Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Na tegnap bekerült a xenon :) egyenlőre mosó nélkül, de nagyon csecse. (mosó csak azért nincs, mert a mosófejek nem voltak jók) de van tartály 2 szivattyú meg minden.

ehhez is kapcsolódna a kérdésem: nem tud valaki valami épkézláb bontót kom.esztergom megyében?. A pestiek nem nagyon voltak jók és a monori erdőnél lévő nagy bontóban sem volt se zafira, se astra, se vectra c mosófej. (elég fura)

köszönöm!

hogy-hogy nem voltak jók? nem gondolkoztál újban?

Link to comment
Megosztás:

hogy-hogy nem voltak jók? nem gondolkoztál újban?

újban nem mert az drága. drága annyira, hogy ne érje meg. bontott zafirát nem nagyon találtam és akkor már úgy voltam vele, hogy egy szebb/kisebb darabot rakok fel. csak ami volt azt ingyen szerváltam és a beszerelésnél kiderült, hogy el volt törve közvetlen a fúvóka alatt.

Link to comment
Megosztás:

újban nem mert az drága. drága annyira, hogy ne érje meg. bontott zafirát nem nagyon találtam és akkor már úgy voltam vele, hogy egy szebb/kisebb darabot rakok fel. csak ami volt azt ingyen szerváltam és a beszerelésnél kiderült, hogy el volt törve közvetlen a fúvóka alatt.

húú az nem jó. az enyém ha jól emléxem nem volt 10.000 ft az astrára. (ha megtalálom a számlát megírom pontosan mennyi volt.)

sajna nem találtam én sem sehol. így egyszerűbb és gyorsabb volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A héten túlestem egy töltésjavításon. Fesszab. csere, generátor csapágyazás, ékszíjtárcsa csere (elképesztően el volt kopva), ékszíjcsere. Otthagytam 43 rugót. :) Remélem legalább 10 évig most rendben lesz...

Ez mennyi km-nél történt?

Illetve érdemes valamennyi km-nél ellenőrizni a generátort?

Link to comment
Megosztás:

Ez mennyi km-nél történt?

Illetve érdemes valamennyi km-nél ellenőrizni a generátort?

Nem tudom, hogy volt-e valamikor hasonló javítás a generátoron, az autóban most 204 ezer van.

Amit esetleg érdemes ellenőrizni: az ékszíj állapota, a töltés mértéke. Szétszedni szerintem nem érdemes csak azért, hogy megnézzük. Ha valami nem OK, akkor vagy nem tölt, vagy hangos. Az is gyanús, ha gyakran megcsúszik az ékszíj, olyankor hangos sikoltó hangot ad.

A töltés nekem most alapjáraton 13.9V, ha felkapcsolom a lámpát, csak egy tizedet esik vissza. A szaki szerint, aki javította, egy jobb akksival kicsit több lenne.

Már 6 éves, és valami olcsóbb típus, de átvészelte a töltés nélküli időszakot, szerintem kár lenne kicserélni. Meg hát most perkáltam is eleget a javításra... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Központi zárat tettem az autómba. Elvileg egy autóból származik minden (kábelköteg, központi zár vezérlő, távirányító stb.)! De a távirányítót nem tudom betanítani hozzá! Ha esetleg mégsem egy autóból származik a távirányító, mit tudok csinálni?

Még mielőtt megkérdeznétek, szerintem a távirányító működik, mert villog rajta a piros led, ha nyomkodom!

Az is jó ha megírjátok kit keresek a fórumról privátban aki tudna segíteni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Központi zárat tettem az autómba. Elvileg egy autóból származik minden (kábelköteg, központi zár vezérlő, távirányító stb.)! De a távirányítót nem tudom betanítani hozzá! Ha esetleg mégsem egy autóból származik a távirányító, mit tudok csinálni?

Még mielőtt megkérdeznétek, szerintem a távirányító működik, mert villog rajta a piros led, ha nyomkodom!

Az is jó ha megírjátok kit keresek a fórumról privátban aki tudna segíteni!

Lehet csak össze kéne tanítani: beteszed a gyújtáskapcsolóba, gyújtásra teszed, és megnyomod az egyik gombot a távirányítón. Ha egymásra találtak a vezérlővel, akkor csinál egy nyitás-zárást, és innentől elvileg minden ok.

Link to comment
Megosztás:

Lehet csak össze kéne tanítani: beteszed a gyújtáskapcsolóba, gyújtásra teszed, és megnyomod az egyik gombot a távirányítón. Ha egymásra találtak a vezérlővel, akkor csinál egy nyitás-zárást, és innentől elvileg minden ok.

Én úgy tudom, ha nem egy autóból származik a vezérlő és a távirányító,

akkor első alkalommal műszerrel kell összetanítani, és majd csak onnantól

működik a gyújtáskapcsolós rátanítós módszer.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom:

Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom.

Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"?

Előre is köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom:

Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom.

Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"?

Előre is köszi a válaszokat!

Az enyimben LED sincs.

De a kulcsoddal lehet valami bibi. A G-s szériához nem két távirányítós kulcs járt? Munkatársamnak kettő van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom:

Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom.

Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"?

Előre is köszi a válaszokat!

Szerintem el van törve az elemtartó forrasztása.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, ezt még nem néztem meg.

Programozni a kulcsot úgy tudom, hogy: kulcs betesz, gyújtás ráad, és a nyitó vgy zárógombot nyomom egyszer. Jól tudom?

Igen, jól tudod.

Azért működik jobban a zárás funkció, mert azon az oldalon van eltörve a forrasztás.

Mikor nyomod a gombot, összenyomod az érintkezőket. Nyitáskor meg pont elbillennek egymástól.

Próbáld meg úgy nyitni, hogy kicsit összenyomod a kulcs másik végét. Ha így jobb, akkor tuti ez a baja.

Persze ez csak egy tipp.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A héten túlestem egy töltésjavításon. Fesszab. csere, generátor csapágyazás, ékszíjtárcsa csere (elképesztően el volt kopva), ékszíjcsere. Otthagytam 43 rugót. :) Remélem legalább 10 évig most rendben lesz...

Szia!

Én is nemrég estem át generátor javításon fesszab. csere, diódasor, hátsócsapágy és szimering csere haver csinálta és tudott nagyon olcsón szerezni alkatrészeket így 13 e-be került de nekem a tárcsát nem kellett cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én is nemrég estem át generátor javításon fesszab. csere, diódasor, hátsócsapágy és szimering csere haver csinálta és tudott nagyon olcsón szerezni alkatrészeket így 13 e-be került de nekem a tárcsát nem kellett cserélni.

Nekem azért került ennyibe, mert a Z22SE-hez szinte semmi utángyártott cucc nincs. Remélem jó sokáig nem lesz gond vele.

Link to comment
Megosztás:

Igen, jól tudod.

Azért működik jobban a zárás funkció, mert azon az oldalon van eltörve a forrasztás.

Mikor nyomod a gombot, összenyomod az érintkezőket. Nyitáskor meg pont elbillennek egymástól.

Próbáld meg úgy nyitni, hogy kicsit összenyomod a kulcs másik végét. Ha így jobb, akkor tuti ez a baja.

Persze ez csak egy tipp.

nekem is el volt törve.1 hónapja forrasztottam meg mindkét kulcsomat,elég gáz helyen van,csináltam hozzá egy forrasztóvéget,amivel hozzá lehet férni... Vigyázz ha nekiállsz,elég kicsi a hely,nehogy szétégesd a nyáklapot....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hátsó hangszóró beépítéséhez a hátra menő vezeték a B oszlopban van? Korábban biztos volt róla szó, de nem találom, mennyire bonyolult hozzáférni?

A B oszlopban a csatlakozóig van kábelezve.

Vagy veszel hozzá gyári kábelt, vagy pedig a csatlakozót megbuherálod, és kész.

Link to comment
Megosztás:

Az enyimben LED sincs.

De a kulcsoddal lehet valami bibi. A G-s szériához nem két távirányítós kulcs járt? Munkatársamnak kettő van.

A Classic-hoz csak egy db távirányítót adnak, és a ledet is kisorolták belőle. De ott már legalább oldalmart kulccsal terveztek.

De tapasztalat szerint az ajtókilincsbe nem elég a betétet kicserélni, hanem magát a foglalatot is ki kell cserélni. :)

Link to comment
Megosztás:

A B oszlopban a csatlakozóig van kábelezve.

Vagy veszel hozzá gyári kábelt, vagy pedig a csatlakozót megbuherálod, és kész.

Szerintem csak a kpzár nélkülibe nincs az ajtóba vezeték. Nekem a hátsó elektromos ablakemelő beszereléshez csak a motorok meg a 3 db kapcsoló kellettek.

A csipogó drótja meg csak vissza volt hajtva, hogy ne lifegjen.

Még a tetőablaknál is ott volt a drót a motornak :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.