépített helye??? Ha egy mód van rá akkor már működjön így, nem kötözném a hátsó lámpára már csak azért sem, nehogy már egyszerű legyen :-)) A kesztyűtartó mögött, balra van a P1. A kézifék mögött (burkolat alatt) van a csatlakozó, ha ki van építve... P2 http://www.astra4ever.net/showthread.php/2...euerger%C3%A4te Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 A kesztyűtartó mögött, balra van a P1. A kézifék mögött (burkolat alatt) van a csatlakozó, ha ki van építve... P2 http://www.astra4ever.net/showthread.php/2...euerger%C3%A4te Kézifék mögött levő siemens dobozka az az AIRBAG CONTROL UNIT azaz LÉGZSÉKVEZÉRLŐ. Azt semmien kürölmények között ne piszkáld mert ott bármi zárlat bármi rossz kötés és durranik is a légzsákok közül az összes vagy 1-2 attől függ mit sikerül elkövetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 A kesztyűtartó mögött, balra van a P1. A kézifék mögött (burkolat alatt) van a csatlakozó, ha ki van építve... P2 http://www.astra4ever.net/showthread.php/2...euerger%C3%A4te Kézifék mögött levő siemens dobozka az az AIRBAG CONTROL UNIT azaz LÉGZSÉKVEZÉRLŐ. Azt semmien kürölmények között ne piszkáld mert ott bármi zárlat bármi rossz kötés és durranik is a légzsákok közül az összes vagy 1-2 attől függ mit sikerül elkövetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Kézifék mögött levő siemens dobozka az az AIRBAG CONTROL UNIT azaz LÉGZSÉKVEZÉRLŐ. Azt semmien kürölmények között ne piszkáld mert ott bármi zárlat bármi rossz kötés és durranik is a légzsákok közül az összes vagy 1-2 attől függ mit sikerül elkövetni. Csak most olvastam végig. Tényleg a légzsák vezérlő! Ne nyúlj hozzá!!! Akkor nem tudom hol van a P2 egység.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Csak most olvastam végig. Tényleg a légzsák vezérlő! Ne nyúlj hozzá!!! Akkor nem tudom hol van a P2 egység.... Hali, Köszi mégegyszer hogy foglalkozol a kérdéssel! Na akkor nem turkálok még egyenlőre! Egyébként annak ellenére hogy azért konyítok valamit villanyilag, sajnos a rajzon nem minden ábrát értek, mivel nem tanultam! Úgyhogy kérdésem lenne a belinkelt rajzal kapcsolatban. Mégpedig mit jelöl a (téglalapba CC), ugynez áthúzva? Mit jelöl a P2 melletti áthúzott téglalap? Az X1 mit jelöl? Merre található? Az X1 azért érdekelne nagyon, mert ahogy nézem ugyanaz lehet a féklámpákhoz vezető kanócoknál is! Lehet az ominózus futóelőkészítés is ott szalad..... P2-ről semmi adat nincs egyébként???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spear Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Sziasztok! Tolatóradart szerelt már be valaki utólag? Van esetleg ajánlott típus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Hali, Köszi mégegyszer hogy foglalkozol a kérdéssel! Na akkor nem turkálok még egyenlőre! Egyébként annak ellenére hogy azért konyítok valamit villanyilag, sajnos a rajzon nem minden ábrát értek, mivel nem tanultam! Úgyhogy kérdésem lenne a belinkelt rajzal kapcsolatban. Mégpedig mit jelöl a (téglalapba CC), ugynez áthúzva? Mit jelöl a P2 melletti áthúzott téglalap? Az X1 mit jelöl? Merre található? Az X1 azért érdekelne nagyon, mert ahogy nézem ugyanaz lehet a féklámpákhoz vezető kanócoknál is! Lehet az ominózus futóelőkészítés is ott szalad..... P2-ről semmi adat nincs egyébként???? Felszereltségtől függően. P2: bulb test (lámpa teszt), ha benne van, a mellette levő téglalap p2 áthúzva. Ha nincs, akkor a P2 téglalap nincs áthúzva, hanem a P2. Az X-ek csatlakozók. 1,2,3,4.... Az u.fó előkészítés, X26. X27 maga a trailer dugalj. Lámpa, mellette szám, az adott "egység" pozíció száma. Az egység bekötésénél kis szám, a bekötési láb száma. Téglalap, benne szám: ahova csatlakozik. Majd a motorkód, vagy egység rövidítése. A lap alján találod a számozást. Pl: 2322 P2 lenne, ha másik rajz részleten feltüntetik. P2-vel szerelve, a rajz alapján. P2 nélkül, az áthúzott téglalapok vannak bekábelezve. Egyszerűen kösd rá a fekete/sárga vezetéket, a hátsó lámpa fekete/sárga vezetékére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts