Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

nappali menetfény!.a megoldás.

amelyik izzóra rá van írva +50 fényerő az túl van veszítve és hirtelen hő változás okozza ezeket a hibákat nekem is voltak már ilyen hibáim.pedig és osram izzót használok,régebbi szériák jók voltak.

Normál izzót használok, az Tesla volt, kb 20-30e km-t bírtak.

Az első pont műszakin adta meg magát, mondta srác, kapcsoljam fel, majd mondja, akkor ha van pótégőm kicseréli. :lol:

Menetfényt nem akarok, hátha a rendőrök belekötnek. Hiába van rajta E betű, de ilyen ebben nem volt.

Link to comment
Megosztás:

Normál izzót használok, az Tesla volt, kb 20-30e km-t bírtak.

Az első pont műszakin adta meg magát, mondta srác, kapcsoljam fel, majd mondja, akkor ha van pótégőm kicseréli. :lol:

Menetfényt nem akarok, hátha a rendőrök belekötnek. Hiába van rajta E betű, de ilyen ebben nem volt.

nem kötnek bele ha megfelő engedélyel rendelkezik nekem most volt műszaki 1hete teljesen hivatalos. sőt még fotózták is mert ez a előírás.semmi hiba nem volt-

Link to comment
Megosztás:

Kíváncsiságból megnéztem ma az enyémet, hát ezen se egyszerű hozzáférni, valószínűleg egyéb akadályozó tényezők bontása nélkül nem lehetne lehúzni, pedig ebben ABS sincs. Plusz még ha lenne is belevaló érintkező, akkor se lenne egyszerű belevarázsolni a csatlakozóba, így én is azt javaslom, hogy belül a műszerfal alatt kell megkeresni azt a vezetéket, és külön kivezetni valahol, valószínűleg én is így csinálnám (lehet fogom is, ha sógorom is úgy dönt, hogy neki is kell az övébe :lol: ).[/quote

http://kepfeltoltes.hu/111215/dsc00278uf_w...ltoltes.hu_.jpg

ezen látszik hogy kilehet borítani a bizti táblát és csak egy próba lámpa kell hozzá.és már tudod is hogy melyik az a fekete vez amit a kapcsoló jelet ki adja.

Műszerfalat nem kell kiszedni, hogy így ki tudd hajtani?

Link to comment
Megosztás:

elöljáróban:

aki cl2-be rak be hátsó villany ablakot az kösse fel a gatyát

ugyanis a hátsó ajtó és az első lábtérnél levő csatlakozó között NINCS bekábelezve !!!!

az már csak jövő héten :lol:

a szerkezet és az ajtóba lévő köteg már bent van

azzal nincs baj...

kb 1-1.5 óra egy ajtó... ajánlott két embernek csinálni ,mert egyszerűbb

folyt.köv. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ahhoz, hogy a biztosíték táblát ki tudd hajtani, a testelést is ki kell kötni.

Ami a műszerek alatt van, a keretre csavarozva.

Csinálja már meg valaki!! (keresse meg azt a szálat, és írja le)

Ez rosszabb így, mint egy brazil TV sorozat. :lol:

;)

Link to comment
Megosztás:

A ködlámpa projektem a végéhez közelít.

Benn van az új kapcsoló. Kivettem a kürt reléjét és próbaként betettem a ködlámparelé helyére + egy bizti a 12-es helyre.

Működik a visszajelző a műszerfalon és a lökhárítónál mindkét csatiban van amper! ;) :)

Nagy mákom van. Az enyémben még kivitték a lökhárítóig a vezetékeket.

Még azt nem döntöttem el, hogy ködlámpát milyet vegyek. :lol:

Két lehetőség van: bontott gyári vagy utángyártott TYC típusú.

Állítólag a TYC-nek ugyanott van az állító csavarja ahol a gyári, ellenben a DEPO típusúnak nehéz hozzáférni.

Valakinek van valami tapasztalata?

Esetleg ocsó pénzért eladó ködlámpa?

Link to comment
Megosztás:

elöljáróban:

aki cl2-be rak be hátsó villany ablakot az kösse fel a gatyát

ugyanis a hátsó ajtó és az első lábtérnél levő csatlakozó között NINCS bekábelezve !!!!

az már csak jövő héten ;)

a szerkezet és az ajtóba lévő köteg már bent van

azzal nincs baj...

kb 1-1.5 óra egy ajtó... ajánlott két embernek csinálni ,mert egyszerűbb

folyt.köv. :)

És a tekerők tengelye? Mit csináltál a lyukakkal??? :lol:

Holnap megyek a szettért.

Itt ajánlottam, hogy van még egy, aztán, már meg is vette valaki...

Link to comment
Megosztás:

A ködlámpa projektem a végéhez közelít.

Benn van az új kapcsoló. Kivettem a kürt reléjét és próbaként betettem a ködlámparelé helyére + egy bizti a 12-es helyre.

Működik a visszajelző a műszerfalon és a lökhárítónál mindkét csatiban van amper! ;) :)

Nagy mákom van. Az enyémben még kivitték a lökhárítóig a vezetékeket.

Még azt nem döntöttem el, hogy ködlámpát milyet vegyek. :lol:

Két lehetőség van: bontott gyári vagy utángyártott TYC típusú.

Állítólag a TYC-nek ugyanott van az állító csavarja ahol a gyári, ellenben a DEPO típusúnak nehéz hozzáférni.

Valakinek van valami tapasztalata?

Esetleg ocsó pénzért eladó ködlámpa?

Én majd DEPOt veszek, nekem az olcsó a cromaxban. Amúgy is csak egyszer kell beállítani. :)

Link to comment
Megosztás:

És a tekerők tengelye? Mit csináltál a lyukakkal??? :lol:

Holnap megyek a szettért.

Itt ajánlottam, hogy van még egy, aztán, már meg is vette valaki...

csinálok hozzá rozsdamentes dugót ;)

a másik szett is itt van már ,amit mondtál

Norby astraG vette meg, Ő meg a kollégám :),vele bohóckodunk

Link to comment
Megosztás:

elöljáróban:

aki cl2-be rak be hátsó villany ablakot az kösse fel a gatyát

ugyanis a hátsó ajtó és az első lábtérnél levő csatlakozó között NINCS bekábelezve !!!!

az már csak jövő héten :lol:

a szerkezet és az ajtóba lévő köteg már bent van

azzal nincs baj...

kb 1-1.5 óra egy ajtó... ajánlott két embernek csinálni ,mert egyszerűbb

folyt.köv. ;)

Én egyedül csináltam, f...am is, hogy eltöröm az ablakot, kicsit le kell engedni a csuszkát akkor könnyebb. Mindkét első ülést ki kell szedni hozzá mert alatta megy el a köteg, meg a vátókonzolt. A gyári csatlakozókat már megszereztétek? Nekem egy egész utastér köteget kellett vennem emiatt. A bal első ajtóban lévő köteget is cserélitek mert a csak két ablakosban nincs benne a négyablakos kapcsoló plusz szálai. A piros sárga ami elmegy a négy ablakhoz és utána meg a központizár vezérlőhöz az mire kell neki?

Link to comment
Megosztás:

Vaterán találtam 3950-ért TYC-t csak az a baj, hogy 1050ft a posta. Ezt próbálom most lealkudni.

Én vettem TYC-t csak zafirába, mert kirugdosta a szarvas. Hát minőségben meg sem közelíti a gyárit.

Szarabb műanyagból van, nem illeszkedett a gyári dugó, ezért faragnom kellett a műanyag házból. Aztán mikor benyomtam a gyári csatit, nem világított. Széthúztam....................az érintkező nem a csatiba csúszott be, hanem inkább "betolatott" a lámpába. Szóval voltak vele problémák.

Viszont berakva már nem igazán mondhatok rá kígyót-békát

Link to comment
Megosztás:

Egy kis komfortosításon gondolkodtam ma:

Adott a helyzet:

beülök a kocsiba és az ajtón, a mellettem lévő gombbal "bezárom" magam, hogy álló helyzetben senki ne tudja rám nyitni az ajtókat, vagy kinyitni a csomagtartó ajtaját egy piros lámpánál.

Kiszálláskor viszont bosszankodom:

nyúlok az ajtónyitóhoz, húznám a kallantyút és az ajtó nem nyílik. Ekkor jut eszembe, hogy "bezártam" magam. Ilyenkor gomb felhúz és a központi zár nyitja az összes ajtót.

Szerintetek van-e valami műszaki lehetőség arra, hogy a vezetőajtó nyitókallantyújának húzásakor nyisson a központi zár is. Nagyszerű lenne. Nem tudom, hogy más kocsikban van-e ilyen lehetőség, de úgy emlékszem, hogy a régebbi Fiatokban például Unoban működött ez a megoldás. Igaz ott nem volt központi zár.

Megoldható ez szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

A ködlámpa projektem a végéhez közelít.

Benn van az új kapcsoló. Kivettem a kürt reléjét és próbaként betettem a ködlámparelé helyére + egy bizti a 12-es helyre.

Működik a visszajelző a műszerfalon és a lökhárítónál mindkét csatiban van amper! ;) :)

Nagy mákom van. Az enyémben még kivitték a lökhárítóig a vezetékeket.

Még azt nem döntöttem el, hogy ködlámpát milyet vegyek. :lol:

Két lehetőség van: bontott gyári vagy utángyártott TYC típusú.

Állítólag a TYC-nek ugyanott van az állító csavarja ahol a gyári, ellenben a DEPO típusúnak nehéz hozzáférni.

Valakinek van valami tapasztalata?

Esetleg ocsó pénzért eladó ködlámpa?

erre kel odafigyelni mert az után gyártott más mint az eredeti csatlakozó

ez ARTEC http://kepfeltoltes.hu/view/111216/DSCF065...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Egy kis komfortosításon gondolkodtam ma:

Adott a helyzet:

beülök a kocsiba és az ajtón, a mellettem lévő gombbal "bezárom" magam, hogy álló helyzetben senki ne tudja rám nyitni az ajtókat, vagy kinyitni a csomagtartó ajtaját egy piros lámpánál.

Kiszálláskor viszont bosszankodom:

nyúlok az ajtónyitóhoz, húznám a kallantyút és az ajtó nem nyílik. Ekkor jut eszembe, hogy "bezártam" magam. Ilyenkor gomb felhúz és a központi zár nyitja az összes ajtót.

Szerintetek van-e valami műszaki lehetőség arra, hogy a vezetőajtó nyitókallantyújának húzásakor nyisson a központi zár is. Nagyszerű lenne. Nem tudom, hogy más kocsikban van-e ilyen lehetőség, de úgy emlékszem, hogy a régebbi Fiatokban például Unoban működött ez a megoldás. Igaz ott nem volt központi zár.

Megoldható ez szerintetek?

Hali! Renaultokban, Fordokban, a francia csodák nagy többségében (újabba járművekben is) van ilyen rendszer. Azok 10 kmh nál automatán bezárják az összes ajtót csomagtartót, de úgy, hogy bentről ki tudod nyitni az ajtókat.

Link to comment
Megosztás:

Én vettem TYC-t csak zafirába, mert kirugdosta a szarvas. Hát minőségben meg sem közelíti a gyárit.

Szarabb műanyagból van, nem illeszkedett a gyári dugó, ezért faragnom kellett a műanyag házból. Aztán mikor benyomtam a gyári csatit, nem világított. Széthúztam....................az érintkező nem a csatiba csúszott be, hanem inkább "betolatott" a lámpába. Szóval voltak vele problémák.

Viszont berakva már nem igazán mondhatok rá kígyót-békát

Én néztem a DEPOt, az nem olyan rossz, Cromaxban éppen volt, s megmutatta a srác. (igaz gyárit nem néztem)

Link to comment
Megosztás:

A világítás kapcsolót hogyan sikerült nektek kiszedni?

A PCház PCI slotoknál lévő takaróját dugtam bele, de abból is max egy oldalra tudom bedugni, mert a másik oldalra meg már nem is fér oda. De azzal meg nem tudtam a rögzítő fület benyomni. :lol:

Megvan, tárgytalan. ;)

Link to comment
Megosztás:

A világítás kapcsolót hogyan sikerült nektek kiszedni?

A PCház PCI slotoknál lévő takaróját dugtam bele, de abból is max egy oldalra tudom bedugni, mert a másik oldalra meg már nem is fér oda. De azzal meg nem tudtam a rögzítő fület benyomni. :lol:

Megvan, tárgytalan. ;)

Azért idézem magam: "A kiszerelése:

1: a kapcsológomb alján található résbe, egy csavarhúzót dugni, majd a gombot kifelé húzni, miközben a csavarhúzóval a rögzítést benyomod.

2: a gomb helyén, kétoldalt két nagyobb rés található. 2 csavarhúzóval mind két rögzítő acél karmot a gomb tengelye felé feszíteni, közben az egészet kifelé húzni.

Ha egyszer sikerült, a következő kivétel már egyszerű lesz."

Lehet másnak is kell...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.