tgabika76 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 ...a ködlámpa nem világíthat együtt a hosszú fénnyel... Ez marhaság. Céges OFF autómon gyárilag így van, helyzetjelző mellett már tudsz körfényszórót kapcsolni és akár reflektorral is tudod együtt használni. Mivel gyári megoldás, ha szabálytalan lenne, akkor gondolom már újonnan sem engedték volna forgalomba helyezni az autót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Ez marhaság. Céges OFF autómon gyárilag így van, helyzetjelző mellett már tudsz körfényszórót kapcsolni és akár reflektorral is tudod együtt használni. Mivel gyári megoldás, ha szabálytalan lenne, akkor gondolom már újonnan sem engedték volna forgalomba helyezni az autót... hi! igaza van ,mert az én astrában is így működik kivéve a hátsó ködfényzár mert csak tompitott nál működik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Meg mégegy relé. Szgk esetében kötelező együtt világítania a rendszámtábla világítással és a hátsó helyzetjelzővel, együtt világíthat a tompitottal, de a ködlámpa nem világíthat együtt a hosszú fénnyel. Tehát + 1 relé a reflektor áramkörébe, amely bekapcsolás esetén megszakítja a köd gyengeáramú áramkörét. Persze lehet enélkül is, de hát a KRESZ... Egyrészt úgy tudom ez a szabályozás már nincs érvényben, legalábbis nem alkalmazzák, pl. a G Astrán is gyárilag együtt világít minden mással, és ezzel nem is szoktak sehol kötözködni. Másrészt ha úgy akarja bekötni ahogy írod, akkor se kell másik relé, csak a ködlámpa kapcsolót kell a tompítottra kötni. Amennyiben olyan a tompított, mint a G Astrán, hogy együtt világít a hosszúfénnyel, akkor is annyi, hogy a relé testvezetékét a hosszúfény áramára kötöd, így amikor az nem világít testelődik az izzókon keresztül, ha meg felkapcsolod akkor oda is áram kerül, relé elenged, ködlámpa elalszik. De teljesen fölösleges ezt így elbonyolítani, bőven elég ha a helyzetjelzőre köti rá a ködlámpa kapcsolót, általában így szokták, én is ezt javaslom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Utólagosan beépíthető ülésfűtésről kinek,mi a véleménye,esetleg tapasztalat,melyiket érdemes megvenni?(márkanév)Első ülésekbe szeretnék,és ha lehet,nem szivargyújtósat. Köszönöm! Nekem az, hogy nagyon jó szolgálatot tesz hideg téli napokban. Sajnos nincs egyelőre garázs ahova állhatnék, ezért elég sok ideig tart mire bemelegszik minden. Az ülésfűtés 2-3 perc elteltével már érezhetően langyos utána már gyorsan melegszik és ami nagyon fontos: úgy érzed, mintha fűtenél a kocsiban az első pillanattól kezdve. Nekem azért is volt fontos, mert elég érzékeny a derekam/vesém, azonnal fáj, ha hidegen beesek reggelente a kocsiba. Márkanevet nem tudok mondani, DE: ami nekem van azt Gery cartárs szerelte és annyit elmondhatok: profi a cucc. :lol: Egy OFF X3-as bömbölő OFF gyári betétje van az enyémben az ülésrészben és a háttámlában, az egész ülést beterítve! A másik: aki azt mondja, hogy 1.5 vagy 2 óra alatt beszereli kompletten, azt kerdélre hányom. Szivargyújtóba bekötősdi bekókánylós-tessék-lássék módszer felejtős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Találtam a neten egy gyári multi bőrkormányt. A srác adja hozzá a kormány átvezetőt és a kapcsolókat is. Az lenne a kérdésem, hogy mire van még szükségem ahhoz, hogy a gyári fajegységet a kormányról tudjam vezérelni? A kábelkötegben benne lehet ez a plusz? z14xe 2003-as Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Találtam a neten egy gyári multi bőrkormányt. A srác adja hozzá a kormány átvezetőt és a kapcsolókat is. Az lenne a kérdésem, hogy mire van még szükségem ahhoz, hogy a gyári fajegységet a kormányról tudjam vezérelni? A kábelkötegben benne lehet ez a plusz? z14xe 2003-as sztem nincs, és ha CAR300-od van, azt nem is tudja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 sztem nincs, és ha CAR300-od van, azt nem is tudja... Eredetileg úgy vettem az autót (újan), hogy nem volt benne rádió. Tetszenek az eredeti gyári extrák, pl. CDR-500 ezért gondoltam, hogy ha már multi kormányom lesz akkor tennék bele egy gyári cd-t is. Nem vagyok hi-fi őrült ezért megfelelne nekem (egyébként nem szólnak rosszul szerintem). Tudom, ha nem volt benne gyári fejegység akkor a kijelzőt hozzá kell tanítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Eredetileg úgy vettem az autót (újan), hogy nem volt benne rádió. Tetszenek az eredeti gyári extrák, pl. CDR-500 ezért gondoltam, hogy ha már multi kormányom lesz akkor tennék bele egy gyári cd-t is. Nem vagyok hi-fi őrült ezért megfelelne nekem (egyébként nem szólnak rosszul szerintem). Tudom, ha nem volt benne gyári fejegység akkor a kijelzőt hozzá kell tanítani. Így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Így van. És a vezetékelés szerinted ki van építve az ISO csatiig? Mert elméletileg az ISO csatiban benne van a multikormány vezérlés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 bátyus kérdésére, (PM) a VW 99 wiper relé teszt áramköre. Ha megvetted a "relét", és beépítés előtt ki akarod próbálni, akkor az alábbi kapcsolást hozd létre. Figyelj a polaritásra!!! Ha csak egy pillanatra is fordítva adsz rá feszültséget, többé NEM fog működni! A "mosás"ra adott jel, és a "szakaszos" bekapcsolása között eltelt idő lesz a következő törlés. (53m) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 És a vezetékelés szerinted ki van építve az ISO csatiig? Mert elméletileg az ISO csatiban benne van a multikormány vezérlés! Az ISO-ba benn van, de az oszlopon nem jön fel. Oszlop alján, X91 csatlakozó 3,4-ig bent kell lennie... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Az ISO-ba benn van, de az oszlopon nem jön fel. Oszlop alján, X91 csatlakozó 3,4-ig bent kell lennie... Nekem például bent voltak a multikormány vezetékei egészen az átvezető szalagig, pedig ugye classic II... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nekem például bent voltak a multikormány vezetékei egészen az átvezető szalagig, pedig ugye classic II... Igazad van, csak a rajzot néztem. X91:maga az átvezető! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Vödör nagyúrtól meg a többi hozzáértőktől kérdeznék. Világít a légzsák visszajelzőm,az utasoldali csatlakozót írja hibásnak.Azt nézték ki a szerelőnél,hogy az ellenállása 6 ohm,a vezetőoldalié pedig 3 ohm.Mit lehet csinázni ezzel a csatlakozóval?Valaki írta régebben,hogy a csatlakozót kihagyva direktbe kötötték a vezetékeket és úgy jó lett.Ti mit tennének? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bátyus Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 bátyus kérdésére, (PM) a VW 99 wiper relé teszt áramköre. Ha megvetted a "relét", és beépítés előtt ki akarod próbálni, akkor az alábbi kapcsolást hozd létre. Figyelj a polaritásra!!! Ha csak egy pillanatra is fordítva adsz rá feszültséget, többé NEM fog működni! A "mosás"ra adott jel, és a "szakaszos" bekapcsolása között eltelt idő lesz a következő törlés. (53m) Köszönöm szépen Uram! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Vödör nagyúrtól meg a többi hozzáértőktől kérdeznék. Világít a légzsák visszajelzőm,az utasoldali csatlakozót írja hibásnak.Azt nézték ki a szerelőnél,hogy az ellenállása 6 ohm,a vezetőoldalié pedig 3 ohm.Mit lehet csinázni ezzel a csatlakozóval?Valaki írta régebben,hogy a csatlakozót kihagyva direktbe kötötték a vezetékeket és úgy jó lett.Ti mit tennének? :lol: Szerintem, nem olyan kritikus az a pár ohm... (de lehet, hogy mégis?!) Ha direktbe kötöd, és úgy nincs hiba, akkor nyugodtan hagyd ki! Egy csatlakozó mindig hiba lehetőség! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igazad van, csak a rajzot néztem. X91:maga az átvezető! Kösz srácok! Ezek szerint van esélyem egyszerűen megoldani az aplikálást!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Ez marhaság. Céges OFF autómon gyárilag így van, helyzetjelző mellett már tudsz körfényszórót kapcsolni és akár reflektorral is tudod együtt használni. Mivel gyári megoldás, ha szabálytalan lenne, akkor gondolom már újonnan sem engedték volna forgalomba helyezni az autót... hi! igaza van ,mert az én astrában is így működik kivéve a hátsó ködfényzár mert csak tompitott nál működik. ;) Egyrészt úgy tudom ez a szabályozás már nincs érvényben, legalábbis nem alkalmazzák, pl. a G Astrán is gyárilag együtt világít minden mással, és ezzel nem is szoktak sehol kötözködni. Másrészt ha úgy akarja bekötni ahogy írod, akkor se kell másik relé, csak a ködlámpa kapcsolót kell a tompítottra kötni. Amennyiben olyan a tompított, mint a G Astrán, hogy együtt világít a hosszúfénnyel, akkor is annyi, hogy a relé testvezetékét a hosszúfény áramára kötöd, így amikor az nem világít testelődik az izzókon keresztül, ha meg felkapcsolod akkor oda is áram kerül, relé elenged, ködlámpa elalszik. De teljesen fölösleges ezt így elbonyolítani, bőven elég ha a helyzetjelzőre köti rá a ködlámpa kapcsolót, általában így szokták, én is ezt javaslom. Sziasztok! Az én astrámban is úgy van gyárilag bekötve,hogy távolsági fénynél is világít a ködfény,sőt munkatársam OFF Chevrolet Lacetti-ében ON sem alszik el a ködfény távfény kapcsolásnál,és neki is gyárilag van benne. Ez különben kisteher úgyhogy lehet,hogy erre nem is vonatkozna a szabály,ha még érvényben volna? Azért köszönöm a jó szándékot! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Vödör nagyúrtól meg a többi hozzáértőktől kérdeznék. Világít a légzsák visszajelzőm,az utasoldali csatlakozót írja hibásnak.Azt nézték ki a szerelőnél,hogy az ellenállása 6 ohm,a vezetőoldalié pedig 3 ohm.Mit lehet csinázni ezzel a csatlakozóval?Valaki írta régebben,hogy a csatlakozót kihagyva direktbe kötötték a vezetékeket és úgy jó lett.Ti mit tennének? :lol: pfff 2 ohm a normál ,asszem NORMÁLIS kontakt spary !!! NEM WD 40 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 pfff 2 ohm a normál ,asszem NORMÁLIS kontakt spary !!! NEM WD 40 Pedig az pont van itthon! :lol: Mindjárt pü-t kapsz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nekem az, hogy nagyon jó szolgálatot tesz hideg téli napokban. Sajnos nincs egyelőre garázs ahova állhatnék, ezért elég sok ideig tart mire bemelegszik minden. Az ülésfűtés 2-3 perc elteltével már érezhetően langyos utána már gyorsan melegszik és ami nagyon fontos: úgy érzed, mintha fűtenél a kocsiban az első pillanattól kezdve. Nekem azért is volt fontos, mert elég érzékeny a derekam/vesém, azonnal fáj, ha hidegen beesek reggelente a kocsiba. Márkanevet nem tudok mondani, DE: ami nekem van azt Gery cartárs szerelte és annyit elmondhatok: profi a cucc. :) Egy OFF X3-as bömbölő OFF gyári betétje van az enyémben az ülésrészben és a háttámlában, az egész ülést beterítve! A másik: aki azt mondja, hogy 1.5 vagy 2 óra alatt beszereli kompletten, azt kerdélre hányom. Szivargyújtóba bekötősdi bekókánylós-tessék-lássék módszer felejtős. Szia! Nekem hála az égnek garázsban áll,de betyár nehezen melegszik fel a moci még így is. ;) A múltkor próbáltam,hogy ha csutkára tekerem a fűtést akkor már 3-4 km után jön a langyos levegő,csak akkor a mutató meg sem mozdul amíg 10 perc alatt odaérek a munkahelyre.Közép állásba szoktam tekerni a fűtést,akkor azért felmegy a mutató 80 fokig a 10 prces út során,de az is az út viszonyoktól függ (mennyi emelkedő vagy lejtő van útközben). Ma is mikor beálltam a garázs elé munkából hazaérve, akkor indult el felfelé a mutató,a termosztát pedig jó,mert miután beálltam a garázsba,motorház kinyit,és néztem,hogy a termoszról menő vastag cső hideg volt,3/4-re állítva a fűtést pedig elég jól nyomta a meleg levegőt.Arra is gondoltam,hogy lehet a vízhőmérséklet jeladó lehet már kimerülőben? NNa,mindegy,mindenképpen kell vennem egy ülésfűtés rendszert,csak még azt kell kiderítenem melyik márkájú a jó. Köszönöm az infót! Ui: bocs a hosszú regényért :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Szia! Nekem hála az égnek garázsban áll,de betyár nehezen melegszik fel a moci még így is. ;) A múltkor próbáltam,hogy ha csutkára tekerem a fűtést akkor már 3-4 km után jön a langyos levegő,csak akkor a mutató meg sem mozdul amíg 10 perc alatt odaérek a munkahelyre.Közép állásba szoktam tekerni a fűtést,akkor azért felmegy a mutató 80 fokig a 10 prces út során,de az is az út viszonyoktól függ (mennyi emelkedő vagy lejtő van útközben). Ma is mikor beálltam a garázs elé munkából hazaérve, akkor indult el felfelé a mutató,a termosztát pedig jó,mert miután beálltam a garázsba,motorház kinyit,és néztem,hogy a termoszról menő vastag cső hideg volt,3/4-re állítva a fűtést pedig elég jól nyomta a meleg levegőt.Arra is gondoltam,hogy lehet a vízhőmérséklet jeladó lehet már kimerülőben? NNa,mindegy,mindenképpen kell vennem egy ülésfűtés rendszert,csak még azt kell kiderítenem melyik márkájú a jó. Köszönöm az infót! Ui: bocs a hosszú regényért :lol: Igen ezt a lassan melegedős témát én is alig tudtam elfogadni, de már megszoktam. Ha jól látom a tiéd Y17DT. AtiZafi írt egy jó megoldást a fűtés / melegedés hatásfokának maximalizására ITT a 4386-os HSZ-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen ezt a lassan melegedős témát én is alig tudtam elfogadni, de már megszoktam. Ha jól látom a tiéd Y17DT. AtiZafi írt egy jó megoldást a fűtés / melegedés hatásfokának maximalizására ITT a 4386-os HSZ-ben. Igen Y17DT. Már emlékszem,ezt olvastam én is,de azért köszönöm. Te különben megcsináltad már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen Y17DT. Már emlékszem,ezt olvastam én is,de azért köszönöm. Te különben megcsináltad már? Nem még, pedig meg kéne, de nemigen szántam még rá magam. Együtt melegszik a kiegyenlítőtartály is, amit AtiZafi is kérdezett tőlem, mert atom forró lesz a tartály. Majd ha hazatérek szülővárosomba, ott nekiesek majd, ami jövőhéten lesz elvileg. ;) Itt semmi garázs, semmi kerti beállási lehetőség nincs sajnos, ahol neki lehetne állni, utcán meg nem akarok közszeméremet sérteni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nem még, pedig meg kéne, de nemigen szántam még rá magam. Együtt melegszik a kiegyenlítőtartály is, amit AtiZafi is kérdezett tőlem, mert atom forró lesz a tartály. Majd ha hazatérek szülővárosomba, ott nekiesek majd, ami jövőhéten lesz elvileg. :) Itt semmi garázs, semmi kerti beállási lehetőség nincs sajnos, ahol neki lehetne állni, utcán meg nem akarok közszeméremet sérteni. :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts