pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Szia! Elkezdtem beszerelni a relét, de a bal lábnál lévő borítás levétele problémát okoz a motorháztető nyitója miatt. Mi e legyegyszerűbb módja, hogy ne törjek el semmit? Vagy máshol van-e esetleg még test amihez bátran rakhatom a kábelt? A motorháztető nyitóját tartsd fenn könnyebben kijön. Testpont sok helyen van ahol vezetéket látsz hozzácsavarozva egy kiálló menethez. Pl középső alagút a kéziffékkar alatt amit könnyebben elérsz vagy amit már szétszedtél a jobb oldalon a központizárnál is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Csak azért kérdeztem mert én is a napokban rendeltem meg nála. A beszerelés egyszerű volt? Igen. 4 vezetéket kell becsatlakoztatni mind a kormánynál.Az oldalon fenn van pdf-ben melyik színt hova kell kötni, a "műszaki rajz" ;) nem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Képet a népnek! Bocsi nem csináltam képeket a beszerelésről mert tényleg annyira egyszerű, de holnap csinálok hogy néz ki. http://www.youtube.com/watch?v=pb21i7Btg5s itt egy videó a beszerelésrő /ez a philips saját készítésű videója/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Bocsi nem csináltam képeket a beszerelésről mert tényleg annyira egyszerű, de holnap csinálok hogy néz ki. http://www.youtube.com/watch?v=pb21i7Btg5s itt egy videó a beszerelésrő /ez a philips saját készítésű videója/ AstraG-ben Itt már csak az a kérdés, hogy az utólag beszerelt nappali menetfény kiváltja-e a tompított fényszórót, vagy sem...(E jelölés van rajt?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 AstraG-ben Itt már csak az a kérdés, hogy az utólag beszerelt nappali menetfény kiváltja-e a tompított fényszórót, vagy sem...(E jelölés van rajt?) Természetesen utánanéztem mielött megvettem, ez a fajta megfelel minden követelménynek, szabályozásnak, rendelkezik minden tanusítvánnyal. Idén változott valamikor év elején a magyar szabályozás is amiben már benne van hogy lakott terület kívül elég ezt használni, persze rossz látási viszonyok között kell a tompított. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Természetesen utánanéztem mielött megvettem, ez a fajta megfelel minden követelménynek, szabályozásnak, rendelkezik minden tanusítvánnyal. Idén változott valamikor év elején a magyar szabályozás is amiben már benne van hogy lakott terület kívül elég ezt használni, persze rossz látási viszonyok között kell a tompított. Tudsz egy linket a szabályozásról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Tudsz egy linket a szabályozásról? http://www.kreszdoktor.hu/a_forgalomban_re...ivilagitasa.php Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 A motorháztető nyitóját tartsd fenn könnyebben kijön. Testpont sok helyen van ahol vezetéket látsz hozzácsavarozva egy kiálló menethez. Pl középső alagút a kéziffékkar alatt amit könnyebben elérsz vagy amit már szétszedtél a jobb oldalon a központizárnál is van. Beszereltem a relét és nem működik! ;) Pöccintésre se és szakaszosan sem megy az ablaktörlőm! Csak a folyamatos és a folyamatos gyors működik. A hátsó ablaktörlőm is jó. Mi lehet a baj? Összeszerelés elött multiméterrel ellenőriztem az indexkari kábelcsatlakozásokat. Érintkeznek a relével. Hol mérjek mit a relén mihez képest? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pruto Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Beszereltem a relét és nem működik! ;) Pöccintésre se és szakaszosan sem megy az ablaktörlőm! Csak a folyamatos és a folyamatos gyors működik. A hátsó ablaktörlőm is jó. Mi lehet a baj? Összeszerelés elött multiméterrel ellenőriztem az indexkari kábelcsatlakozásokat. Érintkeznek a relével. Hol mérjek mit a relén mihez képest? ;) A bajuszkapcsolónál biztos jó helyre csatlakoztál be az intervallum jelre? Valahol korábban leírtam hogy két ugyanolyan színű vezeték van és arra kell kötni amelyik a J jelü a kapcsoló hátoldalán. Légyszi nézd meg a korábbi leírást most fejből nem tudom ott vannak képek is. Vagy multival mérd ki felpöccintésnél melyiken van áram. Mivel a többi működik csak ez lehet a bibi. /legrosszabb esetben hibás a relé/ Most már csak reggel leszek elérhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 A bajuszkapcsolónál biztos jó helyre csatlakoztál be az intervallum jelre? Valahol korábban leírtam hogy két ugyanolyan színű vezeték van és arra kell kötni amelyik a J jelü a kapcsoló hátoldalán. Légyszi nézd meg a korábbi leírást most fejből nem tudom ott vannak képek is. Vagy multival mérd ki felpöccintésnél melyiken van áram. Mivel a többi működik csak ez lehet a bibi. /legrosszabb esetben hibás a relé/ Most már csak reggel leszek elérhető. Köszi! Igen, arra figyeltem, a J-re van rákötve és a fényképeknek is megfelelő. A folyamatos fokozatokat is a relé vezérli? Tehát akkor a test és a többi kábel jó valószínűleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Pöccintésre se és szakaszosan sem megy az ablaktörlőm! Csak a folyamatos és a folyamatos gyors működik. Érdekes hibajelenség, sajnos ismerős, de fogalmam sincs hogy mi okozza. Én még a Corsával jártam így, abban eredetileg (gyárilag) nincsen intervallumfokozata az ablaktörlőnek, így hát beszereltem egy intervallumos ablaktörlőkart (Calibrából), és a hozzávaló relét. Minden működött is egészen addig, amíg egyszer más ok miatt nem kellett ablaktörlőmotort cserélnem. Ettől fogva pontosan ugyanazokat a tüneteket produkálta mint neked, pedig a motoron kívül máshoz nem nyúltam, sem a karhoz, sem pedig a reléhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) ő Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) p Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 jelölés-gyári bekötés relé foglalat 53e - relé foglalat 30 31b - relé foglalat 31A 15 - relé foglalat 87 kapcsolónál rákötni: I - fekete/sárga (I) 53c - fekete/piros (W) 31 - barna (31) A VW 99 relé 31-es lábához képest mérjek mindent a relé többi lábán? A relém lábai: 53m, 53s, 15, 31, T, I Így néz ki: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Elvileg ott is test van. Először ne. Mérd meg, hogy ott tényleg test van! Az akku saru negatívjához mértem multiméter szakadásvizsgálójával és az ajtókapcsoló csavarjához is. ÉS sípol hogy OK. Ennek ellenére lehet rossz a test, hogy nem meglévő vezetékekhez csatlakoztam, hanem a pedálok fölötti fém részhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Az akku saru negatívjához mértem multiméter szakadásvizsgálójával és az ajtókapcsoló csavarjához is. ÉS sípol hogy OK. Ennek ellenére lehet rossz a test, hogy nem meglévő vezetékekhez csatlakoztam, hanem a pedálok fölötti fém részhez? Ahogy bekötöttem: Relé 15, 53s, 53m lábát az eredeti relé helyére balról jobbra ebben a sorrendben. Relé T lába a bajusz kapcsoló fekete/piros W lábára ment. Relé I lába a bajusz kapcsoló fekete/sárga J lábára ment. Relé 31 lába a kasztni fém részéhez, pedálok fölötti fém kerethez, azon voltak lyukak. Alátéttel csavarral rögzítettem, akksi negatívjához vizsgáltam szakadásvizsgálóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Mérjünk! 15: K10 87 gyújtás +12V T:szakaszos törlés +12V fekete/sárga (J) I:mosás pillanatnyi +12V fekete/piros (W) 31:test 0V 53M:K10 30 53S:K10 87A Mértem: relé 15: 12 T: 0V szakaszos és pöccintéses állásban I: 0V mosás közben 31: 0V Kipróbáltam, működik a mosás is, ablaktörlővel együtt, és a hátsó ablaktörlőm is szakaszosan megy. Közben pruto írta, hogy valószínűleg a leágaztatásnál rontottam el. LEhet szétszedve még érintkezett összerakva viszont már nem érintkezik az intervallum kapcsolóm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Mérjünk! 15: K10 87 gyújtás +12V T:szakaszos törlés +12V fekete/sárga (J) I:mosás pillanatnyi +12V fekete/piros (W) 31:test 0V 53M:K10 30 53S:K10 87A Ezek szerint rosszúl kötöttem be? A relé T lába kell a bajusz kapcsoló J lábára? És az I a W-re? Akkor a mosásom miért működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 Mondtam, hogy forraszd.... A kép alapján, akkor így van bekötve (15, 53m, 53s) A többi, nem látszik a képen. http://noob.hu/2011/11/07/rele99.JPG (ez a biztosíték táblában levő foglalat, szemből!!!) Igazad van a forrasztással! ;) Igen így kötöttem be, kérdés akkor az, hogy a relé T és I lábát akkor a bajusz kapcsoló melyik lábaira kell rakni? Mert pruto pont fordítva írja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts