balazs777 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Na tegnap bekerült a xenon :) egyenlőre mosó nélkül, de nagyon csecse. (mosó csak azért nincs, mert a mosófejek nem voltak jók) de van tartály 2 szivattyú meg minden. ehhez is kapcsolódna a kérdésem: nem tud valaki valami épkézláb bontót kom.esztergom megyében?. A pestiek nem nagyon voltak jók és a monori erdőnél lévő nagy bontóban sem volt se zafira, se astra, se vectra c mosófej. (elég fura) köszönöm! hogy-hogy nem voltak jók? nem gondolkoztál újban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 most van egy ilyen is: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1468221707.html nekem ilyen van benn. nagyon kényelmes, igaz nem lehet felhajtani, de nem zavar a váltásban, sem a kézifék felhúzásban. teljesen meg vagypok elégedve vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 hogy-hogy nem voltak jók? nem gondolkoztál újban? újban nem mert az drága. drága annyira, hogy ne érje meg. bontott zafirát nem nagyon találtam és akkor már úgy voltam vele, hogy egy szebb/kisebb darabot rakok fel. csak ami volt azt ingyen szerváltam és a beszerelésnél kiderült, hogy el volt törve közvetlen a fúvóka alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 újban nem mert az drága. drága annyira, hogy ne érje meg. bontott zafirát nem nagyon találtam és akkor már úgy voltam vele, hogy egy szebb/kisebb darabot rakok fel. csak ami volt azt ingyen szerváltam és a beszerelésnél kiderült, hogy el volt törve közvetlen a fúvóka alatt. húú az nem jó. az enyém ha jól emléxem nem volt 10.000 ft az astrára. (ha megtalálom a számlát megírom pontosan mennyi volt.) sajna nem találtam én sem sehol. így egyszerűbb és gyorsabb volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok! A héten túlestem egy töltésjavításon. Fesszab. csere, generátor csapágyazás, ékszíjtárcsa csere (elképesztően el volt kopva), ékszíjcsere. Otthagytam 43 rugót. :) Remélem legalább 10 évig most rendben lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! A héten túlestem egy töltésjavításon. Fesszab. csere, generátor csapágyazás, ékszíjtárcsa csere (elképesztően el volt kopva), ékszíjcsere. Otthagytam 43 rugót. :) Remélem legalább 10 évig most rendben lesz... Ez mennyi km-nél történt? Illetve érdemes valamennyi km-nél ellenőrizni a generátort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Ez mennyi km-nél történt? Illetve érdemes valamennyi km-nél ellenőrizni a generátort? Nem tudom, hogy volt-e valamikor hasonló javítás a generátoron, az autóban most 204 ezer van. Amit esetleg érdemes ellenőrizni: az ékszíj állapota, a töltés mértéke. Szétszedni szerintem nem érdemes csak azért, hogy megnézzük. Ha valami nem OK, akkor vagy nem tölt, vagy hangos. Az is gyanús, ha gyakran megcsúszik az ékszíj, olyankor hangos sikoltó hangot ad. A töltés nekem most alapjáraton 13.9V, ha felkapcsolom a lámpát, csak egy tizedet esik vissza. A szaki szerint, aki javította, egy jobb akksival kicsit több lenne. Már 6 éves, és valami olcsóbb típus, de átvészelte a töltés nélküli időszakot, szerintem kár lenne kicserélni. Meg hát most perkáltam is eleget a javításra... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tukko Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Központi zárat tettem az autómba. Elvileg egy autóból származik minden (kábelköteg, központi zár vezérlő, távirányító stb.)! De a távirányítót nem tudom betanítani hozzá! Ha esetleg mégsem egy autóból származik a távirányító, mit tudok csinálni? Még mielőtt megkérdeznétek, szerintem a távirányító működik, mert villog rajta a piros led, ha nyomkodom! Az is jó ha megírjátok kit keresek a fórumról privátban aki tudna segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Központi zárat tettem az autómba. Elvileg egy autóból származik minden (kábelköteg, központi zár vezérlő, távirányító stb.)! De a távirányítót nem tudom betanítani hozzá! Ha esetleg mégsem egy autóból származik a távirányító, mit tudok csinálni? Még mielőtt megkérdeznétek, szerintem a távirányító működik, mert villog rajta a piros led, ha nyomkodom! Az is jó ha megírjátok kit keresek a fórumról privátban aki tudna segíteni! Lehet csak össze kéne tanítani: beteszed a gyújtáskapcsolóba, gyújtásra teszed, és megnyomod az egyik gombot a távirányítón. Ha egymásra találtak a vezérlővel, akkor csinál egy nyitás-zárást, és innentől elvileg minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Lehet csak össze kéne tanítani: beteszed a gyújtáskapcsolóba, gyújtásra teszed, és megnyomod az egyik gombot a távirányítón. Ha egymásra találtak a vezérlővel, akkor csinál egy nyitás-zárást, és innentől elvileg minden ok. Én úgy tudom, ha nem egy autóból származik a vezérlő és a távirányító, akkor első alkalommal műszerrel kell összetanítani, és majd csak onnantól működik a gyújtáskapcsolós rátanítós módszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Én úgy tudom, ha nem egy autóból származik a vezérlő és a távirányító, akkor első alkalommal műszerrel kell összetanítani, és majd csak onnantól működik a gyújtáskapcsolós rátanítós módszer. Nyilván, de ő azt írta elvileg egy autóból van, így egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tukko Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Én úgy tudom, ha nem egy autóból származik a vezérlő és a távirányító, akkor első alkalommal műszerrel kell összetanítani, és majd csak onnantól működik a gyújtáskapcsolós rátanítós módszer. Milyen műszer kell hozzá? tech2? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Milyen műszer kell hozzá? tech2? Gondolom igen, de nem értek a lovakhoz! Legegyszerűbb, ha bemész egy opel szervízbe. Pár ezresért megcsinálják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
timoboy Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Sziasztok! A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom: Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom. Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"? Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Sziasztok! A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom: Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom. Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"? Előre is köszi a válaszokat! Az enyimben LED sincs. De a kulcsoddal lehet valami bibi. A G-s szériához nem két távirányítós kulcs járt? Munkatársamnak kettő van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Sziasztok! A központi zárral lenne problémám. A kulcsban az elemet kicseréltem, és a pótkulccsal is a következőt tapasztalom: Ha megnyomom a nyitás gombot, normál esetben egyszer felvillan a piros led, és nyílik az ajtó. Nálam: folyamatosan, kb 3-4 mp-ig világít a led, és az ajtó nem nyílik. Általában háromszor, négyszer próbálkozom, mire sikerül kinyitni az ajtót. Ezt záráskor is csinálja, bár ott annyiszor nem kell próbálkozom. Tapasztalt már valaki ilyesmit? Tudtok esetleg valami "gyógymódot"? Előre is köszi a válaszokat! Szerintem el van törve az elemtartó forrasztása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
timoboy Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Szerintem el van törve az elemtartó forrasztása. Köszi, ezt még nem néztem meg. Programozni a kulcsot úgy tudom, hogy: kulcs betesz, gyújtás ráad, és a nyitó vgy zárógombot nyomom egyszer. Jól tudom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Köszi, ezt még nem néztem meg. Programozni a kulcsot úgy tudom, hogy: kulcs betesz, gyújtás ráad, és a nyitó vgy zárógombot nyomom egyszer. Jól tudom? Igen, jól tudod. Azért működik jobban a zárás funkció, mert azon az oldalon van eltörve a forrasztás. Mikor nyomod a gombot, összenyomod az érintkezőket. Nyitáskor meg pont elbillennek egymástól. Próbáld meg úgy nyitni, hogy kicsit összenyomod a kulcs másik végét. Ha így jobb, akkor tuti ez a baja. Persze ez csak egy tipp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi84 Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Sziasztok! A héten túlestem egy töltésjavításon. Fesszab. csere, generátor csapágyazás, ékszíjtárcsa csere (elképesztően el volt kopva), ékszíjcsere. Otthagytam 43 rugót. :) Remélem legalább 10 évig most rendben lesz... Szia! Én is nemrég estem át generátor javításon fesszab. csere, diódasor, hátsócsapágy és szimering csere haver csinálta és tudott nagyon olcsón szerezni alkatrészeket így 13 e-be került de nekem a tárcsát nem kellett cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Szia! Én is nemrég estem át generátor javításon fesszab. csere, diódasor, hátsócsapágy és szimering csere haver csinálta és tudott nagyon olcsón szerezni alkatrészeket így 13 e-be került de nekem a tárcsát nem kellett cserélni. Nekem azért került ennyibe, mert a Z22SE-hez szinte semmi utángyártott cucc nincs. Remélem jó sokáig nem lesz gond vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Igen, jól tudod. Azért működik jobban a zárás funkció, mert azon az oldalon van eltörve a forrasztás. Mikor nyomod a gombot, összenyomod az érintkezőket. Nyitáskor meg pont elbillennek egymástól. Próbáld meg úgy nyitni, hogy kicsit összenyomod a kulcs másik végét. Ha így jobb, akkor tuti ez a baja. Persze ez csak egy tipp. nekem is el volt törve.1 hónapja forrasztottam meg mindkét kulcsomat,elég gáz helyen van,csináltam hozzá egy forrasztóvéget,amivel hozzá lehet férni... Vigyázz ha nekiállsz,elég kicsi a hely,nehogy szétégesd a nyáklapot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
xantos Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok! A hátsó hangszóró beépítéséhez a hátra menő vezeték a B oszlopban van? Korábban biztos volt róla szó, de nem találom, mennyire bonyolult hozzáférni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok! A hátsó hangszóró beépítéséhez a hátra menő vezeték a B oszlopban van? Korábban biztos volt róla szó, de nem találom, mennyire bonyolult hozzáférni? A B oszlopban a csatlakozóig van kábelezve. Vagy veszel hozzá gyári kábelt, vagy pedig a csatlakozót megbuherálod, és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Az enyimben LED sincs. De a kulcsoddal lehet valami bibi. A G-s szériához nem két távirányítós kulcs járt? Munkatársamnak kettő van. A Classic-hoz csak egy db távirányítót adnak, és a ledet is kisorolták belőle. De ott már legalább oldalmart kulccsal terveztek. De tapasztalat szerint az ajtókilincsbe nem elég a betétet kicserélni, hanem magát a foglalatot is ki kell cserélni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 A B oszlopban a csatlakozóig van kábelezve. Vagy veszel hozzá gyári kábelt, vagy pedig a csatlakozót megbuherálod, és kész. Szerintem csak a kpzár nélkülibe nincs az ajtóba vezeték. Nekem a hátsó elektromos ablakemelő beszereléshez csak a motorok meg a 3 db kapcsoló kellettek. A csipogó drótja meg csak vissza volt hajtva, hogy ne lifegjen. Még a tetőablaknál is ott volt a drót a motornak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts