Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Egy ismerős megkérdezte az NKH-nál('98-as G Astrája van) ha szabályoknak megfelelően mindent átszerel gyári cuccokból akkor használhatja-e legálisan a xenont.

A válasz:NEM!!!Mert 98-ban még nem gyártottak G Astrát xenonnal!

Na ez már nekem magas.

A CL2 ben sem volt biztosan xenon :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 2004/2-es és amiket fentebb írtam, azokat be is szereltem, de ha ebbe belekötnek, akkor az már tényleg szívózás.

Akkor abba már biztos nem tud belekötni hiszen(szerencsére és legalábbis egyenlőre)sehol nem jelölik hogy xenonnal vagy anélkül lett először forgalomba helyezve az autó.Csak a gyártási év lenne bukta,de nálad az sem gond. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Lehetne képekkel, kicsit bővebben?!

Holnap ha nem felejtem el csinálok, ha mégsem, szóljatok rám. :lol:

Úgyis még veszek fakötésű alátéteket, mert jobban tart úgy, gyárilag kicsi az alátét a nagy lyukhoz.

A gyári csavarokat nem érdemes megvenni annyiért, elég csak a feszítő anyát (8db).

Link to comment
Megosztás:

kap 12V tápot ?

piros-fehér kábel,végig az antenna kábel mellet megy..

És sokan ott követik el a hibát mikor kicserélik a gyári fejet akkor elcsípik a "remote power-t" a magnónál remélve hogy megússzák a tech2 es kódindex programozást. Ugyanis anélkül csak üres sor lenne a kijelzőn.

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Lehetne képekkel, kicsit bővebben?!

Motorvédő burkolat:

DSCF0595.JPG

DSCF0596.JPG

DSCF0594.JPG

DSCF0603.JPG

Ez a fele nagyon nyított, vajon érdemes ragasztani rá egy műanyag lapot?

DSCF0599.JPG

DSCF0598.JPG

DSCF0601.JPG

A csupasz műanyagra a kipufogó környékére ragasztottam vékony aluminium lemezt...remélem látszik, mert a kép kedvéért nem akartam leszedni

Link to comment
Megosztás:

Nekem is fel kellene tenni már, hónapok óta a padláson tengődik és lassan jön a latyakos időszak :lol: Köszi a képeket.

Nincs mit!

ha kell, hogy mi kell hozzá, csak szólj. 1 lyukat kell fúrni arra az oldalra ahol nagy kivágás van.

A másik oldalról levágtam a műanyagot, hogy azt ne kelljen patentolni. (képeken látszik)

A kivágott oldalat vajon érdemes befedni?

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nem csíptem el az antenna erősítő tápkábelét,eléggé körbejártam a témát!Fejegységet cseréltem ugyan,de már nem először,tehát nem ez a gond,hanem valószínűleg az eredeti antennaerősítő bekrepált,mert a komolyabb adók is sz@rul jönnek,ezért kérdeztem,hogy hol található,a tetőkárpitot nem szívesen bontanám le,de a kérdés,hogy így van-e értelme külön antennaerősítőt berakni,mert,lehet,hogy az eredeti hibája miatt maga az antennajel sem fog elérkezni a fejegységig!Azért köszönöm a segítséget mindenkinek!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nem csíptem el az antenna erősítő tápkábelét,eléggé körbejártam a témát!Fejegységet cseréltem ugyan,de már nem először,tehát nem ez a gond,hanem valószínűleg az eredeti antennaerősítő bekrepált,mert a komolyabb adók is sz@rul jönnek,ezért kérdeztem,hogy hol található,a tetőkárpitot nem szívesen bontanám le,de a kérdés,hogy így van-e értelme külön antennaerősítőt berakni,mert,lehet,hogy az eredeti hibája miatt maga az antennajel sem fog elérkezni a fejegységig!Azért köszönöm a segítséget mindenkinek!

Üdv!

Mivel az antennaerősítő egy aktív elem ha tönkremegy kár minennemű erősítő a kábelbe vagy a fejegység elé ugyanis ahogy említetted nem fogsz olyan jelet kapni amit érdemes lenne erősíteni. Így tehát három megoldás maradt. 1. megkeresed a hibáját az erősítőnek. (mérj a talpnál tápot egyaltalán megérkezik e odáig a +12V bekapcsolt rádió mellet. Ellenőrzöd a kábelt nem sérült-e illetve a toldásnál nem csúszott e szét) 2. (ha már megbizonyosodtál róla hogy a meglévő rossz) kicseréled az erősítőt egy újra/bontottra ami jó. 3. Ha mindenáron külső cuccban gondolkodsz akkor még egy lehetőség a talpba kiiktatod az aktív elemeket (azaz a talpból direktbe a kábelre megy a pálcáról a kábelt) és utána iktatod be a a külső cuccodat (ez az amit a legkevésbé ajánlok). Tehát a lehetőségek tárháza "tág". Rajtad múlik mihez van kedved és pénzed. Ami sajna nem lesz egyszerű a kárpit lebontása hogy hozzáférj az antenna csavarjához. Nem tudom hogy milyen kasznis kocsid van de ha SEDAN akkor ott nem egyszerű 5ajtónál caravánnál némileg egyszerűbb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

tanacsot szeretnek kerni (bar nem tudom,jo helyre irok-e).

Opel Astra G, 2006.

A jobboldali index bekapcsolasakor a 22-es biztositek kieg (fedelzeti szamitogep, belso vilagitas,) index relek rendben, lampak rendben,

valahol a jobboldali index aramkoreben van zarlat.

Es, ez eppen most derult ki: jobb hatso index nem eg, amikor zarjuk az ajtokat , akkor felvillannak az indexek, de a jobb hatso indexlampa nem villan fel.

Mit erdemes szetkapni es megnezni a multimeterrel?

A radiot mar kiszereltuk, nem okoz gondot, belso es muszerfal vilagitasok nem okoznak gondot, ugyan ezek is azon a biztositekvonalon vannak.

Ha valakinek otlete, tanacsa van, megkoszonnem!

kata

Link to comment
Megosztás:

Nagyon koszonom a gyors segitseget! Nagyon hasznos volt!

Meg azt meg szeretnem kerdezni, hogy hogyan lehet a multimetertol a jobb hatso indexhez vezeto kabelt szabadda tenni,

hogy megnezzuk,hol a hiba benne.

Koszonom.

1:a jobb hátsó lámpát, index izzót cserélni!

2:biztosítéktábla 22= multitimer, műszerek-trailer lámpa (ha nincs utánfutó csatlakozód, akkor nincs égő a műszerekben)

3:vedd ki az index reléket ( jobb felső sarokban 1 nagy sárga, vagy kettő a többitől magasabb, egyforma)

Ha most nem ég ki, (Vagyis, nincs zárlat a multitimerben, és a műszerekben.) akkor a bal oldali relé vissza.

Ha most sem ég ki, (A bal oldali vezetékek, égők rendben.) a jobb oldali relé vissza.

Ha még mindig jó, akkor a hátsó izzó volt a hibás. Sokszor, úgy égnek ki, hogy az izzószál leszakad az egyik érintkezőről, vagy félbeszakad.

Ilyenkor nem világít, szakadt.

Rosszabb esetben, a szál ráhajlik az elszakadt érintkezőre. Mivel fogyasztó, van ellenállása.

Ha az izzószál fele ér újból össze, az ellenállása is a fele! (ezért olvad ki a biztosíték) Túláram.

Még van két lehetőség:

1: jobb oldali index vezeték sérült.

2: utánfutó csatlakozóban van zárlat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Tudtok arról, hogy G / H Atsra üléstámlájába gyári könyöklőt lehet építeni?

Én vettem és nagyon zsír, csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a kényelmet .

képek itt:

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/K_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

Üdv: krisz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Tudtok arról, hogy G / H Atsra üléstámlájába gyári könyöklőt lehet építeni?

Én vettem és nagyon zsír, csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a kényelmet .

képek itt:

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/K_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110920/k_ny_kl...ltoltes.hu_.jpg

Üdv: krisz

ez nagyon kulturáltan néz ki... :lol:

hol és mennyi ?

katalógus száma ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.