szopcsi13 Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 A mutató önmagában szerintem nem sokat jelent, de az ABS megjelenése így téli hidegben azt jelzi szerintem, hogy az akksi a vége felé jár, amikor nálam először megjelent, utána még kb 1 évet bírt az akksi, utána kuka lett. A csere után már a rádió sem hallgatott el indítózásnál, de mostanában ez visszatért az 1 éves akkunál. Pontosan ugyanezt csinálta/csinálja az enyém is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Classicba multitimeres dolog nincs, ott csak az ajtó vagy világítás kapcsoló kapcsolja. Tényleg nincs? De gáz.... Annak más a biztosíték táblája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Igen,berakod a kulcsot,gyujtást ráadod,benyomod a zárógombot .ilyenkor csinál egy nyitás-zárást és kész. Köszönöm az infót tökéletesen müködik Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Tényleg nincs? De gáz.... Annak más a biztosíték táblája? Igen az, S-es késes biztik vannak benne, a Tietekbe L-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Valaki akinek gyári ködlámpája van megnézne nekem valamit? Most építettem be ködlámpákat (TYC) A ködlámpa hátulján van keresztbe 1-1 furat. Ezek azért vannak, hogy szellőzzön a lámpa és ne párásodjon be! Ezekre a furatokra megy rá egy-egy gumicső vagy pipa. Ennek kellene nekem a mérete (hossza formája) vagy esetleg fénykép róla. Nekem pillanatnyilag le van dugózva(így küldték a csomagban), de valahol már olvastam, hogy ide egy-egy gumicső kell. A fényszóró is így van megoldva! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Igen az, S-es késes biztik vannak benne, a Tietekbe L-es. Állj! Akkor mi szabályozza: 1: index, elakadásjelző 2: e.ablaktörlő, mosó 3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz) 4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása) 5: h.ablak törlés, mosó 6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás) Rakj fel képet, a Classic tábláról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Állj! Akkor mi szabályozza: 1: index, elakadásjelző 2: e.ablaktörlő, mosó 3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz) 4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása) 5: h.ablak törlés, mosó 6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás) Rakj fel képet, a Classic tábláról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Igen az, S-es késes biztik vannak benne, a Tietekbe L-es. A biztitábla váltás 2001 környékén történt, tehát az nem classic sajátosság, valamint a lámpa sem, az felszereltség függő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Állj! Akkor mi szabályozza: 1: index, elakadásjelző 2: e.ablaktörlő, mosó 3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz) 4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása) 5: h.ablak törlés, mosó 6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás) Rakj fel képet, a Classic tábláról. Multitimer természetesen ugyanúgy van, az nem változott, sőt a biztitábla sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 pesten sok a villamos :lol: :D másrészt nekem is lambadáznak a mutatók... nincs azzal ,gond ez ilyen :devlish: Amíg a gyári akksim volt benne, nekem is táncoltak a mutatók indítózás alatt, valamint gyakran az ABS lámpa is világított. Tavaly akksicsere volt, azóta mindkét jelenség megszűnt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Amíg a gyári akksim volt benne, nekem is táncoltak a mutatók indítózás alatt, valamint gyakran az ABS lámpa is világított. Tavaly akksicsere volt, azóta mindkét jelenség megszűnt... Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak? Én 5,5 éves korában cseréltem ki. Nagyon megzuhant indítózás alatt a feszültség, azért voltak nálam is az általatok vázolt jelenségek. Azóta egyszer sem mozdultak meg a mutatók, mióta új akksi van bent. A családban volt egy másik g astra is, ugyanezek voltak a jelenségek, ott is volt akksicsere, bár ott 7 évesen, de szintén megszűntek ezek a gondok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak? Ha berakod 4.-be az autót, a féket benyomod és ráindítózol (ugye a fék miatt nem fogja eltekerni a motort),akkor ha a voltmérő 8volt körül mutat ,akkor kuka az akksid! Ha olyan 10-11voltot akkor jó! Ez egy sufni terheléspróba,de hasznos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak? Az enyém 9 éves(gyári) és most kezdi megadni magát. Lehet, hogy én nyertem?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Az enyém 9 éves(gyári) és most kezdi megadni magát. Lehet, hogy én nyertem?! Igen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 a G Astrában van valahol belső központi zár "gombnyomásra bezáródik az összes ajtó" mert én nem találom Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Az enyém 9 éves(gyári) és most kezdi megadni magát. Lehet, hogy én nyertem?! Az nagyon jó! Enyém 5 évet bírt ki. Tesómé szintén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 a G Astrában van valahol belső központi zár "gombnyomásra bezáródik az összes ajtó" mert én nem találom Igen, vezető oldalt, ha lenyomod, bezáródik minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 []http://img193.imageshack.us/img193/5417/13062009141o.jpg A tábla más, de ott a multitimer! A zöld biztosító fül alatt, jobbra a fekete csatlakozó mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Ha berakod 4.-be az autót, a féket benyomod és ráindítózol (ugye a fék miatt nem fogja eltekerni a motort),akkor ha a voltmérő 8volt körül mutat ,akkor kuka az akksid! Ha olyan 10-11voltot akkor jó! Ez egy sufni terheléspróba,de hasznos! Az önindító épségének megőrzése érdekében én ilyen merényletet nem követnék el! Régebbi autóknál azt szokták csinálni, hogy lehúzzák a gyújtókábelt, hogy ne induljon be és úgy mérik indítózás közben, de ennél már ez sem ajánlatos a katalizátor miatt. Leginkább egy terhelővilla lenne a megoldás. Az az érdekes, hogy én a nyáron dobtam ki a régi aksit, az már olyan döglött volt, hogy egy fél nap állás után 11V-ra esett le az üresjárati feszültsége, de ilyeneket én még akkor sem tapasztaltam. Sőt az a poén, hogy az enyémben annyira könnyen indul a motor, hogy tulajdonképpen teljesen véletlenül vettem észre hogy kuka az aksi, miután teljesen más okból kifolyólag egyszer feszültséget mértem a szivargyújtóban, és 11V-ot mutatott a műszer. Utána néztem rá az aksira. Szóval én még mindig nem jelenteném ki 100%-ra, hogy itt az aksi a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Az enyém 3,5 éves és van benne 24500km de már majdnem 1 éve kigyullad az ABS visszajelző indítás után,viszont ha hosszú távot megyek akkor egy darabig nem jelez. Az az igazság, hogy szinte csak helyben autózok lehet,hogy nem tud visszatölteni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Az enyém 9 éves(gyári) és most kezdi megadni magát. Lehet, hogy én nyertem?! Ott a pont. :lol: Különben én is a GM akksi híve vagyok. Más, "neves" gyártók cuccai se bírnak többet, sőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Ma raktam osram silverstar +50% égőket ... hát valami döbbenetes a sima izzóhoz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Ma raktam osram silverstar +50% égőket ... hát valami döbbenetes a sima izzóhoz :lol: Szia, MC. Ez engem is érdekelne... A gyári fény a xenon után valami gyertyafény-kezdemény hatású... Kb mennyi a 2 izzó, hol vetted? Meg majd írd meg később, meddig tartanak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Szia, MC. Ez engem is érdekelne... A gyári fény a xenon után valami gyertyafény-kezdemény hatású... Kb mennyi a 2 izzó, hol vetted? Meg majd írd meg később, meddig tartanak... Edelényben vettem... tegnap berágtam :lol: és kerül amibe kerül alapon 4500/pár ,tuti hogy van olcsóbban de most nem érdekelt :D tuti hogy kevesebbet bír... na meg van bennem egy para... nagyobb fény nagyobb hő... vagy nem?? szóval károsodik-e a lámpatest?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts