Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok! Mai napon beszereltem az Insignia spricniket az autóba.

A lapátok könnyen lejöttek, pedig már majd 9 éves a gép. (néhány percig ázott csavarlazítóban)

Viszont mikor a bal oldali anyáját lazítottam, megugrott a crova és a nyelével egy darabot fémig kicsaptam a fényezésből.

Nagyon elkeseredtem..... :lol: Mekkora balfékség....

A műanyag elemek is könnyen jöttek. A csövek viszont nagyon nehezen jöttek le a régiről, és azt hittem a régi spricniket is

magában tartja a műanyag foglalat.

Aztán csak kijött, az újat már könnyebb volt berakni.

Működik, beteríti az egész ablakot a fújás, tetőre is jut. Holnap kipróbálom menet közben, remélem jó lesz.

Köszönöm Elek-nek a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Azt tudtam, hogy be lehet tenni,(vagyis van helye) de azt nem hogy a G-be paszol a H

A G astra/Zafira egyébként kárpitozott, és nem nyitható lenne.

Szép, de az ára is az.

van olyan is igen, ami "csak" szivacs azaz nincs tárolórekesz,

Kérdés, mennyiért lehet venni a " boltban" már ha lehetne...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mai napon beszereltem az Insignia spricniket az autóba.

A lapátok könnyen lejöttek, pedig már majd 9 éves a gép. (néhány percig ázott csavarlazítóban)

Viszont mikor a bal oldali anyáját lazítottam, megugrott a crova és a nyelével egy darabot fémig kicsaptam a fényezésből.

Nagyon elkeseredtem..... :lol: Mekkora balfékség....

A műanyag elemek is könnyen jöttek. A csövek viszont nagyon nehezen jöttek le a régiről, és azt hittem a régi spricniket is

magában tartja a műanyag foglalat.

Aztán csak kijött, az újat már könnyebb volt berakni.

Működik, beteríti az egész ablakot a fújás, tetőre is jut. Holnap kipróbálom menet közben, remélem jó lesz.

Köszönöm Elek-nek a segítséget!

Én már szétszedtem régebben, akkor megzsíroztam, meg most is ha le kell venni a lapátokat. :lol:

:D jajj szegény fényezés, gyorsan javító festék. :D

Nálam is a cső nehezen jött le, de kinyomni a spricnik a műanyag foglalatba meg még jobban be voltak ragadva.

Én sokat állítgattam, de nem az igazi, annyira nem jön be, mivel vékony a sugár, nagyon tempó függő, hogy hova megy az ablakmosó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mai napon beszereltem az Insignia spricniket az autóba.

A lapátok könnyen lejöttek, pedig már majd 9 éves a gép. (néhány percig ázott csavarlazítóban)

Viszont mikor a bal oldali anyáját lazítottam, megugrott a crova és a nyelével egy darabot fémig kicsaptam a fényezésből.

Nagyon elkeseredtem..... :D Mekkora balfékség....

A műanyag elemek is könnyen jöttek. A csövek viszont nagyon nehezen jöttek le a régiről, és azt hittem a régi spricniket is

magában tartja a műanyag foglalat.

Aztán csak kijött, az újat már könnyebb volt berakni.

Működik, beteríti az egész ablakot a fújás, tetőre is jut. Holnap kipróbálom menet közben, remélem jó lesz.

Köszönöm Elek-nek a segítséget!

Ezt vki nem akarja összefoglalni? :lol: kedvet kaptam én is hozzá :lol:))

köszönöm

Link to comment
Megosztás:

:lol: jajj szegény fényezés, gyorsan javító festék. :lol:

Én sokat állítgattam, de nem az igazi, annyira nem jön be, mivel vékony a sugár, nagyon tempó függő, hogy hova megy az ablakmosó.

Kapott egy pöttyöt, de hát én mindig azt fogom nézni...

Mondjuk alapból elég gáz a fényezésem, nem tudom az előző gazdája mivel bántotta de sok kráter van benne.

Nekem is az az érzésem, hogy kevés a szivattyú teljesítménye hozzá. Álló helyben baromi jól telenyomja az egész ablakot, de most próbáltam 90-nél

és nem tudom eldönteni mi a baja. Szerintem kicsi a nyomás. Most már marad benne az tuti, jó móka hogy ilyenem van, de utólag azt mondom jó az eredeti is.

Hétvégén nekem is elkészül az állítgatóm, akkor még kísérletezek vele egy darabot.

Link to comment
Megosztás:

Kapott egy pöttyöt, de hát én mindig azt fogom nézni...

Mondjuk alapból elég gáz a fényezésem, nem tudom az előző gazdája mivel bántotta de sok kráter van benne.

Nekem is az az érzésem, hogy kevés a szivattyú teljesítménye hozzá. Álló helyben baromi jól telenyomja az egész ablakot, de most próbáltam 90-nél

és nem tudom eldönteni mi a baja. Szerintem kicsi a nyomás. Most már marad benne az tuti, jó móka hogy ilyenem van, de utólag azt mondom jó az eredeti is.

Hétvégén nekem is elkészül az állítgatóm, akkor még kísérletezek vele egy darabot.

Az enyém új kora óta nálam van, de az eleje teli van kavicsfelverődéssel, meg pár oldalt is. Évente 2-3 alkalommal végig megyek rajt, és 5-10 javítást kell akkor eszközölni... Vagy a kocsi fényezése ennyire gyenge, nem tudom. (alapszín az enyém, semmi metál)

Ne kisérletezz, nekem már 2 tartály vízem elmenz az óta, de nem az igaz... Igazad volt, akkor én is kimondom nem érdemes cserélni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mivel az antennaerősítő egy aktív elem ha tönkremegy kár minennemű erősítő a kábelbe vagy a fejegység elé ugyanis ahogy említetted nem fogsz olyan jelet kapni amit érdemes lenne erősíteni. Így tehát három megoldás maradt. 1. megkeresed a hibáját az erősítőnek. (mérj a talpnál tápot egyaltalán megérkezik e odáig a +12V bekapcsolt rádió mellet. Ellenőrzöd a kábelt nem sérült-e illetve a toldásnál nem csúszott e szét) 2. (ha már megbizonyosodtál róla hogy a meglévő rossz) kicseréled az erősítőt egy újra/bontottra ami jó. 3. Ha mindenáron külső cuccban gondolkodsz akkor még egy lehetőség a talpba kiiktatod az aktív elemeket (azaz a talpból direktbe a kábelre megy a pálcáról a kábelt) és utána iktatod be a a külső cuccodat (ez az amit a legkevésbé ajánlok). Tehát a lehetőségek tárháza "tág". Rajtad múlik mihez van kedved és pénzed. Ami sajna nem lesz egyszerű a kárpit lebontása hogy hozzáférj az antenna csavarjához. Nem tudom hogy milyen kasznis kocsid van de ha SEDAN akkor ott nem egyszerű 5ajtónál caravánnál némileg egyszerűbb.

Üdv!

5 ajtós az autó,az lenne még a kérdésem,hogy hol van megtoldva az antennakábal?

Thx!

Link to comment
Megosztás:

Koszonom ismet a valaszt. (Igen, bocsanat, en irtam el a multitimert.)

A kabelek hol vannak elvezetve: a kuszobben, a tetoben, vagy az ules alatt?

Nem írtam el, MultiTimer (időzítő egység). A multiméter az egy műszer, amivel "multi" mindent lehet mérni.

Az előre menő csatlakozó: X2 100 érintkezős.

A hátulra menő csati: X1 80 érintkezős.

Hátrafelé, még rajta van az X26 12 érintkezős. Utánfutó csatlakozó aljzathoz megy X27 13 érintkezős.

Hidd el, csak az égővel van baj.

Ha minden áron mérni akarsz, akkor vedd ki az össze jobb oldali index izzót!

Most már mérhetsz, az izzófoglalat belső érintkezője, és a test között.

Végtelen Ohmnak kellene mérni. Vagyis szakadásnak, ha jó.

Ha mégis vezet, akkor testzárlat. Le kell szakaszolni, hogy melyik részen van a zárlat.

Bízd egy szakműhelyre!

Link to comment
Megosztás:

Koszonom ismet a valaszt. (Igen, bocsanat, en irtam el a multitimert.)

A kabelek hol vannak elvezetve: a kuszobben, a tetoben, vagy az ules alatt?

A váltókar mellett megy a vezeték. (ma néztem meg a váltót, hogy miért kattog, de van ott zsír, úgyhogy jó az úgy)

Link to comment
Megosztás:

A váltókar mellett megy a vezeték. (ma néztem meg a váltót, hogy miért kattog, de van ott zsír, úgyhogy jó az úgy)

Nem lehet, hogy az csak a komfort cuccok kábelkötege? (ülésfűtés, oldallégzsák, szivargyújtó, övfeszítő + ilyenek)

A lámpák szerintem valamelyik küszöb alatt mennek, de ebben nem vagyok biztos, csak praktikusabbnak gondolom gyártás szempontjából valamelyik szélt, mint a közepet. Egyébként is mennek kábelek az oszlopokhoz, szinte mindegyikben van valami.

Középen azért is logikátlan, mert a hátsó ülésnél úgyis ki kellene menni a szélére. Úgyhogy szerintem a lámpa kábelköteg valamelyik küszöb mellett fut

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, hogy az csak a komfort cuccok kábelkötege? (ülésfűtés, oldallégzsák, szivargyújtó, övfeszítő + ilyenek)

A lámpák szerintem valamelyik küszöb alatt mennek, de ebben nem vagyok biztos, csak praktikusabbnak gondolom gyártás szempontjából valamelyik szélt, mint a közepet. Egyébként is mennek kábelek az oszlopokhoz, szinte mindegyikben van valami.

Középen azért is logikátlan, mert a hátsó ülésnél úgyis ki kellene menni a szélére. Úgyhogy szerintem a lámpa kábelköteg valamelyik küszöb mellett fut

Nem tudom, de egy rakat kábel van ott....

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Ledesítés: Nekem a középkonzolom kapott ledeket, de valamiért elmentek. Most fogom majd őket megint cserélni. Jól bírták, csak nem tudom mitől mentek el.

Valaki megosztja velem mekkora és miylen ledek vannak a középkonzolban? Mert már nem tudom mi a mérete... :D

Amennyiben van rá lehetőség valaki foglalja össze egy doksiba vagy valamibe, hogy a tempomat bekötés hogy van, a járulékos dolgokkal együtt. Én is gondolkodok a megcsináláson.. :P

THX!

Link to comment
Megosztás:

Egy ötlet jutott az eszembe, ami foglalkoztat az autóval kapcsolatban:

Olyan megoldás, mint a manapság divatos kanyarfényszóró. Az index vezérelné, amerre indexelek, az az oldali ködfényszóró gyulladna ki. Lehetne esetleg egy indítási időzítést is tenni bele, hogy pár villanás még ne indítsa el világítást, sőt lehetne kikapcsolhatóvá is tenni.

Van erre valami kulturált megoldás manapság?

Van valami kulturált megoldás tanítható ablaktörlő vezérlő beépítésére?

Köszi!

Sparhelt

Link to comment
Megosztás:

Egy ötlet jutott az eszembe, ami foglalkoztat az autóval kapcsolatban:

Olyan megoldás, mint a manapság divatos kanyarfényszóró. Az index vezérelné, amerre indexelek, az az oldali ködfényszóró gyulladna ki. Lehetne esetleg egy indítási időzítést is tenni bele, hogy pár villanás még ne indítsa el világítást, sőt lehetne kikapcsolhatóvá is tenni.

Van erre valami kulturált megoldás manapság?

Van valami kulturált megoldás tanítható ablaktörlő vezérlő beépítésére?

Köszi!

Sparhelt

Jó a Nick neved :-)

Az inetvellum állításról:

intervallum

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.