Gonczgabi Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 mindenképpen meg fogom nézni a kapcsolási rajzon, és kimérni az autóban mindenek előtt. Ha találsz rajzot majd megosztanád ha megkérlek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Itt van ami kellene, de hogy töltöm le???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Megkukkantottam autodatában, 1 relé 1 bizti működteti a ködlámpákat, ez némiképp befolyásolja az átépítést Link to comment Megosztás: More sharing options...
lorybeee Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Nekem újítottak fel, mondjuk már vagy 2 éve. Akkor 50e volt. Egy új meg 200e felett van. De előtte nézesd meg egy tényleg hozzáértővel! Szia!Küldtem üzenetet priviben, de megkérdezem itt is, hogy hogyan induljak neki az egésznek? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lorybeee Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Fagyizás! Olvass vissza! Havonta előforduló téma! Elég egy helyre beírni és hidd el válaszolni fognak rá! Szia Zoli! Teljesen laikus vagyok a gépkocsikhoz, ezért kérlek magyarázd el nekem is érthetően. Előre is köszi lorybeee Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Itt van ami kellene, de hogy töltöm le???? Hello A 2001-2004 dieselt és az Astra G wiring... letöltöttem, de napi 2 lehet tölteni. katt ide vagy ide van benne egy kép, sárgával karikázva, hogy hol kell keresni a kattintást a letöltéshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Szia Zoli! Teljesen laikus vagyok a gépkocsikhoz, ezért kérlek magyarázd el nekem is érthetően. Előre is köszi lorybeee Nekem ugyanez volt a hibajelenség. Szelepszorulás lett a vége. Mivel mindannyian próbálunk vigyázni az autónkra azt gondoljuk, hogy ha alacsony fordulaton tartjuk a motort akkor kíméljük. De valójában ezek a motorok nem szeretik. Kicsit pörgősebben kell velük járni, városban 3. 4.-ben 2500-3000rpm között. Alacsony fordulatnál tökéletlen az égés és elkezdődik a kokszosodás, amitől később kialakulhat a szelepszorulás. Ezt úgy lehet elkerülni ha néha megzavarod egy kicsit hosszabb távon az autót, 20-25km 4000rpm fölött, autópályán(ez a fagyizás: lemenni B.p.-ről Sz.fehérvárra fagyizni utána vissza) Nekem ez helyrehozta amikor előjött a hiba (ugyanez a motorom van). De mielőtt megzavarod az ártatlant nézd meg az ECU-t is ahogy a többiek is javasolták! A hiba kódot ki is lehet villogtatni! Fékpedál és gázpedál egyszerre benyom és utána ráadod a gyújtást. A motor diag.lámpa villogni kezd és ezt kell számolni. De már ezt is leírták egy páran itt a fórumon Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Megkukkantottam autodatában, 1 relé 1 bizti működteti a ködlámpákat, ez némiképp befolyásolja az átépítést Az index is érdekes AstraG/zafiraA esetében, ugyanis a megszokottól eltérően a jobb-bal oldalnak külön villogóautomatája van (emlékeim szerint) Egyébként ez nem olyan rossz mivel sokkal egyszerűbb az elakadásjelző gyári bekötése. Így szerintem elég csak a biztosítékdobozban turkálni a megfelelő jelekért, persze a két ködlámpa különválasztása mindenképp lökös mögött, mivel előre csak egy közös kapcsolt szál megy. Egyébként az is eszembe jutott mi lenne, ha az index szaggatott pozitíva kapcsolna be egy relét ami 1-2 másodpercig behúzva marad. (nem tudom hogy hívják ezeket a reléket, de ilyenekkel oldották meg régebben az "egyet lökök és hármat töröl" ablaktörlőket, hasonló az indexautomatához csak jóval lassabb) Amíg villog az index addig a relé folyamatosan behúzva maradna a folyamatos impulzusoktól, az index kikapcsolódása után 1-2 másodperccel a relé elengedne. Így már elég lenne pusztán a motortérben turkálni. nem kellene kábeleket visszafűzni az utastérbe. Valószínűleg relék nélkül panelok gyártásával is megoldható, viszont arra a problémára kellene megoldást találni, hogy mi van, ha elakadásjelzőre van szükség, a ködlámpának nem kellene közben égnie :-)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Az index is érdekes AstraG/zafiraA esetében, ugyanis a megszokottól eltérően a jobb-bal oldalnak külön villogóautomatája van (emlékeim szerint) Egyébként ez nem olyan rossz mivel sokkal egyszerűbb az elakadásjelző gyári bekötése. Így szerintem elég csak a biztosítékdobozban turkálni a megfelelő jelekért, persze a két ködlámpa különválasztása mindenképp lökös mögött, mivel előre csak egy közös kapcsolt szál megy. Egyébként az is eszembe jutott mi lenne, ha az index szaggatott pozitíva kapcsolna be egy relét ami 1-2 másodpercig behúzva marad. (nem tudom hogy hívják ezeket a reléket, de ilyenekkel oldották meg régebben az "egyet lökök és hármat töröl" ablaktörlőket, hasonló az indexautomatához csak jóval lassabb) Amíg villog az index addig a relé folyamatosan behúzva maradna a folyamatos impulzusoktól, az index kikapcsolódása után 1-2 másodperccel a relé elengedne. Így már elég lenne pusztán a motortérben turkálni. nem kellene kábeleket visszafűzni az utastérbe. Valószínűleg relék nélkül panelok gyártásával is megoldható, viszont arra a problémára kellene megoldást találni, hogy mi van, ha elakadásjelzőre van szükség, a ködlámpának nem kellene közben égnie :-)) időrelé ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Na akkor beszámolnék: Ülésfűtés project lezavarva. Előzetesen: hatalmas nagy elismerés Gery cartársnak, aki nagy tanúbizonyságot tett hozzáértésben, profizmusban és nem utolsósorban vendéglátásban. ;) Aki azt mondja, hogy le lehet zavarni 1.5 óra alatt, azt kardélre hányom. ;) Na ez nekünk jelentéktelen 9 órában sikerült is. :lol: Profi munka. Minden elismerésem Gery cartársot illeti. Akkor a képek: 1 2 3 4 Egérfogó őrszemélyzet a helyén Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 jajj már én is be vagyok zsongva. amúgy már több helyen láttam ezt az omega kapcsolós megoldást. (vgy esetleg te vettes meg vateráról, mert mintha ott láttam volna) minden esetre big lájk ;) Na akkor beszámolnék: Ülésfűtés project lezavarva. Előzetesen: hatalmas nagy elismerés Gery cartársnak, aki nagy tanúbizonyságot tett hozzáértésben, profizmusban és nem utolsósorban vendéglátásban. :lol: Aki azt mondja, hogy le lehet zavarni 1.5 óra alatt, azt kardélre hányom. ;) Na ez nekünk jelentéktelen 9 órában sikerült is. :lol: Profi munka. Minden elismerésem Gery cartársot illeti. Akkor a képek: 1 2 3 4 Egérfogó őrszemélyzet a helyén Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 jajj már én is be vagyok zsongva. amúgy már több helyen láttam ezt az omega kapcsolós megoldást. (vgy esetleg te vettes meg vateráról, mert mintha ott láttam volna) minden esetre big lájk ;) ja és ő is mesélte hogy nem 10perc volt a bekötés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 addig is vedd ki a xenont ;) ha a bukás lehetősége áll, vedd ki belőle.. utólag meg bizonyítsa be aki tudja hogy az volt... a rendőr nem ért hozzá hogy mi van benne különben ő is helyszínen vizsgáztathatta volna a gépet.... lefényképezte, és mint mondtam a lámpa és a mosó gyári. tehát hiába veszem ki belőle a xenon izzót, nem tudok halogént beletenni. csak az automata fényszóróállító nincs benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Na akkor beszámolnék: Ülésfűtés project lezavarva. Előzetesen: hatalmas nagy elismerés Gery cartársnak, aki nagy tanúbizonyságot tett hozzáértésben, profizmusban és nem utolsósorban vendéglátásban. :lol: Aki azt mondja, hogy le lehet zavarni 1.5 óra alatt, azt kardélre hányom. ;) Na ez nekünk jelentéktelen 9 órában sikerült is. :lol: Profi munka. Minden elismerésem Gery cartársot illeti. Óhh köszönöm szépen az elismerő szavakat ;) Remélem jól működik a cucc, használd sokat :lol: Nem kis meló volt, valóban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Na akkor beszámolnék: Ülésfűtés project lezavarva. Előzetesen: hatalmas nagy elismerés Gery cartársnak, aki nagy tanúbizonyságot tett hozzáértésben, profizmusban és nem utolsósorban vendéglátásban. ;) Aki azt mondja, hogy le lehet zavarni 1.5 óra alatt, azt kardélre hányom. ;) Na ez nekünk jelentéktelen 9 órában sikerült is. :lol: Profi munka. Minden elismerésem Gery cartársot illeti. Akkor a képek: Egy leírást nem csináltok, és DVödör oldalára fel lehetne rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Az ülésfűtésnél nekem az ülésbe bepakolni a fűtőszálakat lenne necces. Vagy könnyen megy bőrbe is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Óhh köszönöm szépen az elismerő szavakat ;) Remélem jól működik a cucc, használd sokat :lol: Nem kis meló volt, valóban... Az ám, mindenki pislog a melóhelyen hogy Astrában ilyet még sosem láttak. ;) A titkos leírás Gery-nél van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Na akkor beszámolnék: Ülésfűtés project lezavarva. Előzetesen: hatalmas nagy elismerés Gery cartársnak, aki nagy tanúbizonyságot tett hozzáértésben, profizmusban és nem utolsósorban vendéglátásban. ;) Aki azt mondja, hogy le lehet zavarni 1.5 óra alatt, azt kardélre hányom. ;) Na ez nekünk jelentéktelen 9 órában sikerült is. :lol: Profi munka. Minden elismerésem Gery cartársot illeti. 1,5 óra alatt ki lehet szedni egy müszerfalat...... ABS-re x16xel Astra-G-t 4 óra alatt lehet megoldani. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 1,5 óra alatt ki lehet szedni egy müszerfalat...... ABS-re x16xel Astra-G-t 4 óra alatt lehet megoldani. ;) Jól van, akkor úgy gondolom jól dolgoztunk. Időnk meg tengernyi volt. ;) Ha már így meglátogattál minket: mennyit is mondtál anno tempomat beszerelésre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 1,5 óra alatt ki lehet szedni egy müszerfalat...... ABS-re x16xel Astra-G-t 4 óra alatt lehet megoldani. ;) Én jó parasztul megoldottam, hútzam neki új vezetéket akksiról, kézifék burkolat alatt összeköt a 3.000 ft os maszírozós hiperminőséggel, majd jól rá az üléshuzatot. Jó tudom proli, de az asszony nagyon örül neki főleg mostanában már. Én meg azért örülök, mert nem fázik föl percenként és... na ez már nem idevaló ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Jól van, akkor úgy gondolom jól dolgoztunk. Időnk meg tengernyi volt. ;) Ha már így meglátogattál minket: mennyit is mondtál anno tempomat beszerelésre? de mibe? motorkód kéne.... de ha jól tudom 2002 után 30 e ft anyaggal munkadíjjal. 2002 és elötti az drágább 5 e ft-val mert más a kuplungkapcsoló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 3.000 ft os maszírozós hiperminőség, majd jól rá az üléshuzat. ............az asszony nagyon örül neki ................ Én meg azért örülök, mert nem fázik föl percenként és... na ez már nem idevaló ;) Akkor az ára hamar megtérül :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 de mibe? motorkód kéne.... de ha jól tudom 2002 után 30 e ft anyaggal munkadíjjal. 2002 és elötti az drágább 5 e ft-val mert más a kuplungkapcsoló. Z17DTL 2007-es. Most mikor voltam Gery mesternél azt mondta, hogy minden ott van ami kell, "csak" be kell kötni( = egyszerűbb mint átlag más G Astránál ) + bajuszkapcsoló. Furcsállta is, hogy CL2-ben így van. Másik: mennyit tud dobni fogyasztásban nagy átlagban? Inkább hosszabb távokon használom, a minimum táv / alkalom az 20-25 km, havonta pedig 1-2 alkalom 400 km pálya vagy országút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Z17DTL 2007-es. Most mikor voltam Gery mesternél azt mondta, hogy minden ott van ami kell, "csak" be kell kötni( = egyszerűbb mint átlag más G Astránál ) + bajuszkapcsoló. Furcsállta is, hogy CL2-ben így van. Másik: mennyit tud dobni fogyasztásban nagy átlagban? Inkább hosszabb távokon használom, a minimum táv / alkalom az 20-25 km, havonta pedig 1-2 alkalom 400 km pálya vagy országút. Nekem a tapasztalatom, hogy elméletileg csökkenhetne a fogyasztás, de nem. Vagy ugyan annyi, vagy kicsit több is. Pl emelkedőnél azonnal gázt ad, még a széllökésekre is reagál, mert gyors a rendszer. Tempomat nélkül pedig "kigurulná az autó". Ez az elméletem, a számok pedig alátámasztják. Persze az ideges lábú embereknél észrevehető megtakarítást is hozhat. De ez a tempomat az eddigi legjobb extra az autómban! Csodás dolog! Én is Wessznek köszönhetem! Lóbálhatom a lábam, nem kell az órát sasolni. Tuti annyival megyek mindig mint akarok! :lol: Nem futok bele 50 helyett 58-60-ba véletlen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts