Alex75 Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Szia Alex75! Köszönöm. (mivel tőled vettem a bowdenes tempomatot) Valóban, a bowden hossza nem volt elég. :lol: Azzal is volt egy kis bakrács munka. De már az is kész. :lol: A 2.0 Astra G-ben a tűzfalra építették a tempomat motort, a fojtószelepház mellé. Így elég a bovden hossza, nekem is így lett... motortér 1.4-1.6-nál ezek szerint máshová tervezték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 A Z14XEP-be kellene alkotni tempomatot.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 A Z14XEP-be kellene alkotni tempomatot.... :lol: Létezik :lol: keresd Danit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 (edited) Alex75 írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Gratula! Az X16XEL motortere más egy kicsit. A tűzfalon, van egy nyomás érzékelő elhelyezve. A tempomat csatlakozót, ami az akku, és a mosótartály között van, nem akartam toldani. Egyszerűbb volt a bowdent. http://noob.hu/2011/09/03/tn/65_0.jpg[] x16xel Ha tudtam volna,lefényképezem nektek!Nekem gyári van,hál Istennek! Bár mostani állapotomban,... nehéz lenne...szülinap+házavatóbuli...,kész vagyok,mint a szárított füge! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 (edited) DarthVödör írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Beépítve, érdemes kicserélni! Mindenkinek ajánlom. :lol: Oké hogy jó (nekem is az van már egy éve), de innentől csak spec. szerszámmal tudod állítani. :lol: Viszont jóval takarékosabb a mosófolyadékkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 "az igsignia mosó spriccniket." Beépítve, érdemes kicserélni! Mindenkinek ajánlom. :lol: 2x654Ft bal, és jobb http://opelcentrum.hu/aruhaz/ablaktorlo/fu...eyword=insignia Ez a gyári kódja 1451329 ami az opelcentrum honlapján van? Illetve illik oda teljesen nem kell alakítani? Milyen spec. szerszám kell az állításhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 (edited) imy írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Semmit nem kell alakítani. 1451329, 1451330. Csak kihuzod a csövet, kipattintod a régit, az újat bepattintod, visszanyomod a csövet. Minek kell állítani??? Ez nem pontba spriccel, hanem vonalban teríti a vizet. Tgabika írta, hogy spec szerszámmal lehet állítani... Most akkor mégsem, ezt is lehet fel-le állítani? Ha igen, akkor meg is kérdem az árát. :lol: Mi a GM-es rendelési száma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Semmit nem kell alakítani. 1451329, 1451330. Csak kihuzod a csövet, kipattintod a régit, az újat bepattintod, visszanyomod a csövet. Minek kell állítani??? Ez nem pontba spriccel, hanem vonalban teríti a vizet. Tgabika írta, hogy spec szerszámmal lehet állítani... Most akkor mégsem, ezt is lehet fel-le állítani? Ha igen, akkor meg is kérdem az árát. :lol: Mi a GM-es rendelési száma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Semmit nem kell alakítani. 1451329, 1451330. Csak kihuzod a csövet, kipattintod a régit, az újat bepattintod, visszanyomod a csövet. Minek kell állítani??? Ez nem pontba spriccel, hanem vonalban teríti a vizet. Ezért lenne érdemes kicserélni? Mert vonalban terít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Még valami a tempomattal kapcsolatban... A z motorkódosokhoz is szükséges a kuplung- ill. a fékpedálkapcsoló, igaz? Barátnőm megkívánta tőlem a tempomatot... z12xep c Corsa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Még valami a tempomattal kapcsolatban... A z motorkódosokhoz is szükséges a kuplung- ill. a fékpedálkapcsoló, igaz? Barátnőm megkívánta tőlem a tempomatot... z12xep c Corsa... igen kell hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ezért lenne érdemes kicserélni? Mert vonalban terít? Igen azért, illetve azt mondják, hogy kevesebb ablakmosó fogy, amúgy is kicsi a tartálya. De valaki mondja már meg, hogy lehet-e 'házilag' állítani a fúvókán, vagy sem? Mert ha nem, akkor marad a régi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KelemenPepe Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Hozzáértő segítséget kérnék mert azt hiszem valaki át akar vágni... Vonóhorgot szeretnék tetetni a kocsira. 2007-es, 5 ajtós. Meg is rendeltem a neten aholis azt mondták hogy a sima visszajelző jó hozzá. Elballagtam a szerelőhöz aki azt mondta hogy a sima nem lesz jó hozzá mert ezek már CanBus-osak... Kinek van igaza?!? Igazán nem mind1... az egyik 1900 a másik 17000. Ha valaki tud válaszolni erre a kérdésre kérem tegye meg! Köszi előre is! Akkor is tetetek ha +17E csak akkor nem rendelek sima visszajelzőt. Ha pedig a sima visszajelző jó hozzá keresek egy másik szerelőt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 mondta hogy a sima nem lesz jó hozzá mert ezek már CanBus-osak... G astra nem canbus-os :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Semmit nem kell alakítani. 1451329, 1451330. Csak kihuzod a csövet, kipattintod a régit, az újat bepattintod, visszanyomod a csövet. Minek kell állítani??? Ez nem pontba spriccel, hanem vonalban teríti a vizet. Az vele a baj, hogy túl "lentre" terít. Még álló helyzetben csak-csak megfelelő, de a menetszél nagyon lenyomja. Itt jön képbe az, hogy spec. szerszámmal lehet csak állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Hozzáértő segítséget kérnék mert azt hiszem valaki át akar vágni... Vonóhorgot szeretnék tetetni a kocsira. 2007-es, 5 ajtós. Meg is rendeltem a neten aholis azt mondták hogy a sima visszajelző jó hozzá. Elballagtam a szerelőhöz aki azt mondta hogy a sima nem lesz jó hozzá mert ezek már CanBus-osak... Kinek van igaza?!? Igazán nem mind1... az egyik 1900 a másik 17000. Ha valaki tud válaszolni erre a kérdésre kérem tegye meg! Köszi előre is! Akkor is tetetek ha +17E csak akkor nem rendelek sima visszajelzőt. Ha pedig a sima visszajelző jó hozzá keresek egy másik szerelőt... :lol: keress egy másik szerelőt, jó oda az 1900 forintos is :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok! Hozzáértő segítséget kérnék mert azt hiszem valaki át akar vágni... Vonóhorgot szeretnék tetetni a kocsira. 2007-es, 5 ajtós. Meg is rendeltem a neten aholis azt mondták hogy a sima visszajelző jó hozzá. Elballagtam a szerelőhöz aki azt mondta hogy a sima nem lesz jó hozzá mert ezek már CanBus-osak... Kinek van igaza?!? Igazán nem mind1... az egyik 1900 a másik 17000. Ha valaki tud válaszolni erre a kérdésre kérem tegye meg! Köszi előre is! Akkor is tetetek ha +17E csak akkor nem rendelek sima visszajelzőt. Ha pedig a sima visszajelző jó hozzá keresek egy másik szerelőt... :lol: Elvileg nem kell semmilyen visszajelzőt venned, mert gyárilag benne van a műszeregységben. Classicból nem tudom spóroltak-e ki valamit ezen a téren, de nekem talán csak egy izzót kellett beletenni, vagy még azt sem, nem emlékszem már pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Elvileg nem kell semmilyen visszajelzőt venned, mert gyárilag benne van a műszeregységben. Classicból nem tudom spóroltak-e ki valamit ezen a téren, de nekem talán csak egy izzót kellett beletenni, vagy még azt sem, nem emlékszem már pontosan. Igaz, nekem B Vectrám van de én is úgy tudom, hogy Astránál is csak a műszerfal izzót kell a helyére tenni és működik. Legalább is Vectránál igen. Azt hiszem az index relétől függ, hogy tudja-e az utánfutó funkciót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Igaz, nekem B Vectrám van de én is úgy tudom, hogy Astránál is csak a műszerfal izzót kell a helyére tenni és működik. Legalább is Vectránál igen. Azt hiszem az index relétől függ, hogy tudja-e az utánfutó funkciót. Szia! Lehet,hogy hülye kérdés, :lol: de a vonóhorog dugaljból induló vezetékeket hova kötöd be ,hogy mindez a funkció (műszerfali visszajelzés ) működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Az vele a baj, hogy túl "lentre" terít. Még álló helyzetben csak-csak megfelelő, de a menetszél nagyon lenyomja. Itt jön képbe az, hogy spec. szerszámmal lehet csak állítani. De milyen speciális szerszám kell hozzá? Valahol benyúlni, valamit megnyomni, hogy állítani lehessen? Nem lehet annyira bonyolult... Ha nem lehet állítgatni, akkor bele sem vágok, mert akkor használhatatlan, nem álló helyben kell az esetek nagy részében... Vagy a szerszámról van valakinek képe? uhuhu? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Szia! Lehet,hogy hülye kérdés, :lol: de a vonóhorog dugaljból induló vezetékeket hova kötöd be ,hogy mindez a funkció (műszerfali visszajelzés ) működjön? Havernak van Astája, neki a csomitartóban elrejtve megvolt csati a vonóhoroghoz, és neki is működik a visszajelzés. Nekem még dugalj sem volt eredetileg pedig CDX felszereltségem van alapból, simán a balos hátsó lámpába kötöttem be, de ha van dugalj, akkor onnan kell a vonóhorogra kötni a vezetékeket. A funkciót az indexrelé tudja - ha ráakasztod a plusz 21 W terhelést az indexre akkor villogtatja a vonóhorog visszajelzőt is. A műszerfalban gyárilag nincs visszajelző csak a helye van, egy próbát szerintem mindenkinek megér betenni egy izzót, mielőtt mindenféle visszajelző elektronikát vásárol és fúrja a műszerfalat a zöld LED-nek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 mi még nem állitottunk ilyet, mert az insigniába az insignia alkatrész jó állítgatás nélkül is :lol: nem tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts