AtiZafi Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Ködlámpa: http://vateraauto.hu/hirdetes/opel-astra-g...-ii-ID4KVj.html Ebből lehetne igazi kanyarfényt csinálni, a szög tetszés szerint beállítható :-D
shabika Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Nézd meg az izzókat a lámpákban lehet hogy viccelődnek! :devlish: Jelzi, behúz,kattan, izzók újak. stb.. szóval ááááááááá :lol: de ezt már kitárgyaltuk hogy analfabéta vagyok az autóelektronikához. :D
gezoli Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Jelzi, behúz,kattan, izzók újak. stb.. szóval ááááááááá :lol: de ezt már kitárgyaltuk hogy analfabéta vagyok az autóelektronikához. :D Akkor szépen visszafelé kell elindulni. Lámpacsatlakozóktól a kapcsoló felé. Nézegettem a kapcsolási rajzot és arra jutottam, hogy vagy nincs test a lámpáknak vagy a nagy csatlakozónál (ami a motorteret és az utasteret kapcsolja össze) lehet szakadás. Szerintem más hibaforrás nem lehet ha a visszajelződ működik.
DarthVödör Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Jelzi, behúz,kattan, izzók újak. stb.. szóval ááááááááá :lol: de ezt már kitárgyaltuk hogy analfabéta vagyok az autóelektronikához. :D Akkor, kövesd végig a műszerek csatlakozójától, a fekete (0,5mm2) szálat. Csatlakoznia kell, egy 1,5mm2 feketével! Na, az az a bizonyos szál, amit keresel! Ha ki akarod borítani, a multitimert is, akkor: 1: vedd ki az összes relét. 2: tábla rögzítése 3: mutitimer rögzítő (zöld) 4: multitimer csatlakozót levenni 5: oldalra, ki lehet húzni az egész modult
mr. bb Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 sziasztok tudom hogy vannak itt egy páran elektronikai zsenik, valaki nem dobna össze egy ilyet. mibe fájna előállítani egy ilyet, a srácot nem tudtam elérni e-mailban valamiért
gezoli Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 sziasztok tudom hogy vannak itt egy páran elektronikai zsenik, valaki nem dobna össze egy ilyet. mibe fájna előállítani egy ilyet, a srácot nem tudtam elérni e-mailban valamiért Itt találsz! Nem olcsó, de nekem működik!
DarthVödör Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 sziasztok tudom hogy vannak itt egy páran elektronikai zsenik, valaki nem dobna össze egy ilyet. mibe fájna előállítani egy ilyet, a srácot nem tudtam elérni e-mailban valamiért Nekem ilyen van bent... Először regelj a Suzuki oldalon, fórumon keresd meg. Mint "márkatárs" kérj tőle... Nekem így sikerült.
DarthVödör Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 sziasztok tudom hogy vannak itt egy páran elektronikai zsenik, valaki nem dobna össze egy ilyet. mibe fájna előállítani egy ilyet, a srácot nem tudtam elérni e-mailban valamiért Előállítása: 1: doboz ~500 2: NYÁK ~500 3: PIC (programozható mikrovezérlő) ide, még program is kell HEX-be, vagy C-be! ~PIC+program=1500 4: 2 db relé 2x340=680 5: többi alkatrész ~500 6: vezeték, érintkezők ~200 Ezek csak az alkatrészek árai... Körülbelül ennyiből lehet kihozni. (3880)
DarthVödör Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Itt találsz! Nem olcsó, de nekem működik! Előállítása: 1: doboz ~500 2: NYÁK ~500 3: PIC+program ~1500 4: többi alkatrész ~500 5: vezetékek, érintkezők ~ 200 Alkatrész ár: 3200
imy Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Ok! Nekem van itthon egy másik lökös is mert egyszer megkoccoltam. Lehet, hogy holnap megnézem és csinálok képeket. Ezen akarom majd kivágni először gyakorlásképpen a ködlámpa helyét. Folytassuk itt... Kép a csavarról:
gezoli Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Folytassuk itt... Kép a csavarról: Szerintem csak sima lemezcsavar! De most már biztos, hogy holnap megnézem!
imy Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Szerintem csak sima lemezcsavar! De most már biztos, hogy holnap megnézem! Okés, köszi! De ha műanyagba kell betekerni, akkor lehet hogy a 4, vagy 12 is kell hozzá. De majd holnap kiderül.
Highstore Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Okés, köszi! De ha műanyagba kell betekerni, akkor lehet hogy a 4, vagy 12 is kell hozzá. De majd holnap kiderül. A ködlámpa kapcsolót, hogy lehet aplikálni a kapcsoló egységre mert nekem csak egy műanyag van ott ?
imy Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 A ködlámpa kapcsolót, hogy lehet aplikálni a kapcsoló egységre mert nekem csak egy műanyag van ott ? Én a vaterán vettem egy rosszat, és abból szedtem ki:(ilyen lett) Vagy pedig ezen leírás alapján átbarkácsolod a másik kapcsolót: link
Handbrake Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Üdv Srácok! 2002 Caravan 1.7DTI, 120 000 km. Hibajelenség: alapjáraton pislákolnak az elektromos dolgok, ha emelek a fordulaton minden szép és jó..... mi lehet a gond?
ampervadasz Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Üdv Srácok! 2002 Caravan 1.7DTI, 120 000 km. Hibajelenség: alapjáraton pislákolnak az elektromos dolgok, ha emelek a fordulaton minden szép és jó..... mi lehet a gond? Döglődik a generátor. Valószínűleg Dióda híd vagy szabályzó probléma, esetleg szénkefe. Elvileg okozhatja egy nagyon zárlatos akksi is, de akkor már indítózási problémák is lennének SZVSZ. Töltést kéne mérni.
gezoli Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Okés, köszi! De ha műanyagba kell betekerni, akkor lehet hogy a 4, vagy 12 is kell hozzá. De majd holnap kiderül. Megnéztem a ködlámpa felfogatását. 3 csavar fogja. Föllehet rakni 5-ös metrikus csavarral, de ha igényes akarsz lenni akkor venni kell 6db műanyag lemezanyát. Ez a hivatalos megnevezése. A kivágáshoz szerintem a legcélszerűbb szerszám egy univerzális csiszológép. Azt még nem tudom, hogy honnan szerzek. Lehet, hogy veszek majd egyet. Én úgy vagyok vele, ha egy szerszám egyszer már kellett akkor biztos kell máskor is. Ha van rá keret akkor megveszem.
imy Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Megnéztem a ködlámpa felfogatását. 3 csavar fogja. Föllehet rakni 5-ös metrikus csavarral, de ha igényes akarsz lenni akkor venni kell 6db műanyag lemezanyát. Ez a hivatalos megnevezése. A kivágáshoz szerintem a legcélszerűbb szerszám egy univerzális csiszológép. Azt még nem tudom, hogy honnan szerzek. Lehet, hogy veszek majd egyet. Én úgy vagyok vele, ha egy szerszám egyszer már kellett akkor biztos kell máskor is. Ha van rá keret akkor megveszem. Okés, majd írd meg a tapasztalatokat... Akkor nem jó a fűrészlapos megoldás?
gezoli Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Okés, majd írd meg a tapasztalatokat... Akkor nem jó a fűrészlapos megoldás? Találtam itthon fém lemezanyát. Amikor vettem a hangszórókat a kocsiba akkor adták a beszereléshez. Ezekkel kellene rögzíteni a kárpitban a vagy a kalaptartóba. Biztos láttál már ilyet. Ha sima csavarral rakod fel akkor nem 5-ös hanem 6-os kell, megmértem. Kivágás?! Hát az még egy nehéz dió lesz. Fűrészlap, nem is tudom! Az íves részeket nem lehet szépen kivágni vele. Nagy segítség, hogy a vágás vonala be van jelölve a belső oldalon! Ha elkészültem vele akkor majd megírom. Egyenlőre még a lámpákat várom. Vagy a Posta ekkora sz@r, vagy az eladó b@szott át, hogy szerda reggel már feladta. Ez a hátránya a webes vásárlásnak. :lol:
imy Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Találtam itthon fém lemezanyát. Amikor vettem a hangszórókat a kocsiba akkor adták a beszereléshez. Ezekkel kellene rögzíteni a kárpitban a vagy a kalaptartóba. Biztos láttál már ilyet. Ha sima csavarral rakod fel akkor nem 5-ös hanem 6-os kell, megmértem. Kivágás?! Hát az még egy nehéz dió lesz. Fűrészlap, nem is tudom! Az íves részeket nem lehet szépen kivágni vele. Nagy segítség, hogy a vágás vonala be van jelölve a belső oldalon! Ha elkészültem vele akkor majd megírom. Egyenlőre még a lámpákat várom. Vagy a Posta ekkora sz@r, vagy az eladó b@szott át, hogy szerda reggel már feladta. Ez a hátránya a webes vásárlásnak. :lol: Majd a lökhárítóról csinálsz egy képet, ahova megy? Mennyire van kigyengítve? Íves részek igaz gáz, az a kis csiszoló gépezet tényleg jobb, le lehet vele finomítani.
gezoli Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Majd a lökhárítóról csinálsz egy képet, ahova megy? Mennyire van kigyengítve? Íves részek igaz gáz, az a kis csiszoló gépezet tényleg jobb, le lehet vele finomítani. Egyáltalán nincs kikönnyítve inkább pozitívba van a jelölés (nem árok van hanem dudor magyarán :lol: ). Ma délben megérkezett a postás és meghozta a lámpákat. A hátulján a lámpatestnek van két kb. 10mm-es furat. Az egyik alul a másik felül. Gondolom azért, hogy a lámpa belsejében keringjen a levegő a párásodás megakadályozása miatt. Valaki akinek gyári ködlámpája van meg tudná mondani, hogy ide megy két cső? Azért gondolom, mert így szabadon hagyva telemenne piszokkal. Milyen hosszúságú ez a cső? Ugyanez meg van a fényszóróknál is.
astra 1 Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 ez a gyári ködös csavarja. http://kepfeltoltes.hu/111223/DSCF2185_www...ltoltes.hu_.jpg
gezoli Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 ez a gyári ködös csavarja. http://kepfeltoltes.hu/111223/DSCF2185_www...ltoltes.hu_.jpg Igen, ilyenre gondoltam! Köszi! :lol:
astra 1 Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Majd a lökhárítóról csinálsz egy képet, ahova megy? Mennyire van kigyengítve? Íves részek igaz gáz, az a kis csiszoló gépezet tényleg jobb, le lehet vele finomítani. én fűrészlappal vágtam ki ,a fűrész lapot felétől a csúcsáig levágod hogy hegyes legyen és az ív is így jó lesz, szikével javítottam szép lett.a csiszoló azért nem jó mert ez a műanyag gyűrődik.vagy másik lehetőség finom fogazású szúró fűrész.ha a vonal mellett vágod hagy el 0.5mm -t és tudsz még korrigálni szikével.
astra 1 Elküldve December23, 2011 Elküldve December23, 2011 Igen, ilyenre gondoltam! Köszi! :lol: a lökös gyári ami tartalék?mert ha igen tegyél már fel egy képet a merevenítésről (fém ív)ez jobb és bal oldalon van-
Recommended Posts