Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

én fűrészlappal vágtam ki ,a fűrész lapot felétől a csúcsáig levágod hogy hegyes legyen és az ív is így jó lesz, szikével javítottam szép lett.a csiszoló azért nem jó mert ez a műanyag gyűrődik.vagy másik lehetőség finom fogazású szúró fűrész.ha a vonal mellett vágod hagy el 0.5mm -t és tudsz még korrigálni szikével.

Ez sem rossz ötlet! Szerintem eltelnek az ünnepek és neki lendülök! :D Nem akarok várni nyárig, akkor már nem kell a ködlámpa. :lol:

Link to comment
Megosztás:

...

A kivágáshoz szerintem a legcélszerűbb szerszám egy univerzális csiszológép. Azt még nem tudom, hogy honnan szerzek. Lehet, hogy veszek majd egyet. Én úgy vagyok vele, ha egy szerszám egyszer már kellett akkor biztos kell máskor is. Ha van rá keret akkor megveszem.

Ez nagyon hasznos kis szerszám, nekem is van egy hasonló, csak egy kicsivel olcsóbb, no name kivitel, néhány éve vettem a madaras tescoban akciósan kemény 3000 Ft-ért. És ehhez képest igen kellemesen csalódtam, azóta is jól bírja a strapát, hibátlanul működik és igen hasznosnak bizonyult. Sokat használom, nyákot fúrni, kábelsíneket, dobozokat vagdosni, csiszolni, durván szétoxidálódott fémfelületeket forrasztáshoz feltisztítani. Kis mérete miatt szépen, precízen lehet vele dolgozni, meg kis helyekre is befér a szerszám, egy szanaszét oxidálódott izzófoglalatot pillanatok alatt fémtisztára lehet vele takarítani. Szóval aki szokott így otthon barkácsolni annak csak ajánlani tudom.

A hátulján a lámpatestnek van két kb. 10mm-es furat. Az egyik alul a másik felül. Gondolom azért, hogy a lámpa belsejében keringjen a levegő a párásodás megakadályozása miatt.

Valaki akinek gyári ködlámpája van meg tudná mondani, hogy ide megy két cső? Azért gondolom, mert így szabadon hagyva telemenne piszokkal. Milyen hosszúságú ez a cső?

Kimentem, megnéztem, gyári ködlámpám van, de nincs semmiféle cső. A lámpa hátulján van két furat átlósan az egyik fölső és alsó sarokban, ha arra gondolsz, de az nekem simán le van dugózva.

Link to comment
Megosztás:

Kimentem, megnéztem, gyári ködlámpám van, de nincs semmiféle cső. A lámpa hátulján van két furat átlósan az egyik fölső és alsó sarokban, ha arra gondolsz, de az nekem simán le van dugózva.

Bizony arra gondolok! :lol:

Azt hittem, hogy ugyanaz a megoldás mint a fényszórónál. Azért, hogy ne párásodjon.

Link to comment
Megosztás:

én fűrészlappal vágtam ki ,a fűrész lapot felétől a csúcsáig levágod hogy hegyes legyen és az ív is így jó lesz, szikével javítottam szép lett.a csiszoló azért nem jó mert ez a műanyag gyűrődik.vagy másik lehetőség finom fogazású szúró fűrész.ha a vonal mellett vágod hagy el 0.5mm -t és tudsz még korrigálni szikével.

Igen az valóban nem jó, de a linkelt kisgépben az a jó, hogy vágókorong is van hozzá, azzal meg már szépen ki lehet vágni műanyagot is.

Link to comment
Megosztás:

Ez sem rossz ötlet! Szerintem eltelnek az ünnepek és neki lendülök! :D Nem akarok várni nyárig, akkor már nem kell a ködlámpa. :lol:

és a másik amire még figyelni kell ,hogy kövesse a ködlámpa belső szögét ezt felűről feléig kel vágni és utána aluról felfelé igy kb 1mm eltérés lesz ez a jó szög de látni fogod ha leszereled.

http://kepfeltoltes.hu/111223/DSCF2066_www...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

és a másik amire még figyelni kell ,hogy kövesse a ködlámpa belső szögét ezt felűről feléig kel vágni és utána aluról felfelé igy kb 1mm eltérés lesz ez a jó szög de látni fogod ha leszereled.

Arra gondolsz, hogy a lökös közepén lévő hűtőrácsot (vastag részét) nem derékszögben kell elvágni, hanem a lámpának megfelelő szögben?

Milyen hosszú az a cső? Mind a kettő furaton van, esetleg nem pipa alakú?

Link to comment
Megosztás:

szia érdekelne, hogy gyári xenonos autónak be van jegyezve bármi a forgalmiba ami szalonból jön?

ha így jött le a gyártósorról és a így helyezték forgalomba akkor nincs.

én utólag raktam be, de minden gyári, tehát senki nem tudja megmondani, hogy nem így jött le, csak a GM.

hülyeséget beszélek, mert a NKH megtudja mondani, mert ugye a vizsgán fényképezik az autót, és látszik, hogy az egyik vizsgán nincs benne xenon a másikon meg van. én nem akartam kockáztatni és ezért kértem átalakítási engedélyt, illetve mert nagyon sokat használom és a rendőröknek nagyon feltűnő a xenon főleg, hogy gastrában ritka mint a fehér holló.

Link to comment
Megosztás:

Hy All

Kellemes ünnepeket mindenkinek.

Ma lebontottam a középkonzolt mert le karbonfoliázom és a linkelt képen látható vélhetően nem gyári egységet találtam. Meg tudná valaki mondani mi lehet ez ?

[ig]http://kepfeltoltes.hu/111224/IMG_6214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kellemes ünnepeket minden fórumozónak!

Ha le fóliáztad a középkonzol tegyél már fel képet hogynézki mert én is gondolkottam rajta, előre is Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Lenne még két kérdésem.

1 ha van az autóban gyári ködlámpa előkészítés, akkor a kábel teljesen le van hozva a lökösig ?

2 Ha szeretnék az autoba rakni 3 soros fedélzeti comutert akkor kell plusz kábeleket behúzni, vagy csak kijelzö és BC kar kell.

Elvileg igen. (milyen évjáratú/típus a kocsi?)

Relé, kapcsoló, biztosíték, és ködlámpa kell neked.

Link to comment
Megosztás:

Kedves Kartársak!

Segítsetek nekem arra keresem a választ hogy egy 100A es bosch generátor mekkora feszt ad le terhelés alatt. Nekem 14,1 ami terhelés nélkül kijön belőle. Terhelésen 13,8 ig lemegy de hiába adok gázt sajna nem változik. A szabályzó új diódasor új generátor szíj új. Vezetékek testelések megtisztítva ellenőrizve. Kevesellem a 13,7-8 V nyi töltést nagyon főleg hogy reggelre az akku 12,3-4 V-ig lemerül és mikor indítok a műszerfalam resetel. Az akku 1 éves. Nem hiszem el hogy télen szopat a töltés is a drasztikus fogyasztás mellet.

Link to comment
Megosztás:

Kedves Kartársak!

Segítsetek nekem arra keresem a választ hogy egy 100A es bosch generátor mekkora feszt ad le terhelés alatt. Nekem 14,1 ami terhelés nélkül kijön belőle. Terhelésen 13,8 ig lemegy de hiába adok gázt sajna nem változik. A szabályzó új diódasor új generátor szíj új. Vezetékek testelések megtisztítva ellenőrizve. Kevesellem a 13,7-8 V nyi töltést nagyon főleg hogy reggelre az akku 12,3-4 V-ig lemerül és mikor indítok a műszerfalam resetel. Az akku 1 éves. Nem hiszem el hogy télen szopat a töltés is a drasztikus fogyasztás mellet.

Mit értesz az alatt, hogy terhelésen? Mivel terheld? Ha alapjáraton "terheletlenül" 14,1 V-al tölt az megfelelő, hogy a terhelten 13,8 V megfelelő-e az attól függ, hogy az a terhelés mekkora, nem biztos, hogy kevés. Egy 12V névleges feszültségű akkumulátor 12,4V-os üresjárati feszültsége egy full feltöltött akkumulátort is takarhat, ez így semmit nem mond (úgy látom ez egy általános félreértés, attól hogy a generátor 14V-al tölti egy aksinak soha nem lesz annyi az üresjárati feszültsége, a töltésnél pont az a lényeg, hogy a töltőfeszültségnek magasabbnak kell lennie, mint az akksi saját feszültsége, különben nem fog felé áram folyni), indítózás közben kellene megmérni, hogy akkor mennyire esik le, kb. 11V fölött jó. Önindítót tekeri rendesen?

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz az alatt, hogy terhelésen? Mivel terheld? Ha alapjáraton "terheletlenül" 14,1 V-al tölt az megfelelő, hogy a terhelten 13,8 V megfelelő-e az attól függ, hogy az a terhelés mekkora, nem biztos, hogy kevés. Egy 12V névleges feszültségű akkumulátor 12,4V-os üresjárati feszültsége egy full feltöltött akkumulátort is takarhat, ez így semmit nem mond (úgy látom ez egy általános félreértés, attól hogy a generátor 14V-al tölti egy aksinak soha nem lesz annyi az üresjárati feszültsége, a töltésnél pont az a lényeg, hogy a töltőfeszültségnek magasabbnak kell lennie, mint az akksi saját feszültsége, különben nem fog felé áram folyni), indítózás közben kellene megmérni, hogy akkor mennyire esik le, kb. 11V fölött jó. Önindítót tekeri rendesen?

Terhelés alatt azt értem fűtőmotor 2es fokozat tompított fényszóró, illetve volt hogy 1es fűtőmotor ablakfűtés+tompított. Ez kb télen nálam az átlagos üzemállapot. Ezért próbáltam szimulálni. Tudom én azt hogy az akksin sosem fogok mérni 14 V ot álló motor mellet. Nyilván ahogy Te is említetted többel kell tölteni hogy fel tudjuk töltetni. Indítózáskor 10,4-10,7V között van reggel hideg motorral. Resetel a műszerfal (mikor indítok leesik az üzemanyag jelzőm majd mikor beindult a motor visszatér oda ahol előtte állt). Akksim alig 1éves nagyon bosszant hogy ez van :S 12,4V azt mondod jó üresjárati fesz? Töltésre visszatérve még annyi a problem hogy ha már huzamosabb ideig jár a motor és mentem vele pár km-t utána is mérek egyet terhelésen akkor már alig 13,4-6 V a fesz? MIÉRT VAN EZ!!!!!!! Ami adalék ha utána leállítom majd visszaindítom újra 14,1 :S Persze ha elkezdem terhelni akkor újra csökkenik hiába adok gázt akár 4000 RPM ig is nem növekszik a fesz 13,5-7 fölé. Pedig ez egy 100 A es generátor aminek elvileg 100A terhelés mellet is tudnia kéne a 14V ot

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.