Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Tegnap úgy jártam, hogy a középkonzolon a levegőkeringetés-fűtés konzolon nem világított semmi se. Biztosítékát megnéztem, nem volt kiégve. Majd menet közben tekertem a lefúvás irányán, és nekiállt világítani... Valami kontakt hiba lehet gondolom, de van valakinek ötlete, hogy hol? Szét szedjem a teljes középkonzolt?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha BEHR, akkor előbb húzd le a középső (ventillátor) gombot, alatta van 1 db bulb izzó.

Mérés nélkül csere.

Egyik gomb sem világít? (külső-belső, AC, tükör-ablak fűtés) Az izzó helyén tudsz feszültséget mérni?

Ha nem, akkor a hátsó csatlakozó.

Nálam a belső nyákon, a csatlakozó alatt ahol a legvékonyabb, ott szakadt meg.

A külső-belső levegőt szabályzó zsalu motorja több áramot vett fel.

Mellesleg típus hiba, hogy folyamatosan ráadott felszültséggel, a motor megnyekken.

Át is alakítottam. Többé nem fog!

Nálam az a helyzet, hogy ahogy tekergettem akkor kezdett el világítani. Előtte nem, és azóta is jó.

Igen, BEHR az enyim is. Akkor szerinted a csatlakozó lesz a ludas? A csatlakozó ahol becsatlakozik a NYÁKba ott van valami szakadás?

Link to comment
Megosztás:

Gyakori hibája, hogy eltörik az elemtartó forrasztása, neked is lehet ezért volt benne ez a kitámasztás. Ezt kéne először megnézni/megnézetni. Illetve elemcsere után lehet, hogy újra össze kell tanítani: gyújtás ráad, egyik gomb megnyom a távirányítón, és ha minden jó mennie kéne.

Összetanítás megtörtént, tényleg csak ez volt a gond, köszönöm, mester! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nálam az a helyzet, hogy ahogy tekergettem akkor kezdett el világítani. Előtte nem, és azóta is jó.

Igen, BEHR az enyim is. Akkor szerinted a csatlakozó lesz a ludas? A csatlakozó ahol becsatlakozik a NYÁKba ott van valami szakadás?

Az enyém még ósdi Delphi!Ti akkor jobban jártatok,azt már könnyebb szerelni,nekem

ki kell kapni az egész középkonzolt.

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem biztos.

Lehet, hogy csak kimozdult a csatlakozó. Ha azóta is jó, ne bántsd! (szerintem az izzó)

Ha nem világított semmi, akkor a test nem érintkezett, de akkor nem megy a klíma, se a zsalu.

Ha a ventilátor sem ment, akkor a 15, gyujtás + vezeték csatlakozója égett meg. (ha nem klímás).

Klimás BEHR az enyim.

Minden ment, kivéve az összes háttérvilágítást. A levegőirány megmozdítása után jött helyre. Lehet megnézem, mert ha kontakt hiba, abból még csatlakozó égés is lehet.

Link to comment
Megosztás:

Ha minden ment, csak a megvilágítás nem, akkor izzó csere.

Az égők nem szeretik a meleget, és a rázkódást.

A ventilátor fokozat, és z AC kapcsoló között, a kis négyzet alakú nyílás az izzó foglalat.

Van úgy, hogy elszakad az égő izzószála. De egy kisebb ütés, rázás, mozdítás után, a két darab összeér, és megint világít.

Izzó csere.

Az egészben csak 1 izzó van???

Link to comment
Megosztás:

A válasz 7112 -ben.

Az enyémben nem fog kiégni, mert már LEDes. 18(+3 sárga gombokban)

Igazad van, kivettem, levettem a sárga gumis borítást, s el van feketedve. Ha megnyomom, akkor nem változik semmi, ha meg megpöckölöm, akkor vagy kigyullad, vagy elalszik. Úgy vettél bele, vagy saját magad csináltad?

Link to comment
Megosztás:

imy!

A motorvédővel hogy állsz?

Én is vettem még májusban Veszprémben, a RIDER-nél... ezt

Én is a Riedertől fogom venni, szeptember 15-én jön Zalaegerszegre az üzletkötő, akkor hozza. Gyári csavarok, patentek már megvannak.

Neked mi a tapasztalatod vele? Kevésbé koszolódik a motor? Illetve ahol a kipufogó megy, oda nem tettél valamit, hogy ne olvadjon meg a műanyag? Mert a képen nem látszik hogy lenne, a 136e Ft-os (máshol 25-110 között van) gyárin volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.