topyjo Elküldve Október17, 2011 Elküldve Október17, 2011 Én inkább az elemtartó forrasztását nézném meg. A pótkulccsal is kipróbáltam.
DarthVödör Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 (edited) shabika írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
shabika Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 http://web.kabelnet.hu/kacsa/IGNIS/vilagitaskapcsolo/ itt a sufni tuning! Tudtam, hogy láttam már... Nagyon köszönöm a segítséget. Eddig sehol, senki nem segített ennyit, önzetlenül! Ez ritka! Köszönöm!
DarthVödör Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 (edited) shabika írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
csicsó Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Egészségedre! Kedves Kollégák! Áruljátok el nekem hogyan jön ki a világitás kapcsoló panel?A teteje már kibújt de az alja nem akar és nem akarom feszegetni nagyon köszönöm
shabika Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Kedves Kollégák! Áruljátok el nekem hogyan jön ki a világitás kapcsoló panel?A teteje már kibújt de az alja nem akar és nem akarom feszegetni nagyon köszönöm Oldalt dugj be egy-egy vékony müanyag lapot ami a füleket vissza nyomja! Kb a kapcsoló magasságában :D /remélem segítettem, most hogy naponta 5ször szedem ki/ nekem már kézzel kijön :P
csicsó Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Oldalt dugj be egy-egy vékony müanyag lapot ami a füleket vissza nyomja! Kb a kapcsoló magasságában :D /remélem segítettem, most hogy naponta 5ször szedem ki/ nekem már kézzel kijön :P Oldalt van 1 kisablak oda gondolod?
shabika Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Oldalt van 1 kisablak oda gondolod? Elméletben igen, de itt van kép hozzá: http://web.kabelnet.hu/kacsa/IGNIS/vilagit...ei/image004.jpg
csicsó Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Elméletben igen, de itt van kép hozzá: http://web.kabelnet.hu/kacsa/IGNIS/vilagit...ei/image004.jpg Akkor fémfüleket kell keresnem Egyébként a fényszórómagasság állitó kapcsolóját akarom megnézni,mert nem megy egyik motor sem kiszedve működik mindegyik ha adok neki tápot
DarthVödör Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 (edited) csicsó írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
Stofl Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 Sziasztok! Még egy észrevétel pruto féle ablakemelő megoldáshoz. A kialakítás után kulccsal nem lehet zárni a reteszelést. Csak 1 zárás működik. Távirányítóval természetesen működik megfelelően. Sziasztok. Erre van valakinek valami ötlete? Meg lehetne oldani a kulcsos zárást? Vagy dönteni kell melyik a fontosabb?
bátyus Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 Üdv.Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni:régebben fenn volt a beszerelési útmutató az utólagos BC-beszereléshez ,azt hiszem a bcweb.hu oldalon,de lekerült róla,számomra rejtélyes okból!Ha valakinek esetleg le lenne mentve,megosztaná velem,akár priviben is!? Thx!
Qpack Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 Akkor fémfüleket kell keresnem Egyébként a fényszórómagasság állitó kapcsolóját akarom megnézni,mert nem megy egyik motor sem kiszedve működik mindegyik ha adok neki tápot felkapcsolt fényszóróval nézted? mert az csak akkor működik ;) ...
csicsó Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 felkapcsolt fényszóróval nézted? mert az csak akkor működik ;) ... [/quote Természetesen...
DarthVödör Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 (edited) bátyus írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
_Robi_ Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 Én is pályázok egyre. http://www.carstyling.hu/alkatresz_shower.php?id=3218 Ez ugyan az. Talán, még lehet kapni... Ha realizálod, beszámolót is kérünk! Hát egy ilyent én is elfogadnék a balhé az hogy új ilyent nem hiszem hogy tudunk venni.
imy Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Én is pályázok egyre. http://www.carstyling.hu/alkatresz_shower.php?id=3218 Ez ugyan az. Talán, még lehet kapni... Ha realizálod, beszámolót is kérünk! Most őszre igéri opel16V BC
pruto Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Tegnap beszereltem a stadigabi féle index okosítót, korábban volt róla szó. Elküldi postán is/ 6000 ft evvel együtt/. Jár hozzá vezeték kapocs amivel vágás nélkül egyszerűen beszerelhető, tökéletesen működik. /1 pöcc 3 villanás/
morgo65 Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Üdv.Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni:régebben fenn volt a beszerelési útmutató az utólagos BC-beszereléshez ,azt hiszem a bcweb.hu oldalon,de lekerült róla,számomra rejtélyes okból!Ha valakinek esetleg le lenne mentve,megosztaná velem,akár priviben is!? Thx! CDL Board computer kézikönyv http://webmail.t-online.hu/hugemail/downlo...67a&lang=hu CDL Fedélzeti komputer telepítése Opel Astra G típusú gépkocsiba http://webmail.t-online.hu/hugemail/downlo...14e&lang=hu
Konkesz Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 CDL Board computer kézikönyv http://webmail.t-online.hu/hugemail/downlo...67a&lang=hu CDL Fedélzeti komputer telepítése Opel Astra G típusú gépkocsiba http://webmail.t-online.hu/hugemail/downlo...14e&lang=hu De kár, hogy dízelbe nem jó... ;) ;) :lol:
muszta Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Üdv mindenkinek! Egy kérdésem lenne csak csupán. Szóval van egy 1.6 16V Astra G-m, ami fedélzeti computer-el van ellátva és folyton kiírja hogy: "BRAKE PAD". Azt tudom, hogy ez a fékbetétek kopására figyelmeztet. Eddig azt hittem valóban el vannak kopva, de a múlt héten cseréltünk fékbetéteket + tárcsát is. Amikor leszedtük a féknyerget láttam, hogy lóg 1 vezeték aminek a vége le van szigetelő szalagozva (mindkét oldalon így volt). Összeraktuk, majd gyújtás ráad... ismét kírja a BRAKE PAD figyelmeztetést. ;) Arra gondolok, hogy a lógó vezetékek miatt lehet ez. Valaki tudna segíteni abban, hogy hova kellene rákötnöm? Mert nézegettem a féknyergen, de nem találtam semmit, vagy csak figyelmetlen voltam ? ;)
Korzika Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Üdv mindenkinek! Egy kérdésem lenne csak csupán. Szóval van egy 1.6 16V Astra G-m, ami fedélzeti computer-el van ellátva és folyton kiírja hogy: "BRAKE PAD". Azt tudom, hogy ez a fékbetétek kopására figyelmeztet. Eddig azt hittem valóban el vannak kopva, de a múlt héten cseréltünk fékbetéteket + tárcsát is. Amikor leszedtük a féknyerget láttam, hogy lóg 1 vezeték aminek a vége le van szigetelő szalagozva (mindkét oldalon így volt). Összeraktuk, majd gyújtás ráad... ismét kírja a BRAKE PAD figyelmeztetést. ;) Arra gondolok, hogy a lógó vezetékek miatt lehet ez. Valaki tudna segíteni abban, hogy hova kellene rákötnöm? Mert nézegettem a féknyergen, de nem találtam semmit, vagy csak figyelmetlen voltam ? ;) Azt sajna nem tudom hova kösd,de a brake pad-ot azért írja,mert szakadást észlel!
nagymag Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! Tudom, már egyszer volt szó az ülésfűtésről, de egy kérdés erejéig újra felhoznám a témát! Azt ugye megbeszéltük, hogy nem gyári fűtőlappal nem működik a fokozat szabályzás. De akkor ha bekapcsolom a gyári kapcsolót egy útólagos fűtőlappal, akkor a legkisebb vagy a legnagyobb teljesítményen működik majd a cucc? Illetve van csatlakozó a gyári kapcsolókhoz, ez segít valamit? Köszönöm! ;)
_Robi_ Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Azt sajna nem tudom hova kösd,de a brake pad-ot azért írja,mert szakadást észlel! Hali! Azt a vezetéket a fékbetétre kéne kötni. Lehet venni olyan fékbetétet ami visszajelzős. Bizonyos külföldi G-kben (leginkább 1,8i illetve 2,0 DTI) ha nincsen ez bekötve illetve kopott a fékbetét az ABS és a TC-t is letiltja ezáltal a kocsi menetteljesítménye is erősen gyengébb lesz (TC visszafogja). Sufnituning megoldás az hogy lerakod testre, utána meg vhogy ki kéne ütni a BC ből is. De úgytudom hogy ezt gombokkal nem lehet csak TECH2 vel. Haverom coupe ján tech2 lett a vége.
_Robi_ Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Azt sajna nem tudom hova kösd,de a brake pad-ot azért írja,mert szakadást észlel! Hali! Azt a vezetéket a fékbetétre kéne kötni. Lehet venni olyan fékbetétet ami visszajelzős. Bizonyos külföldi G-kben (leginkább 1,8i illetve 2,0 DTI) ha nincsen ez bekötve illetve kopott a fékbetét az ABS és a TC-t is letiltja ezáltal a kocsi menetteljesítménye is erősen gyengébb lesz (TC visszafogja). Sufnituning megoldás az hogy lerakod testre, utána meg vhogy ki kéne ütni a BC ből is. De úgytudom hogy ezt gombokkal nem lehet csak TECH2 vel. Haverom coupe ján tech2 lett a vége.
Recommended Posts