_Robi_ Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Üdv! Astra G-be visszatettem a gyári rádiót. A MID-en nem jelenik meg semmi a rádió felől (pl kódbeíráshoz a SAFE). Hogy lehetne előcsalogatni? Próbáltam a saját CAR 400-asával is, amiről nem tudom jó-e, csak világít mikor rádugom, illetve egy biztosan jó CAR 300-assal is. A MID mint BC,óra, hőmérő és check kontroll megy. Nem lehet hogy mikor kiszereltétek a gyári magnót akkor el lett csípve az iso csatinál a remote 12V, ha igen akkor vissza kell kötni. De ha nem Te szerelted ki hanem vki más akkor lehet leprogramoztatta a kijelzőről a magnót és ezért nem működik! Ez esetben kell egy tech2 vagy tech2 kompatibilis kábel+ soft aztán újra be kell állítani hogy van gyári magnó.
kizo Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Nem lehet hogy mikor kiszereltétek a gyári magnót akkor el lett csípve az iso csatinál a remote 12V, ha igen akkor vissza kell kötni. De ha nem Te szerelted ki hanem vki más akkor lehet leprogramoztatta a kijelzőről a magnót és ezért nem működik! Ez esetben kell egy tech2 vagy tech2 kompatibilis kábel+ soft aztán újra be kell állítani hogy van gyári magnó. Köszi! Holnap meg is nézem ezt a remote szálat.
killermedve Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 sziasztok. 99es astrag 2.0 dti nél hol keressem a tolatólámpa kapcsolóját? váltón merre ha azon van? alulról lehet csak hozzáférni? kösz üdv hy egy kis segitség!!!!!!!!!OPEL_ASTRA_G_igy_csinald http://upload.indamail.hu/dl/?tid=831a6582...dbcb3df30a67ea3 rarban van kicsomagolod aztán átolvas!!!! ;) ;)
shabika Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 ha egy folyamatosan világító ledet vagy izzót szeretnék bekötni az utastérbe azt mire érdemes rákötni?
DarthVödör Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 (edited) shabika írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
shabika Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Csakis gyújtás után! közelebbi? pl? a szivargyújtó nem jó?
DarthVödör Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 (edited) shabika írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
shabika Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Jó, mert az is gyújtás utáni, biztosítékkal védett. tegnap próbáltam kiszedni a szivargyújtót, eredmény: kitágult a hamutál vagy mi a szösz rugója :lol: és nem sikerült. fontos lenne hogy mindig világítson ;) vagyis ha nem vagyok ott villogjon ;)
DarthVödör Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 (edited) shabika írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
DarthVödör Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 (edited) DarthVödör írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
Stofl Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 https://www.hqelektronik.hu/info/hu/led5_r_blin.html Villogó 5mm LED: 8-22V, 8-44uA (ennél több, az akku önkisülése!) 3-1,4 sec a villogása. Bekötést, én a 30 (állandó), és a 15 (gyújtás) közé raknám. Felkapcsolt gyújtáson nem villog, viszont, ha leveszed, villogni fog. Ezt hol kell érteni, hogy 30 és 15?
Konkesz Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 Én a nyáron mértem meg,amikor ki szedtem,2-3 mm-re nyúlik be az a pici fül,ami csikorog ha elkopott.De szervizkönyv szerint nem tudom mennyinél kell cserélni. Köszi, talán az "Így csináld"-ban van leírva, mintha ott olvastam volna adatokat. Megnézem.
DarthVödör Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 (edited) Stofl írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
shabika Elküldve Október24, 2011 Elküldve Október24, 2011 30: állandó (akku) 15: gyújtás (ignition) 31: test (GND. ground) ezek az autóvillamossági jelzések sztár vagy:) már csak egy kérdés hozzá: hol találok ilyet? ;)
pruto Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Megcsináltam a vw 99 relével az ablaktörlő intervallum állítást. Itt csak relét kell cserélni kart nem. http://94.175.159.153/sytemsandsoftwaredev...WWiperRelay.htm itt a lábkiosztás. Előnye hogy olcsób /1500 ft volt a relé bontóban/, az intervallum fokozatmentesen állítható 0.5s - 20s -ig kb.
paja Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Megcsináltam a vw 99 relével az ablaktörlő intervallum állítást. Itt csak relét kell cserélni kart nem. http://94.175.159.153/sytemsandsoftwaredev...WWiperRelay.htm itt a lábkiosztás. Előnye hogy olcsób /1500 ft volt a relé bontóban/, az intervallum fokozatmentesen állítható 0.5s - 20s -ig kb. Légyszi kicsit bővebben... ;) Pl.: hogyan tudod állítani ? Előre is köszi.
pruto Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Az ablaktörlő kart felpöccinted akkor egyet töröl, innentől elindul egy számláló a relében. Mikor még egyet törölnél felkapcsolod szakaszosba, innentől a kettő közötti eltelt idő szerint töről. Ezt a gyujtás levételéig vagy a következő állításig megjegyzi. Az alap beállítása kb 5-6 mp. Minden egyéb marad a régiben, pöccintés egy törlés, szakaszos ahogy beállítod, folyamatos lassú, folyamatos gyors, mosó utántörléssen, hátsó ablaktörlés. Ha a megadott linkből nem derűl ki egyértelműen mit hova kell kötni segíthetek ha kell.
Stofl Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Az ablaktörlő kart felpöccinted akkor egyet töröl, innentől elindul egy számláló a relében. Mikor még egyet törölnél felkapcsolod szakaszosba, innentől a kettő közötti eltelt idő szerint töről. Ezt a gyujtás levételéig vagy a következő állításig megjegyzi. Az alap beállítása kb 5-6 mp. Minden egyéb marad a régiben, pöccintés egy törlés, szakaszos ahogy beállítod, folyamatos lassú, folyamatos gyors, mosó utántörléssen, hátsó ablaktörlés. Ha a megadott linkből nem derűl ki egyértelműen mit hova kell kötni segíthetek ha kell. A gyengébbek (pl én) kedvéért valaki átfordítja magyarra a leírást? VW 99 reléből csak egy féle van? Nehogy rosszat kérjek.... Köszi!
pruto Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Itt vannak a képek a reléről amin látszik a száma is. vw 99 357955531 http://kepfeltoltes.hu/view/111025/rele_ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111025/rele1_w...ltoltes.hu_.jpg
pruto Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 http://94.175.159.153/sytemsandsoftwaredev...ize/FuseBox.JPG csinálsz 3 kb 10-20cm-es kábelt /1.5mm2/ saruval mint az omegás megoldásnál is látható itt a fórumban. Az új relé lábai meg vannakszámozva nem tudod eltéveszteni. A kéket /szemből a jobb oldali/ rákötöd a relé 53m jelü lábára, a zöldet /középső/ 53s jelüre, a fekete/viola /bal szélsőt/ 15 jelüre. Én nem óhajtottam kiszedni a biztosíték táblát, multitimert mert elég macerás, ezért a többi jelet az ablaktörlő kapcsolotó vittem le. Kormány balrateker csavar kivesz, jobbra teker szintén kivesz majd a felső műanyag borítás lejön és láthatóvá válik az index és törlőkarok. Ezt két kis pöcköt összenyomva simán kijön a helyéről. A vezetékek nem valami hosszúak, de azért hozzá lehet férni /kormányt is engedd le alsó állásba/ Magát a kapcsolót is le tudod húzni a csatlakozóról azt is két kis fűl tartja. 3 vezetéket kell innen levinni ,elég 0.5 0.75 kábel /bár a földet kötheted máshova is/ 1 barna van az lesz a föld amit a relé 31-es lábára kötsz, 1 fekete/piros amit a T lábra. 2 db fekete/sárga van amiből nekünk az kell ami az intervallumot kapcsolja, legegyszerűbb ha lehúztad a kart azon is meg van jelőlve egy J betűvel, ezt kell az I lábra kötni. Itt a vezetékeket nem kell megszakítani csak becsatlakozni. Legegyszerűbb késes leágaztatót használni így nem kell vágni, forrasztani. A relé simán elfér a biztosítéktábla üres helyén akár egy kétoldalú öntapadó szalaggal feltéve. Vállakozó kedvűek akár a tábla egy üres kelyére is beköthetik. http://kepfeltoltes.hu/view/111025/2011101...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111025/2011101...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111025/2011101...ltoltes.hu_.jpg Itt látszik a bajuszkapcsolón a J láb, a leágaztató, biztosítéktábla sajátjaim.
Bartata Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Sziasztok! G Astram kesztyűtartója mögül fűrészelés hallatszik. :-) Mint kiderült a belső keringetés "gomb" által működtetett kis motor nem akar megállni. Ha gyújtás van, azonnal elkezd forogni. Mindkét végállásba elviszi a lapátot, csak elfelejt megállni. A motorban van valami okosság, hogy megálljon, vagy még előtte valahol ? Illetve kézrátétellel gyógyítható, vagy csere ? Thx
Amusing Elküldve Október25, 2011 Szerző Elküldve Október25, 2011 Sziasztok! G Astram kesztyűtartója mögül fűrészelés hallatszik. :-) Mint kiderült a belső keringetés "gomb" által működtetett kis motor nem akar megállni. Ha gyújtás van, azonnal elkezd forogni. Mindkét végállásba elviszi a lapátot, csak elfelejt megállni. A motorban van valami okosság, hogy megálljon, vagy még előtte valahol ? Illetve kézrátétellel gyógyítható, vagy csere ? Thx Használd a keresőt ;) minden 5. oldalon erről van szó ;)
Bartata Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Használd a keresőt ;) minden 5. oldalon erről van szó ;) Igazából a google is csak 4 találatot mutat. belső keringetés címszóval kerestem semmi találat. De már 4 oldalt visszaolvastam közben, akkor a következőn ott lesz :-)
bátyus Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Igazából a google is csak 4 találatot mutat. belső keringetés címszóval kerestem semmi találat. De már 4 oldalt visszaolvastam közben, akkor a következőn ott lesz :-) Helló! Nézzél szét Darthvödör oldalán,ott találsz segítséget! /https: //sites.google.com/site/opelccled/behrupdate/ Üdv!
Bartata Elküldve Október25, 2011 Elküldve Október25, 2011 Helló! Nézzél szét Darthvödör oldalán,ott találsz segítséget! /https: //sites.google.com/site/opelccled/behrupdate/ Üdv! Köszi, épp most tanulmányoztam azt. Nekem az alakján kívül nem tűnik ismerősnek a motor. Az enyémen nincsen olyan kar, amennyire láttam. Csak kijön egy tengely a motorból, és megy a lapáthoz.
Recommended Posts